Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/13/20 ve všech sekcích
-
Boban co komentář, to perla. Komentáře přidává zřídka kdy, ale alespoň vždycky pobaví a nezklame, neboť opět komentář mimo jakoukoliv souvislost s tématem. Jeho zkušenost s Rapidem bych přirovnal ke zkušenosti Csabacka se Scalou. Rýp, rýp, rýp.2 body
-
Pane, čtu vaše hanlivé články i na jiných forech a nechápu co tady děláte za propagandu. Běžte si k dácii a přečtěte si hodnocení poruchovosti v testech soudruhů z ndr.2 body
-
Ahojte, neviem či sa to niekomu hodí, ale podarilo sa mi rozbehať na mojom Karoqu mr2021 a huawei p20 pro android auto bez káblov. V aute aj telefóne som zmazal info o predchádzajúcom pripojení. V nastaveniach telefónu v položke android auto som klikal na verziu programu dovtedy, kým mi neukazalo vývojárske nastavenia. Objavila sa mi položka pripojiť auto bezdrôtovo a cez sprievodcu som to bez problémov pripojil. Konečne hraje spotify, waze a mapy Google idú hneď ako prídem do auta a nemusím pripájať kábel. Teraz ešte vymeniť telefón za taký, ktorý podporuje bezdrôtové nabíjanie :) Ak to je všeobecne známa vec tak tento post ignorujte 😀1 bod
-
Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.1 bod
-
1 bod
-
Petr: jezdil jsem je od lonska nove a nemel sem problem. Nutno poznamenat ze jezdim prazskou zimu a stredni cechy. Loni jsme se na hory nedostali.1 bod
-
1 bod
-
Za 950 kc vylisek plastu o vyrobni cene 5 kc si proste z principu nekoupim. Je to samozrejme jejich pravo takto stanovit cenu, to jim neberu.1 bod
-
1 bod
-
Boban HTP z webu Tipcars? Taky to čtu, ale za mě zase tak moc hanlivé články u něj nevidím, ani tam ani tady, i když v mnoha případech bych s ním taky nesouhlasil. Prostě má dosti specifický způsob vyjadřování a spíše fandí než Škodovkám, tak autům přímo od VW, třeba Golfu a Polu. A k tomu např. Peugeotu 308 a Dacii? Konkrétně obě ta auta taktéž dle dlouhodobějších odpozorovaných zkušeností od známých, celkem drží, ale po určité době a nájezdu jsou dle nich najednou o hodně více poruchová, než průměrně auta celého koncernu VW AG. Prostě jsou asi konstruovaná pravděpodobně na nižší životnost a výdrž , aspoň mě to tak připadá. Na druhou stranu těch tzv. drobností u Škodovek a potažmo celého koncernu VW je taky dosti a to teď vůbec nemyslím současné problémy infotainmentu apod..1 bod
-
Nesdílím tvůj názor. Já sednu do auta, nastartuji a jedu. Maximálně tak rozsvítím světla a na displeji infotainmentu ťuknu na cíl, kam mířím. A jednou za čas zapnu vyhřívání sedaček, zrcátek a zadního okna. Dojíždím do práce, tam auto v garáži nemám. A věř tomu, že jsem se se svojí myslí nikdy neubíral stejným směrem jako ty. Nic ve zlém, ale mě to připadá, že jsi si to auto koupil jen proto, abys v diskuzi demonstroval každou drobností to, jakou ty máš představu, jak by mělo vypadat IDEÁLNÍ AUTO pro tebe, přičemž vše ostatní je špatně. Já měl vždy jen Škodovky a byl jsem s nimi vždy velmi spokojen. Toť vše.1 bod
-
