Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      8 646


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      4 636


  3. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 378


  4. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      10 736


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.12.2019 ve všech sekcích

  1. Stringo, mě je to naprosto jasný - před lety (ještě když jsme neměli děti) jsem uvažoval o tom že si koupíme pozemek (na Semilsku, nebo Jablonecku) a postavíme (nebo si necháme postavit) domek. Finančně by to asi s pomocí prodeje bytu v Praze a nějaké hypotéky asi šlo, ale přesně tam byl ten problém s prací - sice by i byla ovšem proti Praze za málo, a každopádně s dojížděním obou. A aby se finančně vyplatila bylo by to skoro na celý den. Ono bydlet v Praze taky není žádná sranda, pokud nejsi ve svém (a to naštěstí jsem), neboť ceny pronájmů jsou v dnešní době i za obyčejný panel drastické a i tak je velká poptávka.
    3 body
  2. Měl by být vyhřívaný aspoň Fabie3 to má a v zimě i ve sněhu funkční. Zkus třeba po 10 km jestli je vlažný ten plast, je to cítit.
    2 body
  3. Ale jo, kluci, zadnej stres. Kazdej dela jak umi a jak muze. Nebudem si tu vycitat to ci ono. Ani Sabizovi ne. Vsak ten kluk usata to nemysli zle. Obcas sice ma podivne nazory, jako Clint treba, ale nebud me Pawouci a budme k sobe tolerantni [emoji23][emoji16][emoji6]
    2 body
  4. Má z toho plug in hybrid :-) Poctivě to doma dobije a auto mu bateriji zase vybije.
    2 body
  5. Sabiza vede dva bordely na Teplicku a jeden šantán v Chebu. Tohle mu nese líp, jak Plačkovi manželka v králičím kozichu u Pupu. [emoji6]
    2 body
  6. Tvl, začíná období, kdy začínám litovat kožených sedaček. Zima jak hajzl.
    2 body
  7. Já to říkám pořád, nekupujte auta co se týče nových typů a ještě z počátku výroby. Automobilky při dnešním počtu vyráběných typů aut, motorů a převodovek nestíhají, nebo nemají dostatečný zájem o nějaké opravdu poctivé předprodukční testování a tak se tento nedostatek téměř vždycky projeví u aut z počátku výroby. No a nedočkavci, kteří se potřebují ukazovat s novým, neokoukaným autem jsou po zásluze odměněni........... Např.o nových motorech bychom si tady mohli donekonečna vyprávět, že...! A myslím si, že s dalšími ekonormami bude ještě hůře.
    2 body
  8. @Aleš S Ano, daji. Ale pokud si nikdy nci takoveho nedelal, nechej to radeji udelat u nejakych profesionalu. Napada mne napr. firma Sviť líp @H@NS Pokud tve auto nema SLA (chytre cloneni) a nesviti ti "řasy" tedy vubec, je nutne vymenit cela svetla.
    2 body
  9. Já jdu 16.12. na olej po 60000km... dneska jsem se objednával a za mě je super Unicar Ostrava.... už při 30000km (long interval mám záměrně, mezivýměny si dělám sám) jsem žádal o vlastní olej a oni mi odpověděli, že můžu, ale problémy se zárukou atd. atd., ale že vědí, že bych to kdyžtak zkusil jinde, tak, že mi dají akční cenu na olej (tuším 260-290kč/l? už nevzpomínám musel bych se podívat)... no a při dnešní objednávce termínu jsem to zmínil, že mi před rokem a půl dali tuto akční cenu když jsem "pohrozil" vlastním olejem a dneska mi to paní potvrdila, že opět můžu s akční cenou počítat:-) těch necelých 300 za litr je už podle mě FÉR cena proti 800 a podobných lichvářským zvěrstvům :-D
    2 body
  10. Zdravim aka je teplota farby svetla v bixenonu u superb III 2017 (3V3) ? Niekde píšu 4300k niekde 6000k Dá sa to aj nejako zistiť z výrobného čísla alebo čísla karosérie? Chcem doladiť farbu svetla v hmlovkach kupou led H8 žiaroviek aby sa to nebilo medzi sebou. Ide mi hlavne o corner funkciu nie o využitie hmlovky v hmle. Dakujem
    1 bod
  11. Práce se nebojím, klidně mu budu dělat i ten HomeOffice [emoji6]
    1 bod
  12. Sabiza tě zaměstná, budeš se mít jak ve vatě, mít ten moderní home Office, to se teď tak dělá, to jezdíš po výletech s rodinou a přitom jsi v práci [emoji1787] Pak si vezmeš hypotéku taky na bůra a koupíš nového VW [emoji6] Sabiza rozjíždí nový tým, potřebuje pracanty [emoji108]
