Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/01/20 ve všech sekcích
-
4 body
-
Tyhle srovnáváni ze Superbem mě baví. Ano částečně to je pravda, ale běžte do konfigurátoru a srovnejte si Superba s těmito vybavenými výstavními Octaviemi. Budete minimálně o 100.000,- výš. Scala a Kamiq se běžně prodávání okolo 550.000,-, vždyť za to může být Octavie. Tohle řeší jen banda ukňouraných místních rejpalů. Octavie je sice drahá, ale až čas ukáže jestli je správně naceněná.4 body
-
O tom to vubec neni. Vadi me zavadejici srovnani. A ten Superb napr. matrix za danou cenu nema. Z vlastni zkusenosti - Superb je v naproste vetsine ohledu jen a pouze vetsi Octavia.3 body
-
2 body
-
Csabac neblbni, podle toho, co tady od tebe čtu v různých tématech o SCALE, tak sis musel koupit naprostý křáp a to máš nové auto. To tak vypadá jako by Ti auto dělali v pátek 13.-ctého a ještě byli k tomu všichni ožralí. Kdybych to musel brát do důsledků u své skoro nové Fabie, tak bych se musel asi zbláznit, ale hnidopich nejsem a nic není 100%-centní. Víš kolik nových nepochopitelných zvuků se mi vždy u nového auta ozývalo a když jsem to řešil s automechaniky, tak nakonec OK. Např. rozjezd čerpadla, plnění napínáku řetězu-hrkání rozvodů, emisní zahřívání katalyzátoru, pnutí a praskání výfuku atd., atd., Vždy při koupi nové Škodovky mě něco překvapí, co ta předešlá nedělala. Tím se Tě nechci nějak dotknout, ale 10-15 vteřinové cvrlikání delší dobu studeného motoru bych neřešil. Škodovky nemají nějaké extra odhlučnění a tak holt slyšíme motor a podvozek více, než bychom chtěli.2 body
-
tak potřebuje na kabelky a splácet hypotéku, tak jasně že musí s nima souhlasit :-)2 body
-
A on nikdo ještě neviděl stát klasické auto jak do něj majitel leje benzín z kanistru? To že mu dojde šťáva je chyba majitele... Pro mě má elektromobilita smysl, ale ne v současné podobě. Dokáži si představit autíčka velikosti CitiGo, s dojezdem 200-300km a cenou proti spalovací verzi vyšší o cca 1/4. Jako Xté auto do rodiny, doma to stojí na nabíječe. Člověk pojezdí kolem komína... Ale to má dva zásadní problémy. V současné době je zástavba a baterie dráha, tedy i to malé CitiGo stojí kolem půl milionu. Pak zbytek jsou elektromobily s cenou úplně jinde, hrají si na velká auta (ale zde už vadí ten omezený dojezd, když to chce člověk využívat jako hlavní auto). Takže elektromobilita asi ANO, ale v jiné podobě než je momentálně propagována.2 body
-
Mohu zasvětit. Oboje jsou y5kpp332. bosch double platinum 0 241 145 515 jsou puvodní prvně vyráběné a také zřejmě podle zdejšího vloženého videa je každý kus se správně navařeným kostřícím obloučkem.Toto číslo už ale nelze objednat a pokud náhodou ano tak vám přijdou0 241 145 523 které budou přelepeny papírovým štítkem0 241 145 515 0 241 145 523 jsou ty samé a jsou jako náhrada za 0 241 145 515 ale rozdíl je ten že se u tohoto čísla nedodržuje pozice obloučku takže pokud budete chtít správnou pozici obloučku tak je to o štěstí já měl ze čtyř kusu jednu přesně a jednu v toleranci a dvě uplně na druhou stranu. Správná pozice je, že když proti vám začíná závit tak oblouček musíte mít navařenýna pozici za deset dvanáct,je tam šest pozic ve které muže být navařen,stroj to navařuje vždy s jednou stranou dotahovací plochy kde se opírá nástrčný klíč.Dám foto. Začátek závitu správná pozice navaření vuči opěrné ploše klíče A tady je navařen o jednu plochu těsně vedle,po dotažení bude jakž takž v té toleranci 30 stupnu vpravo ke straně řidiče Kdyby měl někdo zájem tak tyto dva kusy bych přenechal za 250kč meli by jit i jinam kde je pozice kloboučku putna,kdyžtak SZ.2 body
-
Za tu cenu je k 110kW naftove motorizaci s automatem prisypano za 150 000Kc priplatku. Stokrat opakovana vec, ze vrcholne vybavene konfigurace maji prekryv s vyssimi modelovymi radami. Kde ma napr. ten Superb svetla? To neni kupec magor? Ale je to marne, stejne se tady ta pisnicka zas objevi.2 body
-
Ahojte. Nakolko o technike svetiel nieco viem a mam za sebou rozne skusenosti s ludmi ktori pouzivaju regloskop,doporucim nieco ine,laicke logicke a bude Vas to stat tak 20minut casu.Svetlomety svietia so sklonom 1%co znamena 1cm na 100cm.Cize chodte niekam do podzemnej garaze,postavte auto 10m od steny,zmerajte si vysku stredu sosovky nad vozovkou v cm(superb ma myslim nieco okolo 71,5)nasledne zasviette stretavacky a na 10m vzdialenej stene(merane kolmo k vozidlu)musi nizsia cast linie svietit o 10cm nizsie ako ste namerali vysku stredu sosovky-cize 61,5cm myslim. Osobna skusenost je taka,ze technici pri merani nedavaju pozor na to ci je regloskop spravne vo vodovahe a dochadza k zlemu nastaveniu,alebo nastavia svetla podla sklonu na hmlovky(co je 2%).Ak budete mat takto nastavene svetla,vsetko bude legalne v poriadku a mate maximalny mozny dosah. Co sa tyka referencovania svetiel-krokovy motorcek si len najde svoju nulovu polohu,neberie do uvahy kde sa realne svetla nachadzaju.Cidla naklonu len koriguju vysku nastavenia voci zatazeniu(pohupovaniu).2 body
-
Přinejhorším ne, takové řešení považuji za nejlepší. A to ne jen proto, že už nebude potřebovat nakódovat novou baterii.2 body
-
2 body
-
nic mene ja budu presedlavat do i30 combi 1.4 turbo automat v plne palbe vse co tam jde a v kuzi i staznym za 530 tis. S touto vybavou bych byl u okty pres 900tis. Takze skodovkam ve sluzebnim vozu musim dat papa. Nebo bych se musel s budgetem vozit u okty v social edition.1 bod
-
Carista 4.1-beta 6 + LP bez problémů. Dnes konečně nastaveno rozsvícení zadních obrysových světel při denním svícení bez použití Scandinavian modu. Octavia 3 2017 FL, full-led Use left inner taillight as daytime running light Use right inner taillight as daytime running light Takže svítí vepředu bílé proužky bez těch řas jako při normálním denním svícení. Vzadu svítí jen červené koncové, nesvítí osvětlení RZ. Na ovladači světel v poloze AUTO se rozsvěcuje symbol obrysových světel podle toho zda svítí či nesvítí potkávací světla. Při Scandinavian DRL svitily vepředu i řasy, vzadu osvětlení RZ a na ovladači symbol svítil trvale bez ohledu na to zda automatika zapla tlumené. Třeba tenhle tip někdo použije.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No, nevím proč bych se měl ptát ŠA? Jednou jsem si zaplatit mobilitu plus, tak jakmile jde auto na záruční opravu tak si automaticky beru auto. Pří poslední reklamaci , Auto nestartovalo- byla to baterka, taky zkoušeli, jestli to nebude na záruku, tak si ho zaplatím cca tisíc korun za den, že to může dělat ta kamera co tam je atd.. Já věděl že je to baterka, nechal jsem si jí proměřit. Co se týče Škoda Connect, když funguje tak je to v pořádku, ale pokud vím tak jsou s tím pořád problémy, ale nezajímám se o to, nemám a ani neplatím za prodloužení infotainmentu on line, je to k ničemu.1 bod
-
Mě se Octavia combi velice líbí, ale auto v kůži/suedia a 2.0 TDI DSG za 932tis.Kč bez sedadel v elektrice? Jako vážně? Raději Superba Konfigurace před slevou1 bod
-
6. Vzájemný rozdíl vnějších průměrů jednotlivých nezatížených pneumatik na téže nápravě nebo ve dvojité montáži nesmí být větší než 1,5 % vnějšího průměru. https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2014-341/zneni-20181001 Doufám, že je to poslední znění....1 bod
-
Design se hlavně musí umět - což aktuální škodovky ten případ nejsou, stejně jako Hnůjdej..1 bod
-
No nevím. Třeba mé BMW je tvarově podobné Leonu a dodnes vypadá jako nové. Právě naopak bych řekl, že hranatá auta jsou už jako nová nezajímavá a stárnou velmi rychle..1 bod
-
Mi se hlavně líbí, že v dnešní době hranatých tvarů je krásně ladný a zakulacený, ale přitom moderní. Octávka je typicky hranatá nuda a Golf má ten design za mě celkem nesmyslný, vůbec to dohromady nedává smysl..1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Octavia iV a 2.0 TDI 147 KW,PHEV RS 180 KW od 25KT/20 RS Benzín 180 kW,nafta RS 147 KW,Scout,1.5 TSI CNG od 36KT/201 bod
-
1 bod
-
No to pěkně děkuji. Vím co má ta ikona znamenat, vždyť jsem to i napsal. Ale nerozumím proč svítí červeně, když mám auto připojeno k HotSpot a normálně tahá data. V manuálu o tom nic nepíšou.1 bod
-
proc by proboha měli delat problem na STK? lidi, neblbnete (a neblbnete ostatní) prosim vas.1 bod
-
