Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/16/23 ve všech sekcích

  1. No tak já mám všechno ať už webasto, čelní sklo i všechny 4 sedačky s výhřevem + volant a jezdím ráno cca 22 km a z toho začínám 9 km jen z kopce a nedokážu si to bez toho všeho představit.Webasto mám denně 20 minut zaplé před jízdou a nikdy jsem problém s baterii neměl...Holt, ale bydlím na horách...
    5 bodů
  2. Bez obav. Ta AGM to dá bez problémů. Mám to vyzkoušeno. U OIII jsem jen potlačil to inteligentní dobíjení a po 5 a půl letech baterije jako nová. A to bylo a ke webasto stále v permanenci.
    4 body
  3. Byl bych s tím tvrzením opatrný. Výhřev sedačky už u SIII rekuperačnìmu nedobìjení nezabrání. Vytažení konektoru u baterky je skvělá finta. Ale ne u aut s webastem. Webasto totiž po vytažení konektoru nefunguje. Řešení je, rekuperaci nechat softwarově potlačit. Jinak webasto je nejúžasnější výbava na světě. Vůbec bych neuvažoval o jeho neobjednání z výroby.
    3 body
  4. Malý tip pro ty, kterým vadí zvedání auta přes práh, čímž se ničí minimálně ochranný nátěr na tomto místě, ale nechtějí/bojí se zvedat auto za nápravy, mám zde tip na origo řešení od Audi. Na A3 totiž Audi vymyslela puky, které se nainstalují do robustních opěrných bodů, za které je auto zvednuto na výrobní lince, ale bohužel poté jsou už nevyužity. Zde seznam potřebných dílů (nutno objednat u dealera Audi): 4x 8N0804583 2x 8N0803855 1x 8V0802845 1x 8V0802846 1x 8V0825271 1x 8V0825272 2x N0385494 Cena na vše cca 2000,- Postup je jednoduchý: Vzadu vyzvaknout záslepku otvoru blíže k zadnímu kolu, nalisovat gumový adaptér a do něj následně plastový trn Vpředu vycvaknout část plastu podlahy, nalisovat gumový adaptér, nainstalovat nový plast s otvorem a nakonec do adaptéru nalisovat kompozitní trn. nakonec spojit plast a trn plastovým nytem. Ten kompozitní trny (8V0802845, 8V0802846) je třeba mírně upravit, respektive uříznout část viz foto, aby pasoval k podběhu. Návod na montáž predku viz video u golfa, jen zadek je trochu jiný https://youtu.be/ov3nehjUaCk Vše je opravdu robustní, auto jde krásně zvedat a prahy jsou ušetřeny od poškození.
    2 body
  5. Když je Gateway s indexem AA a novější nelze potlačit inteligentní nabíjení vyhrevem sedadel.
    2 body
  6. Combi s 1.0 DSG už se vozím druhým rokem, kupováno v cca 35k kilometrech, teď má 70. Projev a kultivovanost je na Fabii hodně solidní. Pokud se do toho sedá z automatu z vyšších tříd, dieselů s mokrými spojkami apod tak je samozřejmě chování DSG trochu o zvyku, umí být dost chaotická když jsi na ní moc agresivní, z kopce při puštěném plynu zbytečně přetáčet na trojce. Že by nějak zásadně podtáčela se říct nedá, ale taky jí občas pomůžu na rychlost, která mi vyhovuje víc. Tady je škoda absencí pádel. Občas umí být problém dojezd a rozjezd při hodně nízkých rychlostech, kdy si převodovka moc neumí poradit s přechodem mezi jedničkou a dvojkou. Obecně je pak třeba počítat s jemným cuknutím, pokud na to jdeš moc zvolna, případně nějakou tou vibrací. Chce to tedy dostat trochu citu do nohy a naučit se předvídat. Pak ani popojíždění v kolonách není problém a když člověk přesně vychytá sešlapávání, tak se s tím dá v Praze trhat prakticky jakákoliv ulice, auto, předjíždění. Pružné je to (na Fabii) krajně neuvěřitelně, a to i při zátěži. Spotřeba standardně 5,5-6,2 kombinovaná. Hodně sportovně po městě nebo dálnice to jde přes 7, při přejíždění celého Chorvatska po prázdných okreskách jsem naopak jel za 4,1. Co se týče závad tak v létě odešla řídící jednotka čerpadla, vyměněno v záruce. Taky mi občas zavrzala přední náprava, ale to je zřejmě normální a hned to zase zmizelo. SmartLink mi prodali, ale bez aktivace, což byl pěknej podvod :) Jezdím na r15, uvažoval jsem o 16 z čistě estetických důvodů, ale asi se na to vykašlu, neb je to takhle pohodlný a už mám nové sady letních i zimních pro 15.
