Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/24/16 ve všech sekcích

  1. Nepatři to sice uplně k tématu ale musím to napsat.Opravdu se divím těm kteři dostanou služebni auto a to ještě mnohdy do osobního uživáni a ještě vymyšleji že chcou takove nebo makove...Co by někteři za to dali mít vůbec nějake služebni auto.Někteři jsou rozežrani a vymyšleji kraviny že to neni ani možne.Jinak mne se taky ty dělena světla nelibi,ale s tim už člověk nic nenaděla,když to tak Škodovka vymyslela,prodeje stejně budou hodně vysoke.
    6 bodů
  2. Tím se to vysvětluje. Jà jim dodávám svůj vyjetej. Prej maj hranolky luxusní kůrku a maso řádný šmak. [emoji12]
    3 body
  3. na detaily nebyl čas, řešili nejvhodnější olej...
    3 body
  4. Tak jestli jsi stravil nekolik let na vyvoji motoru Tsi tak jste ten zacatek pekne po*rali hosi.. a hlavne lidem radte, jaky maj do toho lit olej, to je urcite zachrani.. teda az po tom, co jim vymenite rozvody, turbo, odlucovace oleje, prekousane kabely od kun a podne veci, ktrere se Vam trosku nepovedly, pri tom vyvoji..
    3 body
  5. Asi tak, jenže v těchto obyčejných diskuzích se vždy najdou odborníci co začnou motat lidem hlavu tribologií. Tím nemám na mysli, že o tom nic neví ale do těchto diskuzí patří jasné a jednoduché doporučení a ne pitvání norem API, ACEA, hodnoty TBN atd atd.
    3 body
  6. Tak do olejů Pancho určitě nedělá , do čeho dělá víme, ale ani včely to určitě nejsou...
    2 body
  7. Sorry, ale mám trojky jako služebák, barva daná, výbava svým způsobem taky, trávím v tom ročně přes 70 tis. km a koukám na auto moc krát za den, tak bych chtěl něco, co se mi aspoň trochu líbí. A že mám auto v soukr užívání? Taky za to měsíčně platím a přijedu odpo domů a budu si přehazovat věci do soukr auta? A na druhou stranu nikdo ti nebrání najít si práci, kde je firemní auto v zásadě pracovní pomůcka. ;-) A taky patřím mezi ty, kteří to bez výběru dostanou, dokonce si nemůžu vybrat ani Golfa. Takže jsem zvědavý na finální ceník.
    2 body
  8. Koukam ze hodně z vas auto fasuje jako sluzebni. Takze vas to celkem nic nestoji a jeste melete jak to vypada. To je fakt komunismus. Bych vam zmenil firemni politiku a nejakej koreec by to jistil ;o)
    2 body
  9. Olej kupuju od překupníků co pracují v mekáči.... tvrdí že je to 5W30 a splnuje normu 507.00 maže to super :-D
    2 body
  10. Ses nějak v práci špatně vyspal nééé ?
    2 body
  11. Chamaco, posledny prispevok radsej necituj A Corner je presne tak. Plus je mozne zmenit par dalsich veci (min/max rychlost, uhol natocenia volantu, obe hmlovky pri zaradeni spiatocky a podobne)
    2 body
  12. Tak jsem se konečně dočkal. Vyšla recenze, resp. test od Garáž.TV, pro který dělá Rasto... Konečně někdo šel s Kodiaqem do terénu.
    2 body
  13. Stačí dojet na další sraz a v době, kdy půjde Petr na záchod mu můžeš sebrat sedačku z Kinderkáru.
    2 body
  14. Zdravím, uvažuji, že bych si koupil kameru do auta, ale chtěl bych takovou, která se ideálně celá schová za zpětné zrcátko. Nechci takovou, která by mi ubírala z výhledu. Co jsem se díval na jiných autech, tak se mi zdá, že většina kamer se na Fabii za zrcátko nevejde (přece tam toho místa moc není). Můžete někdo poradit do čeho jít?
    1 bod
  15. Stringo: ......... Auto na videu je okolo 1 050 000 kc .... na Malorce jsou ruzne zmichany vybavy se vsim, takze to je takovej gulas Kazdopadne RASTO parada a jak uz jsem psal GARAZ je jedna z mala co si jedou svuj styl, lehce na pohodu, proste klasicky veci klasickejch lidi.
