Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/16/19 ve všech sekcích

  1. Jen pro ilustraci jsem šel orientačně změřit dosvit LED světel po nedávném seřízení. Foceno při stojícím vozidle. Podlaha celkem rovná, vůz natankován doplna, bez zátěže kromě obsazeného sedadla řidiče navíc pouze 1 dětská sedačka na PZ sedadle. Foceno z horní hrany volantu (snažil jsem se o pokud možno stejnou pozici). Světla nebyla zapnuta na auto. Značky na seřizování světel na zdi nejsou ode mne, auto tedy nestojí přesně středem proti vertikální čáře a samozřejmě ani ve správné vzdálenosti (o to mi ani nešlo). Horizontální čára na stěně před autem je ve výšce 56,5 cm. Měření na přibližnou pozici naměřené vzdálenosti (může být někde odchylka zhruba +- cm 15cm). Pro změření maximálního dosvitu několikrát proveden rozjezd a couvání - tím pádem není vždy vozidlo postaveno přesně ve stejné vzdálenosti od stran chodby. Při tomto zjištěno několik různých vzdáleností nejdelšího dosvitu především levé strany - viz info u fotografie. vzdálenost od stěny: 5m 10m 15m 20m dosvit levé strany v rozpětí cca 35-40 m dosvit pravé strany cca 70m
    5 bodů
  2. Takze dnes vecer mojou polovickou vyskusane a je nadsena.Dokonca ich hodnoti ovela lepsie,ako uvedene Philipsky.Dokonca vnima,ze je teraz ovela mensi rozdiel medzi dialkovym a stretavacim svetlom.Proste Osram laser tak dobre svieti,ze netreba tolko pouzivat ani dialkove. Tusim ich kupim aj do Superba v D3Ske.
    3 body
  3. Tak mě napadlo, nenechal tam někdo minule svoji káru po srazu a takhle ona za pár týdnů dopadla ?
    3 body
  4. Ačkoliv se Ondra snažil, ze záběru mi utéct nestačil...
    3 body
  5. Swing+ 6V0 035 871 H: Swing+ 6V0 035 871 J: hlavné rozdiely: niečo málo som sa rozpísal i na webe https://wirer.sk/f3_swing-plus-871j/. kto chce niečo zmysluplné doplniť, kľudne. J-index skutočne podporuje cúvaciu kameru :) dokonca aj čínsku ak má niekto starší ročník a menšie madlo
    2 body
  6. a myslíte že odkiaľ mám páčky ja?? mihocar...SWaP som kupoval za plnú cenu. aktivácia čo si všímam je u každého servisu asi iná. ja som platil 36 €, kamoš 15 €
    2 body
  7. tak uz se taky radim mezi ty, kteří dodelavali tempomat volil jsem cestu samovymeny páček, nakoupeni potrebneho materialu.. a do skodovky jen nakodovat a celkova cena? Páčky 990 , Swap 300, Kodovani ve skodovce 428.. celkova cena teda 1718Kč. Vše funguje jak ma a spokojenost !
    2 body
  8. Stanmar ?. Jak se ti ten dosvit cca 35 m jeví pro reálný provoz při 90 km/h na okresce? Hezky je vidět správné nastavení L a P světla podle schématu:
    2 body
  9. Obavam se, ze toto tema rozdmychava spoustu zbytecnych hadek a diskuzi; a stejne se zde niceho kloudneho nedobereme. Drtiva vetsina sem danych fotek je hodne orientacni a vubec se z jednoho statickeho zaberu, foceneho mobilem pres sklo auta, neda usuzovat, jak to dotycnemu sviti. Resp. mozna prave ono "usuzovat", je to spravne slovo, ale to je tak asi vsechno. Pro spravne nastaveni je potreba osetrit mnoho promenych faktoru a pouzit radu certifikovaneho zarizeni, ze klasicke nastaveni, jak bylo mozne drive, zde neni prakticky mozne. Spis povazuji za tristni, ze servisy bud neznaji spravny postup nastaveni, pripadne ho nedodrzuji. Co treba zkusit oslovit vyrobce svetel. Nebyl by ochoten se podelit o nejake uzitecne informace?
    2 body
  10. No to by byl hřích nevyužít slabého provozu a žádných stavebních omezení na D1
    2 body
  11. 2 body
  12. Určite sem napíšem svoju skúsenosť. Dávajú na to pol roka záruku. Stále aj tak mám obavu, že po vyčistení to DPF nebude mať takú účinnosť. Ak to bude OK tak potom nemám obavy kúpiť ďalšiu Octaviu aj s 300tkm. Filter na skoda-dieloch majú za cca 1100€ čo by som v prípade nutnosti akceptoval a tak isto aj cenu vstrekov 200€.
