Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/07/20 ve všech sekcích
-
4 body
-
Mám auto ročník 2013, baterka je tam originál, nikde jsem nic neodpojoval, auto parkuje venku a ráno mi chytá na první pokus. V zimě ráno pouštím výhřev sedaček, výhřev předního a zadního okna a zrcátek. Nemám důvod nějakého odpojování dobíjení. Baterku jsem nikdy externě nedobíjel. Jen po rozjetí vypínám SS. To co funguje, do toho se nevrtá.3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Ja nerozumiem jednej veci. Preco riesite to iste dookola. Toto nie je normalne co tu predvadzate.2 body
-
Tenkrat mi autorizak nacenil zadni kotouce (nechlazeny) a desky za 9000,- bez prace jen material ? . V praci jsem objednal kotouce i desky ATE a cema byla 3600,- a prace zadarmo, vymenu sem si udelal sam ?1 bod
-
Já vám nevím, ono je něco sportovního na RS TDI? To ani jako 1.8 TSI nejede. Myslím, že se najdou takoví, kterým plug-in v RS balení vyhovuje, a ostatní si jej kupovat nemusí. Jako taky mě irituje, jak teď PR tlačí výhradně RS iV, ale automobilkám nic jiného nezbývá.1 bod
-
Dovoluji si vyslovit k tomuto "RS", že motorově to žádné RS není a představa, že by to zachránilo každodenní strkání do zásuvky, to je pomýlená naivita.1 bod
-
1 bod
-
Větší smysl právě dává plug-in hybrid.Kratší vzdálenosti odjedeš na elektřinu a doma si ho zase nabiješ ze zásuvky.Mild hybrid je jenom takové málo,že to ušetří nanejvýš desetinu paliva,což je nic moc a nejde dobíjet ze zásuvky.Už si s nějakým plug-in hybridem jel,že to píšeš ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Normální postup, děláš vše správně. Hláškou "tlaky byly uloženy" lze chápat že byly skutečně uloženy. S3 do FL ( a to ještě za příplatek) má nepřímmé měření založené na principu měření průměru pneumatiky pomocí čidel ABS a ne tlaku jako takového. Takže ti to ani nezobrazí např.: tlaky 2.5bar byly uloženy?1 bod
-
1 bod
-
Isudar pro F3 nemá bohužel vzhled jako origo rádio, ale takový ten vypouklý displej, což se každému nelíbí, ke koupi třeba zde : https://www.aliexpress.com/item/4000549207540.html?af=3762815_743&utm_campaign=3762815_743&aff_platform=api&utm_medium=cpa&afref=https%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Faf%2Fisudar-skoda-fabia.html&cn=42q6tkz9bfrporzq2n9gx9alkid5yz2y&dp=v5_42q6tkz9bfrporzq2n9gx9alkid5yz2y&cv=37665065&sk=txzy9ztO&aff_trace_key=6ae064008abd49b2b6abec13d864bb5c-1583578485985-00856-txzy9ztO&tmLog=new_Detail_6220&terminal_id=05fd1f87dfd24217865ec79f79e09575&utm_source=epn&utm_content=37665065&aff_request_id=6ae064008abd49b2b6abec13d864bb5c-1583578485985-00856-txzy9ztO nebo ještě dražšší s vyšším hardware třeba zde : https://www.aliexpress.com/item/4000549032522.html?af=3762815_743&utm_campaign=3762815_743&aff_platform=api&utm_medium=cpa&afref=https%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Faf%2Fisudar-skoda-fabia.html&cn=42q6tkyifugloxlytk33sha4cwkbmq6n&dp=v5_42q6tkyifugloxlytk33sha4cwkbmq6n&cv=37665065&sk=2AAj5Qiy&aff_trace_key=dc3ec3195a5c4f3b9d11b1b3631daee1-1583578458908-07562-2AAj5Qiy&tmLog=new_Detail_6220&terminal_id=05fd1f87dfd24217865ec79f79e09575&utm_source=epn&utm_content=37665065&aff_request_id=dc3ec3195a5c4f3b9d11b1b3631daee1-1583578458908-07562-2AAj5Qiy v autě to pak vypadá takto, sice je to od firmy Ownice, ale jen pro představu, dizajn je stejný.1 bod
-
Podívejte se, jak může Škoda 120 udělat po polském tuningu :-) https://www.youtube.com/watch?v=Te-Gf90Omxk1 bod
-
1 bod
-
vlezt do nastaveni telefonu, vyhledat MirrorLink v nem Aplikace .. najit OneApp, kliknout na ni a dat Aktualizovat certifikat. Potom aplikace pujde i v rezimu pohybu vozidla.1 bod
-
Někomu to holt trvá déle, než pochopí, že vznostně nazvaná funkce "inteligentní dobíjení" jenom ničí autobaterii.1 bod
-
