Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


672 témat v tomto fóru

  1. 1.2HTP 40kW

    • 18 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
  2. Fabia 1.2 12V

    • 15 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 11.5k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
  3. Problém se startováním

    • 10 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
  4. Nedrží volnoběh

    • 9 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
  5. 1.2 12v 47kw

    • 13 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
  6. 1,2 - 51kW 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 11k zobrazení
  7. staré a nové HTP 12V 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.8k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 10.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  8. Výmena palivovej hadice

    • 18 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
  9. Chcípání motoru při volnoběhu

    • 7 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  10. Výměna motoru AZQ za BME

    • 9 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  11. Fabie 1.2 htp 40KW

    • 3 odpovědi
    • 10.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  12. Ake su vhodne otacky?

    • 10 odpovědí
    • 10.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobře, aspoň vím kterým možným směrem jít až se to odehraje u mých R + F3 z inkriminované doby 
    • Ano, bude to ukazovat nanejvýš šipky, nebo světové strany, ale mapu ne. Jistotu získáte v AS, nebo od někoho z majitelů. Ten malý virtuál mapu ani nemá v podstatě kde zobrazit. 
    • U mě na to počasí vliv mělo. Při těch mínusových teplotách mi to blbnulo několikrát, od té doby ani jednou.
    • Je to Karoq Drive 10/2024 a když procházím nastavení virtuálního kokpitu, tak při volbě informací k zobrazení se navigace nabízí, jen nevím zda by to ukazovalo mapu nebo jen nějaké zjednodušené zobrazení, např. pouze šipky. No a kupovat navigaci za plnou cenu, abych pak zjistil, že to nejde, se mi fakt nechce. Kdyby alespoň existovala trial verze k vyzkoušení před koupí. 
    • Příteli okřídleného šípu, první a poslední fotografie. Zajímá mne, kdy byly pořízeny? Před demontáži onoho krytu v servisu? Jedná se mi o to, že kryt je špatně nasazený. Kryt ve směru na nárazník má ve předu čtyři tzv. úchyty, které mají být vidět. Jdou vidět pouze tři. Pokud si Ty s tím nějak nešmajstroval, tak kdo jej tak špakně nasadil. To je otázka která mne a Tebe by měla zajímat. Osobně si myslím, hypoteticky, že kdyby si někde na něco najel, není možné, aby ten plast a on je dost pevný, aby se tak prohnul a aby motor, který má jisté vibrace, se o něj vana brousila. Šrámy mohou být, třeba od nějaké větvičky, kterou si přehlédl na silnici. Aby ten kryt dřel vanu, musela by být na kryru motoru směrem k vaně boule vypouklá tak cca 2 cm. Mezi vanou a krytem musí být utčitý prostor, aby v případě pohybu motoru se vana samovolně neobrušovala o jeho ochranný kryt. Osobně si nechci připustit, že motor klesl z důvodu nějakého poškození silentbloků, je to nové auto. Ale člověk nikdy neví. Radek.
×
×
  • Vytvořit nový...