Přejít na obsah

19 témat v tomto fóru

  1. Převodovka ASG 1 2

    • 25 odpovědí
    • 27.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 938 zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 42.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 27k zobrazení
  2. Seřízení řazení

    • 0 odpovědí
    • 903 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 26k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.3k zobrazení
  3. Spojka Citigo 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 38.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 12.6k zobrazení
  4. Přestavba na 1.2 TSI

    • 4 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 19.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.5k zobrazení
  5. Problém s řazením

    • 4 odpovědi
    • 8.3k zobrazení
  6. Vrtule chlazení

    • 1 odpověď
    • 4.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 11k zobrazení
  7. 0,8 TDI ?

    • 5 odpovědí
    • 9.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 15.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ty čidla se mění i preventivně, pokud tam je ještě z vyroby. Pozná se to podle písmena na konci. Pokud tam je A nebo B(já bych ho vymenil). To zvladne i male dítě před panelákem a stoji +-1000kč. A preventivne z toho důvodu, že rádi hoří. Hodne se to tenkrat řešilo na VW foru s prilouenyma fotkama,když jsem mel po S2, Passata B8. 
    • Pánoví díky za info. Oba termostaty mám vloni nové (origo) a auto se zahřívá celkem dobře. Diagnostika chybu dif. čidla nehlásí, čili nic měnit nebudu a budu jezdit. Filtr se vypaluje po 300 - 450 km, podle toho jak jedu. Když jedu pohodu, je to po 300 km. Když jedu s vlekem nebo rychle dálky, tak je to těch 450 km.      
    • Jj,hulí to vždy při regeneraci.Jednou více,jednou méně a při různých nájezdech 200-500km.Ale už to nějak neřeším.Technickou mám a pokud mě chytnou benga,tak věřím,že velké hodnoty nenaměří.Je to bílý kouř....
    • Je to už několik měsíců, co Maserati zrušilo plně elektrický model MC20 poté, co si uvědomilo, že zákazníci „velmi rádi jezdí s výkonnými spalovacími motory“. Vyplývá to z oficiálního prohlášení mluvčího společnosti. S ohledem na to není divu, že modenská automobilka nyní zaměřuje své úsilí na modely s benzínovým pohonem. Superauto a baterie? To nejde dohromady.. Davide Danesin, šéf inženýrství, řekl pro Autocar, že někteří lidé mají „špatný pocit“ ze superaut vybavených baterií. Dodali bychom, že tento názor se pravděpodobně vztahuje na většinu vozů zaměřených na výkon, od cenově dostupných hot hatchbacků až po hyperauta se sedmimístnými částkami. Dále připustil, […] Článek Podle Maserati mají lidé z elektrických superaut špatný pocit se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Já bych chtěl spíš vidět S2, který nekouří. Mě prijde, že když už má nějaký najezd, že je to prostě jeho vlastnost.  Když jsem měl jeste S2 a kouřil, tak to bylo čidlo diferencniho tlaku DPF. Ale to psala i diagnostika. Pak už to jen klasicky hulilo pri regeneraci. 
×
×
  • Vytvořit nový...