Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/25/20 ve všech sekcích
-
4 body
-
Problém těchto řešení je, že když odejde napájecí adaptér kamery, nebo se koupí nová kamera s jiným konektorem (některé mají mikro a jiné mini USB) tak se celé kabelování musí znovu opakovat. Já jsem si domontoval USB konektor do krytu u zrcátka jak to má Octavia. U pojistek jsem dal pojistkovou zlodějku s auto zásuvkou. Do auto zásuvky 5V napáječ s USB A konektorem. Sloupkem a střechou jsem protáhl 2m A-A USB prodlužovák. Do krytu u zrcátka jsem namontoval USB vývod ze starého počítače (bylo třeba mu vyměnit konec z původního 5ti pinu na klasický A konektor. Když odejde napáječ tak ho snadno vyměním. A když budu mít jinou kameru tak vyměním jen ten 20cm kablík mezi krytem u zrcátka a kamerou. P3 body
-
Jenom tak pro info. Dneska mi volali ze servisu, že škodovka ji poslala info, že sedačky můžou být vadné a budou je měnit. Pro někoho možná zajímavá informace :)3 body
-
Ono hlavně manuální klimatizace ovládaná přes ten tablet, u automatické by mi to ani tak nevadilo, ale ta mechanická, to bude vyloženě super...3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
@RDMBR :-) Lane assist jsem musel vypnout, na okresce se chytá každá spáry a řve jak protrženej. Vůči OIII na 18 mi přijde na stejné trase tišší a i rány do interiéru pronikají tlumeněji. minusy Jednou jsem zaseknul infotainment a pomohl až restart :/. Našel jsem položku v menu která nic nedělá.... A pobavila hláška při couvání - "zadní kapota otveřená" když jsem při příjezdu couval k domu :/2 body
-
Chlapi, už jsem doma. Dnes to bylo komornější, ale bylo fajn vás vidět po tak dlouhé době ?1 bod
-
uprimne se zeptam. opravdu nekdo resite spotrebu u auta, ktere stoji skoro mego? Asi jsem divnej, ale kdyz vzdycky vidim jak se lidi predhanej ve spotrebe tak mi to prijde divny... Ani u F3 jsem to neresil. Proste jedu jak potrebuju a ze jsem v cili za 7l nebo za 12l nejak neresim... Jinak ano, taky mam 1,5TSi, manual a nejak tohle neresim. Obcas do prace prijedu za 8l, obcas za 5,5l a obcas si to strihnu i za 10,5l:) Zivot je kratkej, nez aby clovek resil malichernosti:)1 bod
-
1 bod
-
Stále tvrdím, že ručka udrží auto a vlastně musí jak s bubnem tak i s kotoučem dle normy, ještě jsem za 37 let řidičské denodenní praxe neviděl auto ujet ze svahu zkrz bubny a vždy byla chyba jinde, ač řidič tvrdil kde co. Naposled jsem rval páku ručky kdysi u Felicie, až jsem ji ohnul, praskla a musel jsem ji vyměnit (doma parkuju ve svahu a pakny už byly taky po smrti). A co se týká provozní spolehlivosti (údržby) a nákladovosti tak to nebudu opakovat i mladej doma studuje znalectví a oceňování v oboru, ale to je na dlouhý psaní. Jestli auto má mít kotouče nebo ne z dokladů na stk nebo jinde nikdo nevyčte, podle VIN to jistě třeba soudní znalec od výrobce zjistí včetně možné alternativní montáže pro danný typ atd. Tak ať ty kotouče slouží.1 bod
-
Myslím že podľa tohto navodu by to šlo tiež aj keď to je pre Octaviu 3. A hlavne nie tak drsne.... https://www.youtube.com/watch?v=8LPlF_NmDqI&t=450s1 bod
-
@ben06 já teda pozoruji významně lepší účinek brzd v autě s kotouči než v autech s bubny, hlavně pod zátěží. Už se teda kotouče rozpadají po dvou letech, takže o levnější údržbě fakt nemůže být řeč, ale ten jejich rychlý nástup je fajn.1 bod
-
Přidám ještě jeden důvod, proč mám raději bubny. Rád udržuju disky v čistotě, a při každém přezouvání je taky umývám. A je rozdíl v umývání předních, kde jsou nánosy od brzdových destiček, a zadní jsou jen trochu od prachu, nebo bláta, co se lehce omeje jen vodou. Občas bubny sundám a brzdový prach z nich lehce vyklepu a vyfoukám, a prohlédnu prasátka. Možná někdo namítne, že si disky nechá umýt v pneuservisu.1 bod
-
já jsem na F1 a O1 na bubny nesáhl 160.000km, na fabii jsem nedávno za pár peněz vymėnil pakny a prasátka a můžu na brzdy zapomenout, oktávka mě čeká. Podotýkám, že obě auta tahají i vleky. Na Rapidu (poslední skladovka) mám už bohužel kotouče, žádný extra účinek nepociťuji a po roce sleduji už rez na kotoučích a přemýšlím co to bude jednou stát zbytečných starostí a penėz. Beru kotouče u tuctovek vzadu jen za pozérství (mimo RS ap.). Taky gratuluju, fakt super zbytečná investice, ale dle chuti soudruha. pozn. pokud někomu neudrží ručka auto v kopci tak to není problém těch bubnů, ale jejich majitele.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A ty si myslis ze kotuce v zadu budu 100tkm bezudrzbove? To iste co bubny minimalne, akurat drahsia udrzba. Bunmy som robil po 6 rokoch prasiatka a pakne a teraz ked ma 13r a 225tkm by to chcelo znova. Asi nove pakne a bubny.1 bod
-
Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti?1 bod
-
Zajimavy ? šťastný to člověk ? nemáš výpis jednotky? Ze bych to porovnal, zda tam není nějak odlišnost , která by mohla souviset?1 bod
-
... zase na druhou stranu bych se doma taky raději moc nezdržoval, bo kdyby chtěl brát truhlář míru na futrál ...1 bod
-
Na to "úžasné" ovládání manuální klimatizace jsem upozorňoval hned jak vyšel návod, toto je prostě přešlap... Edit. Pokud by byl aspoň celý ten spodní panel viditelný vždy, mohlo by to být o něco lepší.1 bod
-
1 bod
-
https://m.autorevue.cz/novy-hyundai-i30-poprve-nazivo-poctiva-a-cenove-dostupna-auta-jeste-existuji1 bod
-
souhlasím, sice ta motáž není extra košer, ale kdo se bude hrbit a hledat mouchy pod nárazníkem, když koule sama není na parádu. Za mě taky jen pevný, protože ho často používám (jak jinak na vesnici) a je prakticky bez údržby a potíží než u bajonetu. Když jsem se pohyboval po Praze nemėl jsem starost aspoň o zadek, kdo mi ho naboří ...1 bod
-
Jenom se pozastavuji nad tím že @fabia14aze řeší velkou díru (estetiku), která mu vadí, ale že křivě a hrubě vyřezanou díru si raději upravuje sám doma a cena podle mne přemrštěná tak o cca 7.000,- Kč, ho asi zas tak nebolí. A potom se nedivme, když automobilky vědí, že spousta zákazníků hledí spíše na vnější efekt, než na vlastní konstrukční poctivost automobilu. Bohužel je to vidět i zde na našich webových stránkách, kde se ve velké míře řeší estetika (disky, barvy, potahy, difuzory, interiér apod.). Já obsah témat na fóru samozřejmě neovlivním a neurčuji, ale je to kolikrát zde podobné, jako když ženské řeší, co si na sebe obléci. Technika a řešení technických témat a problémů se pomalu vytrácí a nastupuje diskuse o módě. Škoda tohoto.........1 bod
-
1 bod
-
Mám CKFC euro 5 a regenerace DPF když "cmrdám" do 400km jinak 500...Jinak dřív se mi regenerace spouštěla, pokud nedojela řádně předchozí, například, že jsem nechal auto stát s nastartovaným motorem. Lepší je s tím prostě jet v ustálených otáčkách, ať se to lépe vypálí, je to opruz ale všiml jsem si toho. Nejlíp klidně nalít plnou nádrž, do toho čistič (nebo stačí i Maxxmotion Diesel, prostě ne základní naftu) a jet třeba 300km v kuse, nebo-li si naplánovat na víkend výlet a spojit příjemné s užitečným.1 bod
-
Na mém Rapidu mám otevírání a zavírání dálkou přes VCDS funkční na 100%. Viz. moje video https://youtu.be/zpwQsTFAACM Je fakt že na jinym autě jsem to zatím nezkoušel a že postup mám naprosto stejný jako jiní tady (teda podle toho co už jsem tu s někým řešil)1 bod
-
Ahoj, lze a nakonec jsem dodělal. 1. Je potřeba sehnat rádio s DAB, nejčastěji lze potkat Amundsen+ (RNS315), ale lez i najít RCD310 / Swing (kupříkladu zde: https://www.sbazar.cz/ZDENEK/detail/73360422-vw-radio-rcd-310-dab-tuner-cerne-lcd-aux-in ) 2. Já jsem šel cestou výměnou čelního okna, za okno s integrovanou anténou 3. K anténě pak potřebuješ takový fešný převaděč spojitosti :-) ( https://www.carsystems.eu/vw-aerial-amplifier-radio-fm-dab-2ga035577b,id3013.html ). Rozděluje signál na FM2 a DAB. Kroky 2 a 3 lze nahradit nějakým neorigo řešením jako zde: https://www.sbazar.cz/carsequipment06/detail/113057651-dab-antena-do-auta1 bod
