vormen Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 já taky ne, už se to tu někde zmínilo, prý už FI combi to tak měla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 (editace) Třeba tam pumpuje to vodu sám ostřikovač, vzadu je černá trubička, na kterou se nasazuje hadička. Takže by to nemuselo uvnitř těsnit... Nějaký dobrovolník na pitvu světla? :) Editováno: 18. Květen 2020, autor: Kuchar7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 @Wazi za dazda natece a je to dole, ak je malo vody. V prvej faze vidieg len orosenie. Postupne voda pribuda a potom to bude vidiet regulerne. Ak mas len rosu, tak pockaj kym sa trocha nazbiera, ci umi a hor sa reklamovat. A o mesiac mozes zase ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 (editace) @Kuchar7 To je dobrý postřeh! Na F1 combi to dělalo kámošce. Chlapi, co tady řešíme jsou samé prkotiny, je to jeden rok starý model který má novou techniku, řeči o navoněné bídě jsou myslím nemístné, vzpomeňme na S3 když přišel, byl to samý problém. Koupil jsem,proto těsně před faceliftem a jsem spokojený a nejsem sám. Arteon, rovněž jsme brali rok starý model a měnilo se: Navigace, zadní dcc tlumiče, obě přední světla, byla v nich voda jako v mlhovce ve Scale, oloupaný chrom z mřízek a lišt a to byl trapas , kůže ze šaltry,ihned po koupi se dělala geometrie, auto táhlo na stranu. Horší je že ten Arteon stál 1.6mil což jsou 3 moje Scaly, až bylo závad víc stál Arteon 14dnů v servisu, včetně servisky je po problémech, jo těch 14dnů jme byli zrovna v našem milovaném Chorvatsku, takže proto planování reklamačky. Hlavně je potřeba to brát v klidu, prodat to jde vždycky a jít třeba do Mercedesu, Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Porsche,Bentley, kde ta kvalita bude MOŽNÁ lepší.?? Chlapi koupili jsme nové modely během prvního roku produkce, tak počitejme stím, že to není vychytané. Já třeba počkám až bude závad víc a pak domluvím servis až budem na dovči, stejně jak na Arteonu. Je to jen auto a nemá smysl si ničit zdraví kvůli třeba vodě v mlhovce nebo vrzajícím madlům dveří? Zdraví máme jen jedno? Editováno: 18. Květen 2020, autor: xtrack 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 @Kuchar7 inak to nie je zly napad. Keby stare v servise po vymene sa dalo zobrat, tak vykucham. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 @xtrack akurat jeden rozdiel je asi pri aertone a scale. Ze pri prvom ti nahradny voz daju 100%, pri scale sa ho musis domahat cez importera a argumentami, ze mas narok. A hlavne, ked nabehne zase kazdodenne cestovanie, vypadok auta mnohy z nas si dovolit nemozu. Takze holt aj taka prkotina, ako brzdove svetlo odstavi auto na den. A hlavne, ked sa tie vady dokola vracaju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 Podívejte se jak vypadá světlo na O1 combi, ta tryska jde úplně mimo světlo a i kdyby upadla hadička, tak se voda dovnitř nedostane. Pochybuju, že to je teď jinak, že by to najednou vedlo přes vnitřek přímo kolem ledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kuchar7 Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 Chtělo by to vykuchat, jak je to mechanicky udělaný :) Každopádně ten černý trn je napojen na červenou trysku. Takže pokud je spoj netěsný a není to úplně dokonale odtěsněný od prostoru ledek, tak ten tlak vody by tam mohl něco protlačit... 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 @csabac Tak náhradní auto jsem nikdy u žádného nevyžadoval, protože je měli lidé co měli svoje auto po bouračkách. Navíc doma máme 2/3 auta tak to vždy lze nějak udělat. Jinak teda rekkamace u VW řeší ne VW ale PORSCHE ČR jako importér a domluva/ uznání reklamace třeba na kůži a chrom to bylo na delší dopisování už i mě jako klienta. Jasně ty potřebuješ auto denně, to je jasné, ale psal jsi že Tvá žena má Vitaru a služebního Superba, tak snad by to šlo nějak na týden udělat, třeba jak budete na dovči. Ale neber to jako radu pls? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 @xtrack neviem to sklbit. vitarou jazdi ona. A superba ma vo firme a chodia s nim na pojednavania, ci rokovania ti co ho potrebuju. Vacsinnou denne. A ten je na firmu s jej spolocnikom, takze take auto ja brat ani nechcem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 (editace) před 44 minutami, xtrack napsal: Chlapi koupili jsme nové modely během prvního roku produkce, tak počitejme stím, že to není vychytané. No tak to těch několik tisícovek majitelů nového modelu na počátku výroby má být vždy a napořád jako zkušební jezdci Škodovky za vlastní nervy a peníze? No to mě teda potěš! Představa, že si objednám v dobré restauraci oběd a donesou mi připálené jídlo s omluvou, že tam mají nového kuchaře a ať jim tedy prominu, že se to vždycky stává, když jim nastoupí nová síla a trvá nějaký čas než se zaučí? To by se nám asi nelíbilo že? Tak proč tedy musím tohle trpět za nepoměrně větší peníze u nových aut. Ať automobilky dělají pořádně svoji práci a nechrlí neustále a čím dál rychleji nové a nedostatečně odzkoušené vozy. Řeči, že konkurence by je převálcovala, pokud by zvolnili modelovou obměnu, si mohou strčit za klobouk, já jako zákazník požaduji kvalitu hned a né až po nějakém čase. Editováno: 18. Květen 2020, autor: DušanV 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 (editace) @DušanV To máš pravdu, ale není to problém jen škodovky, jak jsem psal i VW a všech ostatních. Prostě to tak je, první modelové roky děláme jak říkáš testovací jezdce, ale každý má na výběr si buď koupit nový nebo vychytaný model, té nebo jiné automobilky třeba po 5ti letech prodeje. Kdyby mě donesli připálené jídlo, nezaplatím ho, do auta nevidíme, bohužel. Ale je dobré říct, že pořád tady řešíme fakt banality, žadné fatální selháni čehokoliv a vyřazení z provozu. Auta se stala konzumním a spotřebním zbožím, jestli jeto dobře nebo ne, těžko říct... jedno je jisté, díky tomu jsou auta teď dostupnější více než v jaké koliv jiné době. Editováno: 18. Květen 2020, autor: xtrack 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 18. Květen 2020 Sdílet Vloženo 18. Květen 2020 @xtrack ale ani banality nevedia doladit. A uz som mal i spojku v reklamacii a tak klepe to stale. Auto mali 3 tyzdne a vysledok, ako keby nebolo u nich a nemenili. Sedanka to iste a nebodaj sa ozve zase i ta kontrolka zhavenia. Fakt som tomu tdi veril, ze to je odladeny motor so vsetkym vratane spojky. A najgorsie je to, ze ak to auto raz budem chcet predat, tak bude mat zaznam zo servisu dlhy ako rolka toaletaku. No a kto normalny si to kupi? Problem je skor ten, ze SA riesenie nema, lebo to tie diely si nekvalitne. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 (editace) @csabac Já vím, u Tebe je to už do nebe volájící, je to extrém co všechno je u Tebe špatně? Chápu Tvoji nasranost, byl bych na tom stejně i se zanevřením na ŠA!? Myslel jsem spíše ty ostatní problémy co se zde řeší jako že jsou banality. Kontrolka žhavení už se neobjevila? Spojku Ti komplet vyměnili i s dvojhmotou? Editováno: 19. Květen 2020, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 Srandovní je, že na kvalitu interiéru a pazvuky si stěžují i Italové :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 Při prodeji se o reklamacích nikdo nedozví, ve standardním výpisu nejsou, ŠA je na v separátním systému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlnka Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 Jak už zde bylo řečeno, kvalita se zhoršila téměř u všech značek. Obrázek z fóra suzuki clubu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 @xtrack ja fakt neviem co menili a co nie. v telefone mi tvrdila, ze sla cela spojka. Pri preberani to boli uz len lamely. Pani mi ale po tel. dala 2 prisluby a ked som prisiel, bolo to vzdy inak. To bol dovod aj naposledy, ze som auto po 2 takomto jednani nenechal a siel spat 30km do dalsieho servisu. Nemam rad, ak sa na niecom dohodneme, ja sa prisposobim, meram cestu - 30km, stracam svoj cas a potom to neplati. A to zhavenie je zatial ok. Ku podivu aj sedanka. A to ma za sebou cca 300km. Zasekla sa a je to super pocit, ze sadam do nastavenej polohy a necitim unavu sije :D Momentalne su problemy vzadu :D To brzdove a stierac vydaval pri istreknuti okna ten zvuk trafo stanice i za sucheho pocasia. Mozno to bude mat suvis s tym brzdovym i ked si nemyslim. Inak ta guma okolo okna pri stieraci, tesni. Ale toto momentalne riesit nejdem. Uz to chcem nazbierat na komplet, alebo do stavu, ze to totalne odide a bude to jednoznacne reklamovatelne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 (editace) @csabac budiž Ti to kamaráde aspoň trochu útěchou? Kluci já nevím jestli to tady už někdo nedal. Je to servis v našem městě, kde jsem s nimi skončil po tom se se vysrali na výměnu brzdovky a odešly mě pak záhadně brzdy na LZ, PP a PZ kole, brdovku jen odpustili. Viz fotky pouze 3 kotoučů, LP byl jak nový, auto pak silně táhlo doleva.5let k nim nejezdím. Neřešil jsem to s nimi, bylo to neprokazatelné, navíc