Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/12/18 ve všech sekcích

  1. Kokto uz prestan, jsi fakt neskutecnej. Tohle zacina byt na ban. Bavime se tu o srovnani vykonu 2 variant benzinoveho dvoulitru RS a ty sem opet, jako vzdy zacnes kecat svoje subjektivni “nazory” (hejty) na Skodu. Kdo se Te na nejakou Cupru ptal?? Nekdo proste Seat nechce, uz to pochop. Na tomto foru jsi jen a pouze z duvodu hejtu na Skodu. Coz jestli ti stoji za cas a namahu, tak mi to pripadne spis jako nejaky komplex, nez opravody dislike Skody. Vykon je jaky je. Ja si svoje RS nechal poladit od APR a jsem spokojen. Nicmene to sem nepatri. Jen chci rict, ze Tvuj offtopicovy hate ve vetsine temat je uz pro smich. O to vic, ze se Seatem... A 2 roky starej Golf je zase lepsi, nez Cupra co. Kdyz bych tedy chtel hatchback, tak sahnu rozhodne po nem (pripadne Variant). Bojler: jj myslis zabeh, to ano. Nicmene takovy rozdil to udelat u dnesnich motoru nemuze, navic jak sam vidis, tak tento “problem” u RS245 je. Zabeh je hlavne dulezity pro zivotnost motoru.
    5 bodů
  2. Přinejhorším to v servisu spraví tvoje "konstanta".
    3 body
  3. Vzhledem k tomu, že má Cupra menší váhu a větší brzdy než i30, tak byl problém asi někde jinde. Ale když se dobře zaplatí, tak klidně může pozávodit i TypeR.
    2 body
  4. Diesly nekončí, naopak. Je rozhodnuto Já to říkal od začátku, že je to pouhý blafování....Ale pár zdejších skočilo na lep Ať žije chrochták! http://www.autoforum.cz/zajimavosti/sefove-automobilek-otocili-diesely-nejsou-problem-ale-cast-reseni-rika-jeden-z-nich/
    2 body
  5. Budeš to muset nechat udělat víckrát. Ale pomůže to.
    2 body
  6. Motosi, co to zase vyvádíte ve Chvaleticích? To sis grilovat maso nad olejovými nádržemi nebo co?
    2 body
  7. No, Hjundé má zvrátené reklamy tých svojich modelov. Samé lésby, géjovia, alebo pre tvrďákov.
    1 bod
  8. Jen chvilku tady není dráb a už je binec... Konec Seatů a jedno napomenutí od cesty.
    1 bod
  9. Noo, alespoň někdo je tu ještě Škodovkář :-) Na ŠA nedám dopustit, i když mě poslední (zejména emisní a jiné bláznovství) dobou vývoj v automoblové branži sere.
    1 bod
  10. No chybí mi tam to Tdičko, pak bych to byl já . A nesmí to bejt kombík. Černá ale sedí
    1 bod
  11. Jooo, tak tohle je příspěvek pro mě. A že jsem Škodovkář, za to se nestydím .
    1 bod
  12. Aby bylo jasno... https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1846618325382995&id=100001045373139
    1 bod
  13. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] To je kazdej skodovkar, kterych je tu hafo, ne jen beuticek.
    1 bod
  14. Porad ovsem nechapu, proc tu teda jsi. Kdyz je Skoda tak desna a vzdy si najdes cas na nesouvisejici hate a na pripomenuti, ze mas jakousi Cupru (navic ta je jiz dnes taky jinde ). Opravdu to tu nikoho nezajima a nebavi. Pokud nemas nic k tematu, tak bud se bez uspokojovat na forum Seatu a nebo si tady v sekci hospoda zaloz tema “koktuv koutek uspokojeni” a tam si hazej svoje hejty. Nikdo to cist nebude a Ty budes mit radost, ze jsi pohejtil na skodovackem forum. Ja tedy koncim s OT a ostatnim doporucuji to stejne, jinak kokta nepochopi, ze nas jeho Seat nezajima PS: neskodilo by trocha koncernove znalosti a ovedomit si, ze kdyby nebylo Skodovky, tak tu dnes jiz Seat par let neni. To se to ale hejti.
    1 bod
  15. Nevidí si do huby ten Matthias Müller, na tiskovce v Ženevě prohlasil třeba toto : "Cheme, aby v ulicích měst aut ubývalo a města se vrátila lidem" Takže ti ten chrochták bude akorát tak dobrej na pole
    1 bod
  16. Zdá se mi, že na své OIII FL s infotainmentem Amundsen, se dost omezilo zobrazování TMC zpravodajství. V režimu online, Amundsen připojený přes hotspot iPhonu, mám poslední dobou max. 2-3 TMC zprávy, kolikrát i jednu a to projíždím skrze ČR. To se mi zdá dosti málo, když pak v rádiu slyším nehody, uzavírky, zužené pruhy atp. Běžně jsem míval max. počet TMC, tj. myslím 6. Jak to funguje vám ostatním?
    1 bod
  17. s kotouči zkušenost nemám, ale destičky super. Nepískají, brzdí dobře, kola jsou špinavá jak jetel ale já to moc neumývám...
    1 bod
  18. niečo na tom bude. Našiel som neďaleko mňa jedného maníka čo sa na to špecializuje tak som mu to tam rovno odniesol na nejaké hĺbkové čistenie či čo...Asi pol hodinu tam okolo toho niečo nacvičoval s nejakým ozónom a ja neviem čo ešte a výsledok je že naozaj to pomohlo.. Nevravím že je to ako nové no rozhodne mi to oveľa menej udiera do nosa ako predtým. Viac posúdim asi zajtra lebo dnes už som mal aj celkom rozdráždený nos z toho ale skôr ma zaujalo to že sa to vôbec stalo...Čo mam golfana 2012 tak tam nebola klima čistená asi nikdy a keď ju zapnem tak úplne v poho...na tejto octe to začalo robiť hneď po prvom lete
    1 bod
  19. Víkend s Karoqem (předokolka s DSG, pneu zimní 18" , naprostou většinu km nastaveno na mod Normal) : Vůz v obsazení 2 dospělí +2 děti (zavzadel minimum) město (Praha + jižní spojka) město / dálnice (do 140km /h) mimo město mimo obce (70% trasy) + dálnice (tempomat na 130km/h) celkový průměr dle tankování (7,15 lit/100 km) souhlasí
    1 bod
  20. Bude to posílat příkazy rádia. Octavia verze HF sady. Ty příkazy mám ale nějak mě nefungovali asi mě chybí správná sekvence pro inicializaci.
    1 bod
  21. Až bude mít stařenka 12let a 250t km, tak to bude úspěch, vždyť máš zánovní vůz [emoji3]
    1 bod
  22. Co jsem tu knihu videl, tak je to spis takove seznameni s pouzitymi technologiemi a vysvetleni jak co funguje pro laiky. Pokud te zajima jak co funguje, tak ti ta kniha asi pomuze. Pokud si chces doma delat nejake opravy, tak ti staci dilenska prirucka, ve ktere je vse co potrebujes.
    1 bod
  23. Budúci víkend celodenné teploty opäť pod nulou a navyše sneženie.. čiže minimálne do wirerových menín sa prezúvať určite nebude! @wirer rieš praktické hľadisko.. ako budeš z clubberiek dávať dole ten žltý sajrajt? //edit: Opať vo wirerovom príspevku vidno obrázok len cez Tapatalk...
    1 bod
  24. Pokud vím tak RS LB měla třeba výztuhy za sedadly, kde se to dá zjistit okem: u 4x4 jsem si tohoto nikdy nevšiml.
    1 bod
  25. Lukáši DIIIIK, už je objednáno, 15 Doláčů a doprava zdarma. A na jejich stránkách je i měření teploty přístrojové desky s a bez dečky. Je tam dost velký rozdíl teplot. Pro osobne, na obrázku mají malé čtverčky se sucháčem, které nalepiš na přístrojovku a ty pak drží dečku.
    1 bod
  26. Jirko, jako Venca dobry. Ze zacatku to bylo i vtipne, ale pokud to clovek tady cte co druhy Tvuj prispevek nebo i prispevky jinych, je to spis uz trapne. Takovy muj postreh.