    1 bod
  13. Sabizo, přeju ti že se ti podařilo být spokojený. Podle mě můžeš říct, že se máš dobře. Kdo dneska může mít hypotéku na 5mega [emoji3] Třeba mi taky jednou přijde zajímavá nabídka, já dělám kontrolora kvality výroby turbín, teď už víc jak 2 roky na pozici 3D kontrolora kvality vstupních dílů. Proč nejsem blíž Plzni jsem psal (jinak mám být v Nýřanech - kousek od Plzně na který mám hypotéku a teď ho už víc jak 5 let pronajímám kvůli tomu, že jsem šel na ten barák kvůli prarodičům). Ale už bylo dost nářků, mě jde jen o to, vždycky usadit ty, co si myslí jak je to v ČR strašně super, protože se jim daří. Mnohem více lidem se totiž nedaří a to nejsem úplně ve sračkách jako spoustu dalších lidí. Mám co žrát, mám kde bydlet, mám práci a dokonce i nový vůz (na leasing), zvládám k tomu spořit dětem ale na úkor tomu jsem nebyl ještě na žádné pořádné dovolené a musím se sakra ohánět, abych všechno táhnul. Ale říkám si, že to dělám pro rodinu a snad se mi to jednou v dobrém vrátí [emoji6]
    1 bod
  14. Rodinné zázemí je takové, že matka byla 3/4 mého dětství samoživitelka, třikrát musela jet makat do zahraničí, aby nás zajistila a já byl vždy půl roku u prarodičů nebo u sousedky... Vyrůstal jsem v devadesátkách v Ostravě, kde byly spíše jen hutě a podobné zvěrstva. Matka je vyučená kuchařka, takže žádná sláva. Rodina manželky je taky dost zajímavá. Když to vezmu kolem a kolem a před pěti lety jsem se vrátil z Francie, tak jsme nic neměli. A co vám brání se přesunout do Plzně? Já bych to rád zjistil, protože Ty tam tu práci evidentně máš a podle toho co vím, tak některé profese si tam přijdou na docela pěkné peníze (teď mi tam někdo nabízel práci). Co jsem koukal, ani ceny bytů nejsou nijak špatné a mají tam naprosto dokonalou kavárnu, kde bych protočil celou výplatu. Co se týče té vybavenosti, myslíš, že u Prahy je to jiné? U nás ve vesnici nemáme ani ten ranní autobus do školy... resp. byl, ale pak rozkopali most, který je dva roky v nehnutém stavu a děti chodí kilometr na další zastávku po cestě bez chodníku. A sorry, ale mít se dobře, tak nejezdím v opravovaném Passatu za 120 tisíc a Kii za 200... Kdybych se měl dobře, tak se s váma ani nebavím, protože nemáte Jaguary jako já. To bych si raději prostřelil hlavu než mít křivej charakter a nejspíše i držku. Ses to dozvěděl včera co? Prý mi tam dojel nějakej vidlák, co za sebou tahal slámu a vrzala mu celá Octavia. Prej vyložil pupek na bar a plácal něco o tom, že chce půjčit lopatu, protože čeká první sníh na runwayi někde v PRaze. D2vky tomu nerozumněly, přeci jen jsou z Chebu. Manželka šla do práce, protože chtěla. Nemusela. Jen se jí naskytla příležitost, která se neodmítá. Já byl rozhodnutý, že půjdu na rodičák, pokud malá nebude jesle zvládat a nebude to dobré. Měli jsme možnost se rozhodnout a v podstatě bychom nestrádali, protože žena by vydělávala dost na to, abychom zaplatili hypotéku a věci s tím spojené. Ono ne nadarmo se dneska říká, že čím bohatší jsi, tím chudší jsi... Ano, máme se teď o něco lépe, ale taky máme obrovské závazky. Jsme 5 milionů v mínusu za pozemek, dům a další věci. Taky se musíme ohánět, abychom to všechno měli. Jen mi, prosím, vysvětli jednu věc. Chodíš do práce. Počítám na 8 hodin denně. Něco Ti zabere cestování. Jak moc jsi s dětmi více než já s dcerou? Vlastně nic moc, co? Já mám tu výhodu, že dva až tři dny v týdnu jsem na home office, takže si dcery užívám až, až... a díky tomu, že jsem rozežranej zmrd, který dělá v obrovském korporátu na relativně dobré pozici, kde už jen koordinuji lidi, mám na ní v průběhu home office dost času. A budeš se divit, ale firma si mě z nějakého důvodu cenní tolik, že mi to dovoluje. Manželka dělá v průměru 13 dní v měsíci, takže se budeš divit, ale malá chodí do jeslí od začátku na baj voko dva až tři dny v týdnu. Takže mi, prosím, řekni. Kdo je více se svými dětmi. Ty, který chodí 5 dní v týdnu do práce nebo já?
