Přejít na obsah

Motor 1.4 TSI


73 témat v tomto fóru

  1. Výměna rozvodů 1 2

    • 27 odpovědí
    • 49.6k zobrazení
    • 1k odpovědí
    • 283.7k zobrazení
    • 201 odpovědí
    • 98.2k zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 142.5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 22.9k zobrazení
  2. Vaše spotřeba 1 2 3 4 8

    • 176 odpovědí
    • 74k zobrazení
  3. 1.4 TSI EA 211 1 2 3 4 7

    • 170 odpovědí
    • 135.9k zobrazení
  4. Únik chladící kapaliny 1 2

    • 26 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
  5. Dunění motoru

    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 54.5k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 12.4k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 26k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 14.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 743 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. Zvuk Turba

    • 12 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  7. Divný zvuk

    • 9 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A tímto to tady končím, buď se budete bavit o FIV, nebo to tady prostě nebude. Máte na fóru v odpovídající části dostatek prostoru k obecným diskusím. Tak to respektujte.   
    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
×
×
  • Vytvořit nový...