Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/16/20 ve všech sekcích
-
A poznalo vobec auto z roku 2018 bezdrotove pripojenie?Silne pochybujem.2 body
-
Vsetko bolo povedane. A uz vas poprosim, ziadne dalsie moralne diskusie. Iba o appke. Dik.2 body
-
Nezlob se, ale tady jde o princip! Vidime, jak se lide k sobe chovaji na silnici a v zivote. Ja to udelal, protoze penize sice mam, ale ne tolik, abych kupoval auto co 3roky,... proc menit neco, co funguje. Ja zapomnel, zijem ve spotrebni dobe. A moje O2 po Fl v 1.9Tdi neni spatne auto, i kdyz ma taky mouchy. Kdyz vezmu v potaz, ze po DN se mi auto opravovalo ve 2 autorizacich a kvalita neni buh vi jaka. Navic pokud budu prodavat auto po nehode, ma vzdy nizsi hodnotu. Asi bys taky byl nerad, ze ti vykupci rekne, bourane, diky jdete dal nebo vam dam jen tolik. Vinik DN se mi ani neomluvil. Navic rekl do protokolu, ze jsem ho nemel predjizdet pred 10km, tak by me nenapalil a to byl soused🤮 a plest sem srny? Nepise se v zakone, ze mas jet tak, abys stacil vcas a bezpecne zabrzdit? a rekni mi pojistovnu, ktera sama a hned a rada jen tak vyplati penize😀 kdyz vime, jak se cukaji, kdyz maji neco samy zaplatit!!!2 body
-
Detaily - prostor, nabíjení, pod kapotou https://radovanelektro.rajce.idnes.cz/SKODA_DAY_Roadshow_na_VSB-TUO_FEI_22.9.20202 body
-
Existují ještě tzv. náhradní vozy, to jsou ty, které vídáte označeny přímo takto. A pak jsou tzv. služební vozy, které využívají (někdy) zaměstnanci a (téměř vždy) management a rodina majitele. Ty už označeny nejsou, nebo alespoň nutně nemusejí být. Nicméně i pro tyto vozy určitá pravidla a šance, že by někdo využíval např. Supa s TSI 200 kW se limitně blíží nule. Jak už jsem psal a přidal se i @Jan R., na bazarech ŠKODA Plus se tyto vozy dají najít a dá se v nich svézt, byť někdy omezeněji.2 body
-
Vlastni baterii to ma, cca po 6 letech stari auta se myslim meni pri servisni prohlidce a na telefon Ti to posle info, pokud mas Skoda Connect. @Jan R. byl jsi rychlejsi :D1 bod
-
Už se to řeší v jiné skupině, včera tam jeden přebral RS, až bude, postnu1 bod
-
Hlavně ACT je už několik let u 1.4 TSI běžné a nevěřím tomu, že by i 1.5 TSI udělali tak velké změny, aby se z bezproblémového systému u 1.4 TSI stal systém který pošle motor mechanicky do kytek po 100 tisících.1 bod
-
@velkytomA mohl by jsi tvá tvrzení nečím podložit? Ono psát takové věci, když se aut zbavuješ po 60 000 km (já to dělám po 100k - 150k km), je trochu alibistické, aniž by jsi nám předvědl, z čeho vycházíš. Nějak mě nenapadá, čím toto tvé tvrzení podložit. Dokonce i mnou zavrhovaný Star-Stop nemá, dle testů SM, vliv na životnost/neživotnost oleje apod. To co tvrdíš je bez potřebných podkladů docela zavádějící a pokud by to bylo, jak říkáš, automobilka by se k tomu nějak postavit musela - nájezd 120k-150k je u firemních flotil zcela běžný a fleet by u investice za 80000,- docela zabrečel.....což by se v budoucnu negativně promítlo.1 bod
-
