Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/29/18 ve všech sekcích

  1. Nic proti těm, co se jim digištít líbí.... Ale najde se tu někdo, kdo tuto fíčuru nechce jako já? Mám rád když jsou ručičkové hodinky s ručičkami a ne ručičky malované displejem. Stejně tak jsem konzervativní u autobudíků. Stejně jako že plastová okna mají vypadat plastově (a ne imitace dřeva.... od toho jsou okna dřevěná). Stejně tak zvuk motoru má být zvuk motoru a ne soundactor. A každá koncovka výfuku výfuk a ne imitace.... tedy toť můj názor. Nic proti tomu, kdo ho má jiný.
    4 body
  2. Ted prijde Zeman comeback. Buh s Vami. My s Vencou odchazime. Kaufland v DE bude nasim novym domovem.
    3 body
  3. Asi jak u kterých verzí a motorizací. Na to paušalizování pozor. Zkusmo jsem si teď udělal konfiguraci OIII fl (Style) v pokud možno stejné výbavě jako mám současnou OII fc (Elegance)( RV 2011) a rozdíl (vyšší cena) je pouze o cca. 40 tisíc Kč. V mé O II není Bolero, Led světla (Xenony), Kessy, kontrola tlaku v pneu... Takže nebýt zvýšení ceny o 10 tisíc loni v listopadu a příplatek za bílou barvu, řekl bych že v podstatě ke zdražení nedošlo. Navíc se od té doby zvedly platy (tedy alespoň v některých oborech)
    2 body
  4. To, že jsi zaměstnán v Praze neznamená, že jsi pražák, ale jen a pouze to, že si na něj hraješ a přitom Ti z podběhů u auta vypadává bláto a sláma
    2 body
  5. Takhle to funguje v kominaci Seatu Leon Cupra 2017 + Asus Zenfone 2:
    2 body
  6. Škodovka dává do 1.2 Tsi zapalovací svíčky 04E 905 601 B pod tím se skrývají svíčky NGK PZKER7B8EHS, ale všechny katalogy na netu zobrazují jen svíčku NGK PZKER7A8EGS..myslíte, že je mezi tím nějaký podstatný rozdíl ?
    1 bod
  7. Jj, právě proto hledám někoho, kdo už ji zkusil. Na Amazonu zatím jen jedna recenze od "Helmuta", jinak nic. Zkusím se poptat ještě na VW fóru. Díky za odpověď.
    1 bod
  8. No trochu jsem sledoval podrobneji vysledky voleb treba i dle jen volebnich okrsku v jednotlivych mestech. Tam kde je evidentni ze se lidi maji dobre ( zbohatlici, slusne situovani lide, nova satelitni mestecka atd.) coz predpoklada s vetsi pravdepodobnosti i vyssi vzdelani vyhraval Drahos. Vesnice se starousedliky lokality s nemakacenkama s lidma s nizkymi prijmy a tedy predpokladem i vzdelani nizsiho vyhraval Zeman. Vim, nic noveho, ale v nejakem prumeru to tak fakt je. No tam kde zije Clint v podstate v poli s jednou vietnamskou samoskou jsem se ani nekoukal. A to ze udelal zakladku a nejakou zahradni skolu co by 3lety ucnak to jen potvrzuje.
    1 bod
  9. Ne, je to jen restart systému, špatně jsem to napsal.
    1 bod
  10. Naprosto s Tebou souhlasim stanmare. Octavia je vramci segmentu nejvyhodnejsi auto. Kdyz vezmu pomer ceny a uzitne hodnoty.... Zdrazovani mi take neprislo. j57: jj a priklad novejsi vybavy (a to i priplatkove), ktera nemusi byt drazsi (dokonce je levnejsi na vyrobu) je treba ten digitalni stit...
    1 bod
  11. Těžko říct. Koupě přes škoda-plus má několik nepříjemných nevýhod. Navzdory názvu je to pořád jen "bazar" a nějaký dovedně skrytý problém se nedá úplně vyloučit. Auta mají nepochopitelně krátkou záruku 4/60.000km, přestože k novému autu jde za pár korun 5/100.000km (plných 150tis km nemá žádné). Vzhledem k tomu, že ty auta první majitelé kupují na rok, neobtěžují se například s objednávkou DAB, přestože dodatečná montáž pak stojí dost peněz. K tomu samozřejmě drobnosti jako chybějící výbava, kterou by si člověk u nového auta asi koupil, nebo naopak nadbývající výbava, kterou by si nikdy nekoupil a co je horší, která bude mít nákladný servis (např. elektrické 5. dveře). K tomu nějaké ty nevyhovující kola, které je sice snadné vyměnit, ale stojí to další peníze. Cenový rozdíl proti novému autu po slevě dealera pak může být dost malý. Takže nakonec to je otázka ceny. Taková roční O3 Combi 1.4TSI má smysl někde kolem 450-500 tis. CZK, spousta ojetých se však prodává dráž za cenu nového a lépe vybaveného Golfu Variant ME. Jenže novější výbava nemusí být automaticky výrobně dražší. K tomu samozřejmě uspořili na levnější torzce vzadu a spoustě drobností jako tlumení kapoty, obal na baterku atd...