Ahoj všem! Jako nový projekt pro trénování na jednom specifickém okruhu v Evropě hledám člověka/lidi na pomoc s přípravou tohoto projektu. Vše kromě motoru máme již pořešeno, proto hledám právě někoho na vyladění motoru. Jedná se o Fabii mk2 s motorizací 1.2 tsi, kód motoru CBZA(B) a manuální převodovka na míru. Požadavek je, že by to mělo mít 190hp+ a odpovídající trvanlivost na okruhu. Pokud tedy o tomto motoru něco víte a máte zkušenost či odvahu k projektu přispět - jak přímo prací na úpravách, či jen radou, budu rád, když napíšete. Díky! Pro trollery dodatečné info: - Hejty prosím vynechte, jedná se o seriózní věc. - Odpovědi typu, že to nejde, nebo že je to nemožné také vynechte. - Rady jako: Dej tam větší motor ; 1.4, 2.0, atd. - nejsou relevantní. - Ano, je to 8 ventil. Ano, je to malý objem. Ano, byl tam problémový rozvod. Ano, je tam i spousta další problémů. Na to se ale neptám. Díky!1 bod
-
Tohle bych chtěl písemně :-) 100% to popřou v momentě, kdy jim Škoda zamítne případnou reklamaci z důvodu nedodržení servisních intervalů a oni ji budou muset hradit z vlastní kapsy.1 bod
-
ahoj, to je pech .. snad se následně nic neobjeví, do mě na benzince nacouval děda v Dusteru, bohužel jsem měl zrovna předek hodně od much a hmyzu, takže jsem nic nenašel, asi se to jen trochu prohlo, ale po umytí jsem našel několik šrámů, které nejdou rozleštit , je to detail ale štve to, obzvlášť když si to člověk nezpůsobí sám1 bod
-
Zdenek Pastorek: Moc díky!!! Včera jsem se na to vrhl a díky Tvému správnému přípsěvku jsem lokalizoval problém a odstranil jej, juchůůůůů, to je klid :-D. Vzhledem k tomu, že tohle řeší, řešilo a zřejmě bude řešit dost lidí, tak zde uvedu, jak problém odstranit a kde je ona příčina. Palivové potrubí se nachází na podvozku, stačí si lehnout na zem (nemusíte auto zvedat) u zadních dveří za spolujezdcem (pravá strana auta). Trubičky ihned uvidíte a jsou v dosahu ruky. K nádrži vede jedna (s tou jsem nic nedělal) a od auta (motoru) vedou dvě a je tam i takový kloub (zahnutí). A zde je onen problém. Mezi hadičky (obě) jsem z vrchu vložil (zatím) kus starého hadru a připevnil jej elektrikářkou páskou. Tím se zřejmě vymezila vůle, která při otáčkách cca 1.900 - 2.400 způsobovala velmi nepříjemné a dosti slyšitelné rezonance v interiéru. Uvidíme, zda to vydrží na dlouho, pokud ne, tak vymyslím nějaké jiné řešení, ale pro mne je už teď výhra, že vím, kde to je a hlavně, že jsem tím docílil opětovného klidu :-)1 bod
-
1 bod
-
no vyzerá to ako moja 1,8 po 230000km , a to jazdila len N95 štandard a ku koncu na tom jazdil kde kdo ... iné ako mechanické čistenie nepomôže ...aditíva maximálne zachovajú "čisté" dierky vo vstrekoch , a aj tomu netreba bezhlavo veriť ... pár motorov som rozobral , a iné ako jazdiť a jazdiť a nepodtáčať ma nenapadá ... treba to zohriať a dávať mu pravidelne napiť inak to zarastie všetko 3,6 som mal dve , pár som ich servisoval a trochu ten motor poznám , a rozhodne by som netvrdil že mu 95 ubližuje ... poznám autá kde bol pridelený šofér a 400tis km bez problému ,a poznám autá čo kľakli po 30tis km na motor ...1 bod
-
To je normální, pokud je to mlha už za světla, tak se senzoru zdá, že je dostatek světla a světla nesepne, nechá jen denní svícení. Dělala mi to i O3, přitom jsem měl nastavené časné spínání světel atd. Jak tu někdo uvedl, asistenti jsou jen asistenti, odpovědný je hlavně řidič, který by měl adekvátně reagovat vzniklé situaci 🙂1 bod
-