Když máš android auto jako službu tzn. objeví se jen při připojení telefonu v autě, tak se do nastavení Android Auto v telefonu dostaneš takto: Nastavení > aplikace > všechny aplikace > Android Auto > Rozšířená nastavení > Další nastavení v aplikaci. Každej výrobce telefonu má to menu trochu jiný, ale bude to tak nějak podobný.1 bod
-
1 bod
-
Osram současný vývoj: Počítá se i s uvedením na náš trh s tím, že do homologace pro ČR opět s upozorněním "jen pro offroad", cena stanovena na 3.300,- Kč. Vzhledem k tomu, že v N. je poptávka enormní nelze zatím stanovit termín dodávek... Pro nedočkavce je možno již objednávat na Amazonu, ale i zde upozornění, že k dodání mezi 6.11 - 10.12 a s poznámkou, že obvyklá dodací hůta je měsíc až dva... https://www.amazon.de/gp/product/B08DNZMC11?ie=UTF8&tag=osramde21-21&camp=1638&linkCode=xm2&creativeASIN=B08DNZMC111 bod
-
Před samotným sušením bych doporučil použít nějaký finální detailer. Měl jsem taky černé auto a musí se fakt pečlivě vše spláchnout a utřít. Mě se osvědčil https://www.carmedia.cz/auto-finesse-finale-500-ml-quick-detailer-premiovy-detailer/. Nastříkám lehce na ještě mokrý auto a pak utřu do sucha. Zamezí zaschnutí kapek a jelikož obsahuje i vosk tak posílí nanesenou ochranu. Pokud kapky už zaschnou potom použít nějaký odstraňovač spotu: https://www.carmedia.cz/autokosmetika/autokosmetika-pro-myti/autokosmetika-pro-odstraneni-vodniho-kamene/1 bod
-
5.2 beta-3 Carista_5.2 beta-3.apk Novinky vo v5.2 beta-3: - Prešlo sa na nový formát „otvorenej verzie beta“, kde sa môžete do verzie beta zaregistrovať sami. - V beta verzii už nie sú potrebné (ani možné) falošné nákupy v aplikácii. Všetky funkcie iba pre beta verziu sú zadarmo a všetky vydané (nie beta) funkcie sú platené, a to aj v beta verzii.1 bod
-
Toto je teda napad hodny medaile a napadne sa mi to podoba na tu velmi atraktivnu temu sialencov s odpajanim kabliku na baterii kvoli deaktivacii SS a intligentneho dobijania1 bod
-
No to je samozřejmě totální blbost, zdvihátka odcházet můžou a vím že pokud se u 1.6 TDi jezdilo na delší interval s olejem tak po 200K km zcela normálně K.O jsou. Nicméně pokud to po pár sekundách přestane je to ještě ok. Běžně to cvaká dokud se motor aspon trochu neohřeje. Už jsem měnil zdvihátka na 1.6 TDi a motor potom přestal cvakat. Problém i VDO systému je v tom že pokud odchází elektronika vstřikovače, cvaká úplně stejně jako kdyby ti cvakali zdvihátka, takže se spíš servisák bojí že ti vymění zdvihátka a cvakot půjde dál ze vstřikovačů.1 bod
-
Přesně tak, je toho více, co je zablokované pouze skrz sw a stejně vám to ani za peníze neodblokují. Je to jejich politika a asi ví proč to dělají. Já to nechápu :D1 bod
-
1. Udelej znalecky posudek, vyzva vinika, k uhrade snizeni ceny vozidla, neuhradi, protoze je clovek pojisten - povinne ruceni, musis zazalovat vinika nehody,... pojistovna je vedlejsi ucastnik, jelikoz vyhrajes, tak veskere naklady jdou nakonec za nim, resp. pojistovnou!! Dostanes proplaceni i snizeni hodnoty vozidla po DN. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/nahrada-rozdilu-v-cene-auta-po-nehode.A170504_123326_automoto_fdv1 bod
-
1 bod
-