    1 bod
  13. Sme v teme Fabia 3,tak je to myslim jasne,do coho som tie ziarovky osadil:-)
    1 bod
  14. @jozzi kdy že máme další sraz? :D @Pawouk lajk Ti dám až zítra, všechny jsem už udal :D
    1 bod
  15. Nech sa paci, odomknuta plna verzia 3.6.0 Stahujte testujte [emoji482] https://uloz.to/file/h44u6oOxbBOe/bebdodh18473nbfkje-zip
    1 bod
  16. LukasCBR: levý máš moc vysoko .. ty křivky z levého světla - pravá a z pravého světla - levá mají směr dolů a musí se na těch 5m protnout uprostřed patních bodu.
    1 bod
  17. Tak mam vysledek celeho snazeni...pro me vec, se kterou jsem nepocital. To auto bylo spatne nakodovane snad po vsech strankach. Patrne to nekdo uplne nezvladl prekodovat z prevozniho modu do provozu. Mechanicky je auto v poradku. - volant natoceny doleva a auto tahlo - laser geometrie v poradku, presazeny volant > stale tahlo a volant se nevracel na stred. Oprava - spatne nakodovana jednotka rizeni, upraveno softwareove (nejaka korekce vetru) a volant je na stredu a auto netahne. - nefunguje zvuk pri telefonivani pres carplay, android auto ani klasicky pres bt handsfree, zvuk vychazi jen z vyskacu (Pouze radio a senzory) ve sloupcich vepredu, z repraku ve dverich nic. Oprava - spatne nakodovana nova jednotka soundsystemu, ktera byla menena v ramci drivejsi svolavacky. - zamrzani infotainmentu pri prerazeni z R na 1 a nasledny rozjezd > obrazovka zamrzla na screene, kde kamera uz mela tmu a vlevo bylo jen to male auto s indikatorem senzoru. Dalo se to obejit bud zmacknutim tlacitka parkovacich senzoru (ze sviticiho na zhasle) nebo zapnout a vypnout infirainment. Oprava - spravne nakodovani jednotky a mozna tomu pomohl i update. Suma sumarum na tom ve Skodovce laborovali 4 dny.
    1 bod
  18. translator :D veď preto som tam pre istotu písal aj po slovensky. pochopili sme sa. všetky maily som mu posielal takto a nemal s tým problém
    1 bod
  19. Spíše hodně foukalo, bylo to takové předjarní.. no ale venku jsme moc dlouho nebyli. Foto po příjezdu na místo činu, to fakt není moc prosincová teplota :
    1 bod
  20. Packy jsem kupoval zde, ale vyprodano no https://www.auto-martin.cz/index.php?route=product/product&product_id=1518&search=6C0+953+513F
    1 bod
  21. Bubaqu, Clerfayt myslím psal o této fotce Kolbika z 10.12., ne stanmara z dneška... Foto "schody" Kolbik:
    1 bod
  22. Vždy jeden šroub, zbytek normální + plastové krytky by tam měli být.
    1 bod
  23. S tímto bys měl být spokojen, ne? Víc to dle mého názoru zvednout nemůžeš. Jinak famózní tunel. Ta podlaha se zdá být parádně rovná .....
    1 bod
  24. tak som z toho rozcarovany, vraj mojho auta sa to netyka aj podla servisu. v stredu uvidim, ze co s tym. ale ak to riesi problem sos, co ja mam neustale a mojho sa to netyka, tak to fakt nechapem. velke nadsenie vystriedalo vytriezvenie. to auto dat dokopy je na dlhe lakte, kym z neho bude fakt auto len na vozenie :(
    1 bod
  25. @Jan R. DAKUJEM. toto som potreboval, idem v stredu miesto dneska do servisu s autom, takze konecne budeme vediet ako na ten SOS system. lebo doteraz nemali nic z MB. uz som aj usb a kable vytiahol ci to nie je tym. HURAAAAAAA :D tak ak zvladnu sedanku, ostrekovac a dalsie, tak by som do konca roka mal mat plnohodnotne auto :D
    1 bod
  26. https://svolavacky.cz/prvni-svolavaci-akce-pro-skodu-kamiq-a-scala/
    1 bod
  27. No ono to asi bude, že to auto jezdilo pravděpodobně dosti hutně někde po polních cestách, nebo tak nějak? Já je mám taky na svém combi a takhle zasranou záď nikdy nemám. Ale po polních cestách a zasolených silnicích jezdím přiměřenou rychlostí. Takže ano pomáhají, ale přiměřeně. Pokud jezdí někdo bahenní DAKAR, tak nepomůže samozřejmě vůbec nic.