    1 bod
  27. Mám nápad, jak se toho zbavit. Přelep to smajlikem
    1 bod
  28. Jde chlapeček po chodníku, táhne za sebou traverzu a opakuje: "Tlavelzo pojď, tlavelzo pojď..." Proti němu jde stará bába a říká: "Takovej velkej kluk a neumí říct "R"? Že se nestydíš!" Chlapeček na to: "Jdi do prdele, bábo posraná! ... Tlavelzo pojď..."
    1 bod
  29. Ani u auta na 15 let bych se toho nebál, i 15let starý benzín je čistší než zánovní diesel (ano, nepřímý vstřik vs. přímý), hlavně současné motory mají mnohem menší CO2 (teda aspoň papírově, kdy při změně metodiky měření to skokově skáče nahoru, realita bude furt cca stejná). A že by se zrovna u nás něco takového zavádělo? Vzhledem ke stáří vozového parku si to myslím nikdo nedovolí, navíc víme jak dlouho u nás trvají změny...
    1 bod
  30. Aleši, relax. Jen jsem trochu upravil název tématu - aby bylo obecné pro všechny SIII.
    1 bod
  31. Ještě se prodává sprej proti zamlžování zrcadel a oken, ale nemám vyzkoušeno. Pokud je sklo zamlžené, otřu utěrkou...
    1 bod
  32. Takže po přečtení diskuze jsem šel do servisu a nahlásil hučení při levém rejdu. Projel jsem to s mechanikem a dle něho to je od gum, ale že se na to koukne. Za 3dny volám, jak to vypadá s opravou, bylo mi sděleno, že to řeší s ŠA a že dají vědět. Ani ne za hodinu mi volají zpět, že už mají odpověď, že na vině je uložení převodovky, ND objednali a dorazí další pracovní den. Nyní mám auto doma a zdá se, že je klid. Tak uvidím. Při koupi vozu jsem na ten zvuk přišel, prodejce tvrdil že to je vlastnost vozu, že to dělají všechny Octavie... očividně kecal... Oprava byla naštěstí přes záruku takže zadarmo.
    1 bod
  33. Nemáš chodit do servisů nějakého Pepíka z Horní dolní. Tento problém je znám už snad 4 roky, dokonce se to měnilo v záruce... měli to dokonce v těch svých čtvrtletních blábolech, ve kterých si sdělují problémy aut. Hučí všechny. Každá 1.6 TDi, do které sem sedl a nebyla opravená, tak hučela jak dementní. A smutné je, že to hučelo i u auta, která bylo vyrobeno rok a půl poté, co na chybu došli a dokázali ji v servisech odstranit.
    1 bod
  34. tak po dvoch rokoch a troch navstevach servisu sa konecne podarilo prist na pricinu. vymenili mi silentblok prevodovky a hucanie pri zatoceni do lava je prec. Musel som ich naviest pomocou materialu co tu niekto zverejnil z technickej konferencie SA. prevkapeni teda ale boli riadne odkial mam ten material
    1 bod
  35. Zavírání 5 dveří dálkovým z jakékoliv vzdálenosti + krátkým stiskem tlačítka na středovém tunelu dořešeno i na prvních verzích Superba3 z roku 2015(do 08/06/2015).. Tím je pokryto celé vývojové spektrum...
    1 bod
  36. Jo, jakmile by to byla Fabia, tak tam by automat potreba nebyl. Ale jakmile je to stredni trida, tak to by byla ostuda. Presne to vystihujes, vidim to ve svem okoli. DSG dela ostudu rada lidi, kteri si je kupuji jako pozu a snahu zapadnout. ------------------------------------------ Pridam svuj nazor obecne - pokud je pro nekoho jizda denodenni nudou a chteji co nejjednodussi prepravu, automat je dobrou volbou. Proste a jednoduse slapou na jeden pedál a ono to jede. Me rizeni bavi, snazim se predvidat, podle toho volim prevody. Zatim jsem jel z automatu s DSG a tusim ZF v Range Roveru. Ani jedno z tech aut neradilo tak, jak bych si predstavoval. Bud opozdene a dusilo to na "dvanácti stech". Nebo to drzelo tupe vysoke otacky, misto toho, aby pri zmacknuti pedalu okamzite reagovalo. Jestli nekdo uz pise, ze si prece jenom za 2000Kc muzu koupit padla a radit padlama, tak sorry, na takovy rezim nemusim mit tempomat automat. Pokud bych automat poridil, tak do mesta, kde pojizdeni v kolone dokaze otravit > u me by tedy automat sel do Fabie. Na Skode me posledni dobou sere omezovani dostupnych motorizaci - viz. snaha prodavat Yetiho Ambition s 1.2TSI pouze s automatem atd.