    1 bod
  16. Já jsem zaznamenal podstatně bělejší odstín oproti klasické žárovce, ale ještě jsem nejel v naprosté tmě, takže netuším o kolik líp svítí. A jelikož mám v potkávacích i dálkových světlech H7, tak dám do dálek NBU laser a to bude peklo. Kdo mě potká, tak oslepne :-D
    1 bod
  17. Tady je to ještě (zatím) normální.
    1 bod
  18. citování jsem ti upravil, používej pouze pokud budeš reagovat na nějaký příspěvek co je zpět, nebo na jiné stránce, aby byla souvislost a už vůbec ne přispěvek, který obsahoval tisíc řádků protokolu
    1 bod
  19. Nejlepsi je koupit Mogul, protoze ten nikdo panchovat nebude jako treba Castrol.
    1 bod
  20. Jak úprava SW vyřeší padající napětí sítě při první otočce startéru?
    1 bod
  21. Videli jste ted v AS Renault Megan Grand Toure. Nadhernej sedan. To je auto a ne ten hnus O3 fl.
    1 bod
  22. Já bych to pro změnu viděl na startér. To, že se někdy startér neroztočí by mohl dělat stykač u starteru. Periodické pohasínání světel je normální, když píst překonává kompresi. Pokud to pohasíná jindy nebo jinak, je to podezřelé. V okamžiku, kdy startér netočí, taky pohasínají světla nebo kontrolky? Nebo by to mohl dělat jen špatný přívod do startéru, někde větší přechodový odpor. Zkontrolovat kabel z baterky do startéru, případně rukou zkusit, jestli se někde neprojevují "tepelné účinky elektrického proudu".
    1 bod
  23. No co. I Kabaň je jenom člověk. Se jednou ožere a náhodou potká jiné ožralé.
    1 bod
  24. Ondro, ale ten pocit, šlápnout na plyn až k podlaze a .... ono nic
    1 bod
  25. 1 bod
  26. Já jsem koupil TrueCam A7s nalepil jsem držák za zpětné zrcátko. Kabel jsem vedl vrchem pod tapecírunkem. Nahoře jsem přešel přes A sloupek pod gumové těsnění dveří a stáhnul dolu k pojistkové skříňce. Na jaře zapojím na pojistku, aby se kamera automaticky sepnula po zapnutí zapalování. Teď strkám napájení do zapalovače. Kameru zvenku auta skoro není vidět.
    1 bod
  27. Využil jsem dnešní teplý den v Ostravě a horní kryt motoru, který byl již týden doma jsem namontoval. Za cca 1000 Kč je skryto trochu trubek a sami posuďte výsledek. Kryt motoru nasazen vpravo na dva čepy. Díry jsou již připravené. Vlevo je ve středu je kryt motoru nasazen kuličkou našroubovaného držáku na gumový držák. Drží SQUELE, ani se nehne. Kryt motoru včetně držáku s kuličkou je součásti dodávky. V mém případě dodáno za 16 dnů od objednání. MVI_5858.MOV
    1 bod
  28. Nepoznam ani jedneho z kolegov konstrukterov, ktory by umyselne navhol zle riesenie, tyka sa to aj vyvojovych tymov u dodavatelov. Vzdy do toho vstupuju financni manazeri, vzdy. Pri ich posudzovani nakladov, efektivity a pod. to casto konci takto. Ti z fora, co pracuju pre Skodu, VW, Honeywell, Hellu, SKF, Johnson Controls atd. vedia o com hovorim. Osobne auto sa sklada z priblizne 30 000 komponentov, Je to komplexna zostava a zosuladit vsetko je narocna vyzva. A s podobnymi problemami zapasia vsetky automobilky, a celkovo cely strojarsky priemysel. Ja nie som financnym sefom, nemam na starosti ani risk management, ani after sales a pod. lahodky. Ak chces vzniest staznosti, mozes tak urobit u nich. Ale mam pocit, ze budes odignorovany, tak isto ako pripomienky od design teamov, maju svoje cisla a tie ich nepustia.