Zátěž startéru, věnce, baterie (viz agenda s rekuperací, kdy baterie ani není plně dobita), síly na klikové hřídeli, pístech, teoreticky opakované "nedomazání", nutně vzniklé podpětí v síti (světla prostě pohasnou, co na to ECU a další systémy?), přerušení oběhu chlazení (mech. pumpa). Asi bych tuhle "módu" zkusil navrhnout majiteli staršího auta, jak by reagovala stará 120ka na nutnost startovat na každém bloku. Tam se problémy hezky ampilifkovaly za pomoci slabého startéru i alternátoru (i baterie) společně s vazkým olejem. Myslím, že šetření palivem při jízdě z kopce na zařazený stupeň (ŘJ vypne dodávku paliva) je dostatečný skok v ekologii/-nomii, kdy by emise byly opravdu zbytečné. Nadto - už bylo prokázáno, že emise spáleného čtvrtpanáku paliva na zahřátém motoru jsou vždy nižší, než emise vypnutého a startovaného motoru, kdy nastává režim "nešetření" palivem; za stejný čas.1 bod
-
Nedelam to z presvedceni, ale z duvodu, ze kazdy zbytecny start motor zbytecne zatezuje... ano vim ze klicove komponenty jako starter, baterka , atd s tim pocitaji, ale prinos v "uspore" paliva mi za to nestoji. Asi jsem holt stara skola, ale S/S povazuji za jedno z nejhorsich vlastnosti v dnesnich autech. Stejne tak nevypinam pocitac/televizi, kvuli tomu ze ho 10 min nepouzivam. Muj nazor, nikomu nevnucuji, kazdy sveho stesti strojvudce...1 bod
-
@LukášCBR tak ta cena je docela dost velký přestřel..... tahle třída auta, spolu s jednoduchou zadní nápravou, za cenu okolo 1 000 000,- je opravdu přestřel a přijde mi to trochu úsměvné v době, kdy se začíná trh s auty docela citelně ochlazovat. Škodovky mám rád a líbí se mi i nová Octavia IV, ale za tuhle cenu to koupí jedině, s prominutím, magor. Kdyby šlo o verzi RS, pochopil bych, ale takhle fakt nechápu.... Na konečný ortel si ale počkám, až naživo uvidím verzi liftback..... EDIT: A to jsem si ještě všiml, že za tuhle cenu nejsou sedadla ani v elektrice :-D :-D :-D ....0 bodů
-
A ona je i nějaká nesmrtelná ? Ty už jsi jí tedy viděl "usmrcenou", rozebranou a otevřenou ? Jsem na tom podobně, ale již přes 2 roky (a s Columbusem a 1.8 TSi / DSG). Ale seděl jsem nějakou dobu v podobné (ne LK), a s tím klokanem 1.5 TSi a nějakým obyčejným rádiem, a to auto bylo objektivně celkově o dost hlučnější (potvrdilo to nezávisle několik dalších lidí). A vzhledem k tomu, že před nějakou dobou se do mě v jejich vlákně o hopsání pustilo několik majitelů toho klokana 1.5 TSi (a žádný LK) s tím, jak je jejich auto či motor nejtišší, tak si pohrávám s myšlenkou, že by přeci jen LKčko mohlo toho tlumení mít někde více...-1 bodů
-
Myslím, že je zcela zbytečné vypouštět takové rejpavé poznámky (stačilo poznamenat, že není), určitě si to nikdo nemyslí, leč s takovou výbavou to určitě obyčejná Octavie není. Takto to vypadá jako nějaká hloupá závist vůči těm, kteří si LK výbavu pořídili. Nevšiml jsem si také, že by se oni naopak vysmívali tobě, že Canton či LK nemáš... Tím bych to ukončil.-1 bodů
-
Tak jsme do CG face. dali do hlavních světel LED H7 Osram 2generace. Pro montáž je třeba upravit plíšek co drží žárovku ale žádná složitá úprava, pak trochu zručnosti a nastavit led žárovku tak jak doporučuje výrobce. Diody se v pohodě vlezou a na světle není třeba žádná úprava. Výsledný efekt viz foto. Ledky nijak neoslňují jen při dešti si myslím že jsou díky 6000k horší než klasická žárovka. ještě odkaz na led https://www.osram.cz/ecat/LEDriving HL H7 Gen2-LED pro dálková a potkávací světla-Automobily-Automobilové osvětlení/cz/cs/GPS01_3143582/PP_EUROPE_CZ_eCat/ZMP_4059095/-1 bodů
-
Dnes jsem byl taky podívat. V AS, kde jezdím, mají vystavenou OIV Style Plus 2.0TDI DSG v šedé Quartz metalíze. Na první pohled velmi malé, navíc vzadu zapadlé kola. Za mě je to kámen úrazu na takovém autě. Auto díky světlému interiéru v kombinaci Suedia/kůže působilo uvnitř hodně hodnotně. Hodně krásná kombinace tmavého exteriéru a světlého vnitřku. To se opravdu povedlo[emoji106]. Zadní lavice mně osobně přišla měkčí než u současné O3FL. Měl jsem pocit, jako bych seděl v gauči. No a nakonec cena. Ta činila 932tis.Kč, což je na můj vkus poněkud přespříliš. Přidávám pár mých fotek z prvního seznámení-1 bodů