Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/01/21 ve všech sekcích
-
3 body
-
Až bude kompletní ceník bude možné přesnější porovnání cen předface a face verze. Zatím je těžké říci o kolik je cena navýšena, pokud odhlédneme od výbavy a vezmeme v potaz jen výbavový stupeň tak základ teď tvoří 1,0 Tsi / 80 kW Ambition s navýšením základní ceny o + 25 000,- Kč. Style se stejným motorem se zdánlivě zdá o něco levnější, ale není známo jaký je skutečný položkový rozdíl mezi výbavou. Tipuji, že bude o něco chudší než byla doposud, s tím že nový stupeň Style Exclusive jí naopak má více - jenže ten bude pouze se silnějším motorem . Nejlevnější Sportline byl s motorem 1,5 Tsi od 693 900,- a tentýž motor s DSG od 743 900,- Facelift začíná na 763 000,- Kč . Domnívám se podle uvedené ceny, že jde o stejný motor (tj. 1,5 Tsi). Opět neřeším položky výbavy tohoto stupně. Vzhledem k tomu, že nabídka vrcholné (benzínové) verze 4x4 byla již více než před rokem omezena o 2,0 Tsi / 140 kW bude asi nejcitelnější nárůst ceny právě u ní, neboť mezitím došlo k postupnému zvyšování cen u prodáváných variant ( a to ještě ne úplně, protože narozdíl od zdražení ostatních modelů během léta se již zvýšení cen Karoqu jakožto doprodejového modelu tuším nedotklo).2 body
-
2 body
-
Nemáš zač. Jsem rád, že se daří! Tady máš ty okna (opraveno) : Provoz elektricky ovládaných oken při vypnutém zapalování a při otevření dveří (dokud se nezamkne) 09 přístup: 31347 Adaptace ENG148616-ENG149197-ZV Komfort (Fensterheber)-Freigabenachlauf_FH_bei_Tueroeffnen -> změnit na neaktivní1 bod
-
@Rapid1.0 pocitově mi přijde systém rychlejším. Jak prvotní spuštění, tak i pohyb v menu asistentů a tak. V nabídce data o jízdě přibylo "tlačítko" na vynulování spotřeby atd. Po stisku tlačítka set, jsou nyní v nabídce 3 zkratky na nějakou funkci, dřív jsem měl pouze 2. Vestavěnou navigaci nepoužívám a po dnešní zkoušce to bude stejně. Je stále zasekaná, při dojíždění do křižovatky a přiblížení mapy taky záseky. Car play a rychlost spojení telefonu vyzkouším v následujících dnech. Předtím jsem s tím měl problém a telefon se nechtěl připojit a musel jsem restartovat infotainment. Používám spojení kabelem. Dále jsem před aktualizací měl problém s neustále pípajícími asistenty. Nejvíc asi při parkování. Pokud jsem vypnul motor, když byla aktivní přední čidla ( podélné parkování), tak po startu skoro vždy Závada pomoc při parkování. Chyba zmizela až po dalším nastartování, jinak klidně vydržela i pár hodin a pár set km.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
určitě přidej takové ty obecné poznatky: s čím si měl předním problém a teď už ne? Co rychlost a odezva systému, došlo k nějakému zrychlení po startu systému i v jeho běžném používání? Nějaké grafické změny?1 bod
-
1 bod
-
Zdravím, tak aktuální info, FL 2.0TDI 110kw, L&K + tažné, objednávaný hned první den co ho přidali do konfigurátoru (první týden v květnu někdy tuším) mi teď někdy připutoval k dealerovi. Přebírám bohužel až těsně před Vánoci, protože operák a přezutí a touha šetřit na dani, takže přihlašovat se bude ažv lednu, ale lepší než drátem do oka a docela pěkný dárek pod stromeček :) takže se zdá, že už se to nějak hýbe ta produkce snad ...1 bod
-
Výbava tam možná je, ale je to další a další ořezávání nabídky. Že se Active neprodávala v masivním měřítku není s ohledem na skladbu nabídky nic divného.1 bod
-
Tak to je škoda. Aspoň ,že jsem si koupil před FL scouta. Zase se bude oto líp prodávat :-)1 bod
-
Sice jen kosmetické úpravy ... ale FL vypadá líp než původní, nyní je takový hravější a dravější, ten původní je prostě vzhledově nuda a šeď, ta zadní světla bylo jak drát do oka ... teď to bude pro oko lahoda. Ani ty ceny nejsou vysloveně trága, jen je nutné počítat, že asi slevy nebudou to co bývaly, bo salůny zejí prázdnotou a jíst a svítit se musí. Skalní příznivci značky zakoupí bez ohledu na cenu, pro pragmatiky už to bude boj, protože v téhle cenové kategorii je z čeho vybírat. Jen je škoda, že embasofirma u současného Karoqa a Kodiaqa rezignovala na hybridní, nebo plug-in hybridní pohon ... člověk, který je odpůrce čistě elektromobility, ale nějakou kombinaci ropáku a elektriky snese, a nechce octu nebo superba, musí hledat jinde ...1 bod
