Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/14/20 ve všech sekcích

  1. Nakonec jsem šel koupit nové Citigo :) v plné výbavě. Ale v salonu mě ukecali na Fabii, dali super slevu. Takže nakonec nová Fabia Style 81kW se všemi pakety a příplatky (kromě dvou: panoramy - v žádném případě nechci a Amundsena - do práce trefím nebo připojím Android Auto). Za 342k. No nekup to. A neměnil bych, jako druhé auto na courání do práce je to super. A hlavně ