Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/04/19 ve všech sekcích
-
Každý nech si jazdí ako chce, ak neobmedzuje druhých.. ale keď niekto píše o spotrebe na diaľnici, nech doplní rýchlosť, akou sa po nej pohybuje. Keď niekde čítam o jazde po diaľnici, predstavujem si minimálnu rýchlosť 130... a nie 110. Touto rýchlosťou zvyknem jazdiť po okreskách... a po mestských obchvatoch, keď sa ráno ponáhľam do práce.. ;) Po diaľnici jazdím prevažne tempomat na 140 (GPS cca 132).. a mám problém sa dostať pod 7l.. moja sledovaná trasa však je dosť kopcovitá.. na 170km úseku je rozdiel medzi najvyšším a najnižším bodom nejakých 700 výškových metrov.5 bodů
-
Cesta z Chyne do Prahy.. Dnes uz 3.kamion Pomohlo by, kdyby lidi vice vedeli jak se jezdi na snehu. Tady jsou schopny se v pulce "kopce" zastavit bez jakyhokoliv duvodu a pak se divi ze nemuzou vyject. Tohle plati pro vsechny mesta ktera nejsou pobliz nejakejch hor, nejen pro Prahu (a okoli)4 body
-
3 body
-
2 body
-
Takych priam milujem. Hlavne ked obiehaju 10 kamionov, ktori maju rozostup po 500 metrov, a aby naaahodou nespotrebovali viac paliva zmenou smeru tak ostanu cely cas v lavom. Medzitym premyslaju kedy je ten vhodny cas odfotit radio, aby spotreba bola co najnizsia.2 body
-
Když jsme včera večer s přítelkyní zašli do baru, pokřikovali na mě místní „pedofile“ a podobně. A to jen proto, že jí je 21 a mně 55. Úplně nám zkazili desáté výročí. Modlitba ajťáka: Ve jménu Otce i Syna i Ducha svatého. Enter Otázka: Myslíte, že je v Británii příliš mnoho imigrantů? Odpověď: 17 % ano, 11 % ne, 72 % nerozumět otázka. Životní náklady jsou teď tak vysoké, že se mnou manželka znovu souloží. Nemůže si dovolit kupovat baterie.2 body
-
Tak 18.2. se konečně dočkám ? Objednáno říjen 2018, předpokládané dodání květen 2019. Na začátku 2019 změněno na březen 2019 a nakonec tedy 18.2. Jinak 2.0 TDI 4x4 DSG Style + pakety Style Plus s VarioFlexem, Comfort, Multimedia + nějaké další fičury.1 bod
-
Asi to bude opravdu standart. Mé nastavení z výroby IDE03256-MAS06105-Přizpůsobení akumulátoru-Jmenovitá kapacita akumulátoru,68 Ah IDE03256-MAS06106-Přizpůsobení akumulátoru-Technologie akumulátoru,Vlies IDE03256-MAS06107-Přizpůsobení akumulátoru-Výrobce akumulátoru,JCB IDE03256-MAS06108-Přizpůsobení akumulátoru-Sériové číslo akumulátoru,11111111111 bod
-
@Caster no nevím, ale myslím, že při výměněn baterie se nic kodovat nemusí..jeden kolega baterii vyměnil, nic nekodoval a nic se neděje, žádné chybové hlášky neexistují.. Ani seriové číslo není z výroby nakodované..z výroby je nakodován pouze typ baterie EFB a kapacita 59 Ah..třeba místo ser. čísla jsou tam jen samé jednišky.. Přikládám výpis mé baterie z výroby...1 bod
-
@Jan R. A četl jsi manuál k Aurisu? Strana 527 https://myportalcontent.toyota-europe.com/Manuals/toyota/AURIS_OM_OM12K97CZ_view.pdf To je ale zlá Toyota že "si tak ošetřuje levnější výrobu". Netvrdím, že to považuji za normální, ale je velmi snadné házet špínu na jednu automobilku, ale bohužel oni to tak mají (téměř) všichni... (sám to nepovažuji za OK, ale co naděláme)1 bod
-
Shaarky: Ale to nedobije ani tak, když tam řádí ta slavná rekuperace ne??? Tím netvrdím, že není potřeba kodovat novou baterku. Caster: A nechceš si koupit škodovku, aby se to podařilo vyřešit ?1 bod
