Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Dnia 23.08.2016 o 10:59, e1. napisał:

Motory 1.2 TSI (EA111) nikdy žiadnu zvolávaciu akciu nemali. To o čom hovoríš je pravdepodobne 24W6, tj. servisná akcia pri ktorej sa dávala vymedzovacia podložka a nahrával nový software. Ak boli rozvody menené koncom júla, je vysoká pravdepodobnosť, že to boli ešte staršie rozvody. V takom prípade si treba odložiť menšiu finančnú rezervu pre prípad, že by bola potrebná ďalšia výmena (nie je to žiadna závratná suma). Teraz sa už montuje posledná a zároveň finálna rozvodová sada ktorá už definitívne rieši problém rozvodov.

E1. > napišu Ti jakhle to bylo v Polsku a mysliže fuguje to k dnes. Kdo dělal ročni prohlídky, a servisoval vozidlo u škodovky a přijel s závadou rozvodu tomu škodovka opravovala celý rozvod. žadné servišni akce nebylo nikdy. To jsou velké penize v připadě kdyby škodovka udělala servišni akce. I po tichu jde udělat lidem, kteři se tohle hlási, ale oficialni nic neni :D . Ti co neservisuju svých vozidel jsou v zadu a muse-li/musi platit z vlastnich penizů. Kdy jsem měnit svůj řetež to tehdy bylo kolem 1000000 vozidel s špatným rozvodem. Ted' nevim kolik je. Myslim, že může být asi 2000000 vozidel nebo trošku min.

.Pamatuju že jsem přijel ASO Porsche a řikam, Pane mám hlučný rozvod . Oni mi řekli , že ok. Technik prosil mě o kliče. Potom přišel za cca. 45 minut a řekl, Pane Tomku Fabie musi zůsta u nas . Rozvod je k vyměny. Vracal jsem mhd. Technik mi navrhoval taxika apod. Nechtěl taxika bo má kapsa by byla moc prázdna i ještě by měla dirku :D . Za 7 dnů vola technik a řika, Pane Tomku , přijed'te k nas. Váš vůz je opravený. Od teto doby mám klid s rozvodem ale občas dava divný zvuk. Ale hlavně je klid.

 

Doporučuju všechním teto vlakno  http://www.forum.fcp.pl/viewtopic.php?f=22&t=13076

Editováno: , autor: TOMUS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V ‎29‎.‎9‎.‎2015 at 19:53, mida napsal:

Ahoj, dnes měřen řetěz, který má najeto 45000 km a někdy zachrastí jak traktor a naměřili mu 72mm, zatím v toleranci. Ale nedokázali mi říct kolik naměří u nového řetězu, ví to někdo?

Ahoj, dnes měřen řetěz po dalších 15000km a naměřili mu 73.3mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím po dlouhé době...jen přispěju dnešní zkušeností z preventivní kontroly řetězu u mojí FII. Dopadla tak, že po 17 tis. km. bylo naměřeno to samé jako předtím (cca 1,5 roku zpět) a to 69,7 mm. Rozvody mám na autě zhruba 50 tis. km. Vzhledem k bezproblémové výdrži, začínám pokukovat po chipu :)  Jinak cena byla 661,- Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Dnes se mi stala taková věc.Po technické kontrole která dopadla dobře mi auto přestalo jed,auto začalo při přidání plynu cukat a po chvilce se na displeji objevilo porucha motoru servis.Po opětovném nastartování jsem slyšel z motoru menší klepání.

Mám podezření jestli mi nepreskocil  řetěz při technické a to při kontrole brzd na valcich,myslíte že je to technicky možné?Výsledek budu znát v pondělí nebo v úterý.

