Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/04/19 ve všech sekcích
-
Canton u OIV má reprát v rezervě. Proto souvislost s rezervou. S tou klimou a výhřevem, zřejmě mají unifikované ovládání pro tuto kombinaci, nebo společnou řídící jednotku, nevím.... zatím vždy jsem zatím souvislost našel i když to na první pohled nedávalo smysl. Samozřejmě je v tom optimalizace nákladů s cílem nemít 10 000 kombinací výbav, to by se z toho logisticky zbláznili. Ono položek výbavy neustále přibývá a je potřeba v tom dělat trochu pořádek. Pravda, je to kollikrát na palici, ale to už je poslední dobou snad všude. Svět se žene do záhuby.... :-)4 body
-
3 body
-
No nevím, co jsem třeba vysledoval v ceníku na dosavadní OIII fc (combi) 1,5 Tsi Style (ceník leden 2019 ) tak nová O IV 1,5 Tsi Style (combi) je sice v čistém základu o zhruba 50 tisíc Kč dražší, ovšem ve finále má oproti levnější OIII fc výbavu minimálně ve stejné (spíše ale vyšší) hodnotě v základním provedení navíc - a není to jen Line assist, ale také např. Al 17" , navi Columbus, virtuální kokpit, stříbrný střešní nosič, ambientní led osvětlení interiéru, vyhřívané čelní sklo, 230V zásuvka + 2x USB vzadu... Neporovnával jsem to naprosto detailně, to zde na foru udělal kolega bojler (mám pocit že nová OIV ve style výbavě přišla třeba o přední parkovací čidla v zákl. výbavě) nicméně to co měla předchozí generace ve výbavě Style je v nové v podstatě již ve výbavě Ambition. Ano některé věci z doplňkové podražily, nicméně skladba možností vybavení je stále ještě docela volná - (koukni třeba na korejská auta - tam si v některých položkách moc nevybereš - buď nějaký komplet, nebo nic). Jinak ty "nepotřebné" asistenční systémy budou zanedlouho povinnou výbavou každého nově vyrobeného automobilu (tedy ne jen nově schváleného pro provoz). Takže jejich zakoupení se stejně během několika let nikdo nevyhne.3 body
-
Clinte Brusel už mám v plánu. Je potřeba zahltit ČR elektroautama. Víc aut, víc elektřiny, větší výplata a Octávia 10 na dvoře.[emoji23]3 body
-
Tak si koupíš Ambition. Ostatně výbavový stupeň Style je vlastně nejvyšší, když aktuálně není L&K.2 body
-
Ja len pridam, ze tie lepsie zrkadla nemaju len lampicku, ale su s pamatou, rovnako ako elektricke sedadlo. Tato kombinacia jednoducho dava zmysel.2 body
-
1 bod
-
Jasně, jenže když ty pakety jsou teď v ceně, tak se vracíš zpět na 377 900,- a nemůžeš to odečíst ještě jednou. Ona je to vlastně sleva 26 000,- z původní ceny auta s pakety, takže z 403 900,-. Z 377 900,- odečteš ten bonus, takže si na 347 900,- no a k tomu nějaká obligátní sleva kolem 5-7% pro běžného čecháčka. Takže když to vezmeš s metlou tak budeš kolem 335 000,- (záleží kolik procent člověk vyjedná), pokud dáš auto protiúčtem.1 bod
-
Díky za názor, ale v tomhle mám naprosto jasno. FII se mi nelíbí ani z venku, ani zevnitř. Od auta chci nejenom, aby fungovalo, ale taky i trochu to, aby se mi líbilo a měl sem z něj radost.1 bod
-
1 bod
-
Je to tak, kdyby to bylo zapojené na osvětlení při otevření dvěří moc platný by to nebylo...... mám to zapojené do stropního světla ve předu auta ne z bočních světýlek a kablík protažený u předního skla kameru mám za zrcátkem tudíž minimum kablíku je vidět. Sundání světla je otázkou chvilky tak kdyby byl zájem můžu vyfotit kde je plus a kde mínus..:) Zapojoval jsem to tak u dost aut a nevěřím, že na to nikdo jiný přede mnou nepřišel. Do zkratu tam nic jít nemůže a samotný stepdown modul se vůbec nehřeje, kdyby se někdo bál...:)1 bod
-
Výhřev mého volantu (O3FL) se zapíná a vypíná zcela automaticky dle teploty, nikam klikat nemusím. V nastavení vyhřívání volantu konfigurováno "Automatická aktivace/deaktivace" Nikdy jsem se o zapnutí výhřevu volantu nemusel nijak zajímat, tlačítko netřeba. A teplota v režimu "nízká" je velmi příjemná, nijak nevadí. A nebo také s výhřevem sedaček. Již se nevzpomínám, zda-li to byla standard výbava, nebo pomohl Ferda :-) Ale chtěl jsem jen sdělit, že to jde i na O3FL1 bod
