Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 TSI

  1. Zahájeno uživatelem pava,

    Zajímavé video o výměně rozvodů u motoru 1.4 TSi v podání polského mechanika, který pracuje v anglickém autoservisu VW. Jak uvádí na začátku videa, auto má najeto 100 tkm a rozvody mění na přání zákazníka. Podle mě zbytečně, protože rozvod i celý motor jako nový. Potěšila i jednoduchost celé operace, samo s potřebným nářadím. Závěrem si všimněte, že mechanik doporučuje tyto motory, jak říká, zatím neměnil ani turbo, či vstřiky. https://www.youtube.com/watch?v=IQkRKRzxinU&t=0s

  2. Zahájeno uživatelem Jirka37,

    Nechci zakládat nové téma, ale už se ví kdy bude v prodeji 1.4 s CNG ? Golf už ho má v konfigurátoru, ale Škoda ješte ne. Možná by zajímalo jak "jiný" motor od 1.4TSI to bude a další podrobnosti, neví někdo ? Díky za info.

  3. Zahájeno uživatelem rodolfo,

    O chvilu bude mat moja OIII rok a tak by som chcel vymenit olej v neautorizaku. Mam QI6, teda premenlivy interval a specifikacia 504 00 / 507 00. Je niekde uvedene, aky je olej z vyroby ?, myslim znacku. Vaham medzi Castrol a Shell - predpokladam, ze asi nie je velky rozdiel medzi nimi. Pripadne mi poradte, aku znacku ste kupili vy, co ste uz menili...

  4. Zahájeno uživatelem pava,

    Dnes na mém voze proběhla výměna zapalovacích svíček. Svíčky jsem si koupil neoriginální originál. Jedná se o svíčky Bosch, číselné označení jsem si našel v dílenské příručce. Koupil jsem tyto, v tomto obchodě: https://www.autodily-cardo.cz/_nove/zapalovaci-svicka-bosch-bo-0241145515/ Ty samé ve škodovce stojí 1400,- Kč. Výměna proběhla ve škoda servisu ze tří důvodů. Nemám vytahovák na modul, který se na svíčku údajně rád přilepí a bez stahováku nejde ze svíčky stáhnout. Po výměně se svíčka maže nějakým tukem, ať se nepřilepí k těsnící gumě, ten tuk samozřejmě taky nemám. Nemám momentový klíč, protože je důležité utáhnout novou svíčku předepsaným momentem 22 Nm, kv…

  5. Zahájeno uživatelem rodolfo,

    Po vymene peloveho filtru, ked som videl to hrozne znecistenie, som sa rozhodol vymenit aj vlozku vzduchoveho filtra. Mam najazdene cca 37 000 km a som po garancke, kde mi nic nemenili. Povodne som uvazoval, ze staci uvolnit 2 hadicove spony a uvolnit 4 prichytne spony, no neslo to. Tak som sa odhodlal zaregistrovat na ERWIN-e a stiahnut co sa da. Zaplatil som 6€ na 1 hod pripojenia a nelutoval som, stiahol som na OIII takmer vsetko co som potreboval, dielenske prirucky, navody, popisy aj schemy zapojenia, a to za cca 20 minut. V dokumente "Udrzba - presne pokyny" je postup na vymenu vlozky vzduchoveho filtra aj z obrazkami. Tam som zistil. ze cely filter je ulozeny na 3 …

  6. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Tady se můžete rozepsat podrobně o spotřebách. Ideální je napsat údaje z PP (průměrná spotřeba, průměrná rychlost, ujetá vzdálenost, doba jízdy, včetně fotografií), popsat ujetou trasu a styl jízdy. A nakonec konfrontovat průměrnou spotřebu podle PP s výpočtem podle ujeté vzdálenosti a načerpaného paliva (přesnějších výsledků se dosáhne až po několika natankováních).

  7. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Motory EA211.pdf Pro začátek malé info o tomto motoru (i s vypínáním válců): Několik fotografií detailů je zde: http://forum.skodaho...ost__p__1637739 1.4 TSI 103 kW Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 103/4500–6000 Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1500–3500 1.4 TSI 110 kW Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 110/5000–6000 Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1500–3500

  8. Zahájeno uživatelem ipenet,

    Ahoj,potřeboval bych poradit co je to za divný kovový zvuk v motoru.Auto má najeto 11200 km.díky za rady Jirka 20200113_155153.mp4

  9. Zahájeno uživatelem Ljkl,

    Ahoj, uvažuji o koupi 1.4 TSI 81KW s CNG. Má najeto asi 140 000, ročník 2016. Má tu nekdo případně zkušenosti, co všechno je před koupí třeba zkontrolovat? Díky moc za info.

  10. Zahájeno uživatelem Petoru,

    Protože jsem na fóru nikde toto téma nenašel, tak jsem ho založil na základě toho, že po 15500 km jsem zjistil pohledem na přepadovou nádobku chladící kapaliny, že mi asi někde uniká tato kapalina. Při koupi auta byla hladina kapaliny ve vyznačené zóně a teď jí mám asi 1 cm pod minimem. Je zvláštní, že se mi zatím nerozsvítila žádná kontrolka signalizující nedostatek chladící kapaliny. Už jste se s tím někdo setkal? Došlo u někoho k poklesu hladiny kapaliny?

  11. Zahájeno uživatelem Lukášje,

    Zdravím, mám dotaz ohledně "nového auta". Před cirka 2 měsíci jsem koupil III ovci z bazaru. Najeto pouze 47tisic, model 2018, 1,4 TSI. Až po koupi co jsem vyjel z města jsem si všiml že při cca 100km/h a 2200 otáčkách dělá auto divné zvuky. Jedná se o takové hučení v pravidelných intevalech. Připodobnil bych ten zvuk k jízdě po panelech nebo jak kdybych najel a zase sjel z bílé čáry. Dunění zní při záběru ale i když dám nohu z plynu. Když zrychlím nebo naopak zpomalím tak zvuk ustane. Někdy tyto zvuky slyším i při cca 50-60km/h u stejných otáček. Nevíte někdo čím by to mohlo být a zda to má smysl řešit? …

  12. Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíč…

  13. Zahájeno uživatelem PropeThy,

    Zdravím, Mám 1.4 Tsi 110 kW a všiml jsem si, že při šlápnutí na plynový pedál a než motor zabere a spustí turbo je tam tak sekundová prodleva. Jel s autem i kamarád a i on to potvrdil. Je to standardní chování motoru nebo čím by se dal tento efekt eliminovat?

  14. Zahájeno uživatelem Apalosso,

    Ahoj, Moje octavka III Gtec 81kw rozsvitila kontrolku motoru - chyba 2196, Lambda za katem, bohata smes. Na diagnostice je bohata smes pry u volnobehu, pri vyssich otackach se srovna. Svicky na pohled pry ok, lambda ma 122tis, to je pry malo... Nemel nekdo podobny problem? Kdyz chybu vypnu, po 250km sviti znova. Pri jizde bez problemu, pri volnobehu motor lehce cuka. Diky za rady

  15. Zdravím Vás, Řeším problém s únikem paliva mezi vstřikem (04E.906.036.T) a rozdělovačem paliva. Závada se projevila tím, že zničeho nic došel benzín aniž by to odpovídalo standardní spotřebě. Auto přestalo jet a objevila se chyba EPC. Samozřejmně smrad benzínu. Bohužel je u této motorizace je dosti složité sundání (musí se odpojit mraky hadic atd) a tak dostat se vůbec k rozdělovači paliva je dosti problematické. Po sundání sání jsem byl překvapen, že jeden z horních šroubů, který drží rozdělovač paliva je povolen viz foto rozdelovac paliva_drzák. Tak jsem usoudil, že při výrobě nedošlo k utažení na požadovaný moment. Spodní šroub byl utržený. Po sundání rozdělovače paliv…

  16. Zahájeno uživatelem TheMoses,

    Zdravím, řeším se svou Octavkou tenhle problém: několikrát mi během jízdy zablikala kontrolka řídicí jednotky a z CNG se přepl pohon na benzin. Po zhasnutí motoru opět běžel na CNG. Diagnostika vyhodila následující chyby - viz fotka. v servise zhodnotila, že jsou to vstřiky, které je nutné vyměnit. Svíčky a cívky jsou tam staré 2 měsíce. Někdo mi poradil vyměnit lambdu za katem, jiný tu před katem. Neřešil jste někdo něco podobného? Nechci strávit čas a peníze výměňováním díl za díl, když to muže byt něčím jiným. Díky moc

  17. Zahájeno uživatelem Klocek,

    Zdravím, Měl někdo zkušenosti nebo dokáže někdo poradit jakou příčinu může mít mírné cukání motoru při akceleraci u Škody Octavie 1.4 TSI 103kw 11/2014 (kod motoru CHPA). Děje se to prakticky u každé zařazené rychlosti, co jsem vypozoroval, tak zhruba od 1500 do 3500 otáček. Při razantnějším zrychlení ve vyšších otáčkách problém neregistruju. Diagnostika neukázala žádnou chybu, výkon nechybí. Děkuji za odpovědi.

