Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/16/18 ve všech sekcích
-
No pokud Ti to sdělí před prodejem, nevidím v tom žádnou botu - vzhledem k tomu, že by měli jako autorizák při opravách dodržovat dané standardy a navíc i záruka zůstává v platnosti, nevím proč by nemohli napsat stav perfektní. Výměna dveří (sic 2x) a blatníku není žádná vážná "operace", zvlášť pokud byla kvalitně provedena. No a pokud to zatajili, záleží opravdu na tom jestli pokračuje záruka i nadále na celý vůz. Zajdi si do kteréhokoliv jiného bazaru a tam Ti neřeknou už vůbec nic, navíc tam už nemusíš mít záruku od automobilky. Netvrdím, že ŠkodaPlus je něco extra, ale z vlastní zkušenosti vím že pozdější reklamace je možné dovést do zdárného konce. (Měl jsem už 3 auta od nich). Navíc spousta závad jde na vrub výrobce a ne pozdějšího prodejce. Co bychom si tady povídali, všichni moc dobře víme, že je auto "spotřebák" a závady se projeví i u aut které má člověk sám od novoty.4 body
-
2 body
-
Ano, stačí zvolit 1. stupeň ze 3 možných. Zítra ráno nebo pozítří by u nás měly být mínusové teploty, tak to vyzkouším.2 body
-
2 body
-
Tiskovka s Andrejem Babišem: "Ukradl jste pytlík těch bonbónů?" "Víte, můj syn, on má malý penis. Trápí ho to." "Ukradl jste ty bonbóny?" "Moje dcera má malá prsa. Má z toho deprese. Chce na operaci. Rozmlouváme jí to." "Mluvíte o dětech, ale co ty bonbóny?" "Takže do toho zatahujete moje děti, vy hyeny?"2 body
-
Dnes jsem vyměnil olej v převodovce. 1.4 TSI 103 kW 2014 PEQ, najeto 67 tkm. Výměnu jsem prováděl preventivně, protože řazení ve srovnání s O II, kterou jsem měl předtím nebylo tak nějak ono. Měl jsem podezření, že oleje v převodu může být málo. Postupoval jsem podle dílenské příručky. Olej jsem vypustil výpustným šroubem (velký imbus, klíč mám doma, ještě z doby, kdy jsem měl jedničkovou Fabii) a vysunutím čepu řadící vidličky (torx T40), olej jsem nalil přes vymontovaný spínač zpátečky (klíč 22), pomocí hadičky o průměru 10 mm a trychtýře. Olej jsem použil originál G 052527A2, který je strašně drahý 1 500,. za litr a, který podle p.Sixty jako jediný je možno použít. Doživotní nolejové náplně jsem vypustil 1,8 litru, což je málo, olej nikde neunikal, nikdy nebyl měněný ani vypuštěný, asi ve škodovce šetří. Nalil jsem 2,1 l, jak je uvedeno v dílenské příručce. Vypuštěný olej byl černý, můžete porovna s barvou nového. Řazení, celkový dojem z převodovky je výrazně lepší, s výměnou jsem spokojen.1 bod
-
Přesně tak. Snad každému tady je jasný, že ťuknutý auta hned nemíří na vrakoviště. To, co mi vadí na celé věci je fakt, že jsou zde prodávány stovky kusů s poškozením, které zjistím až na místě i přes to, že důrazně v telefonickém rozhovoru žádám o sdělení hloubky laku. Když mi někdo do telefonu řekne, že je lakovaný jeden díl s maximální hloubkou laku 200 mikronů a na místě zjistím, že je lakovaná celá strana s tloušťkou vrstvy od 450 mikronů do erroru, což je v případě mého měřáku hodnota přes 2000 mikronů - sorry, ale co to má jako být? Pak se tam táhnu s vytíženým klientem, abych zjistil výše popsané a co? Jasně do telefonu řeknu, že o lakýrnickou kaši nemám zájem a stejně mě tam nechá táhnout, tak je to na přesdržku. Mě jde o to jednání. Prachsprosté jednání na úrovni bazarů s 3 písmeny v názvu. Že se někdo spokojí s autem, kde je vyměněna půlka karoserie je jeho problém. Já chci naprosto originální stav auta a počkám si na takový kus. Jen chci být ušetřen podobně zbytečných výletů.1 bod
-
