voltys Vloženo 22. Září 2011 Sdílet Vloženo 22. Září 2011 Nedrnčí mi nic, mám rok 10. 2010 (38. tyden) a nalítáno mám 15000km. 29.9. Jdu na garančku daj mi tam novej sw jednotky motoru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 Může mi někdo vysvětlit, co se vlastně s rozvody děje, když se kvůli tomu mění řetěz a napínák ? Stále se mluví o vytahování řetězu .. po poměrně málo tisíc km. Trochu mi ale nejde do hlavy údaj, že to nedělá vždy - ze začátku ojediněle , později častěji a pak, jak tu už někdo psal, téměř vždy. Nejde mi tak do hlavy ta mechanika - jestliže je vytahaný , tak by to mělo dělat VŽDY, než dojde k napnutí řetězu hydraulickým napínákem. Jestli to dělá tak, jak jsem popisoval ( že se projevy stávají stále častější) tak bych usuzoval, že chyba je ve špatné a zhoršující se funkci hydraulického napínáku ... Co je tedy v motoru špatné ??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 ...Co je tedy v motoru špatné ??? Materiál a dimenzování rozvodového řetězu - ten řetěz se velmi často vytáhne během pár tisíc km tak, že napínák už to nestačí vykompenzovat. Přitom by dráha napínáku měla stačit kompenzovat protažení řetězu minimálně během 100tkm proběhu - pokud možno ještě mnohem víc. Ovšem "katujou se kosty" a na pohon rozvodu "hlavní motorizace" koncernu se naprojektují a nakoupí řetízky, který by se střízlivě uvažující otec - strojař středoškolák neodvážil namontovat dítěti na tříkolku... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 (editace) Nemal by niekto foto dotyčnej rozvodovej reťaze ? Aby sme videli, čo je to za "zázrak".. Editováno: 23. Září 2011, autor: galeo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 (editace) viz na obrázku, ale je na nem videt ze se kombinují 4-3 přesně (1-1-1-1) - (1-1-1) plátky, asi staré provedení nebo informativní na obrázku dnešní řetězy mají 4-4 přesně (1-2-1) - (2-2) plátky Vnejší pár sudých plátků nemá zuby a vede vně ozubených kol (ne přes zuby) dalsi obrazky zobrazuji konstrukci "ticheho ozubeného řetězu", ale sirší s větším počtem plátků. Editováno: 23. Září 2011, autor: DEFIANT Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 http://www.autorubik.sk/technika/motor-12-tsi/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 Dobrý článok, len tie kryty motora mi tam nesedia... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harmis Vloženo 23. Září 2011 Sdílet Vloženo 23. Září 2011 (editace) Lebo nafotili 1.4 TSI alebo samozrejme ako je uz spomenute nišie 1.8 TSI. A mozno nemcom to davaju aj do 1.2. Editováno: 24. Září 2011, autor: harmis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bikeone Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 Na fotce je 1.8 TSi Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 To mi ja jasné, že to neboli fotky 1.2 TSI. Autor článku si mohol dať viac záležať,lebo potom to môže viesť ku sklamaniu potencionálnych majiteľov, že pri otvorení kapoty uvidia namiesto pekného krytu len kábliky, ktoré dokonca veľmi chutia hlodavcom.. Ak je to veľmi od témy, tak sa ospravedlňujem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathes25 Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 ja mám napríklad pravdepodobne ten problém čo bol v tom článku opísaný ako chrastiace tiahlo regulácie obtoku turba. Ak je to skutočne tak tak čo s tým? výmena za nové turbo či? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 (editace) čo hovorí ŠA: Reklamácia : Kovové klepanie z motorového priestoru pri zvýšení otáčok z voľnobehu Kontrola ovládacej tyčky WESTGATE na turbodúchadle Hluk sa neprenáša do interiéru vozidla Záver : Konštrukčný dôvod – tepelná dilatácia. Nejde o závadu. Editováno: 24. Září 2011, autor: libero1071 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathes25 Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 takže tým si chcel povedať že jazdí to tak čo otravujem v servise? Ludia sa pozerajú čo sa deje ked štartujem studený motor Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 jazdi si ako chceš ,veď to je tvoje auto...ja som ti len napísal,čo hovorí na tvoj problém s tyčkou turba ŠA... ak máš auto v záruke,tak to REKLAMUJ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby77 Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 (editace) A Editováno: 17. leden 2014, autor: Boby77 1 5 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 ... dalsi obrazky zobrazuji konstrukci "ticheho ozubeného řetězu", ale sirší s větším počtem plátků. U kterého se asi nešetřilo na nesprávném místě - jak na kvalitě materiálu, tak na jeho množství Kurva, dyk je to jako narvat tam místo ozubenýho řemenu "ozubený" klíňák, nějaký hejhula může namítat že "ten má dneska taky na spodní straně zuby"... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 24. Září 2011 Sdílet Vloženo 24. Září 2011 Nejlepší jsou ti, co se zde dočtou a nebo se někde doslechnou jaké jsou problémy s motory TSI a přesto si ho kupují. ... Joj, tak podla takejto logiky by som dnes jazdil na bicykli a ziadne auto by som nekupil... ...(o vsetkych autach/motoroch sa clovek docita a dopocuje horory) Kto sa boji, nech nekupuje. A ked nieco nemam osobne, nekydam na to lebo o tom viem prd. 3 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Sice to nepomůže, ale s těmi vytahanými řetezi není 1.2TSI samo (SM 38/2011) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jairo Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 A to som kedysi uvazoval o Peugeote 207 SW 1.4 VTi... ...clovek si nevyberie... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nasrany2011 Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 TODAY and maybe FUTURE 45/2011 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Dnes jsem se dověděl informaci od zaměstnance jednoho velkého pražského dealera koncernových vozů,že závada "vadných" rozvodů se týká údajně až 100 000 ks motorů 1.2 TSI montovaných do různých typů vozů koncernu VW. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Zajimave, vypadaji trochu sirsi. Ale jen mne tak napada, neni lepsi, kdyz ty jednotlive platky, z kterych jsou clanky u sebe? Na dnesnich jsou mezi dvema clanky retezu 4 treci plochy, kdyzto u tech novych je jich 8. Co myslite? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 mam rozvody měněné v první polovině července, při stavu tacho cca 23000km. Jaký řetěz myslíte, že jsem tam dostal??? Bude se problém s rozvody opakovat??? .....nyní mam najeto 29000km a vše zatím v pohodě. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Tak to na to "přišli" FUCKT BRZO...!!!!! 1 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Září 2011 Sdílet Vloženo 26. Září 2011 Zajimave, vypadaji trochu sirsi. Ale jen mne tak napada, neni lepsi, kdyz ty jednotlive platky, z kterych jsou clanky u sebe? Na dnesnich jsou mezi dvema clanky retezu 4 treci plochy, kdyzto u tech novych je jich 8. Co myslite? VSKUTKU - vypadají ŠIRŠÍ... Ale problém není v tření mezi články, problém je v jejich protažení vlivem zátěže - to by mělo být rozhodně minimální, zatímco dosavadní zkušenosti hovoří o jeho extrémně velké hodnotě - origo napínák nestačí kompenzovat protažení často už po méně než 20 tkm - přičemž by tato hodnota měla být minimálně stejná, jakou koncern dává rozvodovým řemenům a pokud možno ještě větší... viz rozvodové řetězy na starých motorech Škoda - stovky, šáde, fáčka i feliny a fábule MPI ... V opačném případě (tedy při momentální životnosti "bezúdržbových rozvodových řetězů") je jejich použití nikoliv krokem, ale SKOKEM zpět !!! Řetěz se tak stává kurvítkem, které majitele nutí neustále navštěvovat servis nebo se klepat hrůzou, kdy a nedej pámbu kde se to posere - a brání mu tak v nerušeném užívání poctivě zakoupené věci - a protože je možné pokládat za prokazatelné tvrzení, že o těchto problémech výrobce už dávno věděl a přesto pokračoval ve výrobě a hlavně v prodeji výrobků s potenciálně vadnou součástí A PROTI VADÁM TÉMĚŘ NIC NEPODNIKL, být já vlastníkem 1,2TSI, asi bych už zvažoval zorganizování hromadné žaloby na koncern za tento postup naplňující skutkovou podstatu činu nazývaného poškozování spotřebitele... Viz příspěvek č. 53 vlákna - těch potenciálně vadných motorů už je prý víc jak 100 000 kusů!!! 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky