Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/30/18 ve všech sekcích
-
Tak se přidávám do klubu, už je to na autě, a fakt to na té mé černé vypadá moc dobře. Nechal jsem to udělat servis, a shodli se tam všichni, že to na tom autě (min. u LKčka) má být z továrny. Je to decentní, slušivé, a nechápu, proč něco takového tady třeba nedělá např. Milotec místo některých těch hrůz, které produkují...? Fotka je bohužel z neumytého auta, v současných s.čkách venku je to složité to udržet chvíli umyté.6 bodů
-
3 body
-
Ahoj. Dneska jsem přesedl z trojkové předfejsliftové oct III 1,6 tdi 5MAN (najel jsem s ní 190tis. km) do nové 1,0 tsi DSG, tak přidám pár dojmů: je to tichý, s dýzlem nesrovnatelný. Neuvěřitelný, jakej je v tom autě klid. Jede to překvapivě dobře, dokonce se mi chce říct, že líp. Je to samozřejmě tím automatem, těžko se mi porovnává síla motoru, protože tam, kde by možná dýzl táhnul v pohodě na jednu rychlost, si převodovka při nedostatku síly tohodle kafemlýnku jednoduše podřadí (klidně o dva tři kvalty) a auto letí pocitově líp... Spotřeba zatím 7,8 l/100 při cca 250 ujetých km - momentálně nepodstatný údaj. Mám tenhle úkaz na tři roky, což v mým podání znamená cca 150tis. km, tak to myslím, co se týče spolehlivosti a výdrže, prověřím pořádně. Budu dávat infa...3 body
-
Pokud motor není dostatečně prohřátý a jede na malý chladící okruh, při jízdě z kopce (na kvalt) není vstřikováno žádné palivo. Potom samozřejmě rychle chladne, tím spíše v zimních teplotách.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Dílenská příručka interiér ,exteriér pouze eng. D4B806DFF98-General_body_repairs__interior.pdf D4B806DFFCE-General_body_repairs__exterior.pdf2 body
-
Dílenská příručka interier,exteriér eng. S0051870020-Body_Repairs__General_Body_Repairs (2).pdf D4B8078C002-1_5_110_kW_TSI_EVO_Engine.pdf D4B8077F846-General_body_repairs__interior (1).pdf D4B8077F867-Brake_systems.pdf D4B80773C64-Electrical_system.pdf D4B80760688-Body_Repairs (2).pdf1 bod
-
Zoznam materiálu: 1x - N 102 615 03 - poistka malá 10A 1x - N 906 844 05 - pin poistka malá 1x - 2Q0 907 685 A - jednotka Slave (J770 vľavo) 1x - 2Q0 907 686 A - jednotka Master (J769 vpravo) 1x - 6Vx 907 455 - držiak jednotky Slave (vľavo) - 6V6 hatchback, 6V9 kombi 1x - 6Vx 907 456 - držiak jednotky Master (vpravo) - 6V6 hatchback, 6V9 kombi 2x - 4H0 973 714 - konektor jednotky, ten bude 8-pinový 8x - A 018 545 87 26 - pin pre konektory jednotiek 4x - A 018 545 86 26 - pin pre konektory jednotiek 12x - 357 972 740 E - gumové tesnenia 4x - 3C0 972 841 - gumené zátky pre prázdne pozície 1x - káblové oko M6 4x - N 911 893 02 - matica M6 2x - WHT 003 954 - skrutka M5x16 4x - N 105 977 01 - lisovacia matica 2x - N 911 321 01 - skrutka M5x16 2x - N 909 530 04 - skrutka 1x - 5JA 857 521 D - vonkajšie spätné zrkadlo (K312 vľavo) 1x - 5JA 857 522 D - vonkajšie spätné zrkadlo (K311 vpravo) 2x - 4E0 972 575 - konektor pre spätné 4x - N 907 647 01 - pin pre konektor spätné 2x - 8W0 971 832 - konektor pre spätné 4x - 61131 383672 - pin pre konektor spätné 4x - 000 979 020 E (N 103 360 05) - pin do prechodky dverí (z interiéru) 4x - 000 979 025 E (A 018 