Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/29/18 ve všech sekcích

  1. Jako ono to je těžký, chápu obě strany. Jet v noci autem a nevidět, tak to je o zabití. A kdyby mi to servis nebyl schopen seřídit, asi by mě taky lákalo si to "přizvednout" sám. K tomu by se patrně měla oficiálně vyjádřit přímo Škodovka, aby řekla jak to má být nastavené a na čem je vůbec možnost to certifikovaně nastavit, resp. seřídit. Jinak (a nic ve zlém) argument "nikdo na mě nebliká" není záruka, že neoslňuji. Protože poslední dobou už ani neproblikávám ty, u kterých mám pocit, že mě oslňují. To bych blikal každou chvíli. Navíc mi je jasné, že nesvítí dálkovejma, takže co bych si pomohl, že.... Maximálně bych si vykoledoval prosvícení jeho dálkovejma já.
    5 bodů
  2. Dílenská příručka interier,exteriér eng. S0051870020-Body_Repairs__General_Body_Repairs (2).pdf D4B8078C002-1_5_110_kW_TSI_EVO_Engine.pdf D4B8077F846-General_body_repairs__interior (1).pdf D4B8077F867-Brake_systems.pdf D4B80773C64-Electrical_system.pdf D4B80760688-Body_Repairs (2).pdf
    3 body
  3. To víš u druhých se chyby hledají nejlépe...
    3 body
  4. Tady trochu kvalitnější foto/render interiéru Tady se to trochu komprimuje, tak ještě odkaz: https://www.skoda-storyboard.com/direct-download/2018/11/181129-Scala-interior-1.jpg Více kvalitních fotek: https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy/skoda-scala-prvni-fotografie-interieru/
    3 body
  5. Ahoj. Dneska jsem přesedl z trojkové předfejsliftové oct III 1,6 tdi 5MAN (najel jsem s ní 190tis. km) do nové 1,0 tsi DSG, tak přidám pár dojmů: je to tichý, s dýzlem nesrovnatelný. Neuvěřitelný, jakej je v tom autě klid. Jede to překvapivě dobře, dokonce se mi chce říct, že líp. Je to samozřejmě tím automatem, těžko se mi porovnává síla motoru, protože tam, kde by možná dýzl táhnul v pohodě na jednu rychlost, si převodovka při nedostatku síly tohodle kafemlýnku jednoduše podřadí (klidně o dva tři kvalty) a auto letí pocitově líp... Spotřeba zatím 7,8 l/100 při cca 250 ujetých km - momentálně nepodstatný údaj. Mám tenhle úkaz na tři roky, což v mým podání znamená cca 150tis. km, tak to myslím, co se týče spolehlivosti a výdrže, prověřím pořádně. Budu dávat infa...
    2 body
  6. Jasně, tg 1° je protilehlá ku přilehlé . Takže si můžeme zajet na letiště, změřit pásmem dosvit a výšku čočky potkávaček od země a ověřit jestli máme dobře nastaveno :-).
    2 body
  7. Já myslím, že se činnost této řídicí jednotky baterie zbytečně zveličuje. Napřklad proto, že hodnota napětí po zapnutí zapalování bude vždy menší než napětí před vypnutím, tj na konci dobíjení. Už jen proto, že baterie bude zahřátá (od motoru nebo dobíjením) alespoň částěčně dobitá .....
