Po přechodu na S24 Ultra se mi mobil nevešel do originálního držáku a tak jsem si musel odkládací plochu trochu upravit.
Slabá plastová fólie a na ní nalepená otočená podložka pod myš. Decentní tmavě šedá barva, kde nebude vidět moc prach a celkem protiskluzová. Uvidím co to bude dělat za jízdy a kdyžtak vyměním za nano podložku z Ali.
Výhoda je, že uvidím na celý displej mobilu a bez zvedání z podložky si přečtu zprávy atd.
Jenže odpojením tohoto konektoru přechází řídící jednotka J367 do nouzového módu.
A kromě permanentní chyby v diagnostice pak hrozí ještě další potenciální problémy.
Vyjádření ŠA:
“Popsaným odpojením systém vozu ztrácí informaci o kapacitě nabití případně stavu baterie. Kromě toho, že důsledkem tohoto zákroku zákazník přichází o komfortní funkce, jakými jsou například nezávislé topení nebo aktualizace softwaru infotainmentu, ovlivňuje tento stav vozu i bezpečnost posádky. Kombinace staré, vybité nebo poškozené baterie a velkého zatížení palubní sítě „spotřebiči“ (klimatizace, dobíjení externích zařízení, využívání infotainmentu, elektronika řízení, asistenční systémy) může vést při případném vyhýbacím manévru vozu za podpory ABS a ESP ke skokovému zvýšení odběru proudu. Tím dojde k poklesu napětí v palubní síti a následovat může výpadek funkcí a komunikace mezi řídícími jednotkami.”