545 87 26) - pin do prechodky dverí (zo strany dverí) 2x - 000 979 009 E (N 907 647 01) - pin pre BCM jednotku - vodiče pri skrutkách a upevňovacom materiáli sa mierne líšia možnosti pre indikátory blokovania je potrebné napätie 12V a 50mA. Biele nie sú vhodné (pri 14V spotrebujú 30mA). Ideálne je použiť žlté (oranžové) zjednodušená schéma zapojenia: pár tipov na umiestnenie indikácie. pri prvom obrázku je použitá dióda pre zamknuté auto 6R0 919 242 9B9 ak ešte niečo nájdem, pridám. zoznam je prakticky hotový, chýbajú dĺžky vodičov. farby by som doplniť mohol, ale to aj tak asi nikto nedodrží (sú dosť drahé originál káble). ešte ma napadlo, RTA (rear traffic allert) by sa nedalo urobiť zároveň s BSD? len tam predpokladám nutnosť parkovacích senzorov (a tie ja zatiaľ nemám)1 bod
-
1 bod
-
Za chvíli pokorime s Rapidem a DSG 100 000 hranici, snad vydrží i dalších 100 000 bez investic a poruch jako dosud...1 bod
-
správně by asi mělo být: "po prvním seřízení provedl zkušební jízdu, ještě to nebylo ono, tak seřizoval dál, až se trefil". Mrzí mě, že se tady někoho první slovní obrat dotknul (?!?!). Šlo mi o to napsat svou pozitivní zkušenost s konkrétním servisem, kde můj problém k výše uvedenému tématu (narozdíl od jiných předtím) vyřešili a vynaložili nějaké úsilí.1 bod
-
Dělá mi to též, vyjedu, jedu kousek 90km/h, motor se ohřeje těsně před 90°C a pak najíždím na dálnici, kde je ale nájezd na dlouhé klesání kde je omezení na 80km/h, mezitím klesne ručička skoro na "spodní doraz". Ale lepší je sledovat ukazatel teploty oleje, on ukazatel teploty chladící kapaliny je elektronicky upravený a "polovinu" ukazuje už od teploty chladící kapaliny cca 70°C a stále se drží ručička v polovině ukazatele. EDIT: Motor 1.2 TSI 81kW1 bod
-
Je to normální, když motor není v zátěži tak se ochlazuje, a to jednak prouděním vzduchu a jednak výměníkem topení, které je na malém okruhu. Může se stát, že i zahřatý motor třeba po 50 km se začne ochlazovat natolik, že začne padat ručička, stačí jet pomalu ve velkém mrazu. A protože se ochlazuje teplota chladicíc kapaliny, tak logicky klesá i výkon topení. Termostat se otvírá postupně, takže propady teploty by nastávat neměly.1 bod
-
Tak jsem si s mým problémem (volant doprava a 3x různé geometrie) řekl, že obětuju ještě nějakou korunu a zkusím to dát jinam, protože mě to už neskutečně štvalo. Zkusil jsem servis BestDrive přímo v Barumu v Otrokovicích. Naději ve mě vzbudilo, že technik se hned na začátku tvářil, že ví, o čem mluvím (ne jak v autorizáku ŠA, kde na mě hleděli jak na blázna, co je otravuje). Půl hodinka čekání, přes prosklené dveře jsem viděl, jak to jel technik na začátku a pak ještě v půli práce projet (s tím se na žádné geometrii předtím neobtěžovali). Nakonec mi sdělil, že si s tím pohrál, bylo to předtím dost napravo a teď by to mělo být dobré, ať sám zkusím. Sedl jsem do auta a.. JEDU ROVNĚ :-D ! HURÁ!!! Kdo jste ze Zlínského kraje, tak BestDrive Otrokovice můžu jen doporučit!1 bod
-
Tak nakoniec som si ten cas nasiel a zbehol tam. Weithfisto mas pravdu... reklamacia spisana, chyba pre nich velmi znama . Prikladam TPI ak by to niekoho zaujimalo :) panel objednany a predpokladana oprava max na 2 hodinky. TPI 2051234-1.pdf1 bod