    1 bod
  29. Fakt se mi ten mastodont od slepice libi, jen takhle jak to bylo na videu to nebude stat tech 750t...
    1 bod
  30. Konecne normalni recenze [emoji106]
    1 bod
  31. Pokud jde jen o čistou výměnu celého zrcátka včetně patky kus za kus, vycvakneš kryt ofuku (trojúhelník z vnitřní strany zrcátka), ten drží na 3 plastových "cvocích". Pak nejdeš pěnu (tlumení), kterou z díry vyndáš a za ní jeden velký torx šroub, který jako jediný zrcátko drží. Když ho povolíš, zrcátko jednoduše vyndáš. Problém je, že je zrcátko zapojeno do jednotky ve dveřích, takže musíš sundat tapec, abys to odpojil. Pokud nevíš jak, ten se sundává jednoduše - vycvakneš kryt madla ve dveřích, kde jsou nahoře a dole 2 torx šrouby. Ty vyšroubuješ. Pak je jeden malý vedle výškového repráku, aby ses k němu dostal, musíš vycvaknout kryt (strčíš do spodní spáry malý plochý šroubovák a vypáčíš směrem nahoru). Poslední 2 malé torxy jsou ve spodní části dveří. Jakmile to máš, stačí vzít něco plochého (třeba nějaký větší šroubovák) a pomalu po celém obvodu dveří začneš tapec vycvakávat. Pozor dej jen vlevo nahoře, v místě kruhového ofuku, protože tam se často a rád ten "cvok" láme. Pak už jen vypojíš konektory na výškový reprák, ovládání oken a světlo dole a tapec máš dole No a montáž samozřejmě taktéž, jen opačně..
    1 bod
  32. Bla, bla bla. Pokud tě to uniklo, tak reaguji na tvé tvrzení, že C2 je špatná kvalifikace, lepší je S. A fosforu tj. protiotěrových přísad je v SM ještě méně než v C2 (C2 0,07 - 0,09, SM 0,06 až 0,08). Svou techickou uroveň si pěkně ukázal s tvrzením o katalyzátorech.
    1 bod
  33. Víte, že Bratislava je jediná evropská metropole, kde není metro. Takže to vlastně není metropole, ale jen pole?
    1 bod
  34. Tak co vy šmejdi, moc se tady neroztahujte, však já to vidím i když tady nejsem [emoji6]
    1 bod
  35. Tak jsem vyměnil žhaviče a ŘJ po 500km bez chyby. Navštívil jsem i dva servisy. V prvním, mi řekli malá startovací dávka a špatný startér. Většinou prý pomůže dávku zvednout. Takže by zvedli dávku a když by se to nezlepšilo, tak nový startér. Přece když startér neotočí ani jednou motorem, tak to nebude v dávce... Ve druhém mi řekli vadná baterie, dát novou. To by pro mě bylo asi příjemnější. Poté jsem se ptal ještě v prodejně kde jsem kupoval žhaviče a tam přišli s teorií, že se zadrhává pastorek ve startéru a málo vylézá za tepla. Takže se tam někde na půli cesty zasekne a nedokáže se otáčet. Přece ale slyším, že motor se otočí, to musí pastorek zvládnout několik otáček, než se zasekne....
    1 bod
  36. Pilad>> To že ti v servisu řekli jen 5W30 pro ně není dobrá známka ale třeba tě jen chtěli ušetřit těch norem. Jenže tý normy VW ty se máš právě držet, od toho je a výrobce auta ji pro tvůj motor schválil. Máš to v manuálu a stačí se toho držet. Nic víc než VW 502.00 nebo 504.00 tě nemusí zajímat. Nikdy se neptej jaký olej je nejlepší, z toho vždy vznikají takovéto debaty. Pokud chceš pro svůj motor dobře tak se drž tý normy, používej rozumnej interval výměny podle provozu auta a vyhni se pofidérním zdrojům abys nenarazil na pančovaný olej, nic víc nemusíš řešit. Pokud chceš jít ale hlouběji tak zjistíš že se třeba zrovna o Castrolu traduje že už dávno není to co býval Ale jak už sem psal, jestli budeš měnit s rozumem a podle VW normy, tak není o čem diskutovat
    1 bod
  37. je mi to srdecne jedno... normalni uživatel, který dává auto do servisu neřeší co mu tam dají za olej, max si koupí na eshopu ,nějaký olej,, vesměs shell nebo castrol, protože to jsou dvě nejproflaknutější značky.. podle mě je daleko duležitější jak se člověk k autu chová, jaký dává záhul motoru, zda dodržuje výměny oleje tak jak se má... řešit tu 20 nebo 80 mikronů na vačkové hřídeli, to už mi přijde jako dobrý sadlo maso škvarky hoši...
    1 bod
  38. Páni, ráno vstávam kedy chcem, po raňajkách odchádzam z domu kedy sa mi zažiada, domov prichádzam ležérnym krokom podľa nálady, peniaze prichádzajú na účet pravidelne a nedeľu mám každý deň. To je život dôchodcu.
