Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/29/19 ve všech sekcích
-
Pokud mu servis způsobil škodu, tak má nárok na její náhradu. Na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení auta ale toto není důvodem. Takže odškodnění za způsobenou škodu. K tomu potřebuje majitel auta v zásadě dvě věci: dokázat, že servis způsobil škodu, a za druhé, dokázat, jakou škodu (jak vysokou). Osobně bych doporučil majiteli auta, již nyní si zajistit důkazy k oběma faktům, komunikovat již pouze emailem a komunikaci zálohovat, nebo alepoň telefony nahrávat, (to k části "servis způsobil škodu"), a dále si najít soudního znalce a zadat mu posudek na "jak se liší současná tržní hodnota vozu XY nebouraného a vozu XY bouraného po opravě"). Pokud bude posudek jasný, že se hodnota vozu sníží tak a tak, tak potom přijde majitel auta do servisu a pokusí se od nich dobrovolně získat náhradu škody. Pokud ne, tak soudně. Ten servis je na toto pravděpodobně pojištěný, ale je nutné to i pro pojišťovnu podložit důkazy.4 body
-
To se mýlíš a škaredě. Jakmile je u auta vedena oprava v důsledku havárie, byť jakékoliv, cena ve výkupu letí razantně dolů. Osobně bych takové auto nepřebíral a trval bych na tom, že si ho právě koupili. Pokud by to nešlo, řešil bych to právní cestou a minimálně bych trval na fin.odškodnění. Určitě to zde někdo uvedé na pravou míru, ale myslím, že jsou proti tomuto pojištěni. Kolega nademnou by mluvil jinak, kdyby měl auto zakoupené za své úspory a vlastnil ho déle jak 2roky...3 body
-
Je to v záruce -> tak nešpekulovat a šup s tím do autorizáku, ať ten problém řeší.3 body
-
Podle cc jsou tam. Dost me ta vybava a cena prekvapila. Zjevne je cil prodavat misto Scaly OIII.2 body
-
Jo, konečně zajímavá nabídka u OIII. Za 440 kombi a ve výbavě vše, co člověk potřebuje. Scala boduje modernějším interiérem i exteriérem, LED světly, absencí čtyř očí...ale ovce je ovce, že.2 body
-
Nestrašte ho. Tohle vše tady číst a nemít zkušenost, tak jsem vysranej až na půdu. Z vlastní zkušenosti můžu napsat jen jedno, pojišťovna se max. zeptá proč nebyla volána policie a pak se rozhodne, zda zaplatí škodu do 100tis kč a nebo celou, ale nikomu nic předávat nebude, protože viníka má a už vůbec nebude řešit proč nevolal policii. Letos jsem opřel supa do svodidel, škoda cca 150 a nikdo nic takového co tu popisujete neřešil (taky jsem nevolal a poničil veřejný majetek a sup je leasingovky). Navíc pokud řekne, že se na to mrknul a zhodnotil škodu do 100, tak je z obliga. A k tomu mikrospánku, nevím kolik jste toho kdo najezdil, ale toto se může stát i na relativně krátké neuvěřitelné vzdálenosti po vyjetí, stačí probdít noc u finále Stanley Cupu a mikrospánek je hned jen co si mrknete po vyjetí z garáže.2 body
-
Já to nevím přesně, ale pojišťovna bude určitě chtít, proč k dopravní nehodě nebyla přivolána Policie. Něco jiného by bylo, pokud by nehoda vznikla na půdě autoservisu. Pokud byla poničena svodidla, tak to je veřejný majetek a úřady jsou na to dost háklivé.2 body
-
ta oprava se pozná a pokud o ní nebude záznam, tak se bude těžko vysvětlovat skutečný rozsah (který je zhlediska funkčnosti minimální) a hlavně, že to dělal AS.2 body
-
Byl jsem na miste a vypada to, ze to budou jen plechy. Rikal jsem jim narovinu, ze budu chtit nejakou kompenzaci za ztratu hodnoty auta a jsou pristupni o ni jednat. Zitra tam pujdr ode me zaplaceny soudni znalec, udela na to zapis, kde to vycisli a v teto hodnote bych chtel kompenzaci. Jinak s autem jsem spokojeny, pokud znalec nenazna nejaky vaznejsi poskozeni pod tim, tak to nebudu hrotit na vraceni celeho auta, ale jen na tu kompenzaci za pokles ceny. Jeste takova perlicka - pravnik mi rikal, ze muzu trvaz na vraceni auta ve stejnym stavu, jako jsem jim ho dal, cehoz se docilit neda, uz nikdy nebude nebourany.2 body