Bez snahy rozpoutávat flame - sleduješ to natolik podrobně, že to můžeš spolehlivě tvrdit? Včetně právě mlhy, deště atd.? Jak říkám, s časným spínáním problém není, protože stačí řádně zatažená obloha. Ale kolik uživatelů to vůbec má nastaveno a tuší o tom. Technokrati tady budou mínusovat jako o život, že se jim člověk otřel o modlu. Ale když jim to dělá dobře..1 bod
-
1 bod
-
Konecne se blyska ne lepsi casy. OSRAM uvadi LED zarovky, ktere je mozne namotnovat do puvodne halogenovych svetlometu a které konecne MAJI homologaci pro pouziti na verejnych komunikacich. Zatim jen pro par modelu, ale postupne budou rozsirovat. Uz ted jsou k dispozici pro Octavii 5E s konkretnimi svetlomety, viz seznam kompatibilnich modelu na tomto linku. Na Amazonu sada za ca 130€.1 bod
-
Patří do tvého motoru? Snižuje spotřebu? To jako průkazně měřitelně za běžného provozu, nebo jen laboratorně? Měl bys totiž porovnávat identické motory, Já mám 1.4 TSI CZDA 110 kW a není problém mimo město a dálnice jezdit i pod pět litrů (a tím nemyslím economyrun), olej tam přitom mám dle normy pro pevný interval VW 502 00 5W-40 nějaký Castrol, co tam leje autorizák. Vyšší emise mě nezajímají. Moc to prožíváš.1 bod
-
... za ty prachy co O IV stojí by to mohlo (a mělo) vše fungovat.1 bod
-
pro ty, které to zajímá, v Německu schválili první retrofit žárovky z halogenu na LED, jde o Osram nightbreaker LED. Bohužel zatím je schválena jen pro několik typů aut a od škodovky je to jen oktávie, ale rozhodně to vypadá nadějně, že to postupně schválí pro víc aut, a snad se to povede i další firmě, aby šla i cena dolů edit: přidávám odkaz, protože se mi to docela těžce googlovalo :) https://www.osram.de/am/night-breaker-led/index.jsp1 bod
-
no dobře, ale 90 tachometrových je skoro 80km/h, 50 tachometrových cca 45km/h tedy alespoň u mně. ale spíš mě zajímalo řazení a tvoje otáčky ještě mě napadlo, jestli není rozdíl v roku motoru a výrobce motoru.. mám r.v. 2015 což je jiný motor než třeba r.v.2014 a plní euro 6, ale že by papal víc a měl nižší emise ? no nevím :D ps. až teď čtu, že máš dokonce novějšího yetíka, ale mělo by jít o stejný motor, takže opravdu nevím .. můžu zkusit udělat standardní cestu cca 20km a jet max 90 tachometrových, co to udělá ..1 bod
-
sice opožděně, ale i tak musim napsat, to ze nepodporujete TT je totalni krok vedle a sere mě to. Takhle uz sem nebudu chodit vůbec1 bod
-
jak dlouho to máš odpojené ? to bych mohl taky odpojit, o tom jejich inteligentním dobíjení, kde to baterii pomalu zabíjí a udržuje na cca na 60% stavu jsem už četl.. a jakým stylem jezdíš? v obci 50 a 90 mimo na tachometru ?, řadění při 2000 ? jinak to prostě nechápu :) nebo třeba chip tuning?1 bod
-
Ambition, ambi+, hnědá magnetic, 17 tritony, 2.0 tdi MP, adaptivní tempomat, paket špatné cesty, výhřev čelního okna, vyhřívaný volant, sound system canton, family paket, ambi LED osvětlení, tažné. No ta dodací lhůta je fakt super od objednání do vyskladnění měsíc, když mi při objednávce napsal 6 měsíců. Pokud by někoho zajímalo jak vypadá bezproblémový průjezd mého vozu montážní linkou přikládám foto.1 bod
-
1 bod
-
