Přejít na obsah

Motor 1.4 TSI


73 témat v tomto fóru

  1. Výměna rozvodů 1 2

    • 27 odpovědí
    • 46.4k zobrazení
    • 1k odpovědí
    • 269.1k zobrazení
    • 201 odpovědí
    • 92.9k zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 134.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 22.2k zobrazení
  2. Vaše spotřeba 1 2 3 4 8

    • 176 odpovědí
    • 71.3k zobrazení
  3. 1.4 TSI EA 211 1 2 3 4 7

    • 170 odpovědí
    • 131.7k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 49.3k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 11.6k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 23.8k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 943 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  4. Únik chladící kapaliny

    • 20 odpovědí
    • 18.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 915 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 504 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2k zobrazení
  5. Zvuk Turba

    • 12 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  6. Dunění motoru

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
  7. Divný zvuk

    • 9 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 360 je k nicemu. Ani parkovani dle kamery neni proste dobre… cary proste nesedi  porad jsou nejlepsi oci s zrcatka :D
    • Já mám aktualizaci v 9/24 a mám 1800.
    • Tak tradice v nové podobě pokračuje? To je fajn 🙂
    • zdravim, ako je to s tou podivnou plastovou zatkou, ma sa menit pri kazdej vymene motoroveho oleja (aby to netieklo) ?   na predoslom aute som menil podlozku pri kazdej vymene a kovovu zatku cca pri kazdej druhej  
    • Ahoj, vyzerá to tak, že pomaly ale isto mi dosluhujú plynové vzpery 5. dverí na krátkej Fabii (MR2012). Veko batožinového priestoru síce udržia, ale už ho samé nedokážu zdvihnúť do najvyššej polohy, ale iba zhruba tak, že jeho hrana je vo výške mojej hlavy, čo ideálne k blbému úrazu. Našiel som, že číslo originálneho dielu by malo byť 5J6827550B, ale ak netreba, nechcem zbytočne dávať 70-75 € za originálny pár ak rovnako dobre vie poslúžiť aj aftermarket (ceny od 5,60 € za kus). Otázka je, že ak aftermarket, tak aký? Aby tam naozaj presne pasoval a odviedol svoju robotu tak ako má. Menili ste už niekto, máte konkrétnu skúsenosť, prípadne viete kto bol dodávateľ do prvovýroby? Ideálne by bolo kúpiť vzpery, ktoré majú aj plynulé dobrzdenie. Ďalej otázka: odporúča sa/treba meniť aj guľový čap, alebo môže ostať pôvodný, prípadne mám ho natrieť niečím? Vďaka.
×
×
  • Vytvořit nový...