-
Spíše k bordelu. Tady §4? co je nezpůsobilé vozidlo a dole příloha. Na pokutu, na 30 dní a na zadržení ORV. https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2012-821 bod
-
1 bod
-
mě se to taky hodně líbí, ale jak říkám, u nižší výbavy mě absence tohoto prvku nevadí1 bod
-
https://www.tvorimesvetlo.cz/prvni-full-led-svetlomet-skoda-octavia/1 bod
-
Carista 3.8 beta 25 uplne odomknuta staci nainstalovat? https://uloz.to/!UzG4osrDxo2G/carista-v3-8-beta-25-apk1 bod
-
pořád je maskování dost výrazné na to, aby byli vidět detaily. Takže soudit jeho vzhled je předčasné.1 bod
-
Takze po zaruke bude asi problem servisovat tento motor v mensich sukromnych servisoch.... Asi nie kazdy bude mat k dispozcii potrebne pripravky....1 bod
-
Vidim, ze ludia su nepoucitelny! Obcas mam chut sa na podobnu robotu s prepacenim vys...kaslat... Moje uploady: A niekto si dovolil bez mojho vedomia a suhlasu... A sa cudujete, preco to mam zablokovane voci kopirovaniu/tlaceniu, ci prestal som to davat priamo na ulozto. Vecer to este doma preverim, no urcite by som si nedovolil pustit do sveta docx dokument, navyse podla info s nespravnym poctom stran a bohvie kolkymi chybami!1 bod
-
1 bod
-
Mám stejnou zkušenost s O3 1.4TSi G-Tec (2014). Při koupi vozu jsem si ho nechal zvednout a zjistil prolínání oleje mezi motorem a převodovkou.. Vše vyřešeno přetěsněním, a od té doby (zhruba půl roku) klid.. Odesláno z mého Redmi 4X pomocí Tapatalk1 bod
-
1 bod
-
210tis km , nová pumpa 04L121011L , už im celkom fungujú , túto novú som videl asi len raz že sa prehrievalo po výmene ale skôr to bolo zanesenou chladiacou sústavou čo je tiež vec týchto motorov . Sem tam niektorá aj tečie ... Rozvody sú v pohode až na debilné riešenie krytu a sondy hore ktorá mu zavadzia a je to drbačka to rozobrať ... Doporučil by som kontrolu v akom stave je chladiaca kvapalina a pri jednom aj jej výmenu za originál G013A8JM1 /5E0121013 + destilka , nič iné a žiadne neznačkové blbosti by som tam nelial inak prídu spomínané problémy s pumpou , zapchatým radiátorom kúrenia a pod. , tie následné opravy sú potom dosť drahé1 bod
-
Plný souhlas, úplně ty spotřebičkáře nesnáším. Hlavně netuší, že tím co ušetří si stelou na průšvih a zakarbonovaný motor. Problémy dříve či později přijdou.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Stalo se mi to na superbu 3, kod motoru DFCA, 140 Kw TDI. Při cca 80 tis. Km. Dělalo se to na záruku prodejce. Vůbec mi nevěřili, že se to přehřívá, tak až po doložení fotografie se do toho pustili. Vytáhli pumpu a clona samozřejmě zaseklá v zavřené poloze. A TPI je pouze na Octavii na Superba nemají nic. Ale je to stejný motor. Údajně ta nová pumpa má nějaké vylepšení, tak snad to už neudělá. Se pozná ?1 bod
-
Luxusní :) víš co mě trklo? Sraz moravskoslezského skodahome, 6 aut, dva kluci z Polska, Pavouk z Prahy , a dva passaty :D1 bod
-
Malta nejsem. Já tomu rozumím, jak vegan steaku. Pro mě je to dobrá hospoda s all inclusive a ještě se můžu rozvalovat v ušáku a křičet na ty dole, ať pohnou zadkem [emoji6][emoji16]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hoši, kdyby jste na srazu viděli nějakého neznámého vyhublého a napůl průhledného chcípáka s fousama, tak je to Plačka [emoji23][emoji23] Rozhodl se zhubnout už po desáté o padesát kilo. Každopádně v dubnu přijede zase někdo neznámý, co bude mít stopadesat a jeho auto nedá Krušovický kopec [emoji38][emoji38]1 bod