F3/Rapid Liftback jsem se rozhodoval v říjnu 2019 a vyhrál Rapid. Výprodej skladovek takže Style+, winterpaket, Surround,Chrom,16" kola,skibox (na pruty k nezaplacení), dešťový a světelný senzor, aut. stmívání zpětného zrcátka, xenony, mlhovky Corner (je to blbost ale fakt to pomáhá), 5let záruka. Cena 352tisíc. Najedu 10-12tisíc za rok, takže za deset let budu mít cca 120tisíc najeto a to ještě pořád není nic ani na TSI. Mám tedy najeto pouze 7500km, ale jsem spokojený. Mám ještě služební Rapid LB Ambition+, kde mám už 18000km a koupě nelituji. Třeba dešťový senzor, světelný senzor nepoužívám. Oproti Fabii beru jako výhodu více místa na délku pro zadní cestující, kde se za mě(189cm) do Fabie někdo vejde jen ztěží. Rapid má sice starší techniku, ale zase na druhou stranu techniku, která byla, si myslím, poctivější a jednodušší. Škodu prostě beru jako VW a jako záruku bytelnosti oproti Francouzům a Korejcům.1 bod
-
nevím jestli záměrně ignorujes co jsem napsal, nebo neumíš číst, ale vysvětloval jsem, že zrovna světla jsem v tu dlbu vůbec neřešil. na škodovku se hněvám pro nemožnost upgradu. řeší to stejně jako vaše super rady typu, tak si kul nové, určitě si každý z vás každý rok kupuje nové auto1 bod
-
A v které části se tedy mohu slušně a zdvořile zeptat na věci týkající se kódování, když ne v tématu Karoq kódování?? Velice se omlouvám, že jsem běžný uživatel auta, který prostě potřebuje poradit, a který nemá čas pročítat tisíce příspěvků v různých tématech. Za totality bylo také dobré se na nějaké věci raději neptat …..1 bod
-
S těmi francouzi bych byl opatrný. V naší vesnici má můj kamarád Rapid 1.6 TDI 2015 a hned vedle kamarádka Peugeot 308 II 1.6 HDI ... a Rapid je v servisu prakticky každý rok s něčím(občas hloupost ale přece), oba vozy mají něco přes 150 000km najeto. Naopak Peugeot šlape zatím bez závady. Octávie má lepší techniku to souhlasím, ale Rapid dle mého je poskládaný z méně "úspěšných" koncernových dílů Pola a dalších vozů. Ostatně můj seznam poruch za poslední 4 roky můžu zopakovat(mám Rapid 2016/11) - první rok výměna spojkového pedálu - vykřívila se hlavní oska - první rok 2x promazávání plynového pedálu - druhý rok promazávání plynového pedálu(už jsem to vzdal, mažu sám vazelinou, vydrží to déle nevrzat :-) ) - druhý rok promazávání něčeho v přední nápravě protože vrzala při maximálním rejdu - druhý rok - pří větší zátěži začne "cvrlikat až pískat" kompresor klimatizace, problém to reklamovat, protože funguje :-) - třetí rok - rýhy na zadních brzdových kotoučích, odmítnuto jako reklamace (jezdí se denně dálnice i okresky i město, brzdí se fest, bydlím v horách) - čvrtý rok - vytahané švy na sedačce spolujezdce, kde jezdí vetšínou nikdo nebo dcerka v podsedáku - reklamace mě čeká teď v listopadu :-) Tak a nyní mů synovec s Dacii Logan MCV II 2017 - první rok nic - druhý rok - uvolněný tepelný štít výfuku, úspěšná reklamace - třetí rok nic Moj kamarádka s 308 - 1.rok reklamace zadního stěrače, opraveno - 2. rok nic - 3. rok nic - 4. rok nic - 5. rok - občas pazvuk od pravého předního kola, podezření na ložisko, jinak elektrika ok, podvozek ok, žádné vrzání v interiéru, sedačky ok Teď to může znít, že Rapidu nefandim, ale je třeba dodat, za danou cenu umí toho hodně a spolehlivější malé turbomoty konkurence nemá, ani 1.2 Puretech ani 1.0 Ecoboost nejsou bez problémů, natož totální propadák 1.2 Tce. Uvidíme, co přinese nová generace těchto motorů, ale už mě ty kotle v autech přestávájí bavit a dávám větší naději elektromobilům, byť porodních bolestí je hodně.-3 bodů