Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


209 témat v tomto fóru

    • 244 odpovědí
    • 90.1k zobrazení
  1. Rozvody 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 30.2k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 35.5k zobrazení
  2. Nastavenie rozvodov

    • 14 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 203 odpovědí
    • 85.5k zobrazení
    • 113 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 109 odpovědí
    • 62.1k zobrazení
  3. problemy so startom 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 97 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
  4. Spojka 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 20.4k zobrazení
  5. Zaslepení EGR ventilu 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 121.1k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 26.4k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 28.5k zobrazení
  6. EGR - vyrobcovia 1 2

    • 44 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  7. termostat ? 1 2

    • 44 odpovědí
    • 29.5k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 33.6k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 57.6k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 40.5k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  8. Nestartuje - hádá se 1 2

    • 33 odpovědí
    • 6.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Taky jezdím na Jarov, ale je to autorizák, tak používají to, co ŠA předepíše. No a že jsou ty origo díly třikrát dražší a třikrát horší, to už nikoho nezajímá.
    • Jde nějak "vyřešit" i ten start/stop, prosím?  
    • Presne to tvrdili aj na DE fore. Acc vobec nepouzivam...
    • Moje zkušenost s brzdami na Superbu III 2,0 TDI 110kW: vůz jsem kupoval 3 roky starý se 60tis Kč, jelikož zadní kotouče byly dost orezlé (brzdilo to jen úzkým pruhem uprostřed na kotouči) a při brždění ve vyšší rychlosti na dálnici vydávali hukot, pokusil jsem se je v záruce reklamovat ve Škodovce na Jarově. Přijímací technik mi sdělil, že není vysoká šance na úspěšné vyřešení reklamace, nicméně i tak jsem to zkusil. Reklamace byla zamítnuta s tím, že je to normální projev, pokud jezdím na delší vzdálenosti a tím zadní brzdy moc nepoužívám. Odpověděl jsem mu, že jezdím tak 40% město a že tedy brzdy tedy nezahálejí, navíc 4x do týdne. Na to mi doporučil a to jsem šel do kolen, ať občas zkusím při jízdě zatáhnout ruční brzdu a zadní kotouče tzv. "obrzdit" (u automatu s vozem za milion :-)). Zkrátím to, nové originál zadní kotouče vydržely 42tis. km než to s nimi bylo stejné, jako s těmi původními. Takže po záruce jsem nechal vyměnit zadní a poté, když nastal čas i přední kotouče za značku ATE a ani po 50tis. km nejsou nikterak zrezlé, krásně brzdí tiše po celém povrchu a navíc auto celkově brzdí lépe.... Tolik k originálům kotoučů Škoda a přístupu značkového servisu....    
×
×
  • Vytvořit nový...