    1 bod
  39. Tak to máme stejně.... Vlastně ne. Mě běží plat...
    1 bod
  40. Sranda bude, až tam někdo mrskne dvoudílné mračítka [emoji23]
    1 bod
  41. Zdravím, chtěl bych se zeptat na následující problém. Mám OII 77 KW s 5 let starou baterkou. Celou loňskou zimu auto stálo, takže baterka totál vybitá se někdy v prosinci vyjmula, nabila a byla doma v teple. V létě začali problémy se starty. Projevovalo se to tak, že po delší jízdě když jsem zastavil u pumpy a do 10 minut jsem chtěl odjet, tak startér nedokázal ani jednou protočit motorem. Komplet padlo celé napětí. Vždy se jen trochu hnul a konec. Tak jsem s nim vždy takhle 3x cuknul a auto naskočilo na mrknutí. V servise mi naměřili 50% stav aku a doporučili výměnu. Zkusil jsem schválně za studena (30°C) změřit napětí na baterce při startování - 10.5V a tak jsem s výměnou ještě počkal. Teď, když trochu začalo mrznout, objevila se závada ve žhavení. To je jedinná závada co mi píše diagnostika a to, že všechny 4 žhaviče jsou špatné. Takže jsem startoval v -8°C studený motor, předtím jsem jel několikrát krátou jízdu po městě, takže baterka nemohla být na 100% nabitá ale startér motorem točil jak blázen. Minimálně 8x, pak jsem přestal, zkusil znova nažhavit a motor naskočil. Nějak tomu nevěřím, že by baterka v zimě fungovala lépe než v létě. Při startování jsem měl zaplé světla a pozoroval jsem zváštní problikávání v rytmu jak se ten startér otáčí. Jako když na celou otáčku má v jednom místě velký odběr. Jestli je to kompresí, nebo špatným vinutím... těžko říct. Každopádně zimní starty OK, v létě se to ani nehne. Po nastartování a nabití aku mi napětí vyleze na 14.5V. V čem by mohl být problém? Může mít ten motor v létě tak velkou kompresi, že jej slabá baterie nenahodí?
    1 bod
  42. 12.11.2016 nastal pre mňa a majiteľov Fabia III deň D... teda aby som to upresnil, ide o prvé zverejnenie dokumentu Kódovanie funkcií Fabia III v1.0 v mojom vyhotovení. vybraní užívatelia už mali prístup k verziám v0.9 a v0.9.1, ktoré boli pracovné. nakoľko som im dôveroval, mohli si prezrieť komplet dovtedy nazbierané a otestované kódy, prípadne som čakal na odozvu.... všetky podstatné informácie o tomto dokumente sú dostupné priamo v pdf súbore. v prípade akýchkoľvek otázok sa na mňa môžte obrátiť, ak budem vedieť, poradím. zbytočné komentáre si nechajte, nejde mi o zárobkovú činnosť, no každý lajk, donate či ďakujem poteší...poprosím bez zbytočných komentárov, nech zachováme tému a diskusiu ohľadom kódovania... alternatívny odkaz na stiahnutie: https://uloz.to/!3JfVkF4TLy8s/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v1-0-wirer-pdf admin: ak to povolí autor prvého príspevku, kľudne to tam hoďte. snáď sa nik nenahnevá VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v1.0 wirer.pdf
    1 bod
  43. Dedek007: Myslím, že mi včera taky sem tam vrzlo - slyšel jsem to poprvé a stoprocentně nemohu tvrdit, že to pochází z tohoto plastu... Nicméně zkusím a být tebou, tak to taky vyzkouším, dám mezi ten plast černou, elektrikářskou pásku, provizorně. Pokud to zabere, tak jí tam vsunu nadobro - nebude to vidět a třeba to účel splní. P.S. kvanta pazvuků řeším právě pomocí izolační elektrikářské pásky a dost to pomáhá... Obecně do diskuze k pazvukům: U minulého vozidla (Megane 2010) jsem často používal vazelínu, kdy jsem problémový plast sundal a styčné plochy namazal vazelínou. Mělo to neskutečný efekt, třeba madlo dveří, které praskalo, vrzalo se ani po dvou letech od aplikace vazelíny neozvalo a jiné díly taky... Věřím, že by nám to hooodně pomohlo, nic to nestojí, ale je práce s tou demontáží dílů :-( Navíc nějaký manuál typu "Jak na to" u O3 asi zatím není...?
