Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/19/17 ve všech sekcích
-
Tak ono zase realisticky - takto to dělá každý a třeba takový Hnůjdej je schopen porovnávat před svými salóny Octávky v nejnižší možné specifikaci s jejich plečkami v nejvyšší možné výbavě..3 body
-
No 504kari budu mat novu modlu a mozu zas googlit mazivarske pdf-ka obhajujuce tieto oleje. A uz teraz vidim to nekonecne trollovanie typu "vyrobce vi co je nejlepsi".2 body
-
2 body
-
Viz rolbař v tématu o PTC. Venkovní teplota +5°C a míň a teplota motoru nižší než 75°C. U climatronicu - nesmí být zaplý econ, u climaticu - zapnout teplotu na max.2 body
-
Že ste mali v nedeľu řízky na Fritole. A po obede si doplnil. Ale zas lepší Fritol, ako 0W20.1 bod
-
1 bod
-
Dobře, že jsi dal vědět. Dost lidí se už nevrátí dát vědět, jak to dopadlo.1 bod
-
Tak po dalším servise, tentokrát na 4 dny, našli závadu. Taaakže, kdyby se to náhodou někomu hodilo, konkrétně u mého mazlíka byl problémem uvolněný kabel pod přístrojovkou, který se při stání nepohyboval, při jízdě však ano. A vždy, dřív nebo později, zkratoval obvod přes kostru. Jinak díky všem1 bod
-
Tak od tý doby co tam tenhle kšeft přebrali turci je to stejná / horší loterie jako u nás.1 bod
-
Já nevím co je na ceně divného. Bylo jich vyrobeno pět, takže docela limitovaná věc, nemyslíš? Taky tady nikdo nebrečí, když se prodává Porsche 911, kterých je na světě 519387401934, udělají z toho limitku, protože dají na sedadla potahy s nápisem Turbo a snaží se to prodat za 5 milionů.1 bod
-
1 bod
-
Větší důvod to jít v 5000 vyměnit. Kamoš se mě ptal jestli jdu vylívat záběhovej olej, já jsem nechápal o čem mluví, ale prej když kupoval new motorku tak v tom byl olej nějakej s extra nízkou viskozitou a že se to má po pár tkm vylít a nalít něco jiného. A že když to měnili tak to teklo jak voda a ne olej a že z toho vylili plno šponek atd. Ale nevim jak je to s motorkama, asi je to normální s tím olejem u motorek.1 bod
-
Tomu bych se naopak divil, když šetří i na povinné výbavě. A 0W20 neznamená kvalitnější než 5W30.1 bod
-
1 bod
-
Při 240 000 km, pak každých 30 000 km – Zkontrolovat ozubený řemen vačkového hřídele u zážehových motorů 1,2 l, 1,4 l TSI a 1,6 l MPI – Zkontrolovat ozubený řemen pohonu čerpadla chladicí kapaliny u zážehových motorů 1,2 l, 1,4 l TSI a 1,6 l MPI Jak vidíš, interval výměny rozvodů není předepsán. Jinak u ojetiny můžeš očekávat cokoli.1 bod
-
45 tis/rok to nemusí být jen dálnice. Dovozci určitě nevěř, je nepravděpodobné, že by přišel do styku s původním majitelem. Ve 180 tis. se dá očekávat prakticky jakákoliv závada, včetně dalších 180 tisíc bez jediného problému.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Napětí se zde objeví po zasunutí klíčku a následném zapnutí zapalování a zmizí po vytažení klíčku ze spínací skříňky. Nemizí ani při startování a ni při vynutí zapalování.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
na te nasi dalnici by clovek klidne utrepal aj dvere ikdyz je to snad uz lepsi,taky bych sel po kabelazi a zapojeni,vybojka kdyz je uz spatna sviti dost do cervena a navic ju mas mladou vetsinou vydrzi par let1 bod
-
1 bod
-