-
1 bod
-
Ok, díky za info Vím, že už zas lidi lidi nacházejí způsoby, jak Google Earth na jejich serverech zprovoznit, ale problém tam je v množství requestů, které pak budou zařízení posílat na free API, takže tohle musí nejprve nějak ošetřit.1 bod
-
1 bod
-
No, tvůj názor poněkud kulhá.. ojeté kraje – podhuštěná pneumatika, nízký tlak ojetý střed – vysoký tlak, přehuštěná pneumatika nepravidelně ojetá pneumatika, ojetý jeden kraj – špatně seřízená geometrie „zubatá pneu“, šikmo sjeté jednotlivé bloky, „oskákaná pneu“ – špatné nefunkční tlumiče„ probržděná pneumatika“ – sjeté jedno místo – ploška – při intenzivním brždění1 bod
-
Skúsil by som tlakovú skúšku toho chladiča. Je to menšia robota ako meniť tesnenie a ak sa zistí, že je sanie dobré tak ho aspoň nemusí znova dávať dolu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já jsem to nakonec řešil tak, že jsem vždy zařadil první rychlostní stupeň a pak hned zpátečku kdy už to bylo bez problémů..1 bod
-
wormene to já přece dávno vím. neboj se. Je problém v kanále a to velkej! Tohle právě zprovozní na hodně obyčejnech mobilech AA bezdrátově. Buď nemaj 5GHz nebo když mají tak nevidí ten "atypický" kanál tudíž ani wlan auta. Ty vysoké kanály umí jen některé mobily. A je jich hodně málo. Některé Samsungy, Pix něco... nevím už, a iPhone. Nejlepší je, když se člověk ptá, tak nikdo neodpoví a neporadí!!! Teď ale najednou víš, že to není žádná senzace🤣🤣🤣 No nic. Pro mě to senzace tedy je a doufám, že i pro hodně dalších😉 Přitom je to taková blbost to nakodovat. Že ano kluci.1 bod
-
1 bod
-
Odvtedy mam pokoj... uz niekolko krat silno prsalo a v aute sucho (klop-klop). ;)1 bod
-
Hlavní je, že máš klid. Musím ale upřímně říci, že to spíše vypadá jako fušeřina a né oprava ŠA servisu. To snad nemůžou myslet vážně.1 bod
-
LiveBomb: na tvem miste bych neotalel se servisem. Resis to uz relativne dlouho a za tu dobu ti tam porad tece. A ze je vlhky tapecirunk neni zase takovy problem, jako ze ti to po kabelech muze zatekat nekam do elektriky. Nemusi to nadelat paseku hned, ale může ti tam neco oxidovat, atp. Chapu tvoji nechut a obavy dat to resit servisu, mam to stejne, ale někdy holt neni zbyti.....1 bod
-
ano, moc jich není, protože těch panoram taky moc není :-) Ty ucpaný odtoky se tady na foru napříč modely řeší celkem často.1 bod
-
Tu na konci sveta caka noveho majitela automobilu Skoda plna nadrz. Netusim preco nema koncern rovnake pravidla pre vsetky krajiny.-1 bodů
-
V Dansku klesol rapidne predaj el. aut v roku 2015 potom co vlada odstranila danove vyhody ktore stale platia v Norsku. Tam je este stale nepritomna 25% DPH na predaj el.aut, nabijacie stanice financuje stat, elektromobily neplatia dialnicne myta a pod. Podla prieskumov tristvrte novych majitelov si kupuje el.auta pre vyhodne ekonomicke podmienky a nie z ohladu na zivotne prostredie. Norsko ma v plane nahradit vsetky motorove vozidla elektrickymi do roku 2025 (teraz je to asi jedna tretina) a potom pomaly zacat odstranovat danove a ine vyhody ako to urobili v Dansku. Velmi sikovna taktika. Inak Norsko vyraba az 98% elektriny pomocou vodnych elektrarni a obnovitelnych zdrojov energie takze sa im tam dobre dycha.-1 bodů
-
Presne tak ako pise kolega. Ja som uz poriadne vyjazdeny sofer (cca 1.8 mil. km) a mozem z vlastnej skusenosti povedat, ze ma asistent zachranil pred nehodou niekolkokrat presne z dovodov horeuvedenych. Vivat front assist !-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Bohužiaľ nemal som na výber, sme už dva mesiace zamknutý doma. Vláda mi dovolí ísť max. z obývačky na záchod, takže do autopredajne som sa nemal ako dostať.-1 bodů
-
Vážení kolegovia mohli by ste tu podeliť so skúsenosťami a dojmami okolo vašich pneumatík ? S akými pneumatikami boli vaše Kamzíky dodané a ako ste s nimi spokojní, prípadne ktoré by ste radšej uprednostnili na vašom vozidle.-1 bodů