-
Ten, komu se nic nepodpálilo, bude říkat, že záleží na stylu jízdy, a ten, komu se podpálilo, bude říkat, že na stylu nezáleží.1 bod
-
Tak si dojeď změřit k němu a máš dva výstupy a můžeš porovnávat. Pokud ti hodnoty zrychlení za žádných okolností nesouhlasí s udávanými, reklamuj.1 bod
-
Motory tam budou tyto: SOP 25KT/20 PHEV 150kW, PHEV RS 180kW SOP 36KT/20 RS Benzín 180kW, RS Diesel 147kW Kodiaqa RS nahradí Kodiaq iV.1 bod
-
Podařilo se mi najít graf další změřené 1,5TSI 110kw, konkrétně Karoqa ale s DSG. Tentokrát měřil http://motorpower.cz Výsledek mi přijde mnohem reálnější, než to co naměřili mě na Jarově. Po všemožném bádání jsem se doslechl, že brzdu na Jarově mají schválně nastavenou, tak aby z toho vždy vylezli hodnoty větší, když by náhodou nějakého klienta napadlo reklamovat výkon/dynamiku u nich zakoupeného vozu. Což je teda pěkná dobyt čárna jestli je to pravda.1 bod
-
Tohle všechno by bylo fajn, kdyby Škoda před příchodem nové generace "nenápadně" nezvedla ceny starého modelu ...1 bod
-
To je sice hezké, ale k čemu by mě zrovna tyto věci byli? To jsou zbytečnosti k neužitku.1 bod
-
Zkusil jsem jednou srovnat výbavy třetí a čtvrté generace. Samozřejmě se hůře vyrovnává, prototže každá generace měla něco navíc proti té druhé. Ale snad je to OK, bylo dělané v rychlosti. V příloze jsou konfigurace. Výsledek: III. generace 759.800,- IV. generace 734.200,- Chápu, že každému jde o výbavu a povinné asistenty, ale musíme brát tak jak to je. III generace ŠKODA Octavia Combi Style 1.5TSI 110kW 6MP.pdf IV generace ŠKODA Octavia Combi Style 1.5TSI 110kW 6MP.pdf1 bod
-
1 bod
-
Tak pokud nehřejí dráty na kufru tak je třeba najít kde jsou přerušené a opravit to, pokud je vůz v záruce tak zkusit reklamovat pokud to není mechanická vada, boční okna ti hřát nebudou, ty dráty co tam jsou není výhřev, ale anténa autorádia.1 bod
-
1 bod
-
A Brusel Motosi ať jde celý po včerejšku do prdele i s tou svou modrou-zelenou socialistickou chátrou, až tam pojedeš, tak jim to vyřiď. Tím spíš u voleb budu mít jednodušší volbu a už nemusím tolik řešit kdo co atd. Prostě dám hlas komukoliv kdo bude pro vystoupení z EU ( klidně Okamura, klidně Klaus ml., a když sem spadnou Marťani a budou pro vystoupení, budu volit Marťany). Protože to co teď předvedl EU soud u té žaloby ČR proti té směrnici o zbraních to nemá obdoby, hlavně tedy to odůvodnění. A těm, kterým není bezpečnost a svoboda naší země lhostejná ( ČR 7-10. nejbezpečnější země na světě) Francie v roli žalobce 60. nejbezpečnější za Sierra Leone, která nám tady s jinými zeměmi budou vnucovat svoje vidění světa a ukrajovat donekonečna pod jinými záminkami ze svobod, které tu ještě máme a čert teď vem nějaké zbraně, by se měl nad tím také zamyslet. Tím tu končím z mé strany dále již debatu v tomto, protože dále mi již tohle organizační hovno nestojí za řeč. Omlouvám se, ale musel jsem neb se to tu často řeší v souvislosti s auty a ono to má řadu jiných souvislostí ta blahodárná EU. Je to informace zejména pro ty z vás přátelé, co jste onehdá podepisovali tu petici, neb nebylo to zbytečné, nejhorší důsledky se daří eliminovat díky tomu českou legislativou.1 bod
-
Takovéhle píčoviny tam nastavit umí, ale aby šel Škoda Connect vůbec spustit, to už je problééém jako Brno :D1 bod
-
Dostal jsem odpověď od profika na dotaz ohledně mojí baterie. Pravděpodobně bude v baterii pokročilá sulfatace a zvýšený vnitřní odpor. EFB je sice baterie pro start-stop nicméně jde pořád o obyčejnou olovokyselinovou baterii. Napětí na svorkách musí být nejméně 12,50V. Cokoliv pod je špatně. Jestli jsem správně četl tak jste dobíjel EFB+ baterii na režim AGM? EFB+ dobíjet stejně jako obyčejnou autobaterii. Ohledně dobíjení, nemá náhodou vaše auto rekuparaci? Režim dobíjení tomu odpovídá.1 bod