Ano, sice to opravoval přímo servis škoda a záruka tam je, ale klidně zmínka o tom v inzerátu být (měla by být) může, stejně tak informace proč se to měnilo. Ale pak už auto u mě není "perfektní", když se 2x měnilo dveře. Rok zpět mi v odbočovacím pruhu kamión odřel pravý přední a zadní dveře až na základovku + nějaká ta promáčklina + uražený zrcátko. Servis tehdy dveře neměnil, takže si myslím že ve třetím případě nešlo jen o škrábanec nebo opravu za 30 000, ale těžko říct. Každý se k tomu může stavět jinak. Každopádně člověk jede třeba stovky kilometrů si prohlídnout auto s vědomím že je perfektní a až na místě se dozví o třech opravách, nebo taky ne. Jsem toho názoru, že když už dám za auto 400-500k, chci aby bylo vše původní, neměněný. A je mi jedno jestli to opravoval osobně ředitel ŠA nebo Tonda z Horní Dolní :-D1 bod
-
Adaptation of seat heating Stg 09 Central Electrical Access authorization: 31347 Adaptation Here, there are now a total of 12 (different) channels for assigning the current consumption for seat heating (**). The ducts are divided into a total of six seat heating stages, which can be adjusted, each with a lower switching threshold and an upper switching threshold. In the superb, however, you can only select three seat heating levels. Therefore stages 1 and 2, stages 3 and 4, stages 5 and 6 are programmed in the same way. The steps are set as follows: Seat heating levels ½ lower switching threshold in 22.0oC Seat heating stages ½ upper switching threshold in 23 .0oC1 bod
-
Homologace minimálně do konce roku nebude dle posledních zpráv. Koncern snižuje odvolávky.(pracuji pro automotive).1 bod
-
Vykašli se na to nech auto. Čím víc s tím něco děláš tím se to hůř chová. Když zcela vypneš klimu, zvedá se v autě vlhkost- zápach v klimatizačním systému- už se toho nezbavíš. Automatika se o vše postará protože když vypneš AC tak se ani nereguluje vlhkost vzduchu atd. Pokud je teplota pod nějakou úrovní tak má stejně kompresor nejmenší odpor. Realita je že pokud máš climatronic tak nejlepší co můžeš udělat je nastavovat pouze teplotu a každé jaro měnit filtr. Budeš mít nejméně potíží.1 bod
-
1 bod
-
Tak to kamarat nakoniec rozchodil po 4 hodinach patrania... Zistil, ze bola slaba kostra a radio to vyhodnotilo ze parkovaci asistent je nedostupny. Prehodil kostru inde a uz to ide.1 bod
-
Pokud mas pristup k zasuvce, tak s inteligentni nabijeckou muzes nabijet baterii napojenou primo v aute. Pokud auto bude dva tydny stat, tak se opravdu muze stat, ze nenastartujes. Nizke napeti, mraz + staly odber = problem. Vse je tady stale dokola, poradne si to nacti to a pochopis vse.1 bod
-
Opravdu? Mne rekuperace prakticky neběží při teplotách pod nulou: když je tepleji, tak auto rekuperuje co mu baterka stačí Stejně se to chová i na OIII.1 bod
-
Mas obd adapter alebo voltmeter do autozapalovaca? Co ti brani nahrat sem video ktore dokazuje tvoje tvrdenie? Ja som to uz meral snad na 5 autach. Tym budes uzitocny, namiesto davania minusiek, ako nejaka pubertalna hus na Youtube.1 bod
-
Taky to tak vidím, dveře, světla, zrcátka ...... vše snadno vyměnitelné. Škrábnutí dveří někde u obchoďáku se běžně stává a neznamená to hned totálku. A že někdo mění vše možné i nemožné (chladič .....) bych dal za vinu pojišťovnám. Přeci když mám platit spoluúčast na havarijku a pojišťovna to nehlídá, tak ať se prohne. Znám dost případů, kdy kvůli "banalitě" za pár korun nechal majitel vyměnit "půl auta". Proč ne, já platím, pojišťovák to odklepne, franta v servisu si vydělá a já si vynahradím spoluúčast prodejem zánovních dílů - obrazně řečeno. Takže když je vše měněno v autorizáku, což by měla být záruka výše zmíněných standardů, nevidím důvod, proč bych se měl bát.1 bod