    2 body
  7. Není tohle přídavné elektrické topení na teplá vzduch do interieru? Hlavně u nafťáků bývá, ale i u některých benzínů... Jinak já NT používám celou zimu i na krátké trasy, ať se neředí benzín olejem tolik a startuje se alespoň s zahřátým blokem/vodou (a když je teplý blok, ohřeje se rychleji i olej), takže podle mě to motoru jen prospěje, když nestartuj promrzlý... Navíc baterka je prostě spotřebák a když už to NT v autě mám, tak nepoužívat ho, aby mi baterka vydržela dele je podle mě kravina... Ten komfort, přijít k rozmerzlému autu, mít vodu na 45-50°, v interieru teplo a moct hned jet je nepřekonatelný. Semtam jezdí každý delší trasy, takže se baterka dobije a aspoň nemusím vypínat SS protože se baterka dobijí stále. S NT z výroby je automaticky větší baterie, takže by měla něco vydržet. Počáteční investice není malá (ale určitě menší než dodělání později) a za mě je to super věc, bez které bych auto už nechtěl.
    2 body
  8. Pokud vybíráš pouze mezi těmi třemi motory, tak co jsem počítal, najedeš cca kolem 8 tisíc ročně. Takže finančně to vychází rozhodně pro 1,5 TSI, které je o 60 tisíc levnější a i při větší spotřebě oproti 110 kW TDI se ti peníze za TDI ani po 10 letech nevrátí. Z pohledu jak budeš jezdit mi vychází, že prostě 1,5TSI na plně naloženého Superba může být málo. Doporučil bych Ti klidně v půjčovně si půjčit Superba s 1,5 TSI, naložit jej a udělat víkendový výlet a uvidíš, zda ti to bude stačit, nebo si připlatíš těch 60 tisíc za větší výkon. Pokud bys chtěl připlatit, asi bych šel do TDI. Ve městě krátké trasy vadí všem motorům, ale TDI je úspornější, takže ti aspoň bude trošku kompenzovat vyšší investici a taky má trochu větší krouťák, což hlavně u plně naloženého auta nejvíc využiješ. Proti TDI pak mluví jen to, že tě může prudit, že se ti spustí regenerace zrovna, když jedeš jen 2 km. Na druhou stranu pokud se nepletu, spouští se až při plně zahřátém motoru, tak snad i ve městě by to mohlo být OK.
    2 body
  9. Myslim, ze nezavisle topeni je vyborna vec. Zmineny paket trizonove klimatizace a vyhrivaneho celniho skla ho urcite ani castecne nenahradi.
    2 body
  10. @e1. ked mas taketo obavy, preco si nekupis li-ion booster, ktory vydrzi nabity rok(y), a nehodis ho do kufra? Stoji 50 euro. Kto raz vyskusal webasto, auto bez neho uz nechce. Zapinam ho aj niekolkokrat denne. Rekuperaciu mam potlacenu pri zapnutych svetlach.
    1 bod
  11. Řekl bych, že jsi vítěz. To jsou snad nejvyšší ceny co jsem viděl. (Chtěl jsem udělat ještě smajlíka, ale fakt nevím jaký by se hodil, tak radši nic).
    1 bod
  12. Taky mě to napadlo, ale autorizák ho musel pro pojišťovnu demonstrativně rozpůlit flexkou.... Tomu se u nás říká šetření a rozumný přístup ;-)
    1 bod
  13. On je zhasnuty. Zapne sa len kratko po nastartovani a pak ked zamknem video - svieti po dobu trvania smycky.
    1 bod
  14. Též mám vyzkoušeno obojí. Auto 10/2021. Já se s váma nepřu. Dříve to fungovalo jak píšete. Nevím od jakého roku to funguje jak píšu já. Bohužel. Zapnul jsem výhřev sedaček, když jsem měl auto nové, a auto stále nedobíjelo. Byl jsem z toho rozčarován, to ano.
