Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/14/18 ve všech sekcích

  1. Čo robí to teplo s motormkármi v zápchach :-)
    3 body
  2. ?? Třeba na to, aby se samo zvedalo??
    3 body
  3. Však toho blba nahlašuji co to dá. A jak píše Stan, vidím v zrcátku někoho rychlejšího, pusťim ho. Ať jedu čímkoliv.
    2 body
  4. Tak jsem se podíval na scénku z filmu uvedeného výše a pochopil jsem ... ;) Jinak vzpěry objednám a vyměním
    2 body
  5. Naprosto souhlasím, vše by se tím pohodlně a navíc elegantně vyřešilo. Nelíbí se mě odrazky v nárazníku obecně a toto dvojí řešení už vůbec ne.
    2 body
  6. Keby debilní bezpečnostní analytici presadili do vyhlášky, že v kolóne sa majú autá držať pri kraji vozovky (vľavo doľava, vpravo doprava), tak by sanitky a motorkári boli viac v bezpečí. Keď vidím motorku v späťáku, tak už len kvôli svojim plechom sa uhýbam ku kraju. Ale to ten "vietor vo vlasoch" niektorí nevedia prekúsnuť a naschváľ motorkára zablokujú.
    2 body
  7. Neříkám že přístup ŠA je nejlepší možný, ale: - ty přece nekupuješ auto od ŠA ale od svého dealera -tedy tvůj dealer je odpovědný za veškeré informace - já třeba vím kdy se auto vyrobí i kdy bude homologované.
    2 body
  8. Jsem tak pro zajímavost dnes nadhodil dotaz do ŠA a přišla odpověď kterou jsme ani nečekal :o Dodatečná montáž je možná i oficiální cestou a je možné stran tohoto kontaktovat autorizovaný servis, jen je to prý nákladné. Takže dobrá správa, jde to i oficiálně, tedy @wirer asi nebude mít nouzi o práci :D
    2 body
  9. Já jsem měl ve Fabii I. tříválec HTP, pak ve Fabii II. 1.6 benzín a také jsem si říkal, že už tříválec nikdy. No a nyní mám Rapid 1.0 a kupodivu jsem spokojený. Hledal jsem roční 1.2 s lepší výbavou a kupodivu fungl nový s litrem v akci vyšel o 10 tis. levněji. Je to kultivované, tiché, svižné a úsporné. Snad jen ty kvalty by mohly být kratší.
    2 body
  10. Tyhle řeči nemá Plačka rád, potom blbě spí, ze spaní se budí s výkřiky, manželka ho utěšuje, ukazuje v posteli seznam záručních poruch a ceny těch pozáručních
    2 body
  11. Hele Stringo, ty jsi byl dneska odpoledne autem na Kladně?
    2 body
  12. Jak píše Tachos: Tak by za to stálo postupovat stejně, tj. vymontovat, připojit na palivovou trubku, zapnout klíček a pozorovat.
    1 bod
  13. Nelze to paušalizovat, ale bohužel debilové jsou ve všech skupinách pohybujících se na silnicích, od chodců přes cyklisty, motorkáře .... po řidiče náklaďáků, traktorů, busů. Na motorce jsem neseděl hodně let - a ani mě to už neláká. Nicméně nevidím důvod k tomu, aby motorkáři mohli při vzniku kolon jezdit mezi auty. Je to podle mě nebezpečné pro obě skupiny. Ale to jsme právě u té tolerance. Já bych osobně nikomu nějakou schválnost nedělal, pokud můžu tak běžně při pohledu do zrcátka a spatření rychleji jedoucího motorkáře dle možností uhnu. Já jsem na tom v autě o hodně líp než on na motorce. O tom žádná.
    1 bod
  14. myslím, že 5let\100 ticíc to vydrží určitě, a pak pujde do světa jako voňavka A já si koupím zase nějakou českou klasiku (předpokládám, že to už bude ten dvouválec na vodík- typ frau Merkel)
    1 bod
  15. Ak niekto zatuzi po omladeni zadnej casti auta, nepozna prekazky :) chalan dobehol zo Ziliny (215+215km), 2 burky cestou, auto z roku 2015 v edicii Red&Grey s krasnymi bielymi kolesami... A vyse 70 000km na tachometri. Ale svetla ho zaujali okamzite, v piatok nam termin nevysiel, teda dnes namontovane behom chvilky ;) Uz len zazelat stastnu cestu domov...