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 9,9tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem adrapl,

    Ahoj, jdu si k Vám pro radu. Je tomu necelý rok co mi byla měněna celá spojka (lamela, přítlačák, ložisko) včetně hlavního i pomocného spojkového válce jedná se o motor CZDA. Nyní při výměně oleje mě čekalo nemilé překvapení, něco prosakuje mezi převodovkou a motorem (viz. foto), řekl bych, že je to brzdová kapalina (ovšem dle nádržky bych řekl, že za tu dobu téměř nic neubylo), spojka neklouže. Vše jsem otřel a budu sledovat dal. Po konzultaci se servisem mi bylo řečeno, že by se to muselo znovu rozebrat a dokud s tím nejsou větší problémy, tak by to nedělali. Jsem z toho nesvůj. Co by mohlo být špatně?

    • 2 odpovědi
    • 1,3tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem MilanoX,

    Zdravím, v poslednej dobe som si všimol že pri pustenom plyne (brzdení motorom) pri poklese otáčok na 1000-1200 mi auto začne jemne skákať. Najviac je to citeľné pri zaradenej 2-jke do úplného zastavenia. Manuálne prevodovky robia presne toto isté keď je zaradená rýchlosť a klesnú otáčky - auto začne "kašľať" a musíš podradiť. Automat by to ale mal zvládnuť sám, či sa mýlim? Nedávno som bol na servise a diagnostika nehlási nič.

    • 0 odpovědí
    • 828 zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem kamiquickie,

    Dobrý den, mám Octavii III Combi 1.4 TSI G-Tec zakoupená před 2 měsíci, najeto 2.000 km. Za posledních 1.000 km se mi stalo asi 8 krát, že auto nastartuji, uvolním brzdu, chci přidat plyn a v tom okamžiku motor chcípne. Na displeji se zobrazí informace "Nastartujte motor ručně". Jednou se to stalo dokonce dvakrát za sebou a podařilo se mi odjet až na 3. pokus. Ještě bych dodal že nešlo o startování zcela studeného motoru, motor byl vždy ještě trochu zahřátý předchozí jízdou (typicky např. přijedu k obchodu, zaparkuji, po 30 minutách se vrátím a motor nastartuje a chcípne...) Chci se zeptat, jestli nemáte někdo podobnou zkušenost a případně tip, čím…

    • 11 odpovědí
    • 6,8tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Niki17,

    Dobry den, prosim mam tyden koupene auto na cng, kde se rozsvitila kontrolka motoru a pise to zavada start stop system. Na kontrole pise tyto chybove hlasky plus problem s lambdou 1,2. Pokud auto jede jen na benzin tak kontrolka motoru nesviti a problem zadny neni. U pohonu cng motor obcas chcipne a jemne skube. Pridavam hlasky z diagnostiky. P336100 P336400 P336500 Dekuji za rady

      • Líbí se mi
    • 10 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem misa.jazz,

    Zdravím všechny. 2 dny zpátky jsem (si) měnil olej a zřejmě jsem přetáhl filtr, protože mi tam kape, ne moc, ale přeci. Otázka zní (možná bude filtr OK, pokud ho jen povolím, ale možná bude už pryč a musím vzít nový) - kolik koleje mi uteče, pokud budu chtít udělat pouze ten filtr? Vzhledem k tomu, že je nad vanou, tak počítám s tím co je ve filtru, plus něco málo kolem, ale nemělo by to být moc...máte někdo zkušenost? Díky!

      • Pozitivní
    • 11 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Kouba2,

    zdravim vas.mam rok 1,4 Tsi 103 kw.super vykon super spotreba.vadi mi dve veci,tak doufam ze se dozvim neco vic tady.kdyz pri rozjezdu rychle uberu plyn,od motoru se ozve takove zasusteni,dela to urcite turbo,jen me zajima,jestli je to v poradku.a druha vec-kdyz zastavim treba na semaforu,otacky padnou,auto ma tichounky zvuk,ale najednou se chod motoru trochu zmeni.zacne tak jakoby neco chrastit.uz jsme to resil na jinem foru a bylo mi receno,ze jakmmile spadne tlak oleje,delaj to nentily a je to pry naprosto v poradku.tak diiky vsem za rady.jeste dodam,auto ma najeto 35 tisic

      • Díky
      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 12 odpovědí
    • 4,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem JiVi,

    Mám dotaz. Výměna chladící kapaliny u CZDA je opravdu stanovena na 10 let (podle vyjádření servisu) ? To má takovou chemickou stabilitu?

      • Pozitivní
    • 6 odpovědí
    • 4,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem PropeThy,

    Dnes jsem si všiml divného zvuku z motorového prostoru ale nejslysitelnejsi je od kola, viz video. Nevíte co by to mohlo být? Díky za radu 20211128_150501.mp4

    • 9 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.