Pro yetiho idélně kabel HEX-CAN s VCDS verzí 12.21 a výše (budeš schopný kodování a všeho jiného ...) a potom uděláš jekékoliv koncernové auto do roku cca 2014 (kódování) diagnostika v pohodě i novější. http://aukro.cz/diagnostika-vag-hex-can-pro-vozy-do-roku-2014-i6716874917.html Vyzkoušeno už snad na 30 autech, maximální spokojenost... borec ti pošle veškerý soft a podrobný návod. Cena je hezká, když vemu v potaz, že je to zdařilá kopie originálu, který stojí 9tis.1 bod
-
@foxdivemaster 103kW je dostatečná pro normální lidi, pro závodníky je i 125kW málo...1 bod
-
vdaka nasiel som to uplne vpredu v rohu pri stredovej konzole. druhy rovnaky je kusok od hrany priehradky pred spolujazdcom.1 bod
-
Tak na to kašli, určitě není horší než ten, co tam dáváš,spíš naopak a normu jistě splňuje1 bod
-
všeobecně parkovat jen se zařazeným P je špatně. V autě je vždy parkovací brzda. Proč se jí asi tak říká parkovací...1 bod
-
No ale potřebuješ vedet, jestli ti ten soft na ty nové mapy stačí. Mapy jsem dával zde: http://forum.skodahome.cz/index.php?/topic/20386-COLUMBUS-(TRINAX)-/-RNS-510#entry2200473 Ale radši si ověř kompatibilitu se softem...1 bod
-
Pro 310 a 315 zatím nejsou vydané a budou asi až napodzim. Pro 510 to asi bude stejné...1 bod
-
Mě o nic nejde.Já se tím nepotřebuji živit jako Ty Jirko,ale neberu Ti to.Pokud nad tím trávíš čas-a to vím že ano,proč si za to nevzít peníze.Také je beru. Na druhou stranu když něco otestuji,napíšu to tady.Ano,nic nekoumám,čerpám info-možná jako ty a spousta jiných z angl. a něm. fór. Te´d jsem požádal kamaráda z Česany,jestli mi něco zajistí.Pokud ano,klukům,co mi pomohli to přepošlu.Také,když někdo něco po mě chce a je z dálky,nenutím ho jet ke mě 200 a více KM,ale napíšu mu,že to umí ten a ten...nejsem hamoun,co musí vše sežhrat. Co se týče těch změn co píšeš-nejsem právník abych tohle posoudil,co je a co není v limitu zákona,autorských či jiných práv,ale....s něčím to auto vyjíždí jako homologované. Na kolik jsou jaké úpravy povoleny,to ať posoudí právníci a jiní.Co si kdo nechá a nenechá udělat je také na něm...třebas na to někdy někdo dojede,jako teď,kdy začínají hošíci řešit vybrakované DPF,v Ecu vyplé čidla atd.Obrázek ať si každý udělá sám. Ty jsi mi moc pomohl...nezapomínám na to,vážím si toho a vím,že jsi bedna.Tohle co jsem napsal není nic proti tobě.1 bod
-
Tento pán má prostě nutkavou touhu všem kazit radost.. Ať jde o xenony nebo LEDky.. Asi ho štve, že to na rozdíl od těch nálepek, popisků a dalších ohavností má i nějaký smysl a auto pozvedá nejen funkčně, ale i po stránce designu S těma žárovkama, kéž by se objevily nějaké funkční, co se vymění plug&play Pájení odporů a tyhle věci, to neni nic pro mě1 bod
-
Na 0W-20 není nic kvalitnějšího. Jsou to lehkoběžné oleje se sníženou HTHS viskozitou, co jsem se díval, tak jsou pouze ACEA A1/B1, můj 5W-30 LL Castrol je ACEA C3... Jediná výhoda je nižší spotřeba a tím i emise. Naopak nevýhody jsou vyšší opotřebení tepelně namáhaných dílů jako jsou pístní kroužky, válce, ventily, turbo atd. a vyšší spotřeba oleje.0 bodů
-
V té modré se mi to kuwa líbí :-D. A ta světla jsou úplně v pohodě. Kdybych chtěl měnit auto, tak O3 FL bych z fleku bral. Těším se až to uvidím reálně a taky na O3 RS FL :-)0 bodů
-
Už se těším, až se k novinářům dostane Active nebo Active Plus verze, aby bylo konečně co recenzovat. Tyto nereálně seskládané verze aut jsou už docela nuda. ŠA by se měla chytnout za nos a dávat novinářům i verze bez malého koženého paketu.0 bodů