O ten motor jako takovy nejde, jde o to, do jakeho auta/derivatu octavie se dal. Ty parametry (zrychleni/maximalka) mela opravdu 1.8TSi O3 stejne/lepsi. O tom to cele je. Kdyby ho dali do normalni verze, je to kazdemu asi jedno, ale do RS ktera ma pusobit "sportovne" je to proste vysmech.1 bod
-
1 bod
-
Dnes jsem viděl dvě Scaly MC, jednu v červené Velvet a druhou v modré Race. Jak nemám rád černé prvky exterieru místo stříbrných, tak zvlášť modrá vypadala velmi velmi dobře. Škoda jenom u Scaly mechanické ruční brzdy a v případě MC také sedadel se "sportovním" tvarem, do kterých se nevejdu. Jinak interier i exterier velmi velmi povedený. Kdyby existoval liftback, tak bych asi neuvažoval o Octavii.1 bod
-
Ok tady máte ceny Zadní led animované https://skoda-sklad.cz/index.php?id_product=623&controller=product No a přední světla Matrix: https://skoda-sklad.cz/index.php?id_product=655&controller=product&search_query=matrix&results=2 samosřejmě pak nárazní , jednotky a mnoho dalšího.... a práce je ceněná idividuálne Pokud patrik1971 mám 10000 kč jiný může mít jinou cenu atd..... Nebo napiš ferdovi ten ti zveřějní ceny :)1 bod
-
No nevim, jestli se zrovna tomuhle vůbec dá říkat marketing. Možná tak pro cílovou skupinu.1 bod
-
Když tak jsem udělal návod kdyby někdo nevěděl: https://www.youtube.com/watch?v=UnQpioA30NM1 bod
-
Au už je to venku :) https://www.idnes.cz/auto/autoservis/servis-svetla-adaptivni-tempomat-led-regloskop.A191125_175057_autoservis_fdv1 bod
-
No samozřejme. Nádherně se to čte, konečně tu někdo nekecá. Na imbusu není žádné čidlo polohy. Systém vůbec neví kam světla svítěj, prostě nemá zpětnou vazbu. Systém jen nastavuje parametry svícení podle stanovených proměnných (rychlost, natočení volantu, čidlo nivelace......) a výchozí poloha je daná nastavením imbusy.1 bod
-
A v čem přesně by měl být rozdíl mezi halogenem a obyčejnou žárovkou? Oboje jsou to rozpálené vlákna, liší se jen plyn ve kterém jsou. maximálně se může lišit spektrum vlivem jiné teploty. Resp. žárovka, halogenka, i slunce mají uplně stejný tvar spektra, řídící se Plankovým vyzařovacím zákonem, jen každý z těchto zdrojů může mít jinou teplotu a tím jiný průmět spektra do viditelné oblasti. Kdežto u LED je spektrum dáno velikostí zakázaného pásu u použitého polovodiče. Protože většina polovodičů by zářila mimo viditelnou oblast, používá se nejčastěji luminofor, který převede záření na požadovanou vlnovou délku. Udávaná "teplota" světla u LED pak nesouvisí přímo s přesným tvarem spektra a ikdyž mají dvě LED stejnou "teplotu", mohou mít jiné spektra. Ale obecně se dá říct, že "bílé" LED mají jedno maximum někde v modré oblasti kolem 440nm a druhé mezi 550-650nm. Mimochodem s tím souvisí i to, proč LED "špatně" svítí za deště, voda (s minerály) má maximální absorpci právě v modré oblasti (u čisté vody je to zase trochu jinak)1 bod
-
Ahoj, zkusím shrnout pár postřehů: -domluvit si termín u takového AS u kterého mohu být u seřizování osobně (někdy je to problém, několikrát se mi stalo že se na to prý vrhnou až bude volná dílna (cca za dvě hodiny na což jsem neměl čas, tak jsem odešel do práce a za 40min volají že je tohotové...) -při seřizování se jim kouknout pod ruku zda seřizují v základní poloze přepínače světel (ne AUTO) a na regloskopu nastavují sklon -1% -po seřízení základní polohy pak potvdí nastavení diagnostikou (asi pro uložení korekce nivelace) Světla jsou vysoko cca 65cm a při -1% sklonu je dosvit ideálně cca 65m, tento dosvit by měl být cca konstantní nezávisle na zatížení. (V mém případě jsme zkoušeli funkci nivelace tak že dva chlapi zatížili kufr tak že se hrana světla na garážových vratech výrazně zvedla a nějak se tomu divili... Chlapci čekali že se to "samo" hned srovná, tak jsem jim vysvětlil že asi ne, protože si myslím že světla nemají dynamickou nivelaci ;-D Kýžený efekt se dostavil po vypnutí a zapnutí cyklu klíčkem a světla se zkalibrovala na stejnou hodnotu jako v klidu (zrovna to vyšlo hezky na vodorovnou čáru na vratech tak to přesně sedělo s klidovým stavem). -> Pokud si někdo nastaví sklon pouze imbusy tak jako na STK bez diagnostiky je velká šance že se mu rozjede funkce nivelace a nebude to fungovat při zatížení dobře. Drobná korekce asi ok, ale u mne to prý bylo nastaveno 3x správně po předchozím AS... asi tak..1 bod
