Přejít na obsah

Host amissus

Doporučené příspěvky

V jedné polské recenzi na Rapid Spaceback mě zaujala připomínka, že mají rezavý šroub, který drží krytku B sloupku. Jak to vypadá u zdejších dlouhodobějších majitelů Rapida?

 

post-48077-0-19625500-1394914219_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 10 měsíců později...

Ahoj,

už jste se někdo setkal a řešil korozi předních blatníku na Rapidu? V místě za  předním kolem. Kde je blatník dvěma šrouby přišroubován k prahu. Je v tom místě černý molitan a ten je neustále nacucaný vodou. A to i po 14 dnech kdy auto stojí v suchu v garáži. Nedrží se tam hlína apod. jako na jedničkové Fabii. Ale mokro je tam pořad. Mám zástěrky,ale ty na to nemají vliv. Na foto to není vidět,ale nevím,zda už tam koroze je nebo je hrana blatníku špatně nalakovaná. Nepatrné bublinky na laku jsou na obou stranách. Auto je rok 2015,garážované. Ani ne 50 tisíc najeto.

C0F77F8F-0DCB-40A3-A56E-A99F0DA2F6AF.jpeg

B5099E4B-7E86-4429-98C3-F402EFB4B1E2.jpeg

D80DF1DE-BE41-4DB6-88CC-3CA607AB83DD.jpeg

D49D4ADC-74FB-4B36-8DC4-A2DF24D6162A.jpeg

127A986E-1276-4F8D-BB4A-E680F6F28C62.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle molitan co je za předním kolem na celou výšku blatníku jsem hned při prvním přezouvání na zimní kola u mého Rapidu MR 2019 vyndal. Aspoň jde celý prostor pěkně vymývat. Nějak zásadního zvýšení hlučnosti ani špinění prahu mezidveří jsem si nevšiml. Možná časem ty molitany vrátím, ale odříznu jejich spodní část pár cm nad tím spojem prahu s blatnikem, abych to mohl kontrolovat a vymývat 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Kupoval jsem nového Rapida v říjnu 2019. Koukal jsem na videa od martina Vaculíka, kde ukazoval, že Rapidu celkem dost rezne nápravnice (železo pod motorem :) ). Natírali jste to někdo něčím speciálním? Možná jsem to měl udělat ještě když to bylo nové, ale myslím si že to lehce obrousit a natřít něčím bych mohl v létě. Auto si chci nechat cca 8let. najíždím cca 10-12tisíc ročně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že pokud na to budeš cokoli dodatečně patlat, tak při prodeji to může být spíš mínus (každej kdo si toho všimne se bude ptát proč je to natíraný - nebylo to náhodou tahaný ze škarpy?? atd.). Za mě mohu poradit pravidelně podvozek vymývat. Já se snažím několikrát za zimu při oblevě podvozek vymýt, to samé po zbytek roku. Obzvlášť pečlivý pak bývám s vymytím a kontrolou podběhů a podvozku při výměně na letní kola, zimní sůl je největší prevít. Po oschnutí auta pak ještě kontrola podvozku na nájezdech. Mám mj. přes 20 let starou Fabii a v servise kroutí hlavou nad skvělým stavem podvozku :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Mnohem větší průser je pěnové tlumení vpředu nad kolem mezi blatníkem, plastovým podběhem a nosníkem...

 

Prý se to má v autorizáku nějak ořezávat, nikomu to nedělali?

 

TPI 2053393/3

 

 

obrazek.png

Editováno: , autor: tomtom
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...