    1 bod
  12. No jsem takovej poloviční pražák....jako se za něj považuju a ukrajuju ten slaďoučkej koláč, ale mazaně bydlím v chudém městečku S nízkými náklady....
    1 bod
  13. Není ostuda nevědět (byť tady tohle je základní informace, uznávám). Ale měl by být schopen to během pár minut zjistit. Ne podat nerelevantní informaci. Zdrojů informací mají dost.
    1 bod
  14. Bože, tady je to fakt samá sračka.. Za sebe v tom vidím smysl především kvůli zofnému poli. Taky jsem velký fanda hodinek a jsem ochoten za ně hodně utratit, proti budíkům v autě nic nemám, ale vadí mi, že snad už jen VW group stále nechává to stupidní řešení navigace utopené kdesi u kolen a aby to bylo jo nebezpečné, ještě tomu odstraní HW tlačítka a nechají vše dotykové. Za mě, když denně jezdím X set kilometrů, je to nepochopitelné v dnešní době, kdy už i Hnůjdej pochopil co je to ergonomie... Takže ačkoli z pohledu financí (ve spojení s TOP navigací) si ho asi (do Passatu) nepořídím, sám mít na výběr, radši digi štít. Nepotřebuji milion hovadin, stačí mi jen vidět na navigaci a vše důležité co nejblíže zornému poli. Takže v tomto za sebe vidím smysl [emoji4]
    1 bod
  15. Odksusane, TMPS funguje, pri odpusteni jedneho kolesa na 1.5bar to po cca 1km detekovalo chybu, po resete tlacitkom vsetko OK. Vychada mi z toho, ze pre OII FL a pri jednotke ABS+ASR (26-polovy konektor) je reset TMPS na pine 7 a pri jednotke ABS+ASR+ESP 1K0907379AH (47-polovy konektor) pin 35.
    1 bod
  16. Jakpak by ne. Nějak musíme zaplatit nové katalizátory s GPF, stříkání chcanek do výfuku, e-call a jiné fíčury, které nám v rámci našeho vlastního zájmu (nebo spíš navzdory našeho nezájmu) EU povinně přinesla.
    1 bod
  17. Rawac děkuji,vše funguje jak jsem si představoval.
    1 bod
  18. 1 bod
  19. A proč dávat do mlhovek LEDky? Není to zbytečné, jak často je člověk použije. Není lepší dát LEDky do denního svícení a hotovo?
    1 bod
  20. @sk0d@ Zrovna dneska dopoledne jsem premyslel, co by to mohlo byt a kdyz jsem pak na netu zjistil co to ma delat, tak jsem si rekl, ze to musim vecer vyzkouset. Takze drzte palce, at to funguje Kdyz se zadari, tak video bude samozrejmosti Ale je to bohuzel beta(+asi i nove auto, vzhledem k vyvoji aplikace), takze par veci proste nefunguje. Jak jsem psal, napr. to pipani behem odemykani/zamykani, zobrazovani te baterky, alarm. Ale uz jsem vyvojari odeslal full debug diagnostiku, tak treba s nejakou dalsi verzi se to zase zlepsi.
    1 bod
  21. Také nechci, neobjednal jsem a nebudu doobjednávat A pro ty co váhají s objednávkou O3 FL, dle informací se chystá další zdražování...
    1 bod
  22. @xpetrz mohol by si skusit tie pace car a dat video? Moze to byt celkom haluzny cirkus
    1 bod
  23. Kinder kárce by slušely, to by celé nádraží čumělo Jenomže bohužel Rolls není ta správná amerika....
    1 bod
  24. Jo. Původně jsem si stáhnul zazipovaný soubor. Rozbalil jsem ho, nakopíroval do telefonu a tam nic k instalaci nebylo. Tady byla ta chyba ... Teď jsem si stáhnul ten správný soubor (.apk) a už jsem to nainstaloval. Uvidím, jak to půjde na Amundsenu. Díky za rady.
    1 bod
  25. Ani ne... musíš do mobilu dostat instalačku s příponou ".apk". Pak na ni jenom klineš a všechno si to pak už samo dělá, co chce...poslední pokyn pro Tebe je "otevřít"...pak už aplikaci buď otvrřeš nebo ne....o nic víc není třeba se starat. Teda samozřejmě musíš mít v nastavení zaškrtnutou volbu, že můžeš instalovat i neověřené aplikace = Nastavení - Zamykací obrazovka a zabezpečení - Neznmé zdroje = povilit. Pak už není sebemenší problém.
