Přejít na obsah

Motor 1.4 16V / 1.6 16V


168 témat v tomto fóru

    • 695 odpovědí
    • 186.5k zobrazení
  1. Motor 1.4 16V 63 kW 1 2 3 4 38

    • 947 odpovědí
    • 247.7k zobrazení
  2. Motor 1.6 16V 77 kW 1 2 3 4 8

    • 198 odpovědí
    • 107k zobrazení
    • 542 odpovědí
    • 129k zobrazení
  3. Spotřeba 1.4 16V 1 2 3 4 43

    • 1.1k odpovědí
    • 199.2k zobrazení
  4. Rozvody 1.4 16V 63 kW 1 2 3 4 10

    • 226 odpovědí
    • 147.2k zobrazení
  5. Výměna svíček 1.4 16V 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 55.6k zobrazení
  6. Spotřeba 1.6 16V 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 33k zobrazení
    • 79 odpovědí
    • 45k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 296 zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 648 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 613 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 692 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  7. .

    • 0 odpovědí
    • 438 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 601 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 685 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 7.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
  8. Kontrolka motoru

    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Robí to ak máte prídavné el. Čerpadlo topenia a v nastaveniach klimy  je táto funkcia zapnutá:))
    • Pointa je v tom, že ak "tankujem" doma v garáži celý rok zadarmo, alebo za smiešny peniaz oproti bežnému autu so spaľovacím motorom, tak 1-2x do roka na dovolenke nebude pre mňa problém zastaviť napr. na drahej Ionity a zaplatiť hoc aj viac, než ako keby som tankoval benzínové auto a nebudem ako debil stáť hodinu a viac v rade na bezplatné nabíjanie. A hlavne, ak idem na dovolenku v zimnom období, tak ja osobne by som sa snažil nájsť také ubytovanie, kde môžem nabíjať svoje auto aspoň z obyčajnej 230 V zásuvky. Čo sa týka videa, ono to vyzerá byť nejaká severná krajina (asi Nórsko?), kde to evidentne prehnali s dotáciami a elektrické auto si tam kupuje aj ten, kto ho vlastne nemá kde nabíjať. V našich končinách to je na diagnózu, u nich asi hraje ešte rolu to, že aký je cenový rozdiel medzi EV a ICE. Ak za ICE auto zaplatia o polovicu viac ako za EV, tak sa im možno oplatí občas aj čakať na nabíjanie, lebo sral to pes ak pri kúpe a prevádzke auta zase ušetrili desaťtisíce eur. "Preložené" do našich končín: bol by si ochotný občas čakať na nabíjanie ak by si namiesto 63+ tisícového Kodiaqa mohol kúpiť Eniaqa za 42+ tisíc € (takže ostalo by ti vo vrecku viac ako 21.000 € / 525.000 Kč len na kúpnej cene), nehovoriac o nižších prevádzkových nákladoch? Ja by som asi bol občas ochotný počkať alebo zaplatiť viac pri nabíjaní.
    • Měl jsem to samé, někdy tempomat šel, někdy ne. Byla slabá baterka, po nabití po 2 dnech bez jízdy spadla na 12,3 V. Koupil jsem novou, mehanik vymazal všechny závady způsobené malým napětím, nainstaloval aktualizace a vše je v pořádku 😉!
    • @Jeniczek Já mám 11/15 a mám už MIB2 Amundsena teď jsem to ještě ověřoval podle kódů na odkazu výš. 
×
×
  • Vytvořit nový...