Motor 1.4 MPI
722 témat v tomto fóru
-
Fabia 1,4 Mpi, 60000km, r.v. 2000,po výměně motorového oleje a ujetí cca 50 km se mi v různých časových intervalech rozsvěcuje kontrolka mazání s akustickým signálem, někdy zhasne hned jindy drží déle, kontrolou otevření víčka dolévání oleje tento stříká takže tam tlak je může to být pouze čidlo tlaku?
-
-
- 102 odpovědí
- 110,7tis zobrazení
-
-
-
Ahoj, mám problém s kontrolkou elektroniky motoru, která pořád svítí... Byl jsem v servise (u pobočky škoda) a tam mi řekli, že to je těsnění pod hlavou, nechal jsem to udělat ale tím to nebylo... Potom mi řekli, že je to lambda sonda... Nechal jsem vyměnit. Nějakou chvilku byl pokoj (asi týden) a potom to zase začlo svítit.. Technik říkal, že je to chybná hláška řídící jednotky, kterou přeflashoval ale tím to taky nebylo... Vyzkoušeli jsme novou řídící jednotku, taky se to rozsvítilo.. Technik ani já si nevíme rady... Jeho slovy "hlásí to chybu, která tam není".. Budu rád za každou odezvu. Rozjedme tohle téma aby se pro příště vědělo co s tím.. Děkuji S pozdravem Dvořák…
-
-
- 126 odpovědí
- 105,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dobrý den, potřeboval by jsem akutně poradit. Po zapnutí motoru se pookaždě ukazuje na displeji kontrolka EPC a pořád svítí, autem jsem jel přes 3 hodiny a svíti nepřestala. Na inernetu jsem se dočetl že je to závada v elektronickém řízení motoru. Nevíte někdo jestli to je vážná závada,(popř. čím to může být) nebo to může být jenom kosmetická věc? Koupil jsem si auto včera a jsem z toho docela vystrašen. Děkuji moc za radu!!!
-
- 94 odpovědí
- 182,2tis zobrazení
-
-
Ahoj, už delší dobu u mé fabie dochází k pípání a blikání po nastartování kontrolky chladící kapaliny, nevím, čím to je. Už jsme to jednou řešili, s dědou jsme rozmontovali nádobku, nasypali tam říční písek a saponát a pořádně s tím klepali a pak to odmastili, vypláchli a dali tam chladící kapalinu, chvíli to přestalo, a ted zase. Přitom je skoro plná, až někdy moc. Ale nemá to vliv na to, kolik jí tam je, bliká, i když je jí tam málo. A taky mi uniká trošku, vždy je trochu pod autem ráno, když to dám do garáže večer. Nevím, vypadá to, že to je těsnění pod chladičem. Už jsme to utahovali, ale pořád nic moc. Nevíte, jak na to, hlavně na tu kontrolku? díky p.s. nechce se …
-
-
- 162 odpovědí
- 114,4tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Ahojda ... , vcera se mi stala podivna vec .. prisel jsem k autu,normalne otevrel centralem na dalku,zasunul klicek do spinacky,otocil a pouze cvaklo ve starteru ( asi , nejsem odbornik ) a zhasly vsechny ukazatele na palubce ( km a podobne ) .. po nekolikatem pokusu se to chytlo a motor normalne naskocil .. zkousel jsem to pak jeste nekolikrat a vse v normalu .. akorat tedy potom,co to chytlo poprve,tak neslo servo a svitila jeho kontrolka .. !!!!! po dalsim staru jiz vse v normalu .. dneska rano to same .. zadna odezva .. ? po otocenim klickem zustane svitit EPC a signal nefunkcniho serva .. ? a take jsem pozoroval,ze central funguje nejak podivne ..…
-
- 194 odpovědí
- 105,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Na Fabii 1,4 50kW, r.v. 2001, se mi začal špatně zahřívat motor. Ručička teploty chlad. kapaliny stoupá jen pomalu nahoru a do středu se dostane jen ve městě, kde se často stojí na semaforech. Pokud jedu z kopce za chvíli klesne, když se motor zatíží zase trochu vystoupá. Myslíte, že je to termostat nebo čidlo (čidlo bych dokázal vyměnit sám)? Já myslím, že je to termostat.