    1 bod
  15. Problémom Superba je práve to, že aj keď máš auto v plnej výbave vrátane NK (NT), stále tam máš "mrňavú" 68 Ah AGM baterku a nemáš inú možnosť. Oproti tomu u Passata sú baterky dve, a Audi, BMW, Mercedes dávajú do áut s vyššou výbavou a NK (NT) tiež minimálne o dosť väčšiu baterku (90-100 Ah), alebo tiež rovno dve, a nerobia to len tak zo srandy. A áno, na jednej strane, tiež by som sa kvôli tomu neobmedzoval, ale v momente keď ti auto z jedného dňa na druhý nenaštartuje, tak rýchlo zmeníš pohľad na vec.
    1 bod
  16. Už vydrž, drvivú väčšinu vybavia do 18 mesiaca, navyše teraz ide výroba rekordne rýchlo a nevyrábajú sa ani nekomplety.
    1 bod
  17. Mate pravdu, treba sa len pohrat s intenzitou teploty vyhrevu zmenit ju a hned to ide vsetko. Cize zrejma chyba softveru.
    1 bod
  18. Bolero je vlastně Amundsen bez navigace. Oproti Swingu+ umí ještě spárovat 2 telefony přes BT. Hlavně ale Swing+ a Bolero se liší tím, ze Bolero bylo v autech predFL, Swing+ je v autech po FL.
    1 bod
  19. Tak o tom, že je Webasto velmi příjemná věc není pochyb, jen je otázkou, jak by se baterka (a výdrž Webasta) tvářila v případě autorova plánu jízd, tj. 2x týdně 4 km. Pokud je jízda denně 2x 22 km a navíc bydlíš na horách, tak zde není pochyb o jeho přítomnosti ve voze :-).
    1 bod
  20. Taky se přidávám přes zimu mám neustále zaplé.
    1 bod
  21. https://www.auto.cz/co-ceka-skodu-octavia-facelift-dorazi-nejspis-v-lednu-vrati-se-i-pohon-4x4-148036
    1 bod
  22. Medzi swingom a bolerom velký, medzi swingom+ a bolerom pro uživatele navenek bude největší rozdíl, že má bolero a dvě fyzicka tlacitka navíc 😀 Jinak funkcionalitou téměř stejné, myslím tam jsou takové malé nuance jakože swing neumí ve phonebooku ukazovat fotky kontaktů, neumí si sám po připojení k internet stáhnout obrázky rádiových stanic, nic víc mě teď asi už nenapadá.
    1 bod
  23. Taky se musím přidat k těm, kterým to nefunguje. Chová se to přesně jak psal Lukáš. Jsem zvědavý, jestli s tím něco udělají.
    1 bod
  24. Pokud je tam polozka "vypnout" tak by to melo byt vypnute porad. Zajima me spis proc by to nekdo chtel kor v zime? Vsak to autu jen prospiva... i posadce :)
    1 bod
  25. Pokud se vám do rozpočtu NT vleze, vezměte. Nejúžasnější věc. Ta baterka zvladne hodně.
    1 bod
  26. Fabia nikdy udržování v pruhu nikdy neměla. AndroidAuto bylo určitě od MR17 (možná už MR16) v Boleru, Amundsenu a po FL ještě ve Swingu+. Bohužel ne všechny jednotky to podporuji, tedy hledej auto co má SmartLink v menu. Bezdrátové připojení k dispozici v originálu není. Panoramatická střecha je lepené, problémy nedělá. Ohledne kol, asi R17, 16 mají drahé pneu a reálně je auto stejně tvrdé jak na 16 tak u r17. Pokud jde o sedačky, Dynamic paket je určitě super, ale ty sedadla jsou užší, ne všem musí vyhovovat (na srazu můžeš klidně vyzkoušet v mém autě :) dokud @ExecutedDonut nevymění sedačky bude i příležitost porovnat s klasikou) . Kapacitní volant F3 nikdy neměla. Ohledně motoru si to musíš rozhodnout sám, ideálně vyzkoušet obojí a rozhodnout se. S DSG je vždy dvouhmota, na druhou stranu i tak to důlní, já toho nejsem příznivce a vybral 1.2TSI. Popřípadě @Barenasparena má teď docela čerstvou zkušenost s 1.2/1.0.
