Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/28/20 ve všech sekcích
-
Stojí to za přečtení :) 1.pdf 2.pdf 3.pdf2 body
-
1 bod
-
Tak i má Scala je postižena "dětskou nemocí" prvních kusů v podobě nefunkční signalizace poklesu hladiny náplně ostřikovačů. Při návštěvě autorizovaného servisu mi sice potvrdili, že toto má umět každá Scala, bohužel už nejsou schopni závadu odstranit a tak požádali o radu z MB. Nabit informacemi z fóra jsem jim zmínil i možné chybné kódování, ale nepovedlo se opravit. Jsem tedy zvědav co jim poradí. Po návratu ze servisu za použití VCDS diagnostiky opraveno správným kódováním za 5 minut :-). Konkrétně jde o kanál v jednotce BCM: ENG141645-MAS00212-HW_Verbau-Nedostatek vody v ostřikovačích - nezabudovaný změnit na zabudovaný a už hlásí prázdnou nádobku.1 bod
-
1 bod
-
Vrzání dělá nějaká guma, s tím mám zkušeností bohatě a většinou vrže jen od podzimu do jara, když je tvrdší kvůli nižší venkovní teplotě a v létě je ticho. 3tis. km je ale málo, to budu mít asi za dva měsíce a nerad už bych měl nějaký silnější pazvuky od podvozku.1 bod
-
Používám to takhle už víc než rok a je to naprosto spolehlivé. Pokaždé, jak se připojí Bluetooth, spojí se i hotspot. Po vypnutí zapalování se zase hotspot automaticky vypne. Samozřejmě to předpokládá mít tu aplikaci spuštěnou trvale na pozadí jako službu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Existuje i jiné řešení - vytvořit hotspot z mobilu automaticky po spojení mobilu s Columbusem přes Bluetooth. Na Google Play je aplikace Automate, v ní se vytvoří podmínka pro vytvoření hotspotu a funguje to samo. Zapnu zapalování, připojí se mi mobil přes Bluetooth a po několika vteřinách mám spojený Columbus s internetem přes hotspot v mobilu.1 bod
-
Ozajstná buzerácia príde od dojazdu 1000 km1 bod
-
To záleží, co za nový vůz a kdy to bude. Pokud teď objednáš SIII a dostaneš MR 2020, nebude tam žádná SIM, ale s Columbusem tam bude ta možnost si pořídit SIM vlastní. Pokud si pořídíš SIII model iV, v autě bude zabudovaná eSIM a zmizí možnost dát si do auta SIM vlastní (na místě jednotky pro Columbus ve schránce pro spolujezce bude jen záslepka). Data pro zabudovanou eSIM poskytuje výhradně ŠA prostřednictvím Cubic Telecom. Je velmi pravděpodobné, že MR 2021 dostane novou jednotku MIB3 a pak výše popsaný model pro iV bude platit již pro všechny nově dodané SIII. Já jen doufám, že časem bude nějak možné si do auta nahrát vlastní eSIM s tarifem od místního operátora.1 bod
-
da sa dany modul pre wireless komunikaciu dokupit a doinstalovat do vozidla dodatocne ? Bolero system....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@stanmar A ona to měla být nějaká "velká pecka"?? Jen tak obecně, má to jistě řadu much, spíše daných politikou koncernu než použitými technologiemi, ale fakt nechápu, co tu řada z vás pořád naříká? Tu nad asistenty, nad "ošklivými" koly, nad divnými barvami laku, nad virtual kokpitem nebo na Matrix LED atd. atd. Proč? Máte přeci i alternativy... Ukažte mě prosím na jakoukoliv srovnatelnou konkurenci, která umí za takové peníze takové vyspělé a vybavené auto ? A za příplatek v podstatě i výbavu, o jaké se může jiným automobilkám jen zdát? Není třeba, aby tu každý hýkal, nad tím, jaké revoluční auto O4 je (a to myslím je, byť ne třeba úplně pozitivně), ale já osobně jsem v něm několikrát seděl i jel, a to auto vypadá báječně, vyspěle a moderně. Jisté má těch pár zmíněných much, ale které nemá?1 bod