-
Nechápu, že jseš "profesional", elektronice vůbec nerozumíš a nechápeš, jak funguje. Tato metoda je spolehlivě ověřena x majiteli aut. Kdokoliv jí může snadno ověřit, pokud umí rozpojit jeden konektor ;-).1 bod
-
Logičtěji se mi jeví očko jako třeba u Scaly, ale podobně jako @Habi001 jsem se při prohlídce věnoval jiným věcem. Zkusím to zjistit, resp. už to zkouším. :-)1 bod
-
No tomu teda říkám vyčerpávající a užitečná odpověď. Díky 15degren za vysvětlení.1 bod
-
1 bod
-
Octavia IV - mezigenerační změny cen combi verze: Ambition včetně paketu Plus zvýšení ceny 1.5TSI/110kW +58 000Kč zvýšení ceny a změna motorizace 1.6TDI/85kW na 2.0TDI/85kW +44 000Kč zvýšení ceny 2.0TDI/110kW DSG +38 000Kč změna výbavy: do základní výbavy přibývá vyhřívaná přední sedadla Smartlink DAB příjem rádia digitální budíky změna displeje Swingu z 6,5 palce na 8 palců elektronická ruční brzda s funkcí auto hold LED přední světla, bez funkce AFS a automatické regulace sklonu vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla Lane Assist - udržování v jízdním pruhu Isofix na sedadle spolujezdce startování tlačítkem ze základní výbavy odpadá síťový program odjištění opěry zadních sedadel ze zavazadlového prostoru vnitřní zpětné zrcátko automaticky odcloněné Style včetně paketu Plus zvýšení ceny 1.5TSI/110kW +54 000Kč zvýšení ceny a změna motorizace 1.6TDI/85kW na 2.0TDI/85kW +40 000Kč zvýšení ceny 2.0TDI/110kW DSG +34 000Kč změna výbavy: do základní výbavy přibývá vyhřívané čelní sklo zadní parkovací kamera adaptivní tempomat do 210km/h matrix LED přední světla + corner funkce předních mlhovek v LED provedení Navigace Columbus s desetipalcovým displejem digitální budíky elektronická ruční brzda s funkcí auto hold stříbrné provedení střešního nosiče ambientní osvětlení DAB příjem rádia bezdrátová varianta Smartlinku palubní deska potažená látkou vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla Lane Assist - udržování v jízdním pruhu Isofix na sedadle spolujezdce 2xUSB vzadu USB u vnitřního zrcátka prahové lišty volba jízdního režimu ze základní výbavy odpadá potah sedadel v kombinaci látka/kůže odjištění opěry zadních sedadel ze zavazadlového prostoru ostřikovače čelních světel nové prvky výbavy headup displej za 13 500Kč matrix přední světla za 28 000Kč resp. v paketu Style Plus třízónová klimatizace za 6000Kč blind spot => side assist roletky pro zadní okna a spací paket další výbavy náběh později barvy shodně zdražení o 200Kč1 bod
-
Co to konkrétně je " 90% diaľnica a fakt ho nešetrim a pod 6 L. Mimo dialnice okolo 5"??? Pohádkářů už tady bylo dost. Takže to uveď do souvislostí - jaké máš například průměrné rychlosti? Co to je "nešetrim"? S touto motorizací jsem kdysi něco málo odjezdil, a když jsem ji mimo dálnice na úzkých okreskách v kopcích opravdu nešetřil skončilo to takto: Jinak se s tím dalo svižněji (ne ostře) jezdit mezi 6-7 litry. Takže pohádky neberem. Dej sem tedy fotku s dlouhodobou spotřebou z infotainmetu, ať tady nevznikají zbytečné dohady.1 bod
-
1 bod
-
Díky bohu za ten eurosojuz, v sojuzu bys totiž už moc dlouho takhle veřejně nevykřikoval0 bodů
-
To akoze tuto stupidnu a neoverenu metodu nasupes do kazdej jednej temy o deaktivacii start stop systemu?0 bodů
-
Já jsem majitelem Škodovky cca 3,5 měsíce. Ovšem dost mě šokovala informace, že už od roku 2017 to spíše nefunguje než funguje. Pokud to tak půjde dál tak funkčnost je v nedohlednu. Doufám a pevně věřím, že ne... :)-1 bodů
-
No jo, ale ten pocit... V Eurosojuzu jsme všici tak svobodní! Dokonce máme frontasist v ceně auta a tím budeme ještě bezpečnější. Hlavně matky s kočárkama.-1 bodů