    1 bod
  27. Už je tak nějak známo, že o výrobní logistice natož v automotive nevíš ani ň. A neznalost samozřejmě poskytuje mnohem větší prostor pro tyhle fantasmagoriceké fantazie než když se člověk alespoň v základích rysech orientuje v problematice, o které se snaží rozumovat. Proto se nedivím tvým řádkům, ale s realitou nemají společného zhola nic. I v termínech dodávek aut platí Normální rozdělení, takže dodávkám za 3 měsíce se nelze divit ani v době, kdy je typická doba dodání 12+ měsíců. Vidět v tom chybu systému Škodovky či dokonce záměr je poplatné důchodcům v hospodě po 5. pivu, nic víc.
    1 bod
  28. A ještě jedna "blbost" - nevím, kde parkuješ, ale já u domu na trávě. A jelikož má Webasto svůj extra malý výfuk v pravém předním podběhu, tak mám v místě parkování uschlé fleky trávy. Prostě skupinu žlutých, uschlých fleků, o průměrech cca. 10 cm :-)
    1 bod
  29. Abych byl trochu užitečný, napíšu svá zjištění k výměně svíček. 1. Originál svíčka stojí přes 600Kč. Na netu jsem koupil NGK (97153) NG IZFR6P7 za 236Kč. Svíčky jsou naprosto shodné s tím co jsem vymontoval z auta. 2. Koupil jsem si nástavec na golu (ořech) na svíčky velikost 16mm. 3. Vyrobil jsem si vytahovák na koncovky. Výkres funkční části vytahováku je v příloze. Dal jsem tam i rozvin pro vyříznutí laserem z plechu a 3D model pro 3D tisk (myslím že by to plast mohl vydržet). Nějaké držadlo si k tomu už vymyslíte. Vytáhnout to šlo docela dobře. Největší odpor kladou pryžová těsnění. 4. By jsem velmi zvědavý, zda jsou svíčky opravdu v motoru polohované. Každou svíčku jsem si označil lihovým fixem, abych si to ověřil. Ne, svíčky jsou v motoru zcela náhodně, žádné polohování se nekoná. 5. Na nových svíčkách jsem si opět označil polohu elektrody na izolátoru. Svíčky jsem ručně našrouboval na dosed těsnění a potorm citem utáhnul (bez momenťáku). Vyšlo to přesně podle obrázku na krabičce - půl otočky a fous. Půl otočky se mačkalo těsnění a pak už to šlo natvrdo. Po dotažení opět každá svíčka jinak. Závěr: Potřebujete vytahovák na koncovky, jinak nic extra. vytahovak.zip
    1 bod
  30. Tak objednal jsem tuhle, dle odkazu co si mi poslal. Je tam i navod na upravu. Az namontuji dam vědět.
    1 bod
  31. Řešil jsem to na Superbu 3 2015, kde na to vyšel i oficiální postup opravy. Zkus zalepit páskou gumu těsnící okno dveří od začátku (jako za zrcátkem). Pokud zmizí, tak je to ono. Já také oblepoval vše než jsem našel. V příloze je postup od ŠA. bodyinterior_2015_podzim2.pdf
    1 bod
  32. Přiložený článek je převážně úvaha autora, ale o tom, že třeba i koncern, potažmo Škodovka si může dělat s dodáním nového vozu zákazníkovi co chce a vymýšlet si mnohé, nebo ještě lépe vůbec o něčem takovém raději mlčet, tak o tom se tady již diskutovalo vícekrát. No na každém šprochu, může být pravdy trochu, nakonec vzpomeňme, že i s dodáním a prodejem spalováků versus elektromobilů na konci kalendářního roku a hrou čísel jejich prodejů, když končí sledované období pro výpočet emisních pokut je to taktéž ledasjaké. https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/stale-vic-zakazniku-depta-cekani-na-dodani-davno-koupenych-aut-nedostanou-je-ani-kdyz-byla-vyrobena/
    -1 bodů
  33. Hamman já to beru to co píšeš o výrobě apod., ale asi někde je zakopaný pes, proč tedy třeba havros čeká více jak 2 roky a jiný má Octávku za 3 měsíce. Tohle normální není, obzvlášť když havros nemá jak píše, žádnou zvláštní konfiguraci, někde je v sytému chyba, já rovnou napsal, že možná i záměr.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...