-
EVO 110kw se už nějakou dobu do superba dává. Čili smysl má čekat jedině na EVO 147kw1 bod
-
Zdravim @Miro F. Ja napisu neco jinak co za kolik by bylo. Potom vyberes se co chces. 1. Moznost nejlepsi a nejdrazsi -> Juna tuner DAB+ . Cena cca. 5680 az 6000 kc (v PL 960, 1000 pln) Video spolupracuji s origo antenou, co jest dobry plus stranka vyrobce anglicka verze -> Juna 2. Nejlevnejsi a nejsnadnejsi ale nic moc Cena cca 3800 kc (v PL 500 pln) Dension Nespolupracuji s origo antenu jako aktivna jen spolupracuji jako pasivna. To je minus. 3 Moznost okej Vymenit radio za neorigo ale znackove np. kenwood, pioneer apod. cena cca. od 3000 kc na horu v zaleznosti jake autoradio chces. 4. Vymenit radio za columbuse s DAB Cena : moc velka -> novy columbus. Pouzite nepocitam bo nevim jakou ma minulost. Otec v F3 pouziva densiona a neni moc spokojeny. Kdyz mas slabsi prijem to je hruza. Velmi dobry prijem to je ok. Zkusili jsme 2 druhy anten -> lepene na sklo (doporucovanou pres vyrobce) a origo. Nejlepsi prijem byl na lepene antene k celniho skla. Fungovala jako aktivni. Origo je dobra ale blizko vysilace, bo funguji jako pasivni. Ted' otec uvazuji nad Junou. Je dost draha ale vypada skvele lip nez dension1 bod
-
Nesranduj prosim.....urcite Skodovka ani zdaleka nepracuje s takouto marzou.620 000czk/23 000 eur,s takouto marzou dnes fakt nepracuju ani ovela,ale ovela drahsie auta v koncerne VW.1 bod
-
Ano, je pravdou, že aktuálně jsou zákazníky hlavně lidé a firmy, kteří nákup nového auta plánovali už před "krizí", ti co to nutně nepotřebují, tak čekají, co bude. Edice 125 let, je dobrý krok, otázka je, jestli ten nový interiér a ovladatelnost vozidla zaměřenou na tablet osloví i generaci lidí 40+, protože ti ví, že praktičnost je u jízdy důležitější, než 10 palcový multi tablet, přes který ovládáte kde co a průduchy ve středovém panelu, které jsou kandidáty na to, zavřít je a už nikdy neotevírat, nebo mi za cestu do Brna umrzne ruka. Já jsem ročník 86, živím se v odvětví IT bezpečnosti a digitalizaci mám rád. U nové Octavie je to ale to hlavní, co mě odrazuje, protože není zvládnutá + také mě odrazuje, že paleta motorů z koncernu leze jak z chlupaté deky a nebudu čekat věčně, když hodnota auta na protiúčet padá každý měsíc dolů....ač se mi designově (liftback) z venku líbí moc, přednost dostane Karoq nebo Superb.1 bod
-
Karoq v Sportline bude dobrá volba, OIV vypadá pěkně, ale zatím nevím zda bych si ji vybral...1 bod
-
Přesně tak, chce si to jen více s tím autem "hrát" ?? ... což mně vůbec nevadí.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Gratulujem, zbytocne vyhodenych 12t. Auto je tym padom nepredajne. Pritom stacilo nove valceky a oblozenie. Navyse bubny su takmer bezudrzbove.-1 bodů
-
Pro zajímavost u modelu 2,0 TDI 140 kW AP 4×4 (1) 4,9-5,0 129-132 LA za cenu v ceníku 1 193 900 dokáže jít dealer na cenu 490 tisíc tolik k maržím, ty firmy které tyto ceny mají to nakupují s tím že to po dvou / třech letech to dokonce prodají se ziskem.-2 bodů
-
Velkým firmám jako jsou obchodní řetězce a pod. dávají u svých vrcholových řad výrobci vozů slevu mezi 50 a 60% to platí i v případě superba. Je jasné že je to jen u obrovských doběratelů, nicméně to nic nemění na tom že jim to škodovka nevyrábí aniž by na tom něco nevydělala, realita je taková, že pokud prodá dealer superba za 1.1M tak se na tom řetězec škodovky napakuje minimálně za 620 000 tisíc, tj. víc jak půlka celkové ceny. Jen tím poukazuji na keci o tom že zdražování není vyhnutí, že rostou extrémně náklady... No oni rostou spíš odměny a marže lidí napojený na žílu. Je jasné, že za jeden kus prodaného vozu takovému řetězci, si neudělá půlka officu letní dovolenou v karibiku.-2 bodů