-
1 bod
-
Scala je postavená na MQB A1 (nebo jak to značí), tzn na modulární platformě. Scala má rozchod 1531/1516, nové Polo 1499/1484 mm. Pro porovnání Golf 1543/1514mm. Takže bych to neviděl jako žádnou tragédii z tohoto pohledu.1 bod
-
Tak to je,priplaca sa u nas fakt iba kozmetika,co som spominal.Dokonca u Vas nieje ani mozna kombinacia 1,5 Tsi dsg L&K.Ani na SK to oficialne v cenniku nieje,ale konfigurator to v ponuke ma,tak sme to s predajcom skusili a preslo to.Auto je uz realne zaplanovane. Odpoviem aj k tomu motoru. Mal som L&K v 140kw dizly a 4kolke ako sukromne auto.Na lyze uz nechodim,4 kolka teda straca zmysel,najzdim sukromne rocne necelych 20000km,sice vybornu,ale nenazranu 2,0 TSI uz fakt nepotrebujem,nieje kde rychlo jazdit,riziko straty vodicaku nutneho k praci je tiez dost dolezite,preto volba tejto myslim slusnej motorizacie a co som usetril na predrazenom dizly a 4kolke,to som si radsej doprial v ozaj bohatej vybave.No a ak nebudem nahodou spokojny,nakup mam ozaj luxusne vyzlavovany,takze to nebude problem predat.1 bod
-
@sk0d@ , pravda, spletl jsem si téma, předělám do správného. Vždy mě na tomto tématu zmate to, že je napsáno + ELM327 adapter1 bod
-
Když to vezmu opravdu velice rychle bez nějakého zjišťování informací. Tak všeobecně se uvádí životnost LED světelných zdrojů (u správně vyrobených a kvalitních výrobků) životnost kolem 30000h. Takže za předpokladu svícení 8h denně jak vychází životnost cca 10 let? V létě svítí světla méně nebo vůbec, protože svítíme denními světly... Takže tak nějak bych to viděl, ale neznám konkrétní čísla, vycházím ze všeobecně uváděných čísel na netu udávaných o LED zdrojích...1 bod
-
Psalo se hodně o rekuperaci a že baterie vydrží cca 4 roky. Baterie má 5 výročí, tak jsem dal novou a problém je vyřešen. Stará baterie měla ráno 12,2V při zapnutí klíčku i pod 11V nyní drží stále 12,55V1 bod
-
1 bod
-
@Punit tak koukám že ti ty kontroly aut začínají podobně jako u mě, kdy většina projde sítem hned při kontrole přes ELSU Přesně jak píšeš A naprostý souhlas s větou o oželení blbůstek a raději koupi nové O3, pokud nenajdeš žádný ideální kus s @michal20091 bod
-
ja neviem ci kazdy sup. u mna boli za 26000 km jedine problemy toto: - obcasne vrzganie stredoveho tunelu v oblasti drziaku napojov (kedze sa to stalo menej ako 10x a naposledy uz hodne davno, tak neriesim) - obcasneho spustenia okna spolujazdca (ked dam zatvorit naraz vsetky okna ovladanim z dveri vodica, tak spolujazdcove niekedy ide dole a nie hore, no robi to len obcas) - raz zahmlene predne svetlomety inak nemam s autom zatial ziadny problem. otec ma tiez S3 (9/2015) a jediny problem bol s chrom paketom okolo okien a este jeden po servise - unik oleja niekde pri olejovom filtri - no to je chyba konkretneho pracovnika (a ja neviem ako ostatni, no tiez sa mi stane, ze obcas spravim chybu) asi je to aj o tom ako kto na auto pozera a ako auto vyuziva. niekto je vyslovene pedant a hladi kriticky na kazdy detail. niekto si drobnost ani nevsimne... neodvazil by som sa tvrdit, ze sup je nekvalitne a odflaknute auto. ak niekto chce tutti frutti kvalitu, tak existuje aj pre neho riesenie - mercedes. bol som na exkurzii vo fabrike SA v Boleslavi aj MB Kecskemete. najvyraznejsi rozdiel (pre laika) bol na pracovisku vystupnej kontroly... a tom madarsku 70% aut kontrolou neprejde na prvy pokus...1 bod
-
1 bod
-
Nejsou na toto zvyklí. Vem si, že jseš člen 0,5% uživatelů, kteří mají elementární ponětí o věcech jako je řídicí jednotka, adaptace, ... Polovina lidií ani nezná funkce svého auta.1 bod
-
Stejně je síla, jak jsou v těch servisech „zblblí“…. Objednávám se na servis, kam jezdím delší čas. Olej vlastní není problém, můžu být u toho – tady super. A pak chlápek říká: a vidím, že tam jsou nějaké servisní akce, ty vám budeme muset provést… Já: jaké servisní akce, čeho se týkají? On: to nevím, ale budeme vám to muset provést Já: když nevíme, čeho se to týká, tak to nechci realizovat On: budeme vám to muset provést, to chce Škodovka Já: na MÉM voze, se bude dělat to, co budu chtít já a ne co chce Škodovka Naštěstí jak se přitom hrabal v systému, tak povídá: Ale vidím, že jsme vám je ale vlastně posledně už všechny dělaly…. Prostě mi štve ten jejich bohorovej a těžce mylnej přístup. Oni to berou tak, jak kdyby jim to auto patřilo. Ale to je můj majetek a já rozhoduju o tom, co se s tím bude dělat. Oni tohle vůbec nechápou….1 bod
-
Mi poprvé přesadili a ořezali molitany, podruhé je vyměnili úplně, potřetí rozebrali a znova složili celou konstrukci sedadla, počtvrté ji vyměnili. Užil jsem si s tím přes rok, každá oprava vydržela tak týden dva.1 bod
-
Woody díky, jenže já jsem po záruce a musím to nějak řešit. S tou spolujezdcovou je to fakt zajímavé, něco nedořešené z výroby.Na opotřebení to nevypadá. Jinak Rapid je plný různých pazvuků odvislých i od teplot venku. Pořád s něčím bojuju.1 bod
-
Při cestách dovolenkových něco ukrutně drnčelo při cca 2100-2200 ot/min bez ohledu na zařazený r.s. Bylo to někde zepředu, jakoby v rohu palubky. Ale znáte to, jak se zvuk v autě šíří. A navíc manželka omítla spolupracovat, že prý nic neslyší a že jsme snad na dovolené, než abych se hrabal v autě a prostě jsem ji nedonutil, aby ošahala plasty okolo sebe. Jenže ono těch 2100-2200 ot/min je na 5-ku mezi 90-95km/hod., takže to bylo fakt na palici. No snad jsem o víkendu našel zdroj drčení. Nejspíš to byl plast krytu vodního kanálu - prostě to torpedo pod stěračema. Okraje jsem podlepil zbytkem pěnové dveřní fólie, původem ještě z OCT I. A krátké asi 4 cm dlouhé pruhy jsem dal mezi tenhle plast a černý plech stěny vodního kanálu, kde byl plast torpeda zvednutý/zdeformovaný a byla tam škvíra asi 1 mm. No zdá se, že to bylo ono. Po drnčení zatím ani památky.1 bod
-
jaké? Diesel se na krátkých vzdálenostech nezahřeje, tudíž dostává mechanicky neustále zabrat. V moderním motoru navíc přibývají starosti s DPF, kterému opakovaně přerušíš vypalování a ucpe se. Nenapadá mě mnoho důvodů, proč tohle řešit zrovna u OIII, která má celou řadu výborných turbobenzínů s nízkou spotřebou.1 bod
-
3 km tam a 3 km zpatky? Na to bych si smad ani nekupoval auto1 bod
-
1 bod
-
0 bodů
-
Mam nove auto a zatim tam nechci drbat do nejakych nastaveni z vyroby. Myslel jsem, ze se to da nastavit pres infotaiment, ale nejake cachry machry pres PC zatim ne. Diky za info-1 bodů
-
SCALA - podvozek z nového Pola, tedy šířka rozchodů kol jako u Clia, i20, Ria nebo nové Fiesty. Opět nejde o plnohodnotný hatch segmentu C a ale jen přerostlé Polo na délku. A je to škoda. Snad alespoň přidají měkčené plasty a dají konečně sedačky z Golfu, protože ty v Rapidu i Octávii III časem tlačí do lopaket. Zlatý Megane III, tak mají fungovat sedačky - částečně pohltí, ale drží záda a ne že mě ve Škodě doslova tlačí ven :-)-2 bodů