-
samozrejme, rešpektujem. čo je zatiaľ známe: - poistka 35, svorka 15(a), hodnota 10A (číslo doplním) - 2x jednotka, osobitne pravá a ľavá strana (J770 vľavo, J769 vpravo) - 2x držiak, podľa typu karosérie - 2x vonkajšie spätné zrkadlo (K312 vľavo, K311 vpravo), resp. vymyslieť inú indikáciu - postačiť by mohla obyčajná LED dióda prispôsobená na 12V - 2x konektor jednotky, ten bude 8-pinový - 12x pin pre konektory jednotiek - 2x pin pre BCM jednotku (číslo doplním) - 1x pin pre poistku (číslo doplním) - 2x káblové oko, predpokladám M6, pre ukostrenie (mínus). body sa nájdu aj v kufri, nie je potrebné ťahať až dopredu. prípadne prepojiť medzi sebou a ukostriť na jednej strane - 4x pin do prechodky dverí z interiéru (číslo doplním) - 4x pin do prechodky zo strany dverí (číslo doplním) - CAN linky sú 2 (CAN, CAN-E), CAN-E napojené podľa výbavy - bez ACC alebo s ACC - vodiče (doplním) - pre montáž demontovať zadný nárazník - pre montáž spätných demontovať tapacíre predných dverí a výmena zrkadiel ak som niečo zabudol, tak sorry. skúsim doplniť. samozrejme1 bod
-
Jsem vlastník 1.6 TDI v OII 77KW měl jsem si možnost jezdit týden s 1.0 TSI 85KW v manuálu se 6 kvaltem. Auto je rozhodně o víc dynamické než 1.6 TDi jede lépe akceleruje lépe. Bohužel při svižné jízdě ale výrazně více papká. Jezdím s 1.6 TDi kolem 5.5l převážně dálnice. Při stejném stylu 1.0 TSi jezdí mezi 7 a 8l, navíc je to 6 kvalt, takže na dálnici když chci jezdit trochu dynamicky, musím často šahat pro 5 stupeň. Na to že je to 1.0 mě překvapil krouťák, motor bere velmi solidně i v nižších otáčkách. Nepochybuji že v akceleraci by 1.0 TSi solidně naftu vyklepla na druhou stranu porovnáváme 6 kvalt s 5 kvaltem. Celkem by mě zajímalo jak by se s 5 kvaltem 1.0 Tsi popasovalo. Osobně jsem typ člověka co preferuje delší 5 kvalt, protože nerad na dálnici řadím a u 1.6 TDi sahám pro čtyřku až když mě někdo vybrzdí pod 100 km/h. Je možné že lepší pocit dynamicky způsobuje právě převodovka. Nicméně jako náhradu za 1.6 TDi bych to auto volil jen v případě že bych nejezdil 900 km z 1000 po dálnici. Převody sice jsou dlouhé a motor je při 140 o proti 1.6 TDi neslyšitelný, ale bohužel na můj vkus si dost pápne a k vzhledem složitosti motoru, nevěřím že bude na údržbu levnější než nafta. Nicméně na běžný provoz např. jako rodinné auto, to bude super motor.1 bod
-
1 bod
-
Poslat můžu, jediné čeho jsem si všiml tak je rozdíl jestli je v autě ACC nebo ne. Pokud je ACC v autě jde to po CAN sběrnici do J533 - diagnostické rozhraní datové sběrnice a nebo když není tak přímo do J519 - ŘJ palubní sítě. Zveřejňovat to moc nechci protože je tam moje ID a nerad bych měl potíže takže to pošlu přes mail nebo SZ1 bod
-
Přátelé nadávat mi hned do pomatenců aniž byste si ověřili co jste vyhledali přes google, to se chováte přeně jako náš prezident :-) Píšu tady už dlouho, ale abych hanil někoho za jiný názor, tak hluboce jsem neklesl a to nejsem admin fóra Pawouku :-) Nové Polo - 1525/1505 (6mm, 11mm) Zdravím Martab :-) Nová Fiesta - 1508/1471 (23mm, 45mm) - vzadu budiž, ale vpředu 2cm navíc, tak to opravdu je velký krok, možná Scala už patří do segmentu D ? :-) Kia Rio - 1518/1524 (13mm, -12mm) - no comment :-):-) SCALA - 1531/1516 - nic proti, je to Rapid 2, vzadu stejný, vpředu naštěstí už posun k lepšímu Hatchbacky segmentu C Nový Focus - 1572/1553 Megane - 1591/1586 Peugeot 308 - 1559/15531 bod
