Přejít na obsah

Motor 1.6 TDI CR


178 témat v tomto fóru

  1. 1.6 TDI CR (77KW) 1 2 3 4 19

    • 459 odpovědí
    • 271.4k zobrazení
  2. EGR ventil 1 2 3 4 15

    • 362 odpovědí
    • 216.9k zobrazení
    • 268 odpovědí
    • 180.9k zobrazení
    • 76 odpovědí
    • 53.8k zobrazení
  3. Rozvody 1,6 TDI CR 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 97.9k zobrazení
  4. Spotřeba 1.6 TDI CR 77 kW 1 2 3 4 7

    • 157 odpovědí
    • 74.3k zobrazení
    • 270 odpovědí
    • 162.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.7k zobrazení
  5. 1,6 tdi rozjazd

    • 13 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 29.9k zobrazení
  6. 1.6 TDi 77kw CAYC

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 8.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 5k zobrazení
  7. 1.6 TDI DSG vibrace

    • 0 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.6k zobrazení
  8. Alternátor

    • 17 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 104 zobrazení
  9. Biely dym z vyfuku

    • 2 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj chci se zeptat na kolik vás vyšli rozvody u 2.0TDI 110Kw? dělali jste někdo v autorizaku mam najeto 170tisic takže už je plánuju    Díky 
    • Ok, takže myslím, že jsem to opravil. Vyndal jsem egr a vyčistil ho. Byl relativně zanesenej v částech, kde byla samotná klapka, ale otvor pro proudění vzduchu byl pořád dost velký.  Čištění bylo převážně mechanicky šroubovákem, zubním kartáčkem,klasickým benzínem a hadrem jsem to dočistil. Nemyslím si, ale že to bylo přímo tím. Našel jsem totiž prasklou hadičku číslo 5 z vent. bloku do podtlakové nádoby. Takže předpokládám, že se egr neotvíral protože neměl jak, podtlak byl tatam.  Musím ale říct, že ta ocelová trubka co se napojuje na egr zespoda, to byla doslova hotová lahoda ji nasadit nazpátek. Nakonec jsem ji musel ovinout drátem a přitáhnout si ji z pravé strany. Jeden šroubek se ztratil v motorovém prostoru, přístup na pytel, zručnost pokulhává... Sání by chtělo zřejmě taky vyčistit, ale nemám nové těsnění a přes týden musím jezdit, tak to asi oželím. Snad to vydrží 😀...    Každopádně nyní test přes diagnostiku funguje jak má, takže si myslím, že opraveno.   VID_20250719_110627.mp4 VID_20250719_114822.mp4
    • Není to normální,  mám stejný motor, tohle mi dělala vodní pumpa, když odešla, pak jedině termostat. mě to dělalo , když bylo  auto ve vyšších otáčkách pod plynem , jel jsem do táhlého kopce, pokud jsem jel pomaleji , kleslo to na normál. , puma originál z výroby, pět let stará, 107 tis najeto, někde na foru je někde rozsáhlá diskuze. fotky atd.  
    • Ptáš se ve špatným fóru, nicméně důvod to být může. Zkusil bych nějaký mobil s novějším Androidem 😉.
    • Nejde mi do nového Karoqu připojit mobil Doodge s88. Má Android 10. Je problém v zastaralém Androidu? Nebo-li, když si koupím nový Doodge s Androidem 14 půjde připojit?
×
×
  • Vytvořit nový...