    2 body
  8. A kde jinde? Přece ho nebudou točit na vesnici. Tam se točí videa pro traktoristy.
    2 body
  9. Zdravím vespolek, vybírám disky na Rapida a při brouzdání na všemožných internetových obchodech u prohlížení různých vzhledů kol, jsem neustále ubíjen marketingovými kecy typu: "Kola z lehkých slitin mají příznivé rozložení hmoty, což se pozitivně projevuje poklesem hodnot setrvačných sil rotujícího kola, tím se zvyšuje dynamika akcelerace i brzdění. Díky snížení neodpružené hmotnosti vozu přispívají k lepšímu pocitu z jízdy." Jsem se rozhodl si udělat takové malé srovnání hmotností disků :). Celková hmotnost disku sice nic neříká o rozložení hmotnosti v celém disku (následně obutá pneumatika na disku tvoří podstatnou část hmotnosti a je nejdál od středu kola), ale aspoň rámcovou informaci by to poskytnout mohlo. Hodnoty prosím berte s rezervou, čerpal jsem výhradně z informací na internetu. Pokud víte kde najít relevantnější zdroj hodnot hmotností disků, nebo máte možnost nějaký disk na Rapida (nebo Fabii III) zvážit, prosím sdílejte. Plechové disky 6Jx15 5x100 ET38 57 KFZ 7760 15" 8,2 Kg KFZ 8380 15" 8,9 Kg KFZ 131500 Hybridní kolo 15" 9,0 Kg Alu disky Škoda Škoda Carme 15" 5JA071495 8Z8 7,5 kg Škoda CYGNUS 15" 6V0071495D 8Z8 8,2 kg Škoda Matone 15" 6V0071495A 8Z8 8,8 kg Škoda MATO 15" 6V0071495 8Z8 ??? (7,5 kg nebo 8,8 kg) Škoda Propeller 15" 5JA071495A 8Z8 ??? Škoda Rock 16" 6V0071496C 8Z8 9,3 kg Škoda Vigo 16" 6V0071496D FM9 9,5 kg Škoda Evora 16" 5JA071496G 8Z8 9,7 kg Škoda Antia 16" 5JA071496 8Z8 10,5 kg Škoda Italia 16" 6V0071496 FL8 10,5 kg Škoda Beam 16" 5JA071496 FM9 10,5 Kg Škoda Dione 16" 5JA071496B 8Z8 ??? Škoda Torino 17" 5JA071497AAJX2 10,5 kg Škoda Blade 17" 5JA071497F HZ9 10,5 kg Škoda Savio 17" 5JA071497B FL8 10,7 kg Škoda Capricornus 17" 5JA071497K HA7 11,2 kg Škoda Trius 17" 5JA071497T 8Z8 11,2 kg Škoda Ray 17" 5JA071497 8Z8 12,25 kg Škoda Prestige 17" 5JA071497A ZG6 ??? Škoda Camelot 17" 5JA071497A 8Z8 ??? Škoda Vega 18" 6V0071498 JX2 ??? Alu disky s parametry uvedenými ve velkém TP Alutec Grip PS 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,4 kg DEZENT RE 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,41 kg DEZENT TY 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,44 kg ENZO G 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,52 kg DEZENT TI 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,67 kg DEZENT TC 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,86 kg DEZENT TD 6Jx15 5x100 ET38 57,1 7,87 kg DEZENT TX 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,09 kg Ronal R53 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,1 kg Ronal R42 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,5 kg Ronal R56 6Jx15 5x100 ET38 57,1 8,6 kg BROCK RC30 KS 7Jx16 5x100 ET46 57,1 8,9 kg WSP ITALY W463 7Jx16 5x100 ET46 57.1 9,6 kg WSP ITALY Cirus 7Jx16 5x100 ET46 57.1 9,6 kg Platin P58 Silber 7Jx17 5x100 ET46 63.4 9,93 kg BROCK RC30 KS 7Jx17 5x100 ET46 57,1 10,0 kg Alu disky s mírně odlišným ET RONAL LSX 7Jx16 5x100 ET45 68 9,15 kg DOTZ CP5 7Jx16 5x100 ET45 60,1 8,6 kg DOTZ CP5 7Jx17 5x100 ET45 60,1 9,86 kg RONAL R54 7Jx17 5x100 ET45 68 10.9 kg MSW 85 7Jx17 5x100 ET45 63,3 10,9 kg Hmotnosti litých, kovaných, hořčíkových disků (seřazených dle hmotnosti) https://www.proracing.cz/fotky12573/3-wheel-weight-weight.pdf Další hmotnosti litých, kovaných, hořčíkových disků (řazeno dle názvu) https://www.docdroid.net/Ub4n422/wheelweights.pdf#page=115 Hmotnosti disků, pneumatik a celých kol http://tiger.nasealbum.cz/Pages/Technika/hmotnosti_kol.htm Zdroje: eshop.skoda-auto.com autokseft.cz seznam-pneu.cz carspneu.cz onlineraeder.de wolfrace.com
    1 bod
  10. Založ vlákno v sekci Vaše Octavie III a budeme číst :-)
    1 bod
  11. Tak niečo som našiel.. mrkni príspevky pred a po tomto príspevku.. https://forum.skodahome.cz/topic/140542-moje-fóbie-combi-12tsi-style-moonwhite/?do=findComment&comment=2279232
    1 bod
  12. To jsem se sem bál napsat. Navíc nikdo nechce světla seřizovat, ale nepatrně přizvednout. Je to čistě mech. přenastavení bez zpětné vazby do systému. Chová se to jako halogeny s projekční čočkou, dokonce moc hezky. Systém ani neví, že se s světly hýbalo. Jediná specialitka je přenastavení výškové při startu v závislosti na zatížení zadní nápravy a ošizené AFS (při vyšší rychlosti je systém trochu přizvedne ). Jak píšeš, i na STK je můžou klidně přenastavit, třeba dolů. Lexus, matrixy a jiné fajnovky jsou jiná liga....