-
Tak jsem sehnal schémata pro asistent změny jízdního pruhu (mrtvý úhel, blind spot detect). Jen zbývá sehnat kódování/zkusit nakodovat... Zkusím udělat soupis materiálu a spočítat kolik by to vyšlo...1 bod
-
@Aleš_BX odkaz na stažení z ofiko stránek VW je tam cca týden, ve vlákně k O3 ano ,to máš pravdu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vypnutí SS na 2018 R5 edition a Scoutline 1.0TSI 81kW bez problémů funguje. Změna hodnot v gateway na 12V1 bod
-
1 bod
-
Jo jo musím souhlasit :) mám 1,4 tsi 110 kW a jede to opravdu hezky a to doslova kopec nekopec i s pěti pasažéry na palubě1 bod
-
Veru, potvrdzujem. Ja som menil na Alhambre pred dvomi rokmi sklo 4x hneď po sebe. Vyhrievané. Prvý raz som ho z jedného dňa na duhý našiel ráno prasknuté pri šoférovom stĺpiku, 2x ma trafil kameň a potom na mňa zletel ľad z návesu kamióna. Nebyť havarijky, tak by som bol skrachoval... Len za spoluúčasť to bolo dokopy 250€.1 bod
-
Vyhřívaná skla nejsou úplně levná, přijde mi divné ho při výměně namontovat "omylem."1 bod
-
Nemusi byt hned rozbite...ja som na svojom menil za rok dva razy sklo, lebo som chytil donho kamen a bolo na vymenu a pritom som s autom nebural.1 bod
-
Kamo, rozbitych celnych skiel mas stovky. Staci jeden kamen cez zimu i ides... nerobil by som z toho vedu, kazdopadne fakt divne, ze tam supli vyhrievane...1 bod
-
Elektrické schémata https://docviewer.yandex.com/view/0/?*=DCcNEh7WIXPcW8l93df6qzipRUh7InVybCI6InlhLWRpc2stcHVibGljOi8vM281cCtPcFpTdW1taU80UTBzb0FIN09JQXNCOUYxWm51ekg3R01jZEtudz0iLCJ0aXRsZSI6IkN1cnJlbnQgRmxvdyBEaWFncmFtIC0ga29kaWFxLUJhc2ljX2VxdWlwbWVudF9fRnJvbV9PY3RvYmVyXzIwMTYucGRmIiwidWlkIjoiMCIsInl1IjoiMjM1MzE3NTAwMTU0MTYyODUxMyIsIm5vaWZyYW1lIjpmYWxzZSwidHMiOjE1NDMxNzkyMTE2NDF9&page=11 bod
-
Clint: No já sundal krytku, vrazil do vložky klíč, zamknul/odemknul a ticho. Už v těch dveřích necvakalo. Ani při lomcování... Teď se to v jednom z deseti případů lehce ozve, ale už né takové hlasité cvakání nebo cinkání. Jen tlumený zvuk. A při lomcování není slyšet nic stále.... Předtím 9/10 případů strašný zvuk přímo do ucha... Sonduju a uvidím. Než skončí záruka chci to poladit.1 bod
-
To se divím a buď rád. Ono obecně ženy moc technice nerozumí. Zase jestli tě tam chtěly holky bít, tak bych se taky nenechal.1 bod
-
Prinasam vam bonus - verziu 3.8-beta10, uplne odomknutu, bez potreby Lucky Patchera. P.S. aby bolo moje ego spokojne, poprosim aspon 10 lajkov1 bod
-
1 bod
-
Bez urážky - evidentně o téhle problematice moc nevíš, jen házíš všude kolem špínu. Já se této problematice opravdu poměrně detailně věnuju v rámci svého zaměstnání. Ocenil bych, kdybys místo podobných poznámek raději mlčel. Podobné příspěvky mají stejně hodnotu nula.1 bod
-
na VW jsou novejsi mapy (release 1.10.2018) http://vw-mapscdn.tdd.adacorcdn.com/DiscoverMedia2_EU_DL2_1120_V10.7z0 bodů
-
-1 bodů