Přejít na obsah

Octavii 2 FL nebo Tourku?


Václav Š.

Doporučené příspěvky

No tak jsem se vrátil ze salonu. Výsledek je takovýto:

Prodejce se mi neustále snažil cpát úvěr, ačkoliv jsem mu několikrát říkal, že zájem mám spíše o leasing. Jako by pro něj leasing vůbec neexistoval, furt jen úvěr, úvěr, úvěr. Moc se mu nelíbila ani moje konfigurace, rozmlouval mi mlhovky s cornerem. Strašně se divil, že když si do Primy objednám ESP a hlavový airbagy, tak auto vychází výhodněji, než když si do Classicu objednám klimatizaci. Neustále mi cpal rezervu. Furt. Že prej ještě neprodali žádný auto bez rezervy. Trval na tom tak usilovně, jako kdyby k defektům docházelo každý týden. My jsme nepíchli s žádným autem už od roku 2001 ani jednou.

Nech si udělat nabídku leasingu a pokud bude rpsn včetně pojištění víc jak 10% tak na ně pořádně zatlač ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bojlere zdar,

budu asi trochu oponovat.OII je bez debaty o ten parníček dál,to podepíšu,ale.....Nejsem si jistej,zda uplně obyčejnej řidič co najede do roka 15-20 tis. km,v extrému se pohybuje minimálně apod.,ten rozdíl dokáže vůbec vnímat.....Není pro něj lepší radši to kilčo pošetřit a jet někam s rodinou na dovolenou?Pro tenhle typ řidiče,a že jich je dost,je dostačující volba.

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To záleží samozřejmě na přístupu k nákupu. Asi sem nešťastně zvolil vyjádření pomocí toho cenovýho rozdílu. Chtěl sem hlavně říct, že přispěvek od Igora vyzněl, jako kdyby to byly dvě kvalitativně srovnatelný alternativy. Pro někoho je to buřt, já tam vidím rozdíly obrovský. No a model nenáročného řidiče s nájezdem 15kkm za rok? Každej si myslim aspoň trochu pozná výrazně jistější podvozek a nebo lepší sedadla, ne?

Buďme rádi, že je z čeho vybírat. Dneska si u Škody člověk koupít za 285 Toura s klimatizací a dálkovým centrálem, za 315 R s mnohem větší výbavou a jiným zaměřením a na 330ti začíná OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To záleží samozřejmě na přístupu k nákupu. Asi sem nešťastně zvolil vyjádření pomocí toho cenovýho rozdílu. Chtěl sem hlavně říct, že přispěvek od Igora vyzněl, jako kdyby to byly dvě kvalitativně srovnatelný alternativy. Pro někoho je to buřt, já tam vidím rozdíly obrovský. No a model nenáročného řidiče s nájezdem 15kkm za rok? Každej si myslim aspoň trochu pozná výrazně jistější podvozek a nebo lepší sedadla, ne?

Buďme rádi, že je z čeho vybírat. Dneska si u Škody člověk koupít za 285 Toura s klimatizací a dálkovým centrálem, za 315 R s mnohem větší výbavou a jiným zaměřením a na 330ti začíná OII.

jenže taky je to otázka jakou motorizaci kdo chce....novou O2 v TDI za 330 nekoupíš (a onejake vybavicce uz ani nemluve) .. řekl bych že se to vše bude hlavně odvíjet od najetých km ročně....třeba já, jelikož najíždím denně do práce celkem cca 150km po dálnici sem jednoznačně vzal TDI Tour (sice to nebdue tak pohodlné ale spíš potřebuju aby si auto odbývalo poslušně svojí práci)- kdybych autem najel cca kolem 15ti tis km nebo často po městě (jako jsem to měl doteď) tak beru rozhodně benzín klidně tu 1.6 O2 anebo pravděpodobněji i něco jinýho než škodárnu a hlavně asi ňakou ojetou vyhoněnou mrdku jak tu někdo psal :--D ve výsostný výbavě pže při malým nájezdu dobrá ojetina vydrží hodně dlouho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bojler: Pozor, ja netvrdím, že OII nemá navrch! Jednoznačne má, to bez debaty. Treba si však uvedomiť to, že si za to Škoda aj zapýta slušný balík peňazí... Z hľadiska predajov u OII sú najpredávanejšie verzie Ambiente, 1,6 alebo v prípade firiem 1,9 TDI. Obyčajný Classic sa predá veľmi výnimočne, teraz sa to ale dosť rozbehlo vďaka podpore základných modelov Prima v CZ alebo Family v SK. Celkovo je cieľový zákazník OII je úplne iný, než u Tourky. Zákazník, ktorý prichádza do showroomu so záujmom o OII, o Tourke vôbec neuvažuje a odchádza s objednávkou na OII.