-
S motorem take spokojenost. Kombinace vykonu a spotreby je z meho pohledu vytecna. Na kazdou nadrz najedu v pohode pres 1000km. Motor je tichej, olej mi nezere.1 bod
-
Já jsem teda viděl naživo jen kombík, ale lift se mi na fotkách líbí víc. Možná za to může moje miniaverze ke kombíkům ?1 bod
-
To mohu potvrdit, teď jezdím s O3 stejný motor a projev jak rozzuřená sekačka v pubertě. Volnoběh nebo nad 2000 otáček pod plynem ještě jde, ale mezi tím nastává chaos. Houpání , škubání, reakce na plyn není plynulá, ale skokovitá a do toho ještě vypínání válců, který to ještě dorazí pleskáním a někdy i záškubem. Je to škoda ten motor má výkon, ale projev katastrofa a nebo neumím s benzínem jezdit, což je taky možný?.1 bod
-
Ahoj, v kořenovém adresáři SD karty je xml soubor. Ten je potřeba v případě, že na kartu kopíruješ nějaké nové soubory, vymazat. Po zasunutí karty zpět do Columba si Columbus obsah karty znovu zindexuje.1 bod
-
Nevysvětloval mi to, důvěřoval jsem mu, přišlo mi to jako taky dost velký skok zpátky, ale nikde na internetu jsem changelog nenašel k jednotlivým verzím. Každopádně Kamarád co u něj byl se Sharanem s motorem CFGB tak dostal 9955 s důvodem, že má AdBlue a jsou v něm důležité změny právě pro tento systém.1 bod
-
Mají ji třeba v Kelly za 85kč: https://www.autokelly.cz/Product/VAG-6V0863301A9B9/10029644241 bod
-
Venkovní teplotu to bere bezesporu v potaz a jak se dostane pod nulu, tak se rekuperace vypíná a nastupuje nabíjení trvalým napětím 14,5 - 14,6 V. Na mínus pólu aku je snímač s tím slavným konektorem a literatura uvádí, že to snímá teplotu, procházející proud a napětí aku. Podle mého názoru je to ale jen bočník na snímání proudu a ostatní hodnoty si řj dopočítá s pomocí ostatních snímačů, tedy i venkovní teploty. Pokud ten konektor vytáhneš, tak to dobíjí stálým napětím, ale i to se lehce reguluje podle venkovní teploty, stejně jako u starších aut bez ID. Tohle jsem naměřil na svém autě při vytaženém konektoru: Při 0° a níž je cca 14,5 - 14,6 V při +3° je cca 14,3 - 14,4 V při +6° je cca 14,2 - 14,3 V při +9° je cca 14,1 - 14,2 V při +12° je cca 13,9 - 14,0 V1 bod
-
Dnes se auta nevyrabí, aby vydržela dlouho. Fabriky musí vyrábět a prodejci prodávat a tak je to se vším, nejen s auty.1 bod
-
Dnes jsem odvezl auto na reklamaci ŠKODA ADIV OPAVA, náhradní vozidlo na jeden zapůjčeno zdarma. Takže ne jenom kritika, ale i pozitivní věci se dějí.1 bod
-
Tak jestli jsi stravil nekolik let na vyvoji motoru Tsi tak jste ten zacatek pekne po*rali hosi.. a hlavne lidem radte, jaky maj do toho lit olej, to je urcite zachrani.. teda az po tom, co jim vymenite rozvody, turbo, odlucovace oleje, prekousane kabely od kun a podne veci, ktrere se Vam trosku nepovedly, pri tom vyvoji..1 bod
-
Nesmysl - můžeš se starat jak chceš, ale pokud je auto "ošizeno" konstrukčně, materiálově a i jinak, je ti to k ničemu.1 bod
-
Tady je dost lidí, kteří jsou na rozdíl od tebe profesionálové a pracují v autorizovaných servisech, či přímo v ŠA a z pochopitelných důvodů to nebudou zveřejňovat. Tys ovšem ostatní nařknul z toho, že z tebe dělají trotla - a tím je urážíš, když se ti snaží vysvětlit tvé omyly a neznalosti. A to TPI je oficiální dokument. Když máš tedy známosti v autorizáku, tak si to ověř, je tam i uvedeno i jeho číslo. Je vidět, že absolutně nemáš ponětí o tom, co a jak funguje. A jakékoliv napadání jiných členů fora zde není žádoucí a nebudu ho zde trpět.1 bod
