Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


85 témat v tomto fóru

  1. Scala kódování 1 2 3 4 37

    • 904 odpovědí
    • 284.3k zobrazení
  2. Deaktivace Start stop 1 2 3 4 7

    • 154 odpovědí
    • 76.3k zobrazení
  3. Autobaterie 1 2 3 4 6

    • 130 odpovědí
    • 33.3k zobrazení
    • 118 odpovědí
    • 38.7k zobrazení
    • 112 odpovědí
    • 26.3k zobrazení
    • 101 odpovědí
    • 47.8k zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 35.3k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
    • 61 odpovědí
    • 17.5k zobrazení
    • 55 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
  4. SOS tlacitko Scala 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 24k zobrazení
  5. Autodiagnostika Scala 1 2

    • 34 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 28.9k zobrazení
  6. Bateria v kluci 1 2

    • 32 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  7. Adaptivní tempomat 1 2

    • 26 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  8. Bezdrátové nabíjení

    • 23 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 17.9k zobrazení
  9. Tempomat

    • 19 odpovědí
    • 5.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • vsade to pasuje , je to rovnake , a viac krat to uz nenapisem 
    • To mě ani nepiš:-). Na Kodiaq II RS jsem čekal půl roku a ve finále jsem stejně sáhl po jedničce. Mě osobně se víc líbí a ten nový design interiéru u dvojky mě nějak nesedl....a kromě toho i ve finále značná úspora peněz u RS verze byla rozhodující, né, že né.    To že nejde zvuk......to je taková ostuda....nedovedu si představit, že někoho vezu a v půlce jízdy mu řeknu "Sorry, ale můžeme na pět minut vystoupit, potřebuju zamknout auto a rozchodit audiosystém"....to bych se snad ostudou propadl:-). Kdybych se vztekal u Fabie, tak to ještě pochopím....i když vlastně asi ani to ne, ale u auta za 1,7mio je to pro mě nepředstavitelná věc, kterou výrobce za takovou dlouhou dobu nevyřešil....a určitě takových uživatelů budou mraky:-(.   No nic, budu v servisu prudit, mě to fakt vytáčí. Případně je nějaký kontakt ofiko na Škodovku, kam se dá takto postěžovat? Bylo by fajn to mít písemně......   P.S. Dnes ráno sednu do auta a data z flashky se načítají během vteřiny, Všechno maká rychlostí blesku, jednotlivé položky se spouštějí vlastně hned...akorát opět startuji na jiné pozici, než jsem končil:-(. Nicméně je vidět, že to jde.....když se chce.
    • › Místo odpadu surovina: Škoda Auto posuzuje nové možnosti, jak nahradit energeticky náročnou recyklaci opětovným použitím materiálu s cílem minimalizovat uhlíkovou stopu v celém hodnotovém řetězci› Projekt SATURNIN: Autorem je česká firma Beneva, zabývající se využitím ocelového odpadu na principech oběhového hospodářství› Pilotní spolupráce: Ocelové odstřižky ze střech a bočních panelů modelů Škoda slouží pro výrobu nových dílů› Závazek k udržitelnosti: Zapojením do projektu Škoda Auto prohlubuje svou dlouhodobou snahu o udržitelný rozvoj Škoda Auto Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN, jehož cílem je propojit různé výrobce, aby se maximalizovalo využití ocelového odpadu a byla tak podpořena dekarbonizace průmyslu. Data o plechových odstřižcích z více firem […] Článek Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Souhlas, taky jsem redukci dodanou k adapteru vyměnil za krátkou kabelovou redukci. Jak píše, je to "bezpečnější", než když adaptér trčí a jeden má strach že ho vylomí :-))
×
×
  • Vytvořit nový...