-
2 body
-
Před rokem jsem u ofic dealera Škoda kupoval nový superb ve výbavě LK. Vyšel mě přes milion, s autem jsem byl spokojený. Minulý týden jsem jej dal na záruční opravu s drobnostma do toho stejného autosalonu (má i servis) a dnes mi volali, že mechanik, který auto projížděl dostal mikrospánek a celý pravý bok vzal o svodidla. Samozřejmě se dušovali, že hned zítra mi dají náhradní superb, vše opraví z nových dílů, ale jak se mě to rozleželo v hlavě, tak... Koupil jsem nové auto a servis mi z něho udělal auto po nehodě, čili cena vozidla klesá. Co mám zkušenosti s předchozím autem, tak po opravě už prostě není takové, jako před opravou. Nejraději bych, aby si to auto opravili a prodali sami a mě vrátili kupní cenu. Samozřejmě, že mě na to nekývnou a řešilo by se to právní cestou a tam nevím, jak moc mám šanci na úspěch. Neřešil někdo podobný případ? Všem moc děkuji za rady, jsem z toho zklamanej. Hodně zklamanej.1 bod
-
1 bod
-
Budou se chtit dohodnout, pri rozumnem jednani z obou stran nemaji duvod stavet se na zadni. Hlavne, ze se nikomu nic nestalo. Je to jenom hromada plechu a plastu. P.S. ke sluzebnimu i soukromemu pristupuju a chovam se stejne. To az se tady zase rozvinou debaty o tom, co kdo platil ze sveho1 bod
-
Taky vycházím z vlastní zkušenosti a pojišťovna by plnila jen z 50%, kdybych nevolala policii (odhad škody byl 100 tis., nakonec to bylo hodně přes 300 tis.). Najezdila jsem toho hodně (jen od začátku roku 35 tis. km např.). Zkušební jízda servisu není uspávačka z bodu A do bodu B. Ale asi to není v tomto případě podstatné. @Aleš_BX Není potřeba shazovat názory ostatních. Nemýlim-li se, jsme na diskuzním fóru, takže je super, že jsou zde borci jako Ty, kteří mají vždy pravdu, ale mne zajímají i zkušenosti ostatních a věřím, že i zakladatele tohoto vlákna. Ty máš z pozice své profese, kterou neznám, nějakou zkušenost. Já mám taky zkušenosti a ne zase tak malé. Především z pozice zaměstnavatele, jehož zaměstnanci škody dělají docela často. Ale taky z pozice toho, kdo se takovými finančními produkty zabýval. Akorát řešíme pojištění našich zaměstnanců, protože škody jimi způsobené se množí a pojišťovny MAJÍ problém s jejich plněním. Jinak Zákoník práce znám z pozice své profese výborně a škody zaměstnanců řeším dnes a denně. Doslova. Takže nevidím důvod, proč se k dané situaci nevyjádřit. I přes Tvůj názor - já bych auto z tohoto servisu odvezla. Ty třeba ne. A na názor máme právo oba, což?1 bod
-
1 bod
-
Nějak jsem to nedopočítával, ale přijde mi to výhodnější než Scala Ambition s litrem + kufr a odzkoušená technika jako bonus https://www.autorevue.cz/skoda-octavia-combi-tour-2019-cena-vybava-motory?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku1 bod
-
Zítra se na to jdu akorát zeptat jestli na to půjde i můj bonus. Pak není o čem a objednávám.1 bod
-
Ahoj, U tveho vozidla budou urcite rezat. Min. Zadek. Skoda bude urcite pres 100tis. Kc. Kolega presne takhle oprel o svodidla O2fl 2009 a pojistovna to nechtela opravovat, nakonec jo, ale oprava cca 105tis. Kč K nahrade skody: https://www.novinky.cz/domaci/436856-us-se-postavil-na-stranu-motoristu-kterym-vznikne-skoda-pri-nehode.html 1) pred cca 5 lety jsem mel DN, naboural me clovek. Za par let vysel vyse uvedeny rozsudek,,.. 2) ridice jsem zazaloval,... na zaklade znal. posudku. Vyjde te do 20tis. Kc me vysel na. Cca 16tis. Kc 3) okr. soud mi to zamitnul z duvodu, ze jsem vozidlo neprodal, nevznikla skoda 4) odvolani. Krajsky soud v Praze mi dal za pravdu,... 5) pojistovna uhradila jak znalecky posudek, tak i naklady 6) koho zalovat? V tomto pripade ridice, resp. autoservis,.... 7) a servis bys nemohl sdelit?1 bod
-