    1 bod
  15. Ale znám... Pokud to bude vypadat takto, tak to dám
    1 bod
  16. Kdepak, to jsou startky a čůčo k tomu....
    1 bod
  17. [emoji23] a teď tu o Červené Karkulce [emoji23]
    1 bod
  18. Ze se neprodává je její boj. Ona si totiž Skoda udělala sama hloupou reklamu. Hlavní téma,konkurence Golfu a druhe je nesmyslná conectivita. S Golfem to nemá nic společného conectivita je problem sám o sobě. Kdo chce Golf si ho koupi a nepůjde ke Škodovce. Kvalita aut je bídná u všech značek. Ted se uvidí co s prodejem udela vyšší cena Octavie,ale i zde je uplne stejna sviňárna jako u Scaly zatím absence základní výbavy. Kdo chce nove tak si příplaťí,ale dat za Scalu 500 tis je na Chocholouška.
    1 bod
  19. Hezky to napsal Petr, nejde mu tolik o prachy, ale o rodinu. A to stejné cítím i z Tvého příspěvku. Taky jsem zvažoval možnost prodat byt a jít do domu někam směrem západně od Prahy, ovšem než jsem se rozkoukal jsou už ceny nesmyslné vůči našemu příjmu. O hypotéku nemám zájem, už by to nebyla jen taková částka, kterou bychom splatili třeba i z jednoho platu. Samozřejmě pokud má člověk dobře zaplacenou práci, spousta věcí je jednodušších. Ano po roce 1989 má každý tu možnost se vyšvihnout se nahoru. Ne každý má ovšem ty ambice, ale tak to holt je. Vždy budou jedni bohatí a druzí chudí.
    1 bod
  20. Nevím, tak podrobně do toho nevidím, spíš bych řekl, že ta levnější varianta bude pro vozy s přípravou, neboť ty už mají nataženou kabeláž z pojistek a jednotku tažného. Každopádně origo elektrika je včetně jednotky tažného a umí tak odpojovat senzory. Pokud to není jako na SII, tak se dává krytka - tu si buďto nalakuješ nebo necháš černou, ale třeba FII to má bez krytky. Zajeď to jiného servisu, kde budou ochotnější. Svislé zatížení máš max 50 kg, ale je mi divné, že to tam je, když auto ještě tažné nemá.
    1 bod
  21. Však to já chápu Stane, proto říkám, nezávidím nikomu peníze, jen mě nasere když potom někdo kdo neřeší denně peníze, začne házet moudra jak to máme všichni v pohodě a že jen brečíme. Ono to není jenom o tom chtít, ono je toho třeba kolikrát mnohem víc, já jsem teď na starém baráku, kde chce děda s babi dožít, nikdo sem nešel, jim by to spadlo na hlavu, tak tu jsem s rodinou, aby mohli v klidu dožít, pořád je co opravovat, do práce daleko, není to snadné, nemůžu se na ně vysrat jako to udělal zbytek rodiny. Jo, je to moje, ale je to 70let starý barák, v prdeli světa...neříkám že to je špatné, děti jsou na zdravém vzduchu, ale není to žádná výhra... Děti teď chodí na základní školu a do školky, mají tu kamarády takže minimálně 10let tu ještě budeme kvůli nim, co bude potom zatím nevíme, chtěli bychom blíž k Plzni kde je víc práce... ono se těžko něco mění když se to blbe sejde.