-
-
- 182 odpovědí
- 90,8tis zobrazení
-
-
Koupil jsem jetou Faii 1.4 MPi 50Kw , r.v. 2001,byla servisovaná,ale v jiném kraji.Dle servisní knížky,tam dávali motorový olej 15W-40. Když jsem dal Fabii na servisní prohlídku do Škoda servisu u nás,servisní technik se podivil a řekl,že tam patří olej minimálně 10W-40. Jaký olej tam prosím kolegové dáváte Vy.Nyní tam mám Castrol 10W-40.Děkuji za radu.
-
-
- 262 odpovědí
- 111,9tis zobrazení
-
-
Prosím o radu, ve Fabii 1,4 Mpi se mě občas rozsvítí na přístrojovce kontrolka motoru. Na výpisu chyb je chyba P1118 Lambda sonda, obvod vyhřívání, řada1, sonda 2, přerušení a P0140 Lambda sonda řada1, sonda 2, žádný signál Po resetu chyb se chyba objevuje opět po desítkách km, občas se stane že kontrolka zhasne sama. Jestli s tím někdo máte zkušenost poraďte, jestli je chyba v lambdě nebo někde jinde a jestli se jedná o sondu před nebo za katalyzátorem.
-
-
- 169 odpovědí
- 186,4tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Prosím o radu.Koupil sem v bazaru Fabii 1.4 mpi r.v. 2002 a jelikož sem trubka a nezeptal se jakej olej tam lil předchozí majitel tak nevím jakej olej tam mam nalejt,vím jen že označení má 10W-40 a ted nevim jesli syntetický nebo polosyntetický anebo minerální olej tam můžu dolejt.Podle mého názoru ten minerální nepřichází v úvahu.Ještě by mě zajímalo pokud je v motoru syntetický a doleju polosyntetický tak co se stane? Omlovám se za nevědomost ale sem začátečník. Díky moc za rady.
-
-
- 71 odpovědí
- 123,5tis zobrazení
-
-
-
Tak jsem zjistil, že auto má původní svíčky z výroby. A někdy se mi stane (naštěstí ne tak často), že třeba blbě chytne, nebo malinko kucká, ale jen opravdu málo, tak mě napadlo, jestli by se neměly vyměnit svíčky. Je to 1,4 MPI 50kW, a má najeto jen asi 21000, ale svíčky jsou staré sedm let. Co vy na to? podle nějaké fotky "chytré knížky" by tam měly být Champion RC-89 RYC (0,8mm). Nebo byste doporučili jiné?
-
-
- 66 odpovědí
- 58,4tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Dobrý deň Chcel by som Vás požiadať o radu čo by mohlo byť príčinou toho že niekedy nie vždy má 4. valec problém so zapaľovaním + vtedy sa rozsvieti kontrólka motora Ďakujem Fabia 1,4 MPI 50 kW V servise zistili: Diagnostika: - vylúčila chybu lambda sondy - problém je len so zapaľovaním jedného valca - sviečky sú v poriadku Po prehodení zapaľovacej jednotky (zapalovací lišta) z iného auta auto šlo dobre a po spätnom prehodení a dotiahnutí zapaľovacej jednotky sa problém nevyskytol a ž o 4 dni znova pri štarte mal ten istý valec problém so zapaľovaním, prejavovalo sa to tak že to s autom začalo dosť hádzať.