po dalších 2letech. Pana Kopeckého je mě líto. Ale s tou výhružkou pod pokutou 500tis za negativní recenzi tak to už je kurevsky přes čáru. Svoboda slova a demokracie je pod ústavou. Jo aha už to tady dával p. Kopecký mladší? https://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/220452801080518/ Editováno: 19. Květen 2020, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DušanV Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 (editace) Docela přesná výpověď o úrovni a hlavně o ochotě dnešních autorizovaných servisů Škoda v ČR. Je to ale obraz, jak se na to dívá a hlavně jak se k tomu staví mateřská automobilka ŠKODA, potažmo nadřízený hlavní koncern VW AG, pokud bude ochota a vůle více šlapat na servisy, tak si něco takového žádný z nich nedovolí . Všechno co je řečeno v tom TV pořadu jen potvrzuje moje dosavadní zkušenosti. Malý problém s jednoduchým řešením dovede vyřešit i cvičená opice (jak mi kdysi říkával šéf v práci). Na větší problém a složitější řešení už musíš mít vycvičené (zaučené) lidi a podporu a podmínky z vrchu. Editováno: 19. Květen 2020, autor: DušanV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 19. Květen 2020 Sdílet Vloženo 19. Květen 2020 Je to tak, ojetiny si servisuji v malém autoservisu, kde jsou hned dva automechanici od Škody. Měli na každou opravdu stanovený čas, ten se v "rámci optimalizace" zkracuje na takovou úroveň, že jakékoliv aktivity navíc nejdou dělat(promazat, otestovat pevnost okolních součástí atd.). Vedení Škody si hraje na jakousi "ligu", ve skutečnosti je to cesta do horší kvality. Dobří automechanici utíkají, noví dělají s chybama a bez kontroly zkušeného. Mě jenom překvapuje, že se to děje zrovna u Škody, která se finančně nemá špatně :-) Kvalita je obecně zrádná věc. Vidím na Třinecku jak přibývá Toyot a Hond na úkor Škodovek a to i u důchodců! :-) Ono totiž když Vám na tři roky staré Fábii reznou páte dveře nebo ve Scale za 5500000kc(Style 1.5 TSI) vržou madla jak Švejkovi kolena, už to jde přes hranu i pro fandu Škody :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 21. Květen 2020 Sdílet Vloženo 21. Květen 2020 @bobanHTP Samozřejmě do jisté míry máš pravdu a právě toto téma řešíme i u mě v Superbu. Ale netřeba z vrzajících madel dělat tragedii, co kdyby ti madlo vzrlo v S-Class za 4mega? ? Prostě je to spotřebák, za 16.průměrných platů máš nabušenou Scalu. Hele tento týden se nám zesrala lednička, 23měs staré vestavné AEG za 37tis. Uteklo chladivo, smrad na umření? No tak jsme vzali Samsung za 20 a snad bude lepší. Doufám že nám vrátí $ za Aeg, jinak budu mít lednici navíc? No a mám si rvát vlasy? Zdraví máme jen jedno? Tím chci říct že kvalita jde všude u všech věcí do kopru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal T. Vloženo 21. Květen 2020 Sdílet Vloženo 21. Květen 2020 Dneska jsem šel kolem auta a všiml si, že odmlžená mlhovka se opět zamlžila aniž bych auto myl nebo pršelo :D Přisuzuji to včerejší jízdě na sluníčku, kdy se patrně z rezervoáru (levá část odrazky) přelila v zatáčkách uvězněná voda do mlhovky (výparník :D). Ze servisního mailu zatím žádné info... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boonno Vloženo 22. Květen 2020 Sdílet Vloženo 22. Květen 2020 Tak se sedačkama jsem na první pokus neuspěl. Prý porovnávali mechanismus ještě s dalšíma třema scalalama a vše je stejné. Že mi sedadlo vyměnit nemůžou protože by jim to škodovka neproplatila. Ale ochotu měl pán velkou. Když problém přetrvá, mám to tam znovu dovést, že si auto nechají dýl a zkusí ho i trochu projet atd aby viděli jak se chová za jídzy a po delší trase. Že snad i náhradní auto by mezitím bylo. Tak zase takový přístup, mě trochu vrátil náladu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
csabac Vloženo 22. Květen 2020 Sdílet Vloženo 22. Květen 2020 @boonno neuznali reklamaciu a mas dobry pocit? odbil ta diplomaticky. nezartuj, si zakaznik s vadnou sedackou! to, ze mechanizmus je u ostatnych taky isty nie je vysvetlenie, preco by sa vadala nemala diat. ved i ostatne suciastky su totozne s ostatnymi scalami a mozu sa pokazit. a ked je to konstrukcna vada sedanky, tak potom ten mechanizmus je samotne zle navrhnuty. ako, mne sa to zaseklo tento tyzden a 600km sa nepohlo. je mi jasne, ze same sa to neopravilo, no chcel som video v style, ze nalepim stary mobil na B stlpik oproti koliesku a nahram sklopenie za jazdy, aby sa nemohli vyhovarat. tak cakam, kedy sa to pohne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.