    1 bod
  22. Rád projíždím katalogy a reklamy a přemýšlím (v rámci profesní deformace), kam asi automobilka chtěla daný vůz nasměrovat. U Scaly vidím pěkné aktivní dvacátníky až třicátníky běhat, jezdit na kole, kupovat kytky a hrabat se v telefonu protože vždycky online apod. U Kamiqa vidím důchodkyni, jak jde z nákupu na poslední straně. Přijde mi to tak nějak naopak - dvacátníci buď nemají na nové (protože bydlení), nechtějí nové a nebo mají už služební oktu (takže kam nandat kolo nemusí řešit) a koupí radši Kamiqa jako druhé lifestylové auto pro ženu. Další lidé koupí Kamiqa, protože se jim prostě v rámci nynější módy líbí a v rámci městského/příměstského života jim kufr stačí. A firmy, důchodci, oni zmínění realisté a všichni, co jsme čekali prostě na trochu lepšího Rapida - pracanta, který nás po vzoru jedničkové Oktávky odveze do pekla a zpátky spolu s fůrou dřeva a pytlem cementu, auto s prostorem, praktičností a přijatelnou cenou atd. jsme dostali něco, co je nám od začátku prezentováno jako hatchback Octavie, český Golf, no a je nám to nabízeno za cenu jako Golf. Jenže nic z toho to auto není. Popravdě jsem to po fiasku s prvotní cenou Rapidu v roce 2012 tak nějak čekal a doufám, že se časem Scala zase vyvine v toho spolehlivého pracanta, kterým měla být od začátku.
    1 bod
  23. Sabiza ti odpovi, za praci prestehuj celou rodinu. Jednoduche. Nikdo te nenuti zit tam kde jsi. Na druhou stranu, vsichni se do te posrane Prahy prestehovat nemuzeme. A ja bych tam ani nesel. Na co, tady mam bydleni a skolky za pakatel. V Praze sice bych mel 40 a vic tis, ale k cemu mi to je kdyz bych za bydleni solil 20 mesicne za nejakej posranej panel house 3+1. Nebo bydlel nekde v panelaku na lezato kolem Prahy a za praci stejne dojizdel. Tedy v Praze zit ve vlastnim uz zaplacenem bydleni nebo tam zit s enorme dobrym platem, jinak to nema smysl. Trapit se v kolonach every day, modre zony i doma na hajzlu, sama naplava, samej fetak, vsude spina, smrat, hluk a smog. Ani zadarmo bych tam nebydlel. Ani za zlatou Octavii v TDI. Pribuzne tam mam Svagr a jeho zena co dela sama na sebe kadernici nekde na Andelu, pansky strih 400kc ( ty vole ve Varech dam 120). Oba si na me pomery vydelaji v celku slusne. K cemu jim to je kdyz za najem v panelaku vysmahnou 20, za skolku dalsich 8, zaparkovat vecne nemaji kde a ve vysledku jsou to vetsi chudaci nez ja tady s jednim platem a zeny rodicovske 3tis mesicne. Moje zena totiz jako ta Sabizovo nemusela po pul roce do prace dite strelit nekam do kojenaku aby Sabiza mel na Passata a prefabrikovany plot kolem noveho baracku v satelitu [emoji3]. Moje zena byla ted 7let doma s obema detma a to je pro me vic nez barak, octavka, tesla a nevim co jeste. Ano, ziju jak zebrak jen v panelhouse, mam jen 6let posranej Rapid, ale za to, mam neco jineho. Cas se svymi detmi. Kazdy to ma ovsem jinak.
    1 bod
  24. Takže Scalu nezabíjí nedostatky , ale spíše móda SÚV, tedy taky Kamiq ? A myslíte si, že Kamiq je v současnosti kvalitněji dělaný, než ta Scala a je bez chyb ?
    1 bod
  25. 1 bod
  26. Vytopené auto, zabahněný motor je teda průšvih, sedák beru třeba jako nevyzkoušenou záležitost, ale přehnaně proklamovaným fičůrám jsem hned jako starý praktik nevěřil. Já jsem naposled (2009) bral novou výběhovou O1 Tour a ta byla až do včerejška (asi snad jen těsnění pod hlavou při 170tis.+ klekla originál baterka 10 let!!! stará) byla naprosto bez problémů. U Rapida jsem možná až pedantsky řešil Sanden a mám Denso plus palivové čerpadlo, ale asi neznalý uživatel by jezdil a jezdil a nic neřešil. Mám 13 tis. km a jsem max spokojený s výbavou i přes zažité letité klišé o lacinosti a jakési skládačce.
    1 bod
  27. Ale že jsme se za těch 30let vypracovali a dotáhli k tomu Západu, že? Krajina zplundrovaná fabrikama, kde lidi berou 15tis.Kč, mnohdy ani to ne. Češi nejsou a tak nám tu tahají bordel z jihu a východu a jako bonus nám k tomu vzrostla kriminalita, viz. MB, Novojičínsko nevyjímaje Huyndai atp. Dopadne to jak s Tatra a.s., která zaměstnávala 20tis.lidí a teď s bídou 2tis.. Nevadí, ty železné haly příroda pojme časem. Jsme jen obyč vazalové a necháme si zasírat republiku. Hodiny tikají a krize za dveřmi, jelikož živitel Evropy (Německo) je v jaksi v loji.