    1 bod
  13. Pokud 2 servisy řeknou, že světla jsou OK, tak už mám pochybnosti. Jediná autorita v ČR je stanice STK. Co jsem zatím vyčetl, tak při stání by měla být světla v standartním režimu. Otázka je nastavení světel např. u Lexuse, který má 3 světelné zdroje a každý zdroj je pohyblivý.
    1 bod
  14. Jedině dobře. Jelikož nemám Care Connect a prodlužoval jsem pouze infotainment online, 1890Kč mně osobně přišlo přes čáru.
    1 bod
  15. F3 - vzadu vpravo, C, resp. D stĺpik a pokiaľ viem, skrutky sa nepoužívajú, ale plastové nity. aspoň pre predný určite (ten je pri relé boxe, nad poistkami)
    1 bod
  16. myslím že i autokelly ich vedelo objednať. tiež som na ne pozeral https://www.autokelly.sk/Product/VAG-4E4837763/1002663807
    1 bod
  17. 1 bod
  18. souhlas! .... Taky ještě záleží zda-li Octavia před tebou není snížená a nebo je to třeba Scout Já si taktéž seřizoval světla imbusem tak, abych dobře viděl. Nikdo na mě nebliká, nikoho neosluňuji a já jsem spokojený, že konečně vidím ....
    1 bod
  19. Souhlasím s Johny.z. Na záporném polu je "jednotka" která snímá protékající proud na principu bočníku případně elektromagnetické indukce jako kleštový ampérmetr. Tímto auto ví za jak dlouho se batrie dobjie jakým proudem a dokáže predikovat kolik je potřeba dobíjet a pak dost aby nerostlo CO2! Pokud tuto informaci odpojením kabelu ztratí nezbyde než nabíjet naplno. Pokud tuto "jednotku" obejdu a budu nabíjet přímo nebude mít auto aktuální informace a bude asi chvíli trvat nežsi auto opět naměří potrřebné údaje. Což by vysvětlilo že i bez potřebného nakodovaní vše funguje dále.
    1 bod
  20. @milanxx: teď asi úplně nerozomím. Dle mých chabých znalostí elektrotechniky: Pokud by ŘJ měřila pouze napětí na akumulátoru, tak je přece (prakticky) jedno, jestli (-) pól nabíječky při nabíjení připojím na kostřící bod karoserie nebo přímo na baterku - napětí na baterii bude měřeno stále stejně přesně. Jediný důvod, proč nabíječku připojovat ke karoserii je nutit proud téct skrz nějaký měřící člen (malý rezistor, na kterém budu měřit úbytek napětí) a tím počítat celkový náboj dodaný do akumulátoru.
    1 bod
  21. Poslední dobou se mi zdá, že je to tu samej vocas.
    1 bod
  22. Najnovsiu odomknutu verziu 2.28.9 najdete tu, testujte.
    1 bod
  23. Akoze...tiez som primarne najviac nastaveny na originaly a zdielam presne rovnaky nazor,ako Plzenacek,ale tieto 19tky Tornado od VW mu fakt neskutocne svedcali.Ale na novotu sa budem snazit si zohnat originaly,uvidime no?
    1 bod
  24. Jasně a to s klipem z pražských ulic....
    1 bod
  25. Tyhle jsou dobrý kompromis, určitě nejsou ošklivé, jsou asi nejhezčí co jsem z neorigo viděl, ale originál u mě pořád vyhrávají :)))
    1 bod
  26. No coment... https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2250943308470759&id=123822671018049
    1 bod
  27. Akoze fakt mu podla teba ani tieto neslusia?
    1 bod
  28. Typy kolegů podle surovin, ze kterých vaří: 1) Domácí brambor z Vysočiny, badyán, tinktura z heřmánku - kolegyně před důchodem, co se snaží být moderní podle televizního pořadu Herbář 2) Bio raw vegan avokádo, bio raw vegan tofu, Bio raw vegan kokosová dužina - nenápadně vystresovaná kolegyně, co kreslí po večerech mandalya hledá sama sebe skrze posty instáči 3) Sugo z Říma, Tagliatelle z Turína, Prosciutto z Janova - tvůj kolega, kterýmu minulej měsíc přidali a zatím neví co s prachama 4) Párky, kečup, rohlík, paštika - Ty, týden před výplatou a tři týdny od výplaty
    1 bod
  29. Toto téma není o tom, kdy zapnout nebo vypnout mlhovku. OT příspěvky smazány.
    1 bod
  30. Pokud mají mít světla ten 1°, tak to znamená, že dosvit by měl být zhruba d=h/0.0175, kde h = výška světel a d = dosvit. Tzn pokud by měl být dosvit 20m OK, museli by být světla 0.35m nad vozovkou (platí pro "levou" část kuželu, krajnice je osvětlována dále).
