Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/26/18 ve všech sekcích
-
„Tati, kup mi iPhone.“ „A čarovné slovíčko?“ „Táňa.“ „Táňa? Co to znamená?“ „To je jméno tvojí milenky.“ „A chceš bílej, nebo černej?“ Na Moravě dostali policajti nový příkaz: hlídat u sklépků řidiče. Tož hlídajů a vidí, jak sa strýc těžko sune do auta a rozjede sa. Policajt ho zastaví. Podá mu tester, aby mu strýc do něho dýchnul. Strýc si fúkne a policajt vyvalí oči. Na displeji 2,45. Strčí ho strýcovi před oči: „Tož co na to říkáte!!!“ Strýc sa kúkne a praví: „Kurva, stará mňa zabije, třičtvrtě na tři a já eště nejsu doma.“7 bodů
-
Ano, diskuse dopadne vždycky stejně, protože se vždy objeví buďto takovýhle příspěvek. Většinou jde ale na tři fáze. V první je vysvětleno, že manuál chce jenom ten, kdo s DSG nejel, popř. s ním nejezdil aspoň čtyři roky. Ve druhé pak, že DSG lidi nechtějí jen proto, že na to nemají. Ti nejlepší z nejlepších pak vykouzlí formulku, že automat přece řadí mnohem rychleji než člověk a dá se řadit pod volantem. S částí lidí se ale diskutovat dá. Třeba jsou schopní pochopit, že automat všem nemusí úplně vyhovovat svým chováním. Protože na D motor převodovka podtáčí a duní. Na S zase drží otáčky moc vysoko. A při jízdě se chová úplně jinak, než by se choval řidič. 90% lidí to neřeší, mně by pak ale řízení nebavilo. Libil by se mně automat, který by prvních 1500km jen sledoval co se děje a pak podle toho jezdil. A neřadil na šestku v 1200 otáčkách.6 bodů
-
3 body
-
Dnes jsem odvezl auto na reklamaci ŠKODA ADIV OPAVA, náhradní vozidlo na jeden zapůjčeno zdarma. Takže ne jenom kritika, ale i pozitivní věci se dějí.3 body
-
Do Insignie se vleze tolik, co do božské Octavie. Jen musí člověk pořádně tlačit do dveří a doufat, že něco nerozbije.2 body
-
Ten Kokta je popleta, on neví, že Clint má jen ruské sny. Já teď pojedu do Švédska pro český sen pro chudáky co se chtějí cítit jako boháči. Audi A6 v TDI v myslivci. Cesta zpátky cca 12h + 5h trajekt. Možnost to hned strčit z paluby do moře, tento neekologický stroj.2 body
-
2 body
-
Pani jsem poridil DSG protoze se pak vice soustredi na provoz a sama jej vyzadovala. Ja DSG chtel kvuli tomu ze 80% cest mam po Praze a to razeni mne uz proste otravovalo. Manual do budoucna ano, ale jen do vikendoveho auta, do auta na denni jezdeni uz neplanuju manual. Pokud ale clovek jezdi primarne dalnice, tak je lepsi ten priplatek vrazit do vybavy nez do prevodovky, dle meho nazoru..2 body
-
Osnova: 1) úvodní řeči 2) potřebné díly 3) původní středový tunel 4) demontáž původního středového tunelu 5) demontáž původní ruční brzdy 6) montáž nové ruční brzdy 7) montáž vedení vzduchu do zadní části 8) montáž konstrukce loketní opěrky 9) osazení nového středového tunelu (jumbo boxu) 10) napínák ruční brzdy 11) osazení zadní ventilace a popelníku 12) poskládání přední části 13) fotografie hotové práce 14) video verze návodu v HD (http://www.youtube.com/watch?v=MKmDqAck5pM) 15) závěr 1) Vytvořil jsem pro Vás velmi podrobný návod montáže originální loketní opěrky s chlazeným jumbo boxem a výdechy ventilace na zadní sedala. Při montáži jsem vyměnil i ruční brzdu, což není potřeba, stačí jen sundat původní plastový návlek a dokoupit krátký návlek. 