    1 bod
  28. On to nikde nepotvrdil, ani nevyvratil. Ak ale auto nestoji na rovine, tak tie fotky su tym padom nic nehovoriace. Preco tu este nikto nevyskusal zobrat svoje auto a ine auto (samozrejme octaviu) s led svetlami na jedno miesto, urcit nejaky bod (vzdialenost), odkial sa vyska hranice svetla odmeria a porovnat? S plnou nadrzou, so spravnym tlakom atd. Jediny tu dal tusim stafa aspon informaciu, z cca akej vzdialenosti je fotka, ktoru sem dal.
    1 bod
  29. Otázka sice nesměřovala na tebe, ale neva. K tomu, abys mohl tvrdit, co tvrdíš, bys musel se 100% jistotou vědět, že auto vždy stálo na perfektní rovině. Otázka se nabízí sama: z čeho konkrétně jsi s naprostou jistotou poznal, že auto vždy stojí na perfektní rovině?
    1 bod
  30. Přibližně takhle to vypadá 1:1: Dá se na to zvyknout, ale sem tam na to oči zaostří. A světla protijedoucích aut v noci se o to trochu paprskují. Dojdi se podívat na salon na reálné auto.
    1 bod
  31. Nejdřív vyzkoušej bez montáže, jestli to nebude rušit rádio. Než vyvrtáš díru. Tyhle laciný zdroje občas dělají neplechu.
    1 bod
  32. Tato zásuvka se připojí napřímo na 12V. Už to má usměrňovač na 5V, takže není třeba nic dalšího dokupovat. Pokud bys nevyužil pojistkovou rozbočku, tak vzít odněkud 12V a přes pojistku napojit.
    1 bod
  33. @RDMBR Tady foto se zakroužkovaným efektem: ' Tady pak pohyblivé obrázky - je tam i denní část, kde kamera dráty zaznamená jako tmavší svislé pruhy: dratky.mp4
    1 bod
  34. Je to clovek od cloveka. Mne vyhrivane okno dratky taky vadi.
    1 bod
  35. Tož to tam všechno pozdravujte, my vyrazili daleko na západ, placek tu nedělají, kofču netočí , ale drinky tu maji dobré .
    1 bod
  36. Ne ne ne. Geometrie světla jako taková je navržena tak, aby světlomety neoslňovaly protijedoucí auta. Jestli má být každé světlo nastavené jinak, tak pro něho musí být vyznačen vlastní sklon, když je tam jenom jedno číslo, tak platí pro oba světlomety. Dnes je to složitější s tím, jak řídící jednotka světlometu různě pohybuje s projektorem. Nicméně platí úzus, že po kalibraci skrze diagnostiku se světla nastaví do základní polohy, ve které se seřizují viz řečeno výše. Anebo když se otočí do polohy potkávacích světel, tak by měla světla přepnout do manuálního režimu a tedy do základního nastavení.
    1 bod
  37. Max je v úrovni loktů a min je mezi opěrkami. Vycházím odtud, kde pro Roomster jsou údaje dostupné zde (137/122 vpředu a 139/125 vzadu): https://www.vybermiauto.cz/katalog/skoda/499_roomster/technicka-data
    1 bod
  38. Ne, tak takhle schodovitě se světla opravdu nenastavují... leda, že by pro každé zvlášť byl vyražen jiný sklon. Obrázek základního nastavení halogenových světel: Xenonové a LED světlomety se nastavují stejně (dáno vyhláškou), ale nemají linku jdoucí pod úhlem alfa do nekonečna, protože to nedovoluje vysoký světelný tok. Světlomety s montážní výškou do 80cm mají mít sklon 1% (nebo 1,2%). Světlomety nad 80cm mají mít sklon 1,5%. Kdyby někdo chtěl obhajovat ty "schody", tak by napřed musel najít na levém světle vyražený jiný sklon než na pravém. Pokud je na štítku na karoserii jedno číslo (nebo na obou světlometech stejné), tak tím je vše řečeno a dále o tom už nemusíme diskutovat,
    1 bod
  39. Manualni klimatizace je natolik hruzna sama o sobe, ze uz to horsi byt ani nemuze. Je to jako vybirat si mezi smrti udusenim nebo utopenim. Spis me udivuje, ze se jim stale vyplaci vyrabet manual, ktery ma z technickeho hlediska minimum rozdilu a rozdil je snad jenom v absenci senzoru teplot a par dalsich drobnosti.
    1 bod
  40. No tak než se hrabat v manuální klimačce v takovém infotainmentu, to už se radši půjdu někam oběsit - děs.. [emoji33]
    1 bod
  41. Zdarec borci. nechcem zakladat novu temu tak to dam sem. Mam skoda octavia 1.9 TDI PD 4x4 74 kw r.v. 2001 a chcel by som poprosit niekoho ci by mi nehodil sem nejake fotto kde sa na haldexe nachadza vypustaci srob. A ked ho odkrutim vymenim olej ci na sroubu ide ja nejake nove tesnenie. Dakujem
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...