Přesně jak píše Lukáš.Jak je jednou auto z nějakého důvodů lakováno a zvláš´t,když je o tom někde záznam,cena při prodeji jde o dost dolů.Čím dražší auto,tím více,takže,pořádnou kompenzaci a perfektně odvedenou práci na laku a nejraději nové díly,né rovnání a kytování1 bod
-
Ahoj, vracím se k odpovědi Jara na mojí otázku přímý/nepřímý vstřik u verze 2.0 Tsi 140kw. Tak podle této tabulky z odkazu ve vlákně o dílenských příručkách, by měl mít motor ve verzi 140kW kod CZPB přímý i nepřímý vstřik. Verze 200kW má pouze přímý. O kombinaci s jakou převodovkou je spjatý, se mi nepodařilo najít.1 bod
-
Aleši, tak gratulace k novému vozu. Vidím tedy, že už jsi to nevydržel a objednal 140kW naftu společně s DSG, na které konečně také došlo. Myslím, že když už jsme se nedočkali u tvých Octavií, tento Superb by si určitě své vlastní téma zasloužil. Ať je na co koukat :-)).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Před nedávnem jsem stál u opravované Octavia III facelift RS a původ ČR málo nalitano a byla už evidentně před tím odborně opravovana protože tam chybělo kousek vnitřního prahu já myslel že umřu smíchy. A už vidím jak to šlo do světa za 600. Prostě vonavka, jasný původ, nikdy nehavarováno atd . A frajer si to pak určitě začal voskovat aby mu to vydrzelo.1 bod
-
Jj, bohužel je to tak. Všechny ojeté auta, co jsem kupovala, tak byly taky střelené (S-max čelně nějak, ještě byly ulámané držáky světel a nějaké drobné deformity v motorovém prostoru, fábia na zadní dveře, ale mohl jít jen o drobný šrám. Těžko říci). Otázka je, jak moc. Jediná jistota je fakt nové nebo od rodiny/dobrého známého s jasně známou historií. @Twisted to měl trefené slušně, autko pěkně posádku ochránilo, ale položilo svůj život. No, doma bych takto opravenou bouračku opravdu nechtěla, nevěřím, že to může ještě fungovat stejně při dalším nárazu podobném. S fiestou jsem měla štěstí, že byť ta nehoda byla hodně velká, tak kromě prahu nebyly zasažené žádné nosné konstrukce a hlavně bylo vše opraveno/vyměněno pečlivě a v souladu s doporučením výrobce. To, že je to vše ok prověřuji na každém závodě, kdy je auto extrémně zatíženo pořád. A zrovna podvozek byl nejvíce postižen a ten funguje výtečně. Ale takováto nehoda, co měl Twisted, to už fakt ne. Hlavně, že se nic nestalo, to už jsou nárazy, kdy se dokáží nepěkně potlouct hlavně vnitřní orgány. ?1 bod
-
Nová oficiální verze,zatím neodemčená,potřeba použít LP. Carista_3.9_with.lucky.patcher.apk1 bod
-
Tak už som si aj ja dal dokódovať veci do môjho auta po dohode s Igorom....nebojím sa napísať ODBORNÍKOM. Nakódoval mi tieto veci: -doplnenie položky množstva dočerpania paliva -vypnutie kontroly pásov -automatické odsunutie elektrického sedadla po vypnutí zapaľovania a otvorenia dverí -aktivácia AicCare -zobrazenie stupňa fúkania ventilátora -aktivácia servisného menu v rádiu -zapnutie zadných obrysových svetiel pri aktívnom dennom svietení vpredu -nastavenie ostrekovačov -ponechanie možnosti elektrického ovládania okien aj po otvorení dverí -vypnutie pípania pri otváraní a zatváraní piatych dverí -zmena počtu bliknutí smerovky pri ťuknutí do páčky -odblokovanie obrazu prehrávaných videí za jazdy -akustické potvrdenie zamknutia/odomknutia PS:Ešte raz Ti Igor veľmi pekne ďakujem1 bod
-
Asi si vezmu na někoho z vás pak kontakt a uvidím, na jak dlouho to bude v tom Přerově. Někdy to bývá až do 18.h a to bych se už na to mohla...i tak je to dost únavné a to ježdění sem a tam, taky dle stavu pneu. Ale ráda bych vás poznala. ?1 bod
-
za me si myslim fajn edice a takovy ,,BABY RS" s fajn cenou, bez zbytecnych asistentu a dalsich vymozenosti Kdyz da jeste prodejce nejaky procento dolu, tak jeste vic prijemny. Pak staci prehazet jen narazniky a je z toho RS1 bod
-
@graun klidně dojeď, vítán je každý PS: o auta přece nejde, hlavní je se sejít, dobře se najíst a ještě lépe pokecat1 bod