Môj názor na Tour vs OII sa týkal zákazníka, ktorý primárne uvažuje o Toure, a variantne o najlacnejšej OII. V tomto prípade je naozaj logickejšie uprednostniť Tour. Zákazník uvažujúci o Toure hľadí v prvom rade na cenu, a pre takéhoto zákazníka sú multilink u OII a ďaľšie detaily úplne vedľajšie, keď za ne musí vyplatiť kopec penazí navyše.

Ostatne to, že som nenapísal žiadnu blbosť, svedčí aj to, že mi dosť ľudí dalo za pravdu :punk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne, je to hlavne o penezich. Mnoho lidi, co si ted objednalo ci bude objednavat tourku, tak zprvu nejspis uvazovali o fabii. Ale kdyz skodovka sla s cenou tak pekne dolu (hlavne u diesela), tak si ti lide rekli, proc bych si mel brat "jen" fabii, kdyz za ty penize mohu mit octavii (to byl i muj pripad). Sice je to starsi model, ale porad vypada velmi slusne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne, je to hlavne o penezich. Mnoho lidi, co si ted objednalo ci bude objednavat tourku, tak zprvu nejspis uvazovali o fabii. Ale kdyz skodovka sla s cenou tak pekne dolu (hlavne u diesela), tak si ti lide rekli, proc bych si mel brat "jen" fabii, kdyz za ty penize mohu mit octavii (to byl i muj pripad). Sice je to starsi model, ale porad vypada velmi slusne.

nebo nekteří lidi uvažovali o ojetinách střední (příp. nižší střední) třídy ale když přišla ta super nabídka tak se nedá svítit, protože nový je nový...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Igor: já s tím souhlasím a taky si to myslím. jenom sem nějak nepostřehl, že se na to díváš pohledem potenciálního kupce ojetiny/základní fabky. pak to samozřejmě sedí. a nesedělo mě to :)

Jinak když sem se dneska podíval na ceny čtyřletých kusů OII, tak sem byl hodně překvapenej.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejne by me zajimalo, jak jsou na tom momentalni prodeje octavie tour vs octavie fl. Na auto.cz vysla cisla prodeju za mesic zari. A nejakej manik v diskuzi napsal, ze od spusteni akce octavia tour TRUMF se prodalo (vcetne aktualnich objednavek) 4500 ks. Tak by me zajimalo, jestli je tato informace pravdiva a hlavne co si o tom myslite.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak ja som do toho tiež práskol, viď môj nový avatar a podpis -_-

O kúpe jazdených OII za súčasnej situácie bohuziaľ nemá význam uvažovať. Kusy s vekom okolo 3-4 roky, s nájazdom okolo 100-120tisíc km sa pohybujú od 10tisíc do 12tisíc €. Keď nová OII Family 1,4 59kw začína na cene 12tisíc €, o jazdenej uvažuje naozaj málokto. Pádu cien pomohol aj facelift, predfaceliftové kusy majú o dosť nižšiu cenu než mali trebárs na jar. Napriek tomu sa ale dajú nájsť skvosty, ako napr 2 roky stará OII Ambiente Combi 1,9 TDI s nájazdom 130tisíc km za 13tisíc € :blink:

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, 1.6 tku nemusíš tolik točit, spotřeba při rozumný jízdě bude ještě nižší..já se s OI držel dlouhodobě na 6,5, trasu Brno -Blansko jsem často dal i za 5.6 l....

1,4 by byla moc chcíplá, už tak je ta 1,6 pro Octu na hraně...občas by pár koníků kurevsky bodlo :smich:

Já bych rozhodně doporučoval 1,6 - dnes jsem si jednu fungl novou dovezl domů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapomněl jsem sem napsat, že už máme doma přes týden Tourku konečně. Původní dodací lhůta měla být až týden před Vánocemi, ale asi nemají ve škodovce co dělat :)