-
-
- 21 odpovědí
- 7,8tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím, mám prosbu o radu ohledně Škody Fabie 1 1.4 MPI (2002). Dlouhodobě mám problém, že auto cuká při jízdě – hlavně když úplně pustím plynový pedál (v horní poloze). Dělá to pravidelně, a čím nižší zařazený rychlostní stupeň, tím víc to cukne (např. na 2. stupni je to výrazné, na 5. skoro vůbec). Trochu to škubne i při prudším sešlápnutí plynu. Nově se k tomu začal přidávat problém se startováním – když otočím klíčkem, slyším palivové čerpadlo, motor točí, ale trvá delší dobu, než naskočí. Jednou po startu motor hned zdechnul. Zvuk při startu je takový divný, jako by to každou chvíli nemuselo chytit. EPC kontrolka svítí už delší do…
-
- 1 odpověď
- 717 zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravým vás. četl jsem všude o špatných startech na teplém motoru,ale mě trápí pravý opak. za studena až tak na třetí pokus no a pak už úplně normální start.provedl jsem výměnu svíček,vyčistil škrtící klapku,výměna filtru a nic.na vagu se taky vůbec nic neukázalo jo a ještě jsem dobil baterii.proosím poraďte mi co stím 1,4 MPi,50kw r.v.2000
-
- 99 odpovědí
- 69,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, mám problém s fábií 1.4 Mpi. Neustále mi profukuje spojka výfuku mezi střední a koncovou částí. Spojku jsem měnil již třikrát, ale to nepomohlo. Zkoušel jsem několikrát tmelit žáruvzdorným tmelem, ten se vyklepe a po pár kilometrech jako kdyby tam nebyl. Vše to má za následek vyšší spotřebu a extrémní hluk v autě, jak kdybych tam měl motor V8. Máte někdo prosím nějakou radu jak tento problém vyřešit aspoň na rok? Děkuji za rady
-
- 1 odpověď
- 808 zobrazení
-
-
Dobrý den měl bych prosbu na lidi kteří vědí trochu víc, chtěl bych vědět jaky je rozdíl principu motoru 1.4 16v a 1.4MPI ano vím ze je rozdíl mezi počtem ventilu ale jaky je další rozdíl?
-
-
- 7 odpovědí
- 2,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim vas. Potreboval bych poradit s dlouhodobym problemem.U fabie 1.4MPi.Nadobka chladici kapaliny je natlakovana za studena.Tim padem skoro kazde rano zacne pipat a blikat kontrolka ze je malo kapaliny.Otevru kapotu a hladina je cca 1-2cm pod minimem.Opatrne otevru,nadobka si odprskne a kapalina se vrati do normy mezi rysky.Dale me rozciluje neustale zasvinene vicko oleje od emulze.Ta emulze se da celkem vysvetlit, auto jezdi kratke trasy po malem meste a navic je zima a vlhko.Ale prijde mi divny, ze po do dukladne ociste vicka se emulze objevila a uz po 30km (po meste ).Auto se neprehriva,teplota drzi stabilne. Opravy,ktere probehly: vymena tesneni pod hlavou,srovn…
-
- 37 odpovědí
- 51,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj lidi Minulý týden se mi začala vyskytovat v pravidelných intervalech ( cca 200 km ) tato závada : zastavím , vaypnu motor , a když cca po 2 minutách nastartuji , rozsvítí se kontrolka nedostatku chladící kapaliny . Je evidentní ( mokré kabely a podběh ) , že kapalina vyprská , nebo vyteče bočním otvorem ( nebo je to pojistka ? ) na expanzce . Po vypuštění tlaku a dolití cca 1 mm nad minimum a následném nastartování při otevřeném víčku se hladina zvedne asi dva milimetry nad maximum . V servisu mi řekli , že to bylo jen zavzdušněné , zaplatil jsem hodinu práce a odjel . Problém se však opakuje , jen s delším intervalem . Víčko olej - čisté Olej - čistý , bez úbytk…
-
-
- 71 odpovědí
- 58tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dobrý den, chci se zeptat, jestli někdo neví co by mohlo být za problém. Když je motor studený a venkovní teplota je cca více jak 25°C a nastartuji a chci se rozjet, tedy sešlápnu plyn a držím ho ve stejné poloze, tak začnou kolísat otáčky (od 600 do 2000 cca) a auto se začne cukat a nemá výkon. Když vymáčknu spojku vrátí se vše do normálu na volnoběh cca 900 otáček, když se znovu začnu rozjíždět, znovu to udělá. Po cca 30 sekundách je už vše v normálu a vše funguje jak má. Mám podezření jestli to nemůže být váha vzduchu. Děkuji všem za odpověď. Škoda fabia 1. gen 1.4 mpi 44 kw, kód motoru AZF, rok výroby 2001
-
- 0 odpovědí
- 533 zobrazení
-
-
Zdravím, vyměnil jsem zapalovaci cívku, lambdu, škrticí klapku a diagnostika hlásí: Chyba 1. 16555 rada valcu 1: system odmerovani paliva P0171 -35-00 - system prilis chudy chyba 2. 17549-kalkulace zatizeni P1141-35-00- neverohodna hodnota. Motor za studena se nakopne, ale někdy na neutrál hrozně škubne jak kdyby chtěl jet na 3 válce. Děkuji.
