epo Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Nevadi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 (editace) Tak pises ze stoji rovnako a potom napises ze rozdiel je euro Na fore su minimalne 4 faktury potvrdzujuce ze 502 je lacnejsi + viem o dvoch serviscoh v Ba kde to tiez plati. Cize ceny v Danubii nie su pravidlom. Na tvoju otazku ci to vadi alebo nie dostanes tuna od lubri-expertov vtipne odpovede. Ak si poziadal o pevny, patri tam 502ka. Koluje tu blabol ze 504ka je vyssia ako 502ka. Ano, je vyssia, ale iba matematickym cislom. NIKDE SKODA ANI VW ANI AUDI neuvadza ze 504ka je "lepsia". To si tu len par stamgastov vymyslelo. V prvom rade je 504ka VZDY C3, aby sa mohla dat do DPF a 3cest.katalyzatorov. Servis ti podla spravnosti ma pri pevnom maliat 502ku. Tak kaze navod od auta aj dielenska. Editováno: 3. Listopad 2016, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Jezdíme se známým do stejného servisu, já platím za standartní olej 400.-/litr a on za longlife 600.-/litr, takže nevěřím, že ceny jsou stejné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 (editace) Ale prdlajs... pokud ma kratky interval, není s LL olejem vůbec problem. Problem by byl jen naopak (do prodlouženého intervalu naliti ne-LL oleje). Editováno: 3. Listopad 2016, autor: Tragedie_v_JZD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Zas ty a tvoje nepodlozene dohady. Udrzba auta sa ma riadit manualom a dielenskou. A v nich NIKDE nie je uvedene, ze LL olej moze byt pouzity pri pevnom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Tak ja sice nejsem chemik ani automechanik, ale selsky rozum mi rika, ze LongLife bude takovy typ oleje, ktery si svoje vlastnosti zachova dele (tj. najedu s nim vic km a nemusim ho menit tak casto, jako non-LL). Pokud ho tam naleju, ale vymenim ne za maximalni doporucenou dobu/najezd, ale drive (treba i o polovinu), no tak se maximalne pripravim o financni usporu, kterou bych ziskal tim, ze na jeden olej budu jezdit dvojnasobnou dobu. Pokud LL splnuje normu vyrobce pro dany motor, tak je prece uplne jedno jestli tam bude 10, 15 nebo 30 tis km. Problem asi nastane, kdyz se ta maximalni doba (nebo chvile, kdy si auto trekne o vymenu) vyrazne pretahne... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Selsky rozum casto nema nic spolocne s dodrziavanim pokynov vyrobcu kvoli zaruke. A ako som uz viackrat napisal, pri pevnom tam podla technickej literatury ma ist 502ka a bodka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 před 32 minutami, sk0d@ napsal: Zas ty a tvoje nepodlozene dohady. Udrzba auta sa ma riadit manualom a dielenskou. A v nich NIKDE nie je uvedene, ze LL olej moze byt pouzity pri pevnom. On to není zadny nepodlozeny dohad. To je realita. Pokud ten LL olej ma vydrzet dva roky a 30 000 km, tak nepotrebujes moc mentalni kapacity k tomu, aby jsi zjistl, ze .... tim, ze ho vymenis o rik dřív a o patnact tisíc kilometru ... jaksi uz z principu nic rozbit nemuzes? :-D 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 (editace) Ty si asi zas stojis na vedeni. jaksi z principu porusujes tym pokyny vyrobcu. CHAPES? Ale ked je to realita, hod sem dokument, kde ti Skoda dovoluje dat 504ku pri pevnom. Cakam. Editováno: 3. Listopad 2016, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Proč by měl někdo použití kvalitnějšího oleje než je předepsáno povolovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 (editace) Pretoze je to pravo daneho vyrobcu? Urcovat naplne do auta? A tento krcmovy blabol ze 504ka je lepsia, vies mi ukazat nejaky relevantny dokument co to potvrdzuje? Editováno: 3. Listopad 2016, autor: sk0d@ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Vyplývá to automaticky z předpisu výrobce. To je snad dostatečně průkazný dokument. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 před 11 minutami, sk0d@ napsal: Pretoze je to pravo daneho vyrobcu? Urcovat naplne do auta? A tento krcmovy blabol ze 504ka je lepsia, vies mi ukazat nejaky relevantny dokument co to potvrdzuje? Hele, nemá to smysl, se s Tebou hádat. Realita je taková, že 504 plnohodnotně nahrazuje oleje 501.01, 502, 503, 503.01 (stejně jako 507 nahrazuje většinu starších naftových specifikací). Muzes s tim nesouhlasit, muzes tady vykřikovat, že děláš VAG PowerTrain (či cos to plkal ve vedlejším vlákně), ale to je asi tak jediné, co s tím můžeš dělat. 2 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Cize nemas ten dokument. Krcmove reci. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Snad bude stačit tento dokument http://www.ksp.tul.cz/cz/kpt/obsah/vyuka/stud_materialy/ttv/tribologie.pdf Z tribologie lze snadno dovodit, že čím má mazivo delší životnost, tím je kvalitnější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 To nie je pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Podle me se tu uplne zbytecne hadate o slovicka. Jasne, ze vyrobce uvadi pro pevny interval jiny typ oleje - takovy, ktery dostatecne vyhovuje delce toho intervalu. Ten samy ale bys nemel pouzit pro interval promenlivy, ktery muze dosahnout az dvojnasobku toho pevneho - mel bys pak zadelano na problem. Kdyz ale pouzijes ten, ktery vyrobce doporucuje pro promenlivy interval, tedy s dlouhou zivotnosti, ale vymenis po polovine cyklu, co by vydrzel... tak jedine, co si tim zkazis, je tak akorat rodinny rozpocet prece... 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Tak jak to tedy je? Zkuste to říct při zkoušce z tribologie a uvidíte co se stane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 před 41 minutami, epo napsal: Podle me se tu uplne zbytecne hadate o slovicka. Jasne, ze vyrobce uvadi pro pevny interval jiny typ oleje - takovy, ktery dostatecne vyhovuje delce toho intervalu. Ten samy ale bys nemel pouzit pro interval promenlivy, ktery muze dosahnout az dvojnasobku toho pevneho - mel bys pak zadelano na problem. Kdyz ale pouzijes ten, ktery vyrobce doporucuje pro promenlivy interval, tedy s dlouhou zivotnosti, ale vymenis po polovine cyklu, co by vydrzel... tak jedine, co si tim zkazis, je tak akorat rodinny rozpocet prece... Mas samozrejme pravdu ... :)) všichni, krome sk0da to chápou ... jemu to nevysvětlíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Výkonost jednotlivých specifikací lze porovnat tady http://www.lubrizol.com/EngineOilAdditives/ACEA/RelativePerformanceTool/default.html 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tragedie_v_JZD Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 Na tenzhle web jsem narazil taky ... ale ani jsem to sem nedaval .. to prece totiž není oficialni VW aplikace a VW prikaz :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 (editace) Další věc je, že nejsou longlife oleje, ale longlife výměnné intervaly. I olej bez doslovného označení longlife jde použít pro longlife výměnné intervaly. Článek je v mazivářské poradně. http://forum.skodahome.cz/applications/core/interface/file/attachment.php?id=344665 Problém není délka výměnných intervalů, ale omezení aditiv kvůli filtrům pevných částic. Ale stejně omezený obsah aditiv mají i oleje Api SM, SN. Takže to je trochu problém a je úsměvné bát se olejů VW 504.00 a velebit oleje Api SM, SN. V návodu od Fábie HTP výrobce dovoluje pro pevný interval použití olejů 501, 502 nebo 504. viz příloha oleje.pdf Editováno: 3. Listopad 2016, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 3. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2016 My nie sme v teme htp a bavime sa konkretne 1.2tsi, cize mazivarske poradne tu zbytocne miesas. Ma tam ist 502. Ste tu uz traja co hajite pouzitie 504ky pri pevnom, a ja stale cakam na dokument od Skody co to povoluje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sTebliczek Vloženo 4. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2016 : A kdyz vyda Slovenska vlada dokument, ze mas skocit z okna.... skocis? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 4. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2016 Cize nic take nikto z vas nema. Tymto by som uzavrel tento lacny krcmovy mytus a uz sa k tomu nebudem vraciat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.