voltys Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 To si Škodovka ty chlupatý potvory vycvičila aby měly kšeft. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Do těch káblů přidávají něco, co těm potvorám chutná. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KennyMc Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 Pokud jste měli štěstí, tak vám stačilo vyměnit překousaný kabel(y). Bohužel mě při tom odešlo zapalování, tak mě to stálo přes 7.000,-. Jak uvidím nějakou veverku (nebo co to bylo za hajzla - asi kuna) kolem auta, tak jí snad rozšlápnu. Měl jsem najeto něco přes 1000km a že jsem si pěkně zanadával na ten nový motor, než jsem zjistil příčinu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 12. leden 2011 Sdílet Vloženo 12. leden 2011 ja to nechapem...ja ma 5te auto...okolo mna ma milion ludi auta a este nikto nehovoril ze by mu nejaka haved rozkusala kable...pripada mi to ako nejaka sranda ked tu o tom pisete....(( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palmal01 Vloženo 19. leden 2011 Sdílet Vloženo 19. leden 2011 (editace) ja to nechapem...ja ma 5te auto...okolo mna ma milion ludi auta a este nikto nehovoril ze by mu nejaka haved rozkusala kable...pripada mi to ako nejaka sranda ked tu o tom pisete....(( Ona to žádná sranda není, když Tě to potká. Já měl naběháno cca 700 km a kable překousaný. Editováno: 19. leden 2011, autor: Palmal01 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 19. leden 2011 Sdílet Vloženo 19. leden 2011 Ještě na Felicii mi myši ukusovaly takovou tu izolaci na příčce mezi motorem a kabinou, dokonce jedna zdechla u nádržky ostřikovače. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajkpark Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 Jo takovou zkušenost už mám taky za sebou. Ze čtyř káblů jsem měl pokousaný 3. Na káble jsem čekal týden, prý nejsou. Kable jsem nastříkal spreyem a do přístřešku na auto jsem dal rušičku. Zatím je klid, doufám, že napořád. Doufam, ze tohle v Praze nehrozi ... taky je zajimavy, ze tem hlodavcum zrovna ten material z ty gumy od Skodovky chutna ... precijenom asi pouzivaji prirodnejsi a ekologictejsi zdroje, kdyz se s tim daji nakrmit veverky :DDD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edition dědek Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 že ta škodovka použila zapalovací káble? vždyt už přes deset let používala cívky na každou svíčku zvlášť. že by úspory? Hlava mě to nebere-kabely ke svíčkám! to už ani frantíci nepoužívají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 Ano, TSI má zapalovací modul a ke každé svíčce kabel. Jestli je to úspornější nevím, ale na zapalovacích cívkách na každou svíčku nevidím nic extra, koncern to asi trochu podcenil, když moc nevydrží... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.i.s.a Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Zdravím mam ten samej púroblem co vy a to mam fabii starou necelej rok a v servise si nevedi rady nejdrive menily startovaci kabel a ted prej ze je to palivo je to k nasrani clovek se vysype do auta a ono nejezdi jak by melo to cukani je hrozne a ma to ty same priznaky jako u uzivatele z logem skoda uz nevim co mam delat dal prosim o radu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Zkus jezdit na Natural 98. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Hlavně nebrat benzín z ruské ropy a vybirat čerpadla s pečetí kvality. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 K těm zapalovacím modulům..... je to docela velkej zdroj poruch,každou chvíli se to mění, obvzlášť u víceventilovejch motorů kde je celej schovanej v hlavě a má provozní teplotu cca 100 stupňů no fakt je že i před nimi odcházely tyhle "kostky " na starejch 1.6 Octavkách. Člověk si asi nevybere. Výrobce šetří kde může, aby se prosadil do koncernu a asi i to se projeví na kvalitě. Fakt je ten že ty mrchy kabely žerou jak běsný Na HTP to byl občas nějakej drát ke vstřiku, občas dráty od lambdy... A na TDIčkách zas hadičky od podtlaku BTW: dnes jsem registroval u úplně nové 1.2 77kW při lehkém přidání plynu z volnoběhu takové to cinkání od turba jak už tu někdo popisoval, ja se divím že to vůbec vypustěj s fabriky, za ty prachy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 myslel si toto?? Motorizace: 1,2 TSi Reklamace : Klepe (rezonuje) ovládací tyčka WASTEGATE na turbodmychadle při přidání plynu z volnoběhu V žádném případě neměnit turbodmychadlo - jedná se o standardní stav Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Jooo to je ono není to závada je to vlastnost ale u tohohle kousku to bylo obvzlášť slyšet, je mi divný že to neuměj udělat tak aby to necinkalo, mě osobně by to DOST vadilo ,celý auto relativně tichý a pak tohle J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 koukám že u škodovky je většina věcí standartní stav a nebo to není nežadoucí projev Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Hlavně nebrat benzín z ruské ropy a vybirat čerpadla s pečetí kvality. Umrane, zase začínáš s blábolením o ruské ropě? Došly ti prášky, nebo sis je zapomněl vzít? Anebo sis zase jednou dal pořádnýho "skunka"? Přestaň laskavě fabulovat nesmysly - jseš s tím už trapnej jako Děda Mráz v červenci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Hlavně nebrat benzín z ruské ropy a vybirat čerpadla s pečetí kvality. A to jako poznáš jak, že to je benzín z ruské ropy? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 myslel si toto??Motorizace: 1,2 TSiReklamace : Klepe (rezonuje) ovládací tyčka WASTEGATE na turbodmychadle při přidání plynu z volnoběhuV žádném případě neměnit turbodmychadlo - jedná se o standardní stav Bohajeho, klepe, klepe až se uklepe... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 Problém s kabely vidím v absenci krytu, takže jsou pěkně naservírované. Takže řešením je, je nějak zakrytovat, když už škodovka na vás tak šetřila a nedala vám kryt motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
R.i.s.a Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 (editace) Zkus jezdit na Natural 98. To pomuze jezdit na natural 98?nejsi prvni kdo mi to radí Editováno: 14. Duben 2011, autor: R.i.s.a Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Duben 2011 Sdílet Vloženo 14. Duben 2011 (reakce na Umrana): A to jako poznáš jak, že to je benzín z ruské ropy? Jednoduše - vochutná ho. Jak mu nešmakuje resp. jak chutná moc kysele, je v něm síra z ruský ropy... Akorát si musí dát bacha, aby si potom aspoň čtvrt hodiny nezkusil zapálit žváro - vypadal by jako Donutil v Pelíškách... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 To pomuze jezdit na natural 98?nejsi prvni kdo mi to radí To ti asi nikdo nezaručí, já bych to vyzkoušel. Navíc v Dodatku-technických změnách k manuálu od 11/2010 se píše:Druh benzinuPředepsané palivo - bezolovnatý benzin 98/95 okt.Používejte bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98. Můžete použít rovněž bezolovnatýbenzin s oktanovým číslem 95, počítejte však s menší ztrátou výkonu.Jednoduše - vochutná ho. Jak mu nešmakuje resp. jak chutná moc kysele, je v něm síra z ruský ropy... Akorát si musí dát bacha, aby si potom aspoň čtvrt hodiny nezkusil zapálit žváro - vypadal by jako Donutil v Pelíškách.. Po síře mu tam zůstane lógr... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 Ten benzin neviem ako , ale ruská a arabská ropa majú rozdielnu arómu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 Chlapi je pravda ze ukrajinsky a nas benzin ma rôznu aromu ale aby niekto voňaľ ropu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.