Zatím vše v pohodě, ale tak je to nový, tak snad to taky vydrží :) . Každopádně mě překvapilo, že se na některých místech fest šetří a tak třeba víčko nádrže není elektricky otevíratelné, ale na odklopení a klasický uzávěr se zámkem (myslel jsem že tohle skončilo někde u felicií, ale asi teda ne), přední světla se sice tváří jako že jsou připravena na mlhovky nebo denní svícení, ale ze zadní strany jsou normálně komplet v kuse v tomto prostoru boční čočky zalité plastem a nejde se tam tedy ani dostat a jen tak to dodělat. Jinak jsem snad na nic nenarazil. Teď pořád jen otec věčně mrčí, že si sice koupil nový auto, ale že má poloviční výbavu co já ve své oktě a ještě mu to proti ní prd jede :D

Ale já ho zase uklidňuju, že on má aspoň čtyři roky záruku a nebude se o to muset moc starat. Tak doufám že to bude fakt ok a bude s tím vozítkem jen spokojen.

Jinak je to tedy trochu dovybavená 1,9tdi pd 74kw za 360kkč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem to ještě ani nenafotil vlastně. Jediný fotky zatím budou ze salónu, když si mě tam fotili při přebírání u auta (a já si dělal prču, že když to přes večer co to bude u mě ukradnou, tak bude mít otec aspoň pěknou vzpomínku :D )

Zítra to snad pojedeme provětrat trochu více, tak to nějak bliknu. Zatím jsem docela nešťastný ze spotřeby, ale snad je to jen těma cmrndačkama. Každopádně proti mé rotačce je to zatím pěknej úlet v číslech spotřeby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsme byly obě oktulky trochu provětrat společně za účelem nafocení a hlavně porovnání spotřeb. Na shodné kopcovité trase kdy se jelo spíše do mírnějších kopců jsem dojel s rotačkou za 5,3 a otec s PDčkem za 7,8 :( . Na cestě zpět, kde se dost cesty jede spíše z mírného kopce a skoro není potřeba používat plyn už to bylo trochu lepší a já jel za 3,9 , otec za 4,9. Tedy ta zpáteční cesta už byla trochu rozumnější a s rozdílem litru určitě u toho auta počítám. Já mám spotřebu ověřenou i přes dolévání do nádrže, otcovu ještě nemáme přesně změřenou, protože auto prd najezdilo zatím. Doufám tedy že mu jen trochu lže palubák a bude spotřeba nižší.

Editováno: , autor: ZbysekS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak se připojuji s křížkem po funuse,ale přece.Řešil jsem stejnou situaci,které se tato sekce týká.Mám momentálně Octu I. 1,9 66kw a jsem z ní motorově nadšenej.Nevím zda se povedl kus,ale nemůžu si ji vynachválit.Jelikož jsem se rozhodl ji poslat z důvodu stáří dál (r.v.2003) ,zvažoval jsem z momentální nabídky a) Octávia Tour Trumf combi 1,9 74kw,nebo Octávii Prima 1,6 TDI CR + doplňková výbava.Hned v začátku jsem zjistil,že Prima je sice fajn,(moc se mi nelíbí.Můj šálek kávy je původní Octa II.,ale to je věc názoru.Ty nový světla mne prostě neberou ) ale nemá ani dělené sedačky,nejde počítač,má jen o jeden pytel víc než Tour Trumf,nemá zrcátka v barvě,nemá ....... .No a jelikož najezdím ročně tak těch 15-20 000km,tak jsem se nakonec rozhodl pro Tour Trumf 1,9Tdi ( samozřejmě v barvě Arctic,která je boží ),jen se bojím motoru a spotřeby.Papírově je spotřeba téměř stejná jako u staré,ale v reálu je to prý o cca 0,5 litru i víc větší ( nedej bože ty hodnoty co jsem tu četl kolem 7 litrů :help: .Doplácal jsem tam mlhovky a pár blbostí a doufám,že to bude držák jako moje stará ( Octávie ). Cenovej rozdíl minimálně 100 000,- a to jsem usmlouval ještě z akční ceny nějakejch 5% dolů ( mrcha víc nedal ;) ).Šoupnul jsem tam ještě prodlouženou záruku na 4 roky a teď už jen sedím doma a čekám,kdy to ta Škodovka dovalí :palec2:

( Jinak ono je to i ohledně věcí kolem. Tažné na tour je za cca 3800vč.montáže,ale na Primu už asi 8500,-.To nemluvím o tom,jak na Primu dávám zahrádku :wacko: ,to si hned vzpomínám na starou 120L,kde jsem pod uchycení dával gumu,abych to moc neodřel .... no a situace se asi vrací )

Editováno: , autor: kobra
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...