-
- 2 odpovědi
- 1,5tis zobrazení
-
-
Dobry den, dnes jsem jel do prace a v zatacce mi zacala blikat kontrolka oleje chtel jsem jen dojet na parkoviste ale auto hned chciplo. Olej jsem zkontroloval a vse v poradku, ale auto nestartuje a jak rikal technik je bez komprese jede na prazdno nevite na co se zamerit? Dekuji mockrat. 1.4 MPI 50 kW
-
- 1 odpověď
- 2,6tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny , poraďte. Mám Fabii 1,4 - 50 KW , MPI. Je z roku 12/1999. Výborně startuje , na škrtnutí, ale po rozjezdu jede jak na půl výkonu, když přidám skoro nezrychlí, najednou jako vyrazí a hned nato zase ztratí výkon, a tak nějak nepravidelně , ale pořád dokola. To samé i do kopce, ale tam je to ještě horší. Koupil jsem nové svíčky NGK ale nepomohly. Koupil jsem i vzduchový filtr,ale také nepomohlo. Trochu prdí někde vpředu výfuk, může to mít nějaký vliv ? Nevíte někdo čím by to mohlo být ? Co bych měl vyměnit ?
-
-
- 89 odpovědí
- 86,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, je možnost odzkoušet ventilátor alias saharu u chladiče? Když jsem před měsícem měnil termostat s čidlem, měnil jsem i chladící kapalinu a když jsem ji měl málo, musel jsem s autem dojet pro novou..(dlouhá historie) teplota byla v červeném poli, vypl jsem tedy motor a počkal až vychladne...sahara se nehnula. Pojistka v poho. Měl by někdo nápad? Upřímně, zatím jsem ji nikdy neptřeboval ani snad nebudu. Ale pro klid..
-
- 9 odpovědí
- 14,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, mám problém s Fabiou 2001 1,4MPI 50kw. Mal som zničené tesnenie pod hlavou (originál Škoda vydržalo tam iba 15000km). Voda sa tlačila do oleja, na viecku bolo "maslo". Takže mi vymenili tesnenie pod hlavou, zrovnali hlavu, nový olej, nové sviečky, nova nádržka na vodu, nové viečko na vodu, a nová chladiaca kvapalina. Presahy vložiek by mali byť v poriadku. Problem sa objavil ihneď po 50 km, zasvietila kontrolka hladiny vody. Voda bola 2 cm pod ryskou min. a nádobka bola natlakovaná. nádobka sa natlakuje a voda jednoducho vyteká cez prepad nádobky. Pokiaľ odšróbujem viečko unikne tlak a voda vystúpi vyšie, ale po 50 km sa system zase natlakuje a voda klesne pod…
-
- 10 odpovědí
- 14,7tis zobrazení
-
-
Zdravím, pri výmene rozvodov mi mechanik povedal že moje vahadlá ventilov sú KO. Teda ten cvakot od motora nieje zapríčinený vadnými hydro-štelmi tie sú OK ale vahadlami ventilov. A to konkrétne na 4. valci. Obidve vahadlá tada sacie aj výfukové majú vôlu do strán samozrejme aj ostatné už majú to naj za sebou. Mám 1.4mpi, 2001, 50 kw, kod motora AQW. Pri zhánaní nových vahadiel na eshopoch SK aj CZ som narazil na jeden problém že nikto ich nemá komplet v ponuke. A po inzerátoch mi každý povie že bud kúpim celý motor alebo komplet hlavu. Moja otázka na vás je: bolo by možné tam dať vahadlá ventilov s felicie 1.3 mpi ? Skúšal toto už niekto z vás ? Alebo poradte kd…
-
- 12 odpovědí
- 5,4tis zobrazení
- 1 sledující
-