2) Potřebné díly: Já potřebné díly koupil bazaru za skvělou cenu 1700,- včetně poštovného a ruční brzdy s koženým návlekem. - loketní opěrka - veškeré potřebné šrouby - ruční brzda (nebo jen krátký návlek) - středový plastový „tunel“ - 1Z1 863 241 - zadní rámeček - 1Z0 857 289 - popelník zadní - 1Z0 857 961 - ofukovač - 1Z0 819 203 - vedení vzduchu - 1Z1 857 509 - vedení vzduchu - 1Z1 857 946 3) Pro připomenutí, přikládám fotografie původního středového tunelu. Je méně praktický, nevzhledný a bez přívodu ventilace na zadní sedadla. 4) Začneme demontáží původního středového tunelu: - šroubovákem se vycvakne plast okolo řadící páky (jde to snadno) - povolí se 2 šrouby držící popelník - popelník se vysune směrem k řadící páce a odpojí se konektor ze zadní strany - v místě kde byl popelník se povolí 2 šrouby držící bočnice. Dále se povolí 1 šroub na každé straně v dolní části bočnic. - povolí se 2 šrouby v místě připojení středového tunelu k palubní desce (skryté ze spodní strany, viz šipky ↑) - vytáhne se zadní popelník a povolí 2 šrouby pod ním - pod ruční brzdou se šroubovákem vycvakne ten malý plast, aby bylo možné přetáhnout celý středový tunel přes ruční brzdu. Odpojí se konektor zapalovače a od tlačítka zamykání/odemykání dveří. - porovnání středových tunelů 5) Demontáž ruční brzdy (není potřeba, stačí vyměnit návlek za krátký) - odpojí se konektor od signalizace zatažené ruční brzdy - povolí se napínák lanek - povolní se 3 šrouby, držící ruční brzdu 6) Montáž ruční brzdy - připevní se 3 šrouby, držící ruční brzdu - připevní se konektor od signalizace, zatažené ruční brzdy - nepřipevnil jsem ještě napínák lanek, protože s dotaženou ruční brzdou mi nešel nasadit nový středový tunel. S ruční brzdou zvedlou nahoru se nasazuje bez problému. Napínák lanek bez problému nasadíme později (viz návod). 7) Montáž vedení vzduchu - pod palubní deskou jsou průduchy zaslepené - záslepky se odstraní - na tohle místo se nasune první díl plastového vedení vzduchu 8) Montáž konstrukce loketní opěrky - umístí se na vyhrazené místo a připevní 4 šrouby 9) Osazení nového středového tunelu - jen se nahrubo nasadí na ruční brzdu, zapojí se konektor zapalovače a tlačítka odemykání/zamykání dveří. Mně nepasoval konektor od zapalovače. Naštěstí titan mi u jumbo boxu nechal i samici, takže jsem jen neprofesionálně spájel stejné dráty a vše funguje jak má (je mi jasný, že Vám se to líbit nebude) http://forum.octaviaclub.cz/public/style_emoticons/default/smile.gif - po zapojení konektorů se středový tunel umístí přesně na své místo 10) Napínák ruční brzdy - ze zadních sedadel se v otevřené zadní části středového tunelu nasadí napínák lanek ruční brzdy a dotáhne se podle potřeby. 11) Osazení zadní ventilace a popelníku - ze zadních sedadel se do otevřené zadní části osadí druhá část plastového vedení vzduchu. Na konci této části je plastovýzobáček, který se zacvakne do rámečku zadní části. - osadí se rámeček zadní části, zacvakne se zobáček a přišroubují 4 upevňovací šrouby - nasadí a zacvaknou se výdechy zadní ventilace - nasadí se zadní popelník. POZOR - na pravé straně se nasune drážka na plastový kolíček a na levé straně se jen zacvakne. Ať to tam bez hlavě nervete a neulomíte. 