Přejít na obsah

Exteriér

Karoserie, narazniky, designové úpravy, folie atd.

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz


921 témat v tomto fóru

  1. Zámek dveří 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 83k zobrazení
    • 276 odpovědí
    • 207,8k zobrazení
  2. Svetlá pre Fábiu

    • 16 odpovědí
    • 27,2k zobrazení
    • 199 odpovědí
    • 111,5k zobrazení
    • 175 odpovědí
    • 258,6k zobrazení
  3. Sklopná anténa 1 2 3 4 6

    • 125 odpovědí
    • 137k zobrazení
  4. Čím umývať auto 1 2 3 4 20

    • 485 odpovědí
    • 149,8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 401 zobrazení
  5. Velké pravé zrcátko 1 2 3 4 8

    • 197 odpovědí
    • 74,5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 9,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 51,3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 9,5k zobrazení
  6. Zadní stěrač 1 2 3 4 7

    • 164 odpovědí
    • 74,9k zobrazení
  7. Oprava / výměna střechy

    • 0 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3,3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12,8k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 33,7k zobrazení
  8. Demontáž 3. brzdového světla Fabia I

    • 3 odpovědi
    • 6,4k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 12,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, sice se to týká Passatu, ale převodovky jsou stejné a SW úprava, respektive REMAP DSG je taky stejný. Aneb není remap jako remap.  https://www.b8r.cz/2024/04/24/remap-dsg-problem-s-podtacenim-motoru/
    • Neměl bys odkaz přesně na tu fólii, kterou jsi použil?
    • Začíná "kapitánům" z  automotive pomalu docházet, že pořád existuje dost velká část trhu, co si nenechá jen tak šlapat po hlavách? A že by bylo asi záhodno přehodnotit silně restriktivní  názory na spalovací motory?  A tím nemyslím jen ty země a oblasti, kde emisní předpisy jsou benevolentnější než např. v EU a kde se stále budou moci "spalováci"  prodávat i po roce 2035.     A ještě jeden příspěvek, kde bychom mohli i polemizovat, jestli se EU, potažmo EK nezmýlila v prostředcích a krocích v prosazování  Green dealu a jestli jí opravdu pořád jde o změnu klimatu, nebo prostě a jednoduše šlápla s jen a jen čistou elektromobilitou pořádně vedle ? Jsme svědky paradoxu – EU brání prodeji elektromobilů z Číny (mimo jiné, protože evropské automobilky stále prostě neumí vyrobit širokou veřejností akceptovatelný a  levný  elektromobil).  Jenže výsledkem nemusí vůbec být  záchrana pozvolna destruovaného automobilového průmyslu v Evropě v podobě dnes zavedených velkých automobilek. Čínští výrobci elektromobilů totiž už začali přesouvat výrobu do Evropy – BYD staví továrnu v Maďarsku, Chery přebírá opuštěnou továrnu ve Španělsku, Leapmotor bude vyrábět v Polsku, Dongfeng jedná o výrobě v Itálii, SAIC chce své MG vyrábět v Anglii a BAIC pokukuje po produkci v Polsku. A to jsou jen už zveřejněné projekty. Situace v evropském automobilovém průmyslu tak nabírá nečekaný obrat – zatímco  výrobci automobilů čelí problémům, jejich mnohdy odepisovaným dodavatelům se otevírá šance najít si nové partnery. I pro čínské firmy bude pravděpodobně výhodnější využívat místní dodavatele místo dovozu dílů přes půl světa. A tak se třeba už brzy dočkáme opravdu levných elektromobilů z evropské produkce, i když od značek, které ani nedokážeme vyslovit. Má to ovšem jednu zásadní chybu – technický vývoj postupně odchází z Evropy a ty skutečně zásadní inovace už přicházejí z jiných částí světa. EU se tak v cestě za klimatickou neutralitou krok za krokem může klidně stát pouhou  montovnou pro čínské automobilky. Vypadá to, že EU je pořád o nějaký ten krok pozadu a jen hasí oheň. Čína není dnes už tak hloupá a vypadá to, že přemýšlí hodně daleko dopředu ( napřed ovládnutí  nerostných zdrojů, nyní přesun výroby do Evropy) a předpovídá následné kroky EU. Neměla by EU  svými následnými kroky spíše umožnit zavedeným evropským výrobcům v automotive  dělat nadále to, co jim oproti i té Číně tak dobře šlo a na co máme zavedenou kapacitu?   A taky si konečně přiznat, že po roce 2035 jen povolenými  elektromobily planetu nezachráníme, spíše si v globálu sami v Evropě  pohoršíme...?       Nakonec i Musk a TESLA dnes přehodnocují svoje vize a sázku na elektromobilitu  a přizpůsobují se trhu...     No jsou to těžké časy pro evropské automobilky...  
    • servisak mi to opravil tak, ze kablik sekol az po C-stlpik a naletoval uplne novy, trochu hrubsi a hlavne je dlhsi, cize s tak nenatahuje. A kufor ide opat ako ma...
    • Nechat zkontrolovat korekční hodnoty vstřikovačů.
×
×
  • Vytvořit nový...