    1 bod
  28. Prodejce nemůže vědět kdo jaké vazby má na automobilku ? říct prodejce, že si nemám Scalu kupovat před mým přítelem, tak si prodejce může rovnou balit věci. Jasně, může mít svůj názor, za to ho nikdo nemůže mlátit, ale říct to zákazníkovi NIKDY ? může to být sice dobrá rada, ale ve finále to nemění fakt, že pokud by se na tohle přišlo, tak přijde minimálně nějaká sankce ze strany automobilky.
    1 bod
  29. @Joscer Ale věř, jsou to taky lidi a mnohdy z nich vypadnou zajímavé věci, když s nimi člověk prohodí pár slov.
    1 bod
  30. Scala Ambition - akční model 125 let nad rámec výbavy Ambition přibývá bez příplatku v ceně 26 000Kč paket Interier vyhřívání předních sedadel vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla elektrické ovládání oken vzadu 2× USB-C vzadu (nabíjecí) 4 reproduktory vzadu malý kožený paket paket Exterier kola z lehké slitiny – Orion 16“ šrouby se zabezpečením proti krádeži zadní TOP LED světla s animovaným ukazatelem směru jízdy signalizace vzdálenosti při parkování vzadu Sunset – zatmavená zadní okna mimořádné výbavy jako u běžné verze Fabia Ambition - akční model 125 let sleva 5 000Kč oproti standardní ceně výbavy Ambition nad rámec výbavy Ambition přibývají vyhřívaná přední sedadla vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla zadní parkovací senzory mimořádné výbavy stejné jako u běžné verze Karok Ambition - akční model 125 let nad rámec výbavy Ambition přibývá bez příplatku výbava v hodnotě 32 000Kč paket Plus LED přední světlomety včetně LED mlhovek s Corner funkcí ostřikovače předních světel rezervní kolo přední parkovací senzory vyhřívání volantu Family paket Sunset koženka na zadní straně sedadel elektronická dětská pojistka oboustranný koberec v kufru odpadkový koš
    1 bod
  31. @chipmann už mám vyměněno, raději dřív, než později (či hůř - nikdy). OEM díl cena asi 800,-
    1 bod
  32. @YoggNo třeba v soupisu vozu uloženém z ledna , když jsem poptával auto je toto a když dnes tak pouze u řidiče - změněno teprve relativně nedávno
    1 bod
  33. 1 bod
  34. A čo tak čínsky späťák s obrazovkou? Pri parkovacích manévroch sa zapne/vypne ručne nejakým tlačidlom. Ale asi bude problém zohnať správny späťák, aby pasoval na F3 a všetky jeho senzory na späťáku. Jednoduchšie by už naozaj bolo dorobiť predné senzory.. skús popozerať bazáre/vrakáče, či niekto neponúka zachovalý predný nárazník v tvojej farbe, do ktorého sa vyvŕtajú diery, nalepia senzory. Pri vrátení vozidla prehodíš nárazníky, vrátiš pôvodnú RJ senozorov, lištu s tlačidlami a máš auto opäť takmer v pôvodnom stave. Nárazník s prednými senzormi určite niekde strelíš....
    1 bod
  35. Nakonec jsem zjistil, ze nejednodussi je to rozebrat za pomoci platebni, ci nejake vernostni karty. Opatrne vtlacit do mezery v plastu lampicky a s citem pacit. Ono to povoli. Uz jsem vymenil zarovky za LEDky uplne vsude, kde nebyly, vcetne osvetleni prihradky v palubni desce u spolujezdce.
    1 bod
  36. Tak to by stačilo. Zpět k tématu!
    1 bod
  37. Tak už som aj ja v klube... samozrejme by som to nebol ja, aby som nemal niečo iné ako všetci ostatní.. :D Robil mi to @wirer https://forum.skodahome.cz/topic/137704-fabia-combi-style-12tsi-81kw-brmov-strieborný-šíp/?do=findComment&comment=2430188
    1 bod
  38. Nemohl jsem si vzpomenout, kdo už vyrábí dvouramenný volant P.5008 Ovládání klima přes tablet měl snad první také Peugeot :)
    1 bod
  39. Zdravotní test pro muže: Jděte čůrat ven na zahradu. Pokud se mravenci shromáždí: cukrovka. Pokud močíte na nohy: prostata. Pokud to voní jako gril: cholesterol. Pokud vás při potřesení bolí zápěstí: osteoartritida. Pokud se vrátíte do svého pokoje s penisem mimo kalhoty: Alzheimer.