    1 bod
  16. Od 31. týdne už se vyrábí MR2019
    1 bod
  17. Taky je možná rozdíl 3hrnek na skákání kolem města a na cesty delší. Je to o tom, co člověk preferuje a jakou životnost od toho očekává.
    1 bod
  18. @bitttpower Já zase nechápu, proč se diskuse stáčí do osobní roviny. Jezdil jsem s tříválci o výkonech 44-96 kW a nedělá mi problém diskutovat o jejich nevýhodách, které dobře znám. Napříč českým internetem je však evidentně více žádoucí teoretizovat "od piva."
    1 bod
  19. Mrkni na Vesničko má středisková a pochopíš.
    1 bod
  20. Pokud to tu jeste neni. Docela obsahle, nejake nepresnosti, ale komplexni komentar. Vcetne nazorne funkce FA v case 21:20.
    1 bod
  21. Carista může být fajn, ale s adaptérem ELM327, který normálně funguje pro VAG DPF nebo Torgue mi nefunguje, hlásí defektive OBD2 adapter. Tak mežná ten káblík z AliExp bude lepší....
    1 bod
  22. Vzdyt o tom, ze par mesicu budou nektere motory chybet, se tu puse uz mesic :) netreba z toho delat “sok dne”
    1 bod
  23. Pokud je mi známo, tak komplet konfigurátor včetně benzínových motorů bude k dispozici pro Superb od 35 týdne, což by mělo být koncem srpna.
    1 bod
  24. @ronall i když jsou zadní světla původní před FL, tak nárazník má integrované odrazky..tohle je takový divný nedůstojný slepenec, aspoň ty zadní světla mohli nechat u všech verzí stejné..
    1 bod
  25. Ale taky az od 1.9 .... co je na tom nepochopitelneho?
    1 bod
  26. Tak jistě... Zrychlení z 0 na 100 km/h za 14,9 s vs 12,1; maximálka 168 vs 175 km/h; točivý moment směšných 95/ Nm vs 132... Do otáček to možná jde, tiché to možná také bude, ale to bude asi tak všechno. Prý pokrok nezastavíš, to jsme tedy pokročily směrem k nižším výkonům a třem válcům. Fakt skvělé.
    1 bod
  27. Chlapci FL mám od dnes doma. Nieje to moje auto ja som s Toledom spokojný. Auto sme vyberali starej mame ako náhradu za felíciu. Motor je 1.0 MPI 55 KW. Musím povedať, že v porovnaní s 1.4 16V je to živé ide to do otáčok a ťahá to príjemne odspodu. 1.4 16V len žerie a nejde. Takže napriek veľkým hatom na 3 valec je doba zas inde a motor ide lepšie a je tichší ako 1.4 16V. Pokrok nezastavíš. Musím povedať, že som sa veľmi bál ako tá atmosferická trojvalcová sranda bude jazdiť, ale za mňa palec hore. Nejaké rýchle poznatky: Bola tu búrlivá diskusia ohľadom obyčajných svetiel na FL. Všade na nete sú fotky FULL LED. Takže vyzerá to takto: Nie FULL LED zadné svetlá si zachovali čierny rámik. +dojazdy okien. Od vodiča všetky 4 okná aj zo všetkých miest. Teda aj vzadu, keď sedíte je tlačidlo 4 polohové. za mňa obrovské plus a na Tolede ma max. vytáča, že dojazd je len na vodičovom okne. +navrát do doby Fábia 2 FL. Okná idú stiahnuť diaľkou po dlhom podržaní tlačidiel :) = VW group očividne zmenil planžetu, čo som doteraz ani len netušil. Je tenšia viď foto. -Na rádiu je zobrazená oktávka. Neviem či je to chyba alebo úmysel... asi chcú človeku povedať, že je socka lebo nemal na oktávku :D. - Lišty na prahoch vpredu sa odlepujú už teraz :/. Fotku nemám, odfotím zajtra. -Dorazy na kufri zle nastavené. Kufor nešiel zavrieť ani silným buchnutím ani slabým. Furt odskočil od zámku. Podarilo sa to tak na 3 krát. Došteloval som dorazy na kufrových dverách a už je to OK. Keď si to tak spojím stými odlepujúcimi sa lištami tak je asi pomaly ale isto na kvalite cítiť to, že škodovka vyrába na plné obrátky. A plne sa to bohužiaľ odráža na kvalite. Ak bude mať niekto nejaké otázky, rád zodpoviem. Auto budem mať cca týždeň ja, aby som ho zabehol.