-
1 bod
-
Android Auto má len jedného vývojára a tým je samotný Google.. :) https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/ Na A3 potrebuješ verziu arm641 bod
-
Jestli ti jde jen o waze, použij android auto. Pokud použiješ ML, (pokud se ti to teda podaří zprovoznit) pak to funguje tak, že musíš nastavit cíl na telefonu (Na rádiu to jen zobrazis). Ale na AA můžeš waze přímo na displeji ovládat. (Pouze za jízdy je zablokované vyhledávání cílů.)1 bod
-
Mne to blblo vždy, keď som rozbaľoval priamo na kartu, v aute vyhadzovalo chybné dáta. Teraz to rozbaľujem priamo v počítači a kopírujem na kartu a bez problému /teda, myslím Columbus/.1 bod
-
Náčelník má s policajty hodinu fyziky a ptá se: "Víte, proč vlak na kolejích drncá?". Následně pokračuje: "Rozebereme si problém: Vlak, to je vlastně lokomotiva a vagóny. Vagóny se jenom vezou, takže je zanedbáme. Zbývá nám lokomotiva to je vlastně motor a kola, zbytek je nepodstatný, ten zanedbáme. Po kolejích jedou jenom kola, takže motor taky zanedbáme. Kola si zjednodušíme na jedno kolo, a to je vlastně kruh, že? Kruh, to je Pí Er na druhou. Pí je konstanta, tu zanedbáme a zůstalo nám Er na druhou, což je čtverec. A co dělá čtverec, když se otáčí? Drncá!1 bod
-
@Pawouk polsko to neni konec světa kdyby tato restaurace sedla na delši dobu tak mohl by i na kole přijet @Malta polské maso neni špatné. Nebudeš mit nemoc blaznivých krav (szalone krowy)1 bod
-
Jak to tady tak čtu tak sem rád že sem ještě pořídil 1.4 tsi protože na tohle bych neměl nervy1 bod
-
Hlavní problém toho traktorového zvuku na volnoběh bude zřejmě podsávání, a nasávání falešného vzduchu mimo klapku. Proveď výměnu gumiček kolem vstřiků, a dále těsnění na sacim potrubí mezi blokem a plastem. Tim bych určitě začal. Zkontroluj usazeni klapky a těsnost spoje na sací potrubí. Zkontroluj vyčištění klapky a její zavírání.1 bod
-
Také tak jezdím, jezdil jsem tak s HTP (k dnešnímu dni před 260tis najeto), jezdím tak s 1.2 TSI 81kW a jezdil jsme tak i s půjčeným CitiGo s 1.0 MPI 44kW a ani jedno nemělo problém, že by škrtalo zuby. Používám to na místním sjezdu z dálnice, je to z kopce, tak navrchu vyřadím, auto udrží 130 a před sjezdem zařadím nejvyšší rychlost (na tacho 125-130 dle větru) a jak už jsem psal, bez problémů i u CitoGo. Jinak nevím proč by se měl špatně chladit katalyzátor a další, jednak dnes mají čerpadla proměnný výkon, druhak motor na volnoběh vyprodukuje tepla 00nic a nikdo se zde nebaví o jízdách po okruhu kde by se využíval výkon na 100%.1 bod
-
Pro Columbus jsou již nové mapy 2019/2020 na infotaiment portále škodovky, dnes staženo v pondělí nahodím?1 bod
-
Su dostupne nove mapy http://infotainment-cdn.skoda-auto.com/base/maps/HIGH12_P177_EU_201920.zip1 bod
-
pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"1 bod
-
Koukám křižovatka u Zábřeha. Bohužel tam přesně tento odbočovací manévr řidičů vidím dost často. Jak letí přes most od kruháku, tak to pak rovnou fiknou doleva na Rovensko, aniž by se zařadili do odbočovacího pruhu a dali přednost a pak brzdí kvůli nim jak splašený celý směr ze sjezdu od Postřelmova. Každopádně v tvém případě je vidět že pán od Vekry jel docela pomalu, takže předpokládám klasická jízda ve služebáku, kdy má myšlenky úplně jinde (ideálně při telefonování, kdy se někým na handsfree řeší nějaký pracovní problém)1 bod
-
Na jaře jsem koupil Octavii 2,0 Tdi 103 kW CFHC už s nahraným software na dieselgate. Při jízdě na hodně málo plynu jsem cítil pocukávání motoru, a regenerace DPF byla po 250 km. Nahrál jsem si originál soft a je po cukání, regenerace 700 až 900 km a motor ztichnul.1 bod
-
To vypadá na výměnu těsnění pod hlavou máš v oleji chladicí kapalinu proto ten sajrajt na víčku oleje. Takže servis a výměna1 bod