    1 bod
  44. Ona celá anketa je totální nesmysl. Jakpak běžný uživatel pozná ten nejlepší olej? Nejlepší v čem?
    1 bod
  45. Halogeny nevypadají až tak strašně, musím říct. http://www.auto.cz/poradne-fotky-faceliftovane-octavie-s-ctyrokymi-halogeny-100613
    0 bodů
  46. odstroj plasty z A sloupku dole (tam co mas paku na otevreni kapoty) a pod nima je svorkovnice s konektory, to muzes rozpojit a pak vytahnout skrz dvere ven. Teda pote co odstrojis dvere a odkliknes vsechny klipy kterejma je to pridelany ve dverich. Ja mam podobnej problem, bo mi nesviti to svetlo dole ve dverich a navic ani podsviceni u tlacitek na okna. Ted jsem to byl prohlidnout a u me je problem v prelamanejch dratech, bo nejakej ovcojebec tam kdysi pachal alarm a kdyz to daval nazpet tak to dal blbe a fest se to prodrelo... ach jo... koukal jsem na to a krom prelamanejch dratu je to i pekne zarezly a spinavy... fuj. tak good luck dodatek: dneska jsem odstrojil dvere a vytahl svazek kabelu dverma ven a docela jsem se divil... 3 draty uplne KO-prelomeny, zem (hnedej tlustej drat) s narusenou izolaci a draty uvnitr zoxidovany, zkrouceny dva draty k repraku-nariznuta izolace a lehce zoxidovany v miste odhaleni. Vsechny tyhle poskozeny draty se prodrely o dvere ale co me dostalo bylo to, ze na dalsim miste kabelovyho svazku byla opet porusena izolace a tohle misto je pri beznem pohledu na kabely pri odkryti gumovy manzety neviditelny. Bylo to v miste kde prochazi svazek A sloupkem dovnitr ke svorkovnici. Tak jsem to vsecko opravil, zaizoloval a dobry. Ted jeste sehnat mikrospinace do zamku a bude vse ok.
    -1 bodů
  47. Pro normální poslech si nech to, co výrobce zamontoval. Fabia vůbec nehraje špatně. Pokud chceš investovat do lepších reproduktorů a do vytlumení, pak silně doporučuji sub a zesilovač/zesilovače, dostaneš se na úplně jinou úroveň, o normálním poslechu nemůže být řeč. Věř mi, v předchozím autě jsem měl velmi solidní audio a kdykoli jsem přesedlal do auta se sériovou hudbou, byl to jako nebe a dudy. PS - Problém asi ale bude připojení aparatury ke stávajícímu "rádiu" Fabky.
    -1 bodů
  48. MartinhoSVK Nahrady SAPS aditiv (C3) v testoch vzdy mierne zaostavali, ci uz sa vo VW robil four ball test, Stribeck krivka. Tieto nahrady partneri vyvijaju (napr. Uniqema, terajsia Croda - asi najvacsi dodavatel aditiv) LEN kvoli eko-poziadavkam. Maju horsie parametre, su technologicky narocnejsie na vyrobu (dovod vyssej ceny tychto olejov). Pre benzinove motory je najlepsia volba VW 502 00 A3/B4 API SL/SN, s viskozitami napr. 5w40, 5w30, 0w40 atd.
    -1 bodů
  49. Citujem z tvojho pdf, posledne dve strany 4. Důsledky pro provoz olejů Současný evropský trend automobilizmu spočívá ve snaze: • zvyšovat jednotkové výkony současných motorů • prodlužovat servisní intervaly a s tím i výměnné intervaly motorových olejů • snižovat emisní zatížení ovzduší • současně se pomalu mění charakter provozu, průměrná délka ujetá na jedno nastartování motoru se zkracuje Je zcela evidentní, že tyto trendy nejsou navzájem kompatibilní a mají zásadní vliv na kvalitu motorových olejů. Měnící se charakter provozu, zvyšování výkonů motorů a prodlužování servisních intervalů olejů vyžadují zvýšenou kvalitu motorových olejů a tedy také zvýšenou koncentraci výkonových aditiv [6]. Ekologické aspekty vyžadují změnu složení motorových olejů ve smyslu snižování kritických prvků, tj. sulfátového popela, fosforu a síry. Existuje nebezpečí, že snížení koncentrace těchto prvků může vést k omezení některých výkonových vlastností motorových olejů a to se neslučuje s většími nároky na motorový olej popsanými výše. Požadavky na motorový olej jsou tak navzájem ne příliš slučitelné a bude pravděpodobně nutné zvážit další vývoj v oblasti výměnných intervalů motorových olejů [6]. Dakujem, ze si len potvrdil moje slova. Bola to celkom mila bodka za vsetkym. MartinhoSVK ako vidis, nema to tu uz technicku uroven, ak budes mat nejake poznamky, kludne cez spravu
    -1 bodů
  50. klasická nemoc u 1,9 pd se špatným teplým startem řešila úprava softu startu
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...