Jinak v lednu mi naměřili 73

Fabia combi tsi 63 09 2010 a najeto 98000 a řetěz méně dvakrát naposledy kolem 48000

Editováno: , autor: metas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj 

Oprava provedena, tak nakonec to nebyl řetěz což mě potěšilo ale nakousany kabel k jedné svíčce,byla neuvěřitelne že jsem před a během technické nastartoval šestkrát a posedmé když jsem odjížděl se to projevilo,jak dlouho to bylo nakousany nevím 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
V 26. 1. 2016 at 17:10, Pawouk napsal:

Fabia je vyléčena z nemoci rozvodů - byly vyměněny kompletně včetně ozubených kol. Někdo se mě ptal na cenu, tak v neautorizovaném servisu si za to naúčtovali 6000 Kč, z toho byla rozvodová sada za 3600 Kč. Doufám, že recidiva již nebude. Snad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra, nějak ty citace z jiných témat zlobí. Nicméně mám zprávu o výše popsaném 1.2 TSI - zhruba 13 000 km po výměně kompletních rozvodů (viz výše) se opět začíná u tohoto konkrétního motoru při startech ozývat známý zvuk rozvodů... Nevěřím už ničemu. Najeto něco málo přes 110 tkm, je to už třetí sada rozvodů (takže vlastně s těmi z výroby čtvrtá) a pořád to samé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj panove,

 

mel bych takovy dotaz.Na drazbe jsem koupil Roomstra 1.2 TSI 63kw s najetymi 180 tisici kilometry.Je to rok 2011a prvni uvedeni do provozu je v unoru.Kdyz jsem prochazel motor,vsiml jsem si oznaceni krytu napinaku 03F 109 210 B.Podle toho co jsem tady cetl,tak je to bez vylisku proti preskoceni.Tudis se Vas chci zeptat,zda-li je mozne,aby byl retez jeste puvodni z fabriky,protoze v servisce nic neni.Diky moc za odpovedi.

Editováno: , autor: Icestik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Pawouk napsal:

Možné je všechno, ale křišťálovou kouli tady opravdu nikdo nemá.

Ja vim,ze ne.Jen jsem se ptal,protoze mi to nedalo.Rano,kdyz je to studene,tak to drobet zarinci,ale hned motor bezi,jak ma,tak me to zmatlo a radsi jsem se zeptal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten kryt rozvodu môže, byť oznaceny 210B, na tom oznacení nejak nezáleží, udajne, každý kryt by mal mať nalitok proti preskoceniu a teda su rovnake, len maju rozne cislovanie, asi podľa roku vyroby sa to takto snazili cislovat/si myslim Pawouk by vedel lepsie o tom povedať :-)/ . Dôležitejšie je mať, posledný typ rozvodovej sady aj s kolieskom. Pokial sa riadne pozries do motorovej casti a uvidis tam hlavicku napinaku ciernej farby, tak to by tam mala byt ta posledna rozvodova sada 158B. Inak, mne ta retaz zakazdym pri nastartovani na 2 az 3 sekundicky zarachotí......a to mam poslednu sadu,....motor 1,2tsi 63kw.. 2010.......asi tak....

IMG_20160920_101216.jpg

IMG_20160621_151025.jpg

IMG_20160621_150827.jpg

IMG_20160621_151118.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravičko, podělim se o par postřehu co mam vyměněny motor.  po 36Tis km na novem motoru, vesele si piska turbou už 20tisic km. Po motoru vesele teče olej nejspiš ze sani, lambasonda malem nedala Emise,zadni dil vyfuku na oloupani 1 vrstvy plechu vlnovec na vyfuku  už ma nejlepši leta za sebou, podvozek V 95tisc na renovaci, uloženi zadni napravy,znamy na technicke že to je bežny jev u Fabia. Rozvody zase Řechtaji-možny unik oleje. Svitila kontrolka ESP a vyfukovych plynu, jako kvalitni kutil sem odstranil chyby a šup na technickou a pak hned Bazar:)))-_- TSI už neveřim!!!! Nakonec vyhrala KIA. Ceed,sw po slevě pod 290. Tim to se louči.Diky moc za podporu a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...