Přejít na obsah

Octavia Tour Trumf


George Couser

Doporučené příspěvky

Tak trebárs konrkétne veci, čo vadia na i30cw mne - malý kufor, aj keď je to kombi; impulzné el. okno len u vodiča; tempomat len k silnejšiemu dieslu; absencia akejkoľvek servisnej dokumentácie a nutnosť spoľahnúť sa len na autorizované servisy.

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem,

a co říkáte na konkurenci v podobě i30cw v CRDI, která za stejnou cenu nabízí více?

No já třeba říkám, že fráze "za stejnou cenu nabízí více" je naprostý bulšit hodný socialistického plánovače. Měl jsem teď diskusi s kamarádem, který se mně snažil přesvědčit (a povedlo se), abych rodiče provedl po salonech třeba Kie. Jenže co imponuje jednomu, může být pro druhého komplikace. Moji rodičové jsou lidé ovládající v 58mi letech bez problému email, qipa, internet, noviny čtou na internetu a tatínek dokonce používá internet v mobilu. Jenže když je posadím do auta jiného než Škody, necítí se v něm dobře. To, co běžně nachází na starém známém místě nenajdou, přesednutí do auta toho druhého neznamená jenom výměnu designu interiéru, ovládací prvky jsou jiné, na volantu je deset nepřehledných tlačítek. Servis je najednou v celém okrese jediný bez možnosti výběru, lidé neprověření, neznámí.

Mám jedno neskromné přání - posuzujme auta podle vlastních potřeb a nepaušalizujme svoje potřeby jako potřeby jiných.

P.S. Asistentka nedávno vyslovila velmi milou větu související se slovem bulšit. Je to původem bratislavanka a povedlo se jí pronést: "Musím ísť vytlačiť dajaký bulšit".

P.P.S. Aby se někteří majitelé Kie necítili dotčeně - Ceed má pokud sem si dobře všiml tlačítek osum..

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci jen Hyundai nekupujte... já sem měl teda vlatsně ještě mam Accenta crdi a tolik závad co jsem měl jo a horší přístup servisu sem nezažil. Hlavně opravujou systémem pokus-omyl ! Ted je objednany Yeti a možna vemu Fabku combi Eleg. Hyundai nikdy více. NA leasingu sem za rok a půl zaplatil 210tis a za auto nedostanu nic, doplatí to někdo jiny... zbyva doplati 230tis. sorry za OT. Já jen že tady někdo začal s Hyundajem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

GC: Pokiaľ viem, tak existuje prevedenie s impulzným ovládaním na všetkých oknách, ale pre SK ani CZ sa nedodáva. Takisto je to aj v prípade Ceedu, všetky 4 el. okná sú v ponuke už od výbavy EX, ale impulzné je len šoférove. Som zvedavý, ako sa zmení situácia teraz po facelifte.

Ešte k spoľahlivosti OI - to auto je už dosť staré na to, aby boli vychytané všetky muchy. Na Tour je takmer nulový počet reklamácií, na OII podstatne viac. Čiastočne to bude ale aj tým, že väčšina dnes predávaných Tour má vyslovene len základnú výbavu, kdežto predávané OII mávajú viac výbavy, takže aj viac sa má čo pokaziť. Spoľahlivosť i30 neviem posúdiť objektívne, nemám relevantné podklady.

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsetky octavie I s vykonom vyssim ako 74 kW /či benzin alebo diesel/ maju kotucove brzdy vzadu. Slabsie verzie iba v pripade ESP.

Tohle je samozřejmě VELKÁ HLOUPOST. Správně je:

brzdy vzadu jsou bubnové, kotoučové pro 1,8 20V Turbo/110 kW, 1,9 TDI PD/74 kW a vždy ve verzi s ESP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vsetky octavie I s vykonom vyssim ako 74 kW /či benzin alebo diesel/ maju kotucove brzdy vzadu. Slabsie verzie iba v pripade ESP.

Tohle je samozřejmě VELKÁ HLOUPOST. Správně je:

brzdy vzadu jsou bubnové, kotoučové pro 1,8 20V Turbo/110 kW, 1,9 TDI PD/74 kW a vždy ve verzi s ESP

Jakej je v těch větách rozdíl?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

GC: Pokiaľ viem, tak existuje prevedenie so sekvenčným ovládaním na všetkých oknách, ale pre SK ani CZ sa nedodáva. Takisto je to aj v prípade Ceedu, všetky 4 el. okná sú v ponuke už od výbavy EX, ale sekvenčné je len šoférove. Som zvedavý, ako sa zmení situácia teraz po facelifte.

Ešte k spoľahlivosti OI - to auto je už dosť staré na to, aby boli vychytané všetky muchy. Na Tour je takmer nulový počet reklamácií, na OII podstatne viac. Čiastočne to bude ale aj tým, že väčšina dnes predávaných Tour má vyslovene len základnú výbavu, kdežto predávané OII mávajú viac výbavy, takže aj viac sa má čo pokaziť. Spoľahlivosť i30 neviem posúdiť objektívne, nemám relevantné podklady.

Právě že většina prodaných Tourů má dobrou výbavu, málokdy vidím jen základní verzi bez ničeho, samozřejmně z 99% má Tour ten paket Plus, kde máš centrál, okna zrcátka v elektrice(atd.), pak dost často dálkové + sklopné klíčky, paket špatné cesty(ten je hodně dobrej), hliníková kola, a taky poměrně často vidím u Toura příplatkovou CLIMATRONIC a i poměrně dost jede sportovní paket(ten je pěkný jen ta sedačka řidiče je neskutečně nepohodlná).

Samozřejmně, O2 je víc napěchovaná kabelama, elektronikou, může se tam toho víc podělat, ono stačí jen vidět podvozek u O1 a O2. Já osobně jsem pro O1.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestere, nema cenu s tebou diskutovat. Kdyz ti tady napisu srovnani, tak najednou zacnes s cipem. Kdyz spocitam (s hodnotama v neprospech benzinu) navratnost po trech letech u Touru, po sesti letech u R, tak tady opet vykrikujes neco o rozezrane 1.6 a nebo zacnes s modelem "zavodnik" a spotrebama k deviti litrum benzinu - copak si myslis, ze zavodnik si bude kupovat auto s vlastnostma jakymakoli, jenom ne na zavodeni? Ja ne. Proto s touhle diskusi koncim.

..koncis , ale odpovidas na kazdy muj prizpevek lol ...papirova spotreba je jedna vec a real druha.. nemusis bejt zavodik... ale koneckoncu to dobre vis sam , kolik ti bere a jak jede ta tvoje :p .. kdyby to byl model zavodnik tak jezdi s 1.6tkou za 13L, taky takovyho znam, nebudu jmenovat.. ;)

.. u Touru je vyhoda koupe TDi jasna (nakupni cena/spotreba/cena u benzinek/nasledny lepsi prodej) jen ty to porad nechces videt...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...