-
Proč bláznů? Jsem jeden z té tisícovky a rozhodně si jako blázen nepřipadám. Bude to od roku 1996 moje sedmá Škodovka, s kterými jsem byl vždy spokojen. Nemám důvod nevěřit, že Scala bude taková, jak se o ní píše. Škoda mě nikdy nezklamala.1 bod
-
Já bych paradoxně řekl, že 1.0 TSI je příjemnější na delších trasách než ve městě (tam bude 1.5 určitě lepší). Výkonu má dost a jestli ve Scale nebude tak dlouze zpřevodovaný jako ve Fabii a Rapidu, tak pojede parádně. Vypínání válců v 1.5 bych se ale taky nebál, to není žádný poslední výstřelek raketového inženýrství, ale dlouho známá věc. @Jan R. Fiat je takový specifický případ. Gram emisí sem nebo tam je netrápí, asi že nejvíc prodávají Pandy a 500, tak jen upravují letitá MPI a celkově se vývojové oddělení asi dost nudí. Ale už mají 1.0 a 1.3 turbo. @Cjoctavian asi máš pravdu, údajně se to určuje pro jeden světelný zdroj/diodu. http://rnews.cz/led-pure-vision-co-se-skryva-uvnitr/1 bod
-
1 bod
-
Někde jsem slyšel, že stačí vytáhnout monitorovací kablík od baterky, případně na něj hodit můstek.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
0 bodů
-
Jde to i jednoduše, proste vytahnout konektor, zvladne to kazdy. Ale to se uz opakuji a nekteri z vas z toho muzou puknout vzteky, zlosti a mozna i ...0 bodů
-
Ta spodní zimní clona na Yeti je u faceliftu také asi jiná než u předfaceliftu co?-1 bodů
-
Někdo platí na dieselgate, někdo za podstatně dražší díly. On ten transport přes celou Evropu, event. přes půl světa taky něco stojí, totéž je to se servisní sítí. Yarise s bubny vzadu bych s Fabií nesrovnával, nepasuje to ani velikostí, ani motory, ani "eko" faktorem. Yaris s tím lepším motorem asi celkem jede, ovšem pak je verze hybrid.-1 bodů
-
Ne zadne takove nastaveni jsem tam nevidel. A take me to stve, ze se vnitrni cirkulace sama vypina.-1 bodů
-
??? Tady je srandy a p. Bojler dávám za pravdu, voltmert je fajn, ale určitě bych nic neodpojoval.... Kdyžtak kódování...-1 bodů
-
Ne že bych někomu něco dobrého nepřál, či naopak přál něco špatného, ale.... závazné objednávky a to je článek z 18.1. To je fakt tolik bláznů, kteří v autě nejen že neseděli, ale pravděpodobně jej ani na vlastní oči neviděli ?-1 bodů
-
Při běžném používání není potřeba baterii vůbec dobíjet. Problém je u nových aut to, že se baterie v rámci úlitby ekoteoristům (emise) "inteligentně" nabíjí na max. 80% své kapacity, což ji samozřejmě ničí (sulfatace). Škodovka (a další automobilky) o tom v návodu samozřejmě nikde nepíšou. Pozná se to tak, že je na konci "-" kabelu u baterie sonda proudu, ze které jdou údaje (napětí, proud, teplota) přes konektor do řídící jednotky. Řešení, jak přepnout nabíjení na 100%, je jednoduché, rozpojit konektor u sondy (současně se vypne Start/Stop, pokud je jím auto vybaveno). Ideálním řešením, bez chybové hlášení v systému, je vypnutí "inteligentního" nabíjení (Battery Energy Control Module) v řídící jednotce bez odpojení sondy.-1 bodů