    1 bod
  37. Tak moje teorie s drzakem je spravna. Pokud vyuzijes obsazenou pozici v pojistkove skrini, tak ty pojistky das do drzaku v tomto poradi - viz obrazek.
    1 bod
  38. Varianta 1) Nic nesroubujes. Proste to mezi sklem a stropnici to tam ten kablik zasoupnes. a pak to zasoupnes mezi sloupek a sklo. Zacnes tim ze si povolis jeden sroubek na boku stredoveho tunelu vzi sipka foto. protahnes to pod volanetem. Vycvaknes si bok palubovky. Mezi predni sklo a roh palubovky si protahnes drat dolu do prostoru toho otevreneho boku. K dratu prilepis lepenkou mikro USB konec od kabelu a protahnes ho nahoru. Pak kabel normalne nastouchas mezi sloupek a sklo a pak dale ho nastouchas mezi stropnici a sklo (treba skrabkou na led) a dal pokracujes az ke kamere. Varianta 2) Lepsi je ale udelat si prodluzku s konektorem samice-zapalovac. Tu napojit do pojistkove skrine pres pojistku na volnou pozici kde je napeti po zapnuti klicku viz muj prizpevek na ktery tu je shora dan odkaz. a nabijecku a s tou samici-zapalovac spojit a ulozit do boku palubovky. Je to tak lepsi. AD1 kemare se zapne po zapnutem zapalovani a vypne pri vypnuti klicku, Ad2 zustane ti volny zapalovac pro nabijei mobilu ci navigaci, kterou mam mimo jine vlevo na skle a protazenou k zapalovaci. Ad3 zapalovac je porad pod proudem, takze musis kameru rucne vypinat, zadna ochrana proti vybiti autobaterie tam neni a musis naopak zase kameru zapinat takze na to porad musis myslet. Jako pripojit to na pojistky je fakt easy koupis toto : http://www.gme.cz/zapalovaci-konektor-cg-001-p899-292 Dale 10A pojistku (stacila by i 5A) v autodilech nebo na pumpe nebo servisu. K nozicce pojistky co nejblize k plastove hlavicce napajis cerveny drat (tak aby ti co nejvice nozicky zustalo aby byla kam v pojistkove skrini zasunout.) pripadně si na ebay koupit drzacek pojistky s kablikem. Viz pripojeny obrazek No a zpojis ji do pojistkove skrine, Noziskou s dratem nahoru viz pripojeny obrazek. Druhy drat od prodluzky pripevnis nekam na kostru auta, vedle pojistek po leve strane najde nejaky sroub ktery se dotyka zelezne casti a k nemu to pritahnes. a jeto. Do prodluzky zasunes nabijecku, omotas izolepou aby treba vybracema nedoslo k rozpojeni a cely to nechas v bocnim prostoru. P.S pojistkovou skrin najdes za prihratkou leveho kolena, Vyklopit, pomoci sroubovaku nahore trochu zapacit aby jsi ji vykopil uplne. Nebo si nakup dily a prijed do ČB a ja ti to udelam
    1 bod
  39. všem se omlouvám za pravdu, vím že v Česku je škodovka nejlepší a hlavně karoq
    0 bodů
  40. Nafta je do auta. Benzín do kosačky.
    0 bodů
  41. Přečti si článek v posledním vydání v tomto časupisu Leona porazil i Hyundai, protože Cupra jaksi přestala brzdit. Výkon u vozu možná dobrý, ale potřebuješ ho také zastavit
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...