12) Poskládání přední části - stejný postup, jako při demontáži - přišroubují se 2 šrouby v připojení středového tunelu k palubní desce - osadí se bočníce a přišroubují 2 šrouby v místě popelníku a po stranách v dolní části - zapojí se konektor popelníku, který zasuneme zpět na své místo. Přišroubují se 2 šrouby v upevnění popelníku. - zacvakne se plast okolo řadící páky 13) Hotovo 14) Video verze návodu (sledujte v HD) http://www.youtube.com/watch?v=MKmDqAck5pM 15) Závěr Celkový čas překopání je cca 2 hodiny. Zvládne to i méně zručný člověk. Jediná komplikace byla nekompatibilita konektoru zapalovače. Je to jako skládačka. Snad Vám můj návod pomohl, nebo ulehčil rozhodování, zda se do toho pustit. Výsledek určitě stojí za to. Pokud jste z olomouckého kraje, mohu Vám s předěláním pomoci. Díky za pozornost. Martin G. Určitě se vyjádřete v komentářích. Názvosloví, chyby a popis můžeme společně doladit.1 bod
-
Sabiza, ale žinčicu chlípať s bryndzou a haluškami od ovečiek, to Pražákom ide. Nasadnú potom do nižšej strednej triedy s veľkým kufrom (okrem Opla ) naplneným syrom a juchú domov . Petr, to je fakt, že niektoré vychytávky novej Čkody už boli v Bawaria Dojče vágen z roku 2002 .1 bod
-
Stafa, taky tu nejsem dlouho. Na srazu jsem byl jen jednou.... A z jiného soudku :-) : Děti mají ve čtvrtek prázdniny, jak jsem navrhl své kopretině rodinný výlet a souhlasila. Uděláme si pěkné odpoledne. Pojedeme se podívat do Bolky, kde se naše kára narodila . Uděláme si hezké odpoledne. Děti vezmeme do Škoda muzea a do zákaznického centra1 bod
-
Ano jak píšeš, měl jsem tu možnost projet se o víkendu s několika škodovkami (Yeti, OIII + RS / RS 4x4, Kodiaq, Karoq - motory od 1,2 ti po 2,0 tsi + 2,0 tdi) a nikdy mě těch cca. 500 km s každým autem nepřesvědčilo tak, že bych automat chtěl. Prostě mě baví jezdit a nepotřebuji auto které samo řadí, které samo řídí, možná vlastně i brzdí (než se to vychytá).. Myslím že už mám jako řidič něco za sebou, navíc když bych to měl vztáhnout na práci jezdil jsem s busem kde meziplyn a dvojité vyšlápnutí spojky bylo jasnou nutností - tam automat beru. Jinak ne. Koupit auto s automatem jen proto, že ti jenž jej mají píšou jak je to super opravdu nemíním. Pokud bych měl jezdit často po městě a v kolonách tak bych asi mluvil jinak.1 bod
-
Mno, ale ani s OIII díru do světa neuděláš, hlavně na západ od SK. A jinak : nějak v poslední době přestávám chápat, proč se pořád strefujete do Petrrra (když to není Rapid, tak je to Venca). Připadá mi to poněkud trapné a o to víc, když si přisazujé lidé, kteří nikdy nebyli s námi na srazu... To už není žádné jiné téma ?1 bod
-
Tak u něho na Mirrorlink zapomeň, zkus Android Auto.1 bod
-
Ne nepřijdeš pokud je namontuješ správně. O jediný co přijdeš je úcta od některých spoludiskutujících.1 bod
-
1 bod
-
se nehoníš s policajty jako strejda klint? Jeho kamarádi mě z grilovačky u Klinta zgrilovali za 100 Kč v jednosměrce, má to tam vše pod palcem.1 bod
-
1 bod
-
A6 je slušné auto, rozhodně lepší než Tvoje Rapidka. Běl bys být vůbec rád, že se v tom budeš moct projet.1 bod
-
Vyjádření z ŠA je, že je to škrtící klapkou, takže její výměna, zítra nebo pozítří bude auto znovu ok.1 bod
-
1 bod
-
DSG je v každém případě lepší řešení. Já ho u svého auta nikdy nechci z prostého důvodu. Je mi líto peněz. Kupuji dva roky jetá auta, a když DSG tak jedině v novém vozu, na který ale úplně tak nemám a kupovat ojetý vůz s automatem, může být drahá sranda. Oprava manuálu vyjde vždy podstatně levněji a mají delší životnost. Koupim vůz co má najeto mezi 50 a 100K km a sjezdím ho na 350k km. V takovém případě by podle mě automat mohl razantně zvedat částku za údržbu vozu. Nehledě na to že 90 % provozu je po dálnici, kde si obvykle vystačím celou dobu s nejvyšším převodem. Nicméně na druhou stranu kdybych měl automat, tak bych se asi nebál pustit tolik za volant drahou polovičku, která si celkem běžně plete spojku s brzdou a čučí na pedály a páku při řazení... Kdybych neřešil peníze volil bych DSG...1 bod