    1 bod
  31. Protože mne tato problematika zajímá, informoval jsem se u technika v autorizáku na postup seřizování světel. Dle jeho vyjádření mi nedoporučuje zasahovat svépomocí do nastavení, neboť oni světla seřizují níže popsaným postupem včetně použití diagnostiky : Pro co nejpřesnější nastavení... "je potřeba natankovat plnou nádrž, nebo podle stavu hladiny paliva dovážit vůz, dohustit pneu, spínač do polohy svícení, ne AUTO režim, světla uvést diagnostikou do základního nastavení, do servisní polohy, vozidlo umístit na kalibrovanou rovinu a poté nastavit pomocí regloskopu na sklon 1,0%." Nezjistil jsem bohužel nějaký přesnější údaj o vzdálenosti dosvitu při správném nastavení - to je prý závislé na více faktorech. Nadále se však snažím získat další informace. Jak to některým z vás nastavovali nevím, nebyl jsem u toho. Tím pádem nemohu posoudit, jestli mechanici svoji práci odvedli v pořádku. Udaných 20m je samozřejmě u tlumených světel opravdu málo. Nicméně trvám na tom, že pokud někdo nastavuje světla tak, že je přizvedne a bere za důkaz, že je to dobře když na něj protijedoucí neblikají, popřípadě že osvětluje určitou část auta před ním jinak, nemám k tomu co dodat, než jen povzdechnutí.
    1 bod
  32. Rekuperace je premena nadbytecne kyneticke energie na elektrickou za ucelem uspory paliva. Teorie, ze to zpomaluje a o to vic musim pridat je nesmysl, preci zpomaluji proto, ze zpomalit chci a kdyz zpomalim na pozadovanou rychlost tak pridam stejne, jako bych brzdil brzdou. Mnozstvi emisi je pak primo umerne spotrebe.
    1 bod
  33. To je celkem známá a logická věc. Co závěrem? Máme si potkávačky zvednout na dosvit dálkových? Občas mi připadá, že to tu lidi praktikují, když štelují tím imbusem o otáčku, nebo i víc.
    1 bod
  34. Na dotaz o overeni vypnuti rekuperace jen reci o tom, ze nic nemusis dokazovat. A vysmivani se, jak mi pitomci na nic neprisli.
    0 bodů
  35. Ma jeste nekdo problemy s Tapatalkem? Ja ho nepouzivam. Nemuzu otestovat. Diky
    -1 bodů
  36. Tak on tam obrazek je ale z nejakeho duvodu se nezobrazuje. edit: Kontaktoval jsem podporu. Nevypada to na chybu u nas. edit: Fotka by se mela zobrazovat spravne...
    -1 bodů
  37. No, po fiasku i ve druhém autorizáku jsem si vzal 6mm imbus a světla si na rovné dlouhé silnici výškově nastavil sám. Každému jsem dal 1,5 otáčky. Světla jsou nastavena tak, že přechod světlo/stín je sotva vidět Tzn. světla jsem zvedl a pak pomalu sklápěl do okamžiku, kdy ten přechod začal být vidět v dálce na silnici. S tímhle nastavením mám za tmy najeto cca 600 km (cca 2/3 mimo dálnice a silnice pro motorová vozidla) a blikla na mě za celou dobu dvě auta a v obou případech to bylo na horizontu, kdy jakkoliv nastavená světla svítí nahoru. Teď to konečně svítí! A s dálkovýma je to jako jízda ve dne. Paráda a spokojenost.
    -1 bodů
  38. Jirka ví co dělá a celý vývoj koncernu VW neví co dělá a vymýšlí blbosti.Jirko nic proti tobě,ale proč jsi se nestal šéfem vývoje škoda auto?
    -1 bodů
  39. Promazáno od Aktéry odmění admin. Držme se dál tématu rekuperace.
    -1 bodů
  40. Samý žvásty. Vše co píšeš je naopak.
    -1 bodů
  41. I kdybys nastavil světla naprosto bezchybně, stejně Tě tu začnou dojebávat, co si to za hajzla. Přeci nejsi odborník, abys něco na autě dělal sám. Jedině správně je ject do autor. servisu. A to je jen začátek. Dnes jsou to světla, příště se začne moralizovat nad výměnou kol svépomocí. Svojí neodbornou výměnou kol můžeš někoho zabít, takže jsi vrah. Na druhou stranu se tu najdou tací, kteří si světla zvednou moc. Viz horní hrana světla nad značkou octavie (do toho někdo tvrdí , že se světla podle značky neseřizují. To sice je pravda, ale jako měřítko pro porovnání je to dobré), nebo že to někdo přizvedl o 1.5 otáčky....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...