    1 bod
  40. Myslím, že nebudeme mít i tak všichni stejný dosvit. Foto je po seřízení, stojící prázdné auto s plnou nádrží. Při zatížení to svítí o něco blíž, a připadá mi že je i více osvětlená levá strana vozovky do šíře.
    1 bod
  41. Třeba já design, liftback není ani kupé, ani sedan, nikdy se mi proti kombi nelíbil... Jinak lidi, co vlastně chcete? Kdyby přišla škodovka s ještě ojebanějším, nebo stejně ojebaným (protože více to asi moc nejde) autem jako je OIII, každý by prskal, jaká sračka to je. Když tedy za mě udělá konečně správné rozhodnutí a dá ty prachy na líbivější design a lepší materiály, což jde nutně ruku v ruce se zdražením, zase všichni prskáte, jaká je ta cena sračka. Nechcete rovnou Rolls Royce zadarmo?... Stejně by si každý našel další důvod ke kritice.
    1 bod
  42. Tak ,jsem jeden z mnoha co řeší přetržené dráty (zatím) u 5.dveří. Zjistil jsem to již loni,když jsem dodělával osvětlení v kufru a potřeboval protáhnout dodatečný kablík pro LED modul na 5.dveřích. Po té co jsem sundal gumový krk a viděl jak je u všech vodičů popraskaná izolace ,jsem žasl údivem.Nicméně jsem dodělal osvětelní,s tím že to nechám zatím osudu a nebudu na to raději ani moc myslet. No a nedávno to začlo,přestalo svítit 3.brzd.světlo,tak jsem věděl,že doba opravy nastala.Stáří přes 4 roky a asi 65k. km. Kolega má o rok staršího Romika a už to dělal také. Přerušené,či silně poškozené vodiče tak jako u mnoha jiných. Opravu jsem zvažoval,jakým způsobem provést,nejlépe tak ,abych to už nemusel nikdy řešit. Proto jsem u všech vodičů vložil asi 5cm nový vodič obdobného průřezu a barvy.Dva pájené spoje zaizoloval smrštitelnou bužírkou. Nyní mám novou část vodičů hezky uprostřed gumového krku kde se ohýbá,tím to snad bude definitivně vyřešeno. Vodiče co jsem použil jsem doma posbíral z letitých šuflíkových zásob a nedají se s použitými na autě vůbec srovnat ! Jsou daleko lepší,hezky ohebné a počítám ,že i samotná měd bude ještě poctivá.
    1 bod
  43. Co jste s Ferdou dokódovali?
    1 bod
  44. Pánové, nechci vás strašit, ale zraje u vás nejspíš podobný problém, jaký jsem měl já. U mě to začalo levým zadním mlhovým světlem. Příčinou je svazek kabelů, co prochází twindoorem na levé straně a láme se při otvírání malého víka kufru. Vyměnili mi celý svazek kabelů. Údajně jsou teď už kabely silikonové a mělo by to snad vydržet dýl. Cenovka za svazek kabelů v autorizovaném servisu Škoda je cca 3250Kč plus práce.
    1 bod
  45. Ahoj všem. Známej mi dal tip na olej pro moji Octu 1,9 TDI 77 : olej VALVOLINE Synpower 5W-30XL- III se specifikací: ACEA: A3/B4-04 Splňuje normu: VW: 504.00/507.00 , 503.00/506.00 , VW506.01, což je dle servisky OK. Jde mi o to, že je víc jak o polovic levnější než Castrol, ¨kterej mi budou brzy nutit v servisu až tam pojedu na garančku. Tenhle je za 357,- a Castrol EDGE 5W-30 VW507.00 jsem kupoval jitr na případné dolití za 750,- Kč Má s tím to olejem někdo zkušenosti? Zkoušel si někdo na garanču přinést svůj olej? Pokud splňuje jejich normu VW506.01 tak by neměli mít nic proti, ne? Jameson
    1 bod
  46. To si uděláš sám, rozpoj malý konektor u konce "-" kabelu baterie. Vypne se Start/Stop a současně se přepne nabíjení na max. 80% na 100% ;-).
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...