-
Za mě TrueCam A7S nekupovat. Měl jsem ji 2roky, podpora firmy nulová, komunikace otřesná. Velikost dané kamery hrůzostrašná. Na upozornění radarů zapomeň, upozorní tě tak maximálně na 10% radarů ze všech možných. Jako druhou jsem zvolil Viofo A119S a žádné problémy. Časté aktualizace atp..1 bod
-
1 bod
-
Vždy jsem preferoval manuál, není nad to si sám řadit. Nyní mám DSG cca půl roku a neměnil by jsem. Zvykl jsem si na něho během dvou dnů natolik že návrat k manuálu neplánuji.1 bod
-
tvůj dealer ti bohužel neříká pravdu, Karoq používá pro vyhřívání čelního okna drátky1 bod
-
Od roku 2008 vsechny auta s DSG (O2, Passat B6, O2 FL, Passat B8. Navrat k manualu neplanuji.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahojte ja som vlani kupil stierače značky SWF. Neboli najlacnejšie ale plná spokojnosť a môžem ich porovnať s originálom Je to typ SWF 119270. sú perfektné.1 bod
-
Celé tyto buzerace ohledně dieselů, ztráta hodnoty důsledkem DG, výhrůžné dopisy od, že se mám dostavit na přezhání softwaru, co necelých 1000 km nějaká trapná regenerace, dementní močovina atd... mě přimělo ustoupit od nafťáku a koupit benzín.1 bod
-
Ohledně vztah zákazník-prodejce/servis- výrobce: dle platných zákonů, týkajících se posuzování shody a občanského zákoníku má zákazník vztah pouze s prodejcem/servisem, pokud je tento distributorem výrobce (což v případě prodeje aut je vždycky), nikoliv přímo s výrobcem (pokud není samozřejmě koupeno přímo u výrobce, pozor tím ale nemusí být ani firemní prodejna, pokud má svoje IČO). My třeba měnili s nástupem nového občanského zákoníku všechny záručáky v návodech, aby tam nebylo jméno naší firmy, ale při prodeji jen adresa prodejce, který tu záruku nese na svých bedrech. Je to kvůli tomu, že těžko bude zákazník řešit něco s výrobcem, usazeným mimo ČR, byť to bude v EU, taky ho výrobce nejspíš odkáže na své distributory/prodejce v dané zemi. V tomhle má bohužel ŠA pravdu, vše musíš bohužel řešit hlavně s prodejcem/servisem. Prodejce/servis si to pak následně řeší s výrobcem. Každá záruční oprava, kterou mi na Rapidu kdy dělali (a taky jich nebylo málo) servis vždy konzultoval se Škodovkou, jestli to můžou vůbec udělat, aby jim to pak proplatit, z toho měli vždy největší bobky. Sice já jsem taky např. prudil infolinku a Mgr.Brojera kvůli siletbloku převodovky, aby mi pomohl při tlaku na servis, ale to spíš bylo z důvodu, že právě servis se cukal něco dělat, aby jim to nedejbože škodovka odmítla následně proplatit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Včera mi řekli, že během dvou let rozhodně nejsem první(optické chyby na sklech už řešili). Tj. co zde píšeš je jen tvá povinnost jako zaměstnance. Rozhodně to není pravda. Pokud já mám třetí zmetkové sklo během 10 dnů , tak jak je možné, že když jsi u toho "zdroje", že o tom nevíš!!! U zdroje chápu přímo zde http://www.skoda-auto.com/en/news/2013-04-09-parts-center Jinak jsi jen další skladník z běžného servisu a to je tak vše.-1 bodů
-
a další věc je ta, že je kamarádova už je zajetá a tvoje se teprve zajíždí. Musíš dát pár tisíc km a začne jezdit jinak-1 bodů