-
MR. Pavka je ještě optimista, ještě si málo nastudoval. Životnost auta se dnes rozumí 250tis km, tak je to auto i navrženo aby při nějakém dobrém zacházení toto vydrželo. Tedy pokud se někde píše že životnost náplně je doživotní (olej převodovky) rozumí se tím právě těch 250tis. Po pravdě co se s autem děje po 5 letech (resp. po záruce) je automobilce šumák. Kdybych Ti tady vyjmenovával co všechno už jsem na svém autě v záruce za 1,5roku řešil (vše konstrukční chyby, silentblok převodovky, těsnění dveří atd.) asi by ses divil. Naštěstí nejde o tak závažné věci jako známý problémek s řetězem , ale i tak. S novým autem častěji v servisu než se starým. Možná ti tady někdo najde ty stránky rozebraného motoru MINI (tedy BMW) po 60tis po prohlídce aut. servisu a po používání LL, jak je celý motor ucpanej mazutem, mazací kanálky turba atd. majiteli to musel nakonec opravit schopný člověk mimo aut. servis BMW, který to v Maďarsku nafotil. Ano asi je pravda, že LL vznikl na požadavek ekologů (jako každá špatnost na autě) stejně jako tlak zákazníků ušetřit na servisních nákladech. Nevím kde si ty ceny vzal, ale 1l LL oleje v autorizáku vyjde na 700-800 kč, pokud máš 4l, máš hned jen za olej 3200 + 300 filtr. Obyč olej na pevný intervaly stojí v auto.s 350-450 tj. 1800 + 300 filtr. Jinak LL není drahý jak ti kukal , já ho kupuji Castrol Edge FST 5W30 přes známého v auto kelly za 1000kč /5litr. kanystřík, za tu cenu ho koupíš i přes internet popř, v normálním obchodě bez známostí za 1500, stojí jen o málo ne-li nastejno jako obyč olej 5w40 v každem obchodě s oleji. To je důvod proč si nosím na servis olej vlastní a nikdo s tím problém nemá a ani ŠA, která k tomu vydala patřičné TPI (olej musí splňovat správnou patřičnou normu, v uzavřeném neotevřeném obalu). Jinak nebuď naivní co ti kuká výrobce a ještě hůře prodejce, jejich zájmem není aby Ti auto sloužilo nekonečně. Obzvláště dnes kdy je obrovský tlak na cenu a šetří se úplně na všem, jak na méně důležitých věcech, tak na více důležitých věcech. Stejně tak věř, že dnešní nové modely (Rapid, F3, O3) Nevydrží zdaleko tolik jako F2, O2, S2 (poslední poctivá auta v rámci možností). To jsem odbočil. Já olej měním dle proměnných intervalů předepsaných výrobcem (v autorizáku s olejem vlastním u mě vychází kolem 27tis km) a ještě si ho měním po 15tis sám LL. Hawk1 bod
-
jojo, podle mě to vubec nevyhodnocuje, jezdim 80% město, krátké trasy do 2x 15km denně, najeto 5300 a ukazuje mi to servis za 24500km takže prd vyhodnocuje....1 bod
-
Tenhle interva mám taky , výměna oleje po max. 30000km nebo maximálně 2 letech , podle mně totalní nesmyls , jediné pro koho to je výhodné je výrobce dříve si koupit nové auto a ano prodloužený interval davají snad do všech nových aut nová radoby EKO moda ale je zcela fuk po kolika Km si olej vymněníte nebo necháte vymněnit , to zaleží na vás nevím kolik má daný Rapid najeto , ale ja jsem mněníl olej , první výmněna 5000Km ( to jste mněly vidětm, co v tom oleji "plavalo" za maras po zaběhu motoru ) dalíš 15000 Km a pak budu mněnit cca po 10000km , at si říká kdo chce co che !!! a proboha rady typu jsou to "moderní motory ty to snesou jsou na stavěné " nebo " dnešní oleje jsou na výmněnu co 30 tkm stavěné " si strčte někam jsou to holé nesmylsy ! jelikož princip motoru se za posledních par 10tek let nezmněil !1 bod