Přejít na obsah

Výměna rozvodů 1.4 MPI


fabia1,4

Doporučené příspěvky

Tenhle rozvod je tak jednoduchý,že namontovat ho špatně je umění.To by se mechanikovi stát nemělo.Spíš se tím motorem pohybují kusy toho humusu a zakrývají,co nemají.Také to pochopitelně nesvědčí hydraulickým zdvihátkům ventilů.Nemaže se,co se má mazat,nevymezují se správně vůle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten nános hnusu nemá na chybu vačkového hřídele vliv.

Ten vznikl patrně proto, že výměna oleje nebyla právě častá, pronikající chladící kapalina má asi taky svůj vliv, ale to by ti ubývala z expanzky.

 

Tady jsou v podstatě jen tři možnosti: buď je vadný to čidlo, nebo je poškozenej kabel co k němu vede. Jak se motor vykláněl při výměně rozvodů, mohl se dorazit.

Další možnost je, že při výměně rozvodů nebylo dodržený správný nastavení - třeba mu to uteklo o zub. 

Je tu ještě jedna nepravděpodobná možnost  a to, že před časem byly v prodeji sady s chybně označenýma kolami.

Pokud byla použitá nějaká stará zásoba s pořádnou porcí smůly je tu i tato možnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, podobny priznaky sice joo, ale ne takhle zaprasenej motor. Jak to muzes vytacet kdyz je to v takovym stavu?  

Nejdriv ten celej motor poradne vycisti tzn. Proplach a pak stejne bych dal dolu vanu, hlavu abych to zkontroloval.. Rovnou muzes zkontrolovat rozvody... 

To co se stalo me, bylo zapomenuti klinku..

Tvuj motor potrebuje kompletni GO!

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po vyčistení ide auto normalnym vykonom, mechanik mi povedal, ze musel menit dva hydrostely, ze boli pridrete,

 

akurat jedna moja poznamka, alebo otazka, aka by bola kompresia valcov pri zadretych dvoch hydrosteloch?  meral som tlaky este pred vycistenim pri zahriatom motore, namiesto sviecok,  a tie boli 1-4 valec,  150 psi, 150 psi, 170 psi a 150 psi, neveim ci su dobre, ale ak hej ako moze byt tlako motora dobry ked je jeho cast pridreta?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nerobil sa preplach, no name autoservis alebo mechanik tak to nazvem, mi rozobral motor a tak sa ocistil, dalo sa nove tesnenie ked uz bola hlava dole, akurat si to musim este skontrolovat ci to fakt vycistil, aspon dam dole viko, a uz mi ani kontrolka nesvieti

Editováno: , autor: Dussi
doplnenie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bez proplachu se to asi vyčistí těžko.Jedině pokud je jisté,že se ta hmota uvnitř zahřátím rozpustila.To musel vidět ten mechanik,když motor rozebíral.Pokud měl ten motor rozebraný,tak v něm stejně musel ten olej zase vyměnit.Ty rozvody musel také rozebrat,když měnil zdvihátka,takže kontrolka nesvítí,žádná chyba by tam neměla být.Pokud to jezdí jak má a nechceš do toho motoru moc investovat,tak bych jen sledoval čistotu a množství toho oleje,případně teď po montáži hlavy také chladící kapalinu.Také bych zkrátil termín pro první výměnu oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

daval sa novy olej 5w-40, ano planujem kratsiu dobu vymeny, mozno po 3 000 kn vymenim, musia sa davat dole rozvody? Pretoze pri vymene rozvodov cistil blok motora uz pred tym, spominal ujko ze netreba davat dole, tak neviem, rozmyslam ze vymenim vodu, kvapalinu mam nachystanu

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud sundaval hlavu jak jsi psal,tak chladící kapalinu musel vypustit také,takže jí pravděpodobně vyměnil.S těmi rozvody těžko říct,ale pokud měnil hydroštely,tak je musel mít rozebrané.A zanesené to bylo,to jsi viděl sám.Teď je otázka,když vyměnil jen dva,jak budou fungovat ty ostatní.A při výměně oleje rozvody rozebírat nepotřebuješ.Jen zahřeješ motor,aby byl olej teplý,zajedeš na jámu,nebo nějaké nájezdy,zespodu odmontuješ plastový kryt motoru,pod olejovou vanu si dáš nádobu , vyšroubuješ vypouštěcí šroub a necháš olej vytéct a vykapat.Ještě je k tomu třeba nahoře otevřít plnící otvor na víku,aby dovnitř mohl vzduch.Pak už jen vyměníš plnoprůtokový olejový filtr za nový,zašroubuješ vypouštěcí šroub a do motoru naleješ cca 4l nového oleje podle měrky.Hladinu musíš zkontrolovat na rovně stojícím autě.To je všechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Tak jsem se taky rozhodl, že bych to nechal na své 1.4MPi 50kW vyměnit, řechtá to šlušně. No psal jsem do jednoho servisu, kolik si mám připravit a tohle mi přišlo jako cenová nabídka :D

 

sada rozvodového řetězu  840,- bez DPH
6 hod práce                   3540, bez DPH
Celkem                         4380,-bez DPH
Celkem s daní               5300,- Kč DPH
 
Celkem slušný, to i v atorizáku by to bylo snad levnější, nejvíc se mi líbí těch 6hodin práce :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...