Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


670 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
  1. A zas otacky

    • 13 odpovědí
    • 3k zobrazení
  2. Ake piesty 1,2/47KW

    • 9 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  3. Ake su vhodne otacky?

    • 10 odpovědí
    • 10k zobrazení
  4. Ako otvoriť nádrž?

    • 11 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
  5. Asi vadná lambda?

    • 16 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  6. auto samo jede

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  7. Auto zaparkované venku

    • 9 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 33.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  8. Chcípání motoru při volnoběhu

    • 7 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 11k zobrazení
  9. Chiptuning 1.2 47kw 1 2 3 4 7

    • 171 odpovědí
    • 47.6k zobrazení
  10. chladic na 1.2 47kw

    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   tým že je vonku teplejšie a pred štartovaním otváram okná na prevetranie, spozoroval som pri štarte studeného motora ostrý klepkavý zvuk, ktorý sa objaví hneď po štarte a trvá cca 2 sekundy - vid priložený subor. Pri zohriatom motore sa tento prejav neopakuje. Kontaktoval som servis aj s nahrávkou a odpoved mi bolo, že je to normálny prejav týchto motorov. najazdených 30900 km, pred mesiacom servisná prehliadka s výmenou oleja   Máte podobnú skúsenosť?       IMG_2654.mov
    • Nechcem to zakriknut. Po prvom dni jazdy, cca 200km sa drzi teplota oleja nizsie. Rano okresky do 100c, predtym 107-108. Dialnica poobede so zastavkou v pol ceste cca 110. Od 106-113. Predtym 119-123. V pondelok dam celu dialnicu bez zastavky tak uvidime ako sa bude spravat vtedy. Ak sa to bude drzat, tak za mna je to uz prijatelne, aj ked tu tdi pisu chlapi okolo 105-110 dialnica.
    • @Vápno A muzu se zeptat, jakym zpusobem ve vasich pripadech baterky odesly? Napr. zhorsovalo se postupne startovani nebo ukazoval neco infotainment? Nebo baterky odesly ze dne na den? Tim myslim predevsim to, ze jeden den auto nastarovalo bez problemu a druhy den uz ne.
    • Ta chyba tam již není. Po doplnění se vše vymazalo z HVACu a zůstala tam jen klapka na pravé straně, ale o té vím dlouhou dobu a funguje, pohrál jsem si s ní trochu a fouká jak teple, tak studeně. Ačkoliv mám jednu myšlenku: Byl jsem teď znovu auto napíchnout na diagnostiku (04. 07. 2025 čase 22:05, počasí je teď 17°C), chyba v HVACu zůstala jen ta klapka. Nastartoval jsem, motor a voda nebyla zahřátá, žralo to 0,4l/h nafty, ale co mě zarazilo byl tlak v chladiči, ten byl 5.0bar. Postupně, jak jsem zahříval auto, tak tlak byl nějakých 5.6bar při teplotě vody necelých 65°C. Je to normální tlak při této venkovní teplotě a teplotě vody? Předtím tam bylo 10bar, ale to bylo venku asi 32°C... Kompresor se na měření točil, jak má, i po přidání plynu se mu zvedly otáčky.
    • Vydržela, protože je to AGM. Nejvíc odchází EFB, které to chytré dobíjení prostě nedávají.  Mně vydržela originál AGM v O3 8 let a tátovi dokonce 10. 
×
×
  • Vytvořit nový...