@Laxtly tím způsobem, kterym ti to delal ten znamy, tak to muzes nastavit defakto na jakou zarovku chces...ale cas tam nenastavis.. takze vzdy ti to bude zhasinat zaroven s interierovym svetlem, tak jako to mas ted1 bod
-
Olej už jsem vyměnil. Dal jsem Shell helix ultra 0w40. Studené starty jsou teď hezky tiché bez projevů zdvihátek jako klepání nebo cvakání. I po rozjezdu je cítit hladší chod motoru. Děkuju všem, kteří poradili.1 bod
-
Za 950 kc vylisek plastu o vyrobni cene 5 kc si proste z principu nekoupim. Je to samozrejme jejich pravo takto stanovit cenu, to jim neberu.1 bod
-
Pekne, ja som nedávno viezol 200kg jablk v kufry a 450kg v prívesnom vozíku cca 60km trasu a výsledok bol 6l. Dialnica ale nebola žiadna vzhľadom na to, že vozík by to možno nepredýchal, keďže je stavaný max na 80kmh.1 bod
-
1 bod
-
Ale vždyť o tom tdy již dobrou čtvrthodinu hovoříme, Mlho :-) Např. kritika Lane Assistu - vemte si, že dost často pruhy nepozná ani řidič. Na dálnicích je často přechodné značení zcela blbě. Co s tím tk udělají asi algoritmy. Prediktivní tempomat ještě horší situace. Polovina značek zcela nesmyslných. Mlha je oproti tomu brnkačka a ani tu nezvládá.1 bod
-
To je ale faktická poznámka, možná nešťastně formulovaná. Kolegovi takhle dcera "vymazala" kódy na klíči. v Itálii na dovolené a ani nechtějte vědět, jakou raketu je to stálo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A ještě jeden starší test (možná tady už je, alespoň to bude pohromadě): OIV 2.0 TDI 110 kW DSG Liftback.pdf1 bod
-
1 bod
-
@csabac nie je to tak, ze appky v OBD11 su uz veci rychlo nastavitelne pre uzivatela ale dalsie veci mozes menit v Coding a Adaptations jednotlivych jednotiek? Len poviem nieco z mojej praxe. OBD11 dokaze velmi podobne veci ako VCDS = velke riziko ze amateri, nedomyselni, zbrkli, a premudreli uzivatelia si dojebu kadeco. Preto zopakujem zasady kodovania - vsetky veci zalohovat (papier, printscreen, ak to soft umoznuje tak cez neho) - nemenit veci len zo zvedavosti - vsetky veci zalohovat - neklamat / nezatajovat veci co ste menili ak idete po radu na fora - vsetky veci zalohovat - nepytat sa na konkretny zoznam mozneho kodovania vasho auta. Nic take neexistuje - vsetky veci zalohovat - nepytat sa kedy vyvojari pridaju A, B alebo C. To vedia len vyvojari - vsetky veci zalohovat A uz len posledna NAJDOLEZITEJSIA VEC. VSETKY VECI ZALOHOVAT!!!1 bod
-
Při vytažení konektoru se vám bude zobrazovat chyba na GW 19 - U105000 - Battery monitoring control module. Jinak to dobíjí pak konstantně na 14.3V, přičemž myslím, že max. napětí by mělo být 14,4V. Jednotka pak nevidí i aktuální spotřebu proudu, napětí baterie a další charakteristiky - takže je to takové "rádoby funkční" řešení, které rekuperaci opravdu odstaví...1 bod
-
Tak beru zpět...baterie byla na 70% a okolo 75% nastoupila rekuperace, okolní teplota okolo 15 stupňů. Stejně tak, když se změní adaptační hodnota, chvíli neběží rekuperace, asi z důvodu "analýzy" baterie, o které si jednotka pak myslí, že je nová. Takže beru zpět, nakódování na GEL nepomohlo. ;-(1 bod
-
1 bod