    1 bod
  26. Možná se ti jednou složíme na "Cestu do Ameriky"...to si užiješ
    1 bod
  27. Nejde o stovky ale princip ...
    1 bod
  28. Jj, Osramy jsou jistota. Mám je taky a fungují už přes rok naprosto bez problémů.
    1 bod
  29. Venca se totiž vydal do Prahy, nasbírat zkušenosti s žebrotingem na hlaváku a václaváku. Dovezl velkej balík a tak si můžou kluci žít buržoázním životem. Už nechlastaj krabičák z Kauflandu, ale přešli na pořádnej chlast z Lidlu.
    1 bod
  30. Ještě můžeš myslím nastavit, jak dlouho má brzda držet. U 'late' to je přibližně +- 4 vteřiny.
    1 bod
  31. Musel si vzít úvěr, aby měl na to moje pečené kolínko a jedno pivo Děti a manželka se musej teď uskromnit na půl roku, jen chleba a voda.
    1 bod
  32. Normální verze to neumí (alespoň u O III), umí to jen beta verze, podívej se sem na můj příspěvek. Screen z bety ke "kufru v elektrice", btw. TAP = jeden stisk a kufr jede; TOUCH = kufr se hýbe, jen když se tlačítko drží, jinak se zastaví (vyzkoušeno na dvou O III, vím, Sup to není :-))... Jinak anglicky hledej spojení "power trunk".
    1 bod
  33. Objeví se až po "opětovném načtení", když už je HH aktivní. Je tam nastavení sklonu kdy se má aktivovat (já měl u obou 3% od začátku, stejná hodnota je na služební Octavii kde je HH z výroby) a nějaká "pomoc" kde je Early, Normal atd. Nevím nešahal jsme na to, vyhovuje mi zatím tak jak to je
    1 bod
  34. pouze toho asistenta a hlásilo to jen tlak v pneu. Po vypnutí a zapnuti zapalování bylo vše ok.
    1 bod
  35. Dělal jsme to na FIII (dvou) a chybu (myslím tlak kol) to hlásilo jen do prvního nastartování a popojetí, funguje to v pohodě. A aktivuje se jen ten asistent a po dalším načtení se dají nastavit další parametry (sklon od kdy má reagovat atd).
    1 bod
  36. Používám Vif do benzínu, plus normální 95, stejně má víc podle měření, plus ten Vif přidá, takže se mi připadá zbytečné kupovat Vervu. Spotřeba je u tohohle motoru dobrá, pořád leze dolu, není problém pod 4,5 litru.
    1 bod
  37. podařil se mi dohledat workshop manual pro Škodu Superb III z 6.2016. (cca 265MB, 4211str) škoda superb 3 workshop manual (pokud tu již je/ vkládám do špatného tématu, prosím moderátora o smazání/ editaci :-))
    1 bod
  38. říká ti něco dvouvrstvé dvd?
    1 bod
  39. Ahoj, já to měl v servisu cca půl dne, nějaký čas to zabere, musí se u toho odstrojit dveře řidiče. Čert ví, jak dlouho to může trvat a za jak dlouho se mi pak ozvali, že je to hotové. Na počkání to asi ale nebude. Třeba se ale pletu. Celkem jsem platil myslím něco kolem 3500 Kč včetně diagnostiky a necelé dva z toho stál nový svazek.
    1 bod
  40. To ano. Ale u nového auta s pětiletou zárukou se mi nechce bastlit tempomat v garáži.
    1 bod
  41. Zákon je napsanej prostě debilně, každej si ho může vyhládat podle sebe. Já kdybych se tím datem striktně držel tak ho dodržuju, nikdy nevím kdy překročím hranici s Vysočinou na dálnici, tam je myslím značka o povinnosti zimní výbavy ne? Kdo jezdí jen na nákup a dopoledne k lékaři a má to vše za rohem může mít letní celoročně a když namrzne jde pěšky nebo MHD. Někdo jako já co bydlí nad 400mnm se stometrovým převýšením od okolí tak si nemůžeme vybírat já se držím těch rosniček z internetu. Omlouvám se že jsem vůbec začal diskutovat ale název tématu k tomu podněcuje
    1 bod
  42. Do mlhy - cim zlutejsi, tim lepsi pro oko. Kdyz uz tam davat LEDky, tak jednoznacne barva svetla co nejblize 3000K
    1 bod
  43. Pre ostatnych s podobnym problemom, technik mi poradil, ze je to bezna chyba superbov a ze to staci utesnit pomocou peny aby obe casti o seba nebuchali. Tak som to jednoducho zatesnil pomocou obycajnej peny a ciastocne vyplnil medzeru medzi oboma castami a uzivam si ticho
    1 bod
  44. Díky za radu, já po hlášení závady raději vše vrátil. Motor mě natočit nenapadlo Zítra zkusím. Díky
    -1 bodů
  45. Jo s tím souhlasím. Rozhodně to nijak nehaním. To je jako když si u kolegy v práci chtěl zákazník objednat lano a poslal email " Dá se u Vás objednat lano...." a odpověd byla "Ano dá" Ale když se už někdo takhle ptá, tak ho asi zajímá i jak a zdali je to možné.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...