-
Jak víš že oslňuje? Tento přístup mě drtí. Zde je zvyk hejtovat každýho, kdo si na autě udělá něco sám. Předpokládám, že Rádius není slepej idiot a dokáže zhodnotit kam svítí. Což se o servisech říci nedá, sice mají regloskopy a kalibrované podlahy, ale světla nastavit nedovedou.1 bod
-
4x v servisu, měření na STK, vypisování dotazníků škodovce .... Boha jeho to je masakr. Ještě že jsem se stím nedrbal a vzal to v v noci v garáži o půl otáčky imbusem. Za 5 minut hotovo1 bod
-
Ahoj, tak jsem tu zpět se "smutným" happyendem po dvou měsícíh boje s LED světly... Konečně se zdá světla svítí jak mají a zdá se že i nivelace funguje dobře. Po té co jsem pro třetí návštěvu zvolil jiný AS pro vyloučení systémové chyby že to "někdo seřizuje pořád špatně" a byl ochoten si u nového auta za tuto operaci zaplatit, jsem odjel večer z AS s autem které svítilo úplně nejníž od počátku a to tak že jsem na dálnici měl strach že minu výjezd kterým běžně jezdívám... Při poměření se známým co má O3 FL LED bylo zřejmé že jemu svítí světla dobře... Po třech návštěvách AS celkem fiasko a druhý den telefonát k dealerovi ať mne objedná na reklamaci světel. Nejbližší termín ale za 3 týdny :( i přesto, že jsem vylíčil že jsem s autem nebezpečný sobě i okolí a auto samozřejmě potřebuji. Mezitím sms od Škody jak jsem byl spokojen se servisem. To byla asi poslední kapka..., ale snažil jsem se jim v dotazníku objektivně ohodnotit situaci. Druhý den jako reakce jak „přežít tři týdny do reklamace“ mne napadlo zajet na STK na kontrolu a seřízení světel. Trochu koukali, co já tam s novým autem a naměřili že mi to svítí 10mm pod rysku na regloskopu. Nu nechal jsem si vypsat protokol (běžně to ale asi nedělají, měl jsem štěstí že před zavíračkou byl klid a ochota.. no neuvěřitelné! (ještě že mi tam nesebrali technickou ;-D ). Auto seštelovali jen imbusem a hurá konečně vidím do dálky a ne jen zajíce v příkopu!.. Radost ale mne přešla po tom co jsme auto zatížili kdy světla výrazně poklesla...sakra... Nové nastavení nehraje s kalibrací na diagnostice ze servisu.... Další den ráno telefonát z AS kde se jim od Škody vrátila stížnost nespokojeného zákazníka, ať přijedu, vše mi ukáži, mají vše zdokumentováno a kazím jim prý hodnocením pověst... Po té co jsem jim řekl zážitek a o protokolu z STK tak to tedy chtěli vidět... Než jsem stihl přijet do AS... telefonát, že se mi chtějí omluvit že zjistili že měli špatně nastavený regloskop! (a to věděli že už jsem to seřizoval jinde a jdu to napotřetí překontrolovat a seřídit k nim..) Po příjezdu následovala omluva že měli nastaveno na -2% namísto -1%. Tentokrát jsem byl i u seřízení, zkoušeli jsme i funkci nivelaci při zatížení kufru a několikrát se omluvili. Zatím jsem stihl jen krátkou testovací jízdu sám a naložen, ale konečně jsem spokojen a vidím z auta dobře. Vědět ale dopředu co mne čeká tak si radši vystačím s OSRAM Nightbraker silber za 400,- a ušetřím 20tis a své nervy... Rád bych věřil že jen blbou souhrou náhod jsem dosálhl normálního stavu po 4x návštěvě AS ve dvou různých AS největších v kraji, 1x návštěvě STK, mnoho hodin porovnávání s jinými auty, čtením fóra, dokumentování jízd kamerou... atd. Omlouvám se za dlouhý příspěvek, ale snad někomu něco z toho pomůže... Kdyby jen třeba si dojet za 100,- na počkání zkontrolovat světla na STK...1 bod
-
Souhlas, nicméně chyba výrobce je, že si na to neumí dohlédnout, aby prodejci a servisy dodržovali jeho pokyny a předpisy...1 bod
-
Na druhou stranu díky takovým jako jsi ty ovšem ostatní řidiči trpí, no hlavně že vám to pak svítí daleko...-1 bodů