    1 bod
  28. Tak oni si to museji nějak obhájit když si ten třívalec koupili,přece na něj nebudou nadávat.Nechápu blbou narážku s těmi více válci u lidi kteři jezdi třívalcem.Ještě mužete za chvíli vychvalovat GPF u benzínu.Tohle se všechno děje jen kvuli nesmyslym emisnim limitum.Ja jsem třívalec měl a už nikdy.
    1 bod
  29. Opět demagogie - u menších škodovek prostě u přeplňovaných zážehových motorů nemáš, tady nejsme na Ford foru.
    1 bod
  30. Ehm, jenže když nemáš na výběr, tak je tvé tvrzení jen demagogie.
    1 bod
  31. To neni posedlost ale realita,nikdy se třival nevyrovna kulturou běhu čtyřvalci,nedivim se že ho obhajuješ když ho sam vlastniš,ale nevnucuj ho prosím ostatním.
    1 bod
  32. Mám vyřešeno. Nutné ještě nastavit: IDE03638-ENG116677-static AFS light-Abdimmgeschwindigkeit,50.0 %/s IDE03638-ENG116682-static AFS light-Maximaltemperatur,100.0 °C IDE03638-ENG116679-static AFS light-obere Grenztemperatur,95.0 °C IDE03638-ENG116681-static AFS light-Oberer Lenkradwinkel,90 ° IDE03638-ENG116680-static AFS light-untere Grenztemperatur,80.0 °C IDE03638-ENG116678-static AFS light-Unterer Lenkradwinkel,30 °
    1 bod
  33. Dle mého hlavním důvodem je cena, ten semiš se dává i na boty.
    1 bod
  34. Tak jsem se ptal prodejce a začne se nabízet na konci září
    1 bod
  35. Ja vidím zásadní problém v tom že není možnost jiné volby motoru,že jsou už jen třívalce.
    1 bod
  36. 1,8 a 2,0 v OIII mají občas vadné kombinované těleso termostatu a vodní pumpy... Měl sem to taky.
    1 bod
  37. To je to, co zminuji v predchozim prispevku - dsg si !kratkodobe! - v radu sekund “pamatuje” chsrskter jizdy a tomu umi priźusobit razeni. napr po chvili jizdy v kopcich se vnitrne prepne do rezimu podobneho S rezimu - radi pozdeji a nechava jit motor do otacek. par sekund jizdy po rovine ale uvede do normalniho rezimu
    1 bod
  38. pre stastlivcov, ktori nemaju MirrorLink na Boleru, navod ako si dorobit tuto funkcionalitu: https://www.youtube.com/watch?v=tdfUAGuk7k0 https://github.com/fhorinek/adbmirror
    1 bod
  39. Tak jsem se konečně o víkendu odhodlal a dotáhl jsem ten návod jak na výměnu DSG voliče. Doufám, že je popis dostatečně detailní a v případě špatně použitých obratů či výraziv mimo automotive hantýrku se omlouvám, opravdu jsem neměl čas se psaním odborného článku. V případě, že by to někdo chtěl ve voze přemontovat a necítil se na to, mohu nabídnout své služby, mám za sebou čtyři výměny a už vím co a jak a kde na co šáhnout aby to povolilo Výměna voliče DSG.docx
    1 bod
  40. Tak treba Ibiza/Arona jsou technicky totozna auta. Platforma je stejna. A zjednodusene receno, ta urcuje, jak bezpecne auto je. Muzeme se bavit o tom, zda tech par mm rozdilu ve vysce sezeni muze za urcitych okolnosti znamenat nejakou vyhodu, v tomto pripade by ale byla beztak homeopaticka. Ja SUVckam taky prilis nefandim, a to v neprime umere s jejich velikosti.
    1 bod
  41. Zase přidám takový měnší návod. Protože mi osvětlení v kufru Fabie II combi nevyhovovalo, tak jsem se rozhodl, že si dodělám druhou, stejnou lampičku i na druhou stranu, kde podle mě měla být už z výroby. Co je pro dodělávku potřeba: 1) Světýlko (koupil jsem použité za 90,-), č. dílu 6L0947415 2) Svorkovnice (konektor do světýlka, koupeno nové v autorizovaném servise 36,-), č. dílu 1J0971972 3) Piny do svorkovnice jsem musel koupit sady 2 drátů s 4-mi piny na konci, protože pry se jinak neprodává, také autorizovaný servis, cena 151,-) č. dílu 000979131 EA 4) Koupil jsem konektory 4 ks ( 1ks = samec + samice + piny, všechny kusy 40 kč) abych bylo vše rozebíratelné na části, není potřeba kdyby to někdo přidělal rovnou na světýlko původní, ale já si to takhle rozdělil.. 5) Cín, kabely, nářadí, pájka,.... + ledka (má 6x5050 diody cena cca 20-50 korun třeba e-bay) Vše jsem ale měl doma, tak jsem kupovat nemusel.. Postup: 1) Vyházet vše z kufru, včetně rezervy a koberce na podlahu 2) Vypáčit 2 plastové pojistky, co drží oplastování nákladové hrany kufru. Jsou to takové malé plastové potvory z vnitřní strany kufru, vypáčil jsem je dokola šroubovákem až vyskočily 3) Úplně dole pod plastem jsou 2 plastové matky, tuším klíč č. 10 pasoval, tak vyšroubovat 4) Doslova vytrhnou střední část platu směrem vzhůru z kufru (drží to na 4 ks kovových svorek zacvaknutých do karoserie) 5) Dále pomocí Torxu drží již boční oplastování, šroubek byl ukrytý pod střední části oplastování nákladové hrany - vyšroubovat. dále vyšrobouvat háček - torx a matku zadního světla.. 6) Sundat plast zadního sloupku, je pouze nacvaktnutý opět pomocí kovových spon, opatrně vytrhnout směrem do kufru, jde ztuha, ale je potřeba, protože je pod ním schovaný další šroubek 7) odšroubovat opět torxem - vyklápěcí háčky v kufru, pozor ať vám nezapadne šroubek za obložení 8) opatrně ohnout plast boční stěny směrem do kufru, opět jsou tam kovové spony, stačí tak ať se tam dostane ruka. 9) Dále jsem si vyměřil a zalamovacím nožíkem vyřízl do plastu díru pro nové světýlko cca 22 x 46 mm 10) Natáhnout kabel - táhl k původnímu světýlku (prostrčil jsem jej do "dutiny" v karoserii a protáhl prahem na druhou stranu, kde jej opět vytáhl a nacvakal konektory 11) Je dobré si rukou zacvaknout zámek ve dveřích, ať světýlko nesvítí, pak jsem ho kleštěma ucvakl a naletoval nový konektor, původní použiji pro nové světýlko. 12) Vše zapojit, zkontrolovat, jestli vše svítí a v opačném pořadí naskládat a nacvakat Kabel jsem dělal takový: Místo původního konektoru jsem nacvakl svůj, do kterého jsem připojil "rozbočku" a do té pak napojil přes další konektor původní lampičku + druhý kabel protažený hranou zakončený opět konektorem, na který je připojená další lampička. Protože jsem nevěděl jak to rozebrat, tak mě dodělávka trvala asi 4 hodiny. Nejhorší bylo zjištování a hledání ukrytých šroubku, protože plasty pořád někde držely... Více je na fotkách, kde je vidět kde je jaká šroubek ukrytý. Celková přestavba mě přišla na cca 320,-. Kabel pro propojení světýlek jsem měl (dal jsem 2 metry, ale i 1,5 metru by v pohodě stačilo, ale už se mě to nechtělo ustřihávat a znova přidělávat konektory). Popis fotek: 1. Původní kabel od světýlka 2. Druhé světýlko včetně koupené nové svorkovnice a kabelu s konektorem pro zapojení na kabel protažený prahem kufru 3. Konektory které jsem použil (pokud nebudete chtít dělat rozebíratelné a uděláte to v kuse, tak se používat nemusí 4. Platová hrana kufru (vlevo a vpravo díry, kde držely plastové pojistky, dole pak výstupky, kde byl přišroubován pomocí plastových matek) 5. Kovové spony, držící plast ke karoserii 6. Vlevo jde vidět torx držící boční plast (stejné i na druhé straně) + šroubek háčku + matka zadního světla.. 7. Po oddělání krytí sloupku opět šroubek 8. Ustřižený a naletovaný původní konektor světýlka 9-11. Fotky výsledku Fotky s protahování kabelu nemám, ale je protažený v místě pod šrobem zadního světla, byl kruhový otvor do karoserie a pak středem prahu a na druhé straně opět kruhovým otvorem vytažen + kabel zajištěn plastovýmy nalepovacím držáky..
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...