Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/27/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
Tak ono je rozdíl nastavovat "hloupé" LED světlomety oproti Matrix LED světlometům (popisováno v článku).3 body
-
Tak už je to potvrzené, přijedeme modrým čtyřočkem.2 body
-
Za mě to vypadá taky líbivě, ale rozumím, ne všem to sedí do vkusu. Kvituju tlačítko “výhřev volantu” přímo na volantu. Perfektní a rychlé, žadné klikaní v infotainmentu.2 body
-
2 body
-
Carista 4.0 beta-30 - pro Rapid nová úprava: Turn on interior lights when trunk is opened Carista.v.4.0.beta-30.b.400030.crk.Support.apk Car 4.0.b30.txt2 body
-
Částečný konfigurátor 15 barev , 13 kol Maple a Bragy se mi líbí https://skodavisualizer.blob.core.windows.net/application/index.htm?playerconfig=https%3A%2F%2Fskodavisualizer.blob.core.windows.net%2Fv2player1%2Fdefault%2FData.js&carconfig=https%3A%2F%2Fskodavisualizer.blob.core.windows.net%2Fv2model7%2Fdefault%2FData.js&fbclid=IwAR0vMNOuXgEoNhqc-BZPOq_OoVqZRKnF4LhUHCMnwlZf0gKALTbJ9osxeU4 Vygooglil jsem pár fotek prototypu iV 3.ramenný ,, normální '' volant2 body
-
Já tam mám originál už 11tej rok. Každou zimu se klepu že nenastartuju.1 bod
-
1 bod
-
Já vím, však jeho brácha má bílé, pokud se nemýlím, ne? Nebo taky modré? Já už se v tom ztrácím a sekci OIII nesleduju. Bmw na srazy občas jezdí, no nějak není poslední dobou času nazbyt, takže občas spíše individuálně s Ondrou, aj. Posledně na sraze jsem byl ale Passatem.1 bod
-
Mi se naopak ty chromové prvky líbí, konečně to nevypadá jako jeden velký plastový výlisek.1 bod
-
Tak rozdiel tam je to je jasné. V článku,ale píšu všeobecne o LED svetlách. A podľa tohto vlákna vidno že i tie hlúpe LED svetlá nevedia nastaviť.1 bod
-
Pripájam sa k tomu názoru. Z článku je jasné, že svetlá sú zložité na nastavenie vrátane celej procedúry a prístrojového vybavenia. A taktiež mám obavu, že mnohé autorizované servisy sú s tým ešte v plienkach čo vysvetľuje rôzne postupy nastavenia a rôzne výsledky. Ja sám netuším, ako to nastavovali či majú dané školenia a prístrojové vybavenie. V servise pri rozhovore prevládal argument, že toto rieši riadiaca jednotka a oni moc s tým nevedia urobiť čo ma dosť zneistilo a po uvedení postupu, ktorý tu dal jeden z diskutérov utvrdilo, že moc nevedeli ako ich nastaviť. Škoda Auto Slovensko zatiaľ mlčí prisľúbili odpoveď ... No uvidíme.1 bod
-
Uz je to pristupny, tak snad to vydrzi. Kdyby ne, radsi jsem to ulozil :-D1 bod
-
Sakriš, někdo prozradil tajemství že LED světla neseřídí každej Pepík ;-) Tak to radši stáhli1 bod
-
Au už je to venku :) https://www.idnes.cz/auto/autoservis/servis-svetla-adaptivni-tempomat-led-regloskop.A191125_175057_autoservis_fdv1 bod
-
1 bod
-
Je to banda ignorantů [emoji3] Tady se poslední dobou nedá nic naplánovat. To raději zavolám Beutickovi a dáme si v Krušárně sólo [emoji23] Plačka brečí, že nemá na benzín, Motos leží pod turbínou v Tušimicích, Stan pod Ikarusem v depu. O Sabizovi nemluvě.1 bod
-
1 bod
-
Musis sa este raz pozriet a skontrolovat ci pise mechanicku chybu alebo elektricku.Ak mechanicku prstenec je mimo alebo je preseknuty.aak elektricka tak novy senzor ale ten sa v 99% vybera tazko a aj tak treba dat dole bubon a vybit a vysmirglovat otvor.1 bod
-
1 bod
-
Bývají to např. vozy ze školení mechaniků, na kterých se trénují nové opravárenské postupy apod. Takže max. to nějaký učeň rozebral do šroubku a zase složil :D. Skutečně testovací auta a auta z ověřovací série, jak zmiňuješ už se (a zde mne třeba někdo doplní) mezi lidi nedostanou, rozeberou se na díly. Nicméně nešel bych to toho.1 bod
-
Jaroslav75: Nemam na mysli startovaci tlacitko, ale tu ekoteroristickou vychytavku start-stop. Mimo je ten, co si plete tyhle tlacitka :)1 bod
-
1 bod
-
Veškeré asistenční systémy mají při jízdě pomáhat především při krizových situacích a ne vychovávat řidiče ! Řidič sám by měl především přizpůsobit jízdu svým schopnostem a vlastnostem auta. Pokud to nezvládá bez asistentů, asi nemá na silnicích co dělat. To že nová Octavia bude mít tolik asistentů mě nepřekvapuje a v podstatě je to i dáno tím, že se celý automobilový průmysl postupně připravuje na autonomní vozy. Pravdou ovšem je, že zatím nefunguje vše na 100%.1 bod
-
Tak prikladám video po piatkovej návšteve servisu. Video po návšteve servisu: https://youtu.be/-Mz9F_q3gCY?t=48 Video pred návštevou servisu: https://youtu.be/vA5-8LzgQ9I Video je z rovnakého useku avšak su tam odlišné rýchlosti kvôli zveri. Kedže mám kameru nahrala aj komplet servisný ukon takže pán otvoril kapotu a predpokladám že to nastavoval na tých imbusoch. Podľa môjho názoru svietia trochu ďalej aj keď tá pravá strana stále dosť do priekopy.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak jak jsem slíbil, přidávám foto. Fotil jsem i místa o kterých mluvil ralff. Nakonec jsem dohledal, že jsem dával těsnění již před rokem (2. září 2017), takže stav odpovídá provozu včetně zimy, bez toho abych tam cokoli čistil a utíral. A myslím si, že nejde jenom o plasty, je tam spousta kovových dílů, od spon, přes šrouby atd. Já zase nebudu zakrývat náporníky v nárazníku, tohle má pro mne větší přínos a bezpochyby elegantnější.1 bod
-
1 bod
-
Zdravím, byl bych rád kdybyste se podívali na moje první dashcam video a na můj kanál. Pokud to sem nepatří, příspěvek smažu. Děkuji ?-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
No tak asi jsem jiný. Jak si tak čtu vaše zkušenosti s FA. Ze začátku, jak jsem koupil F III, tak mě to párkrát vycukalo při situaci, kterou popisujete (přede mnou odbočující auto) , ale docela mě to naučilo se nelepit na přede mnou jedoucí auta. Teď mám Karoqa a FA mi párkrát zahvízdal a zabrzdil, ale jen proto, že ta situace byla nebezpečná. Je fakt, že ten FA naučí řidiče se chovat slušněji. A co se týče ACC? Občas trochu později reaguje, ale jinak je supr. Používám ho i ve městě na určitých úsecích. Hodl si řidiči musí zvyknout, že v autech bude stále více věcí ohledně bezpečnosti a ti co jezdí jak hova..a si za chvíli budou vozit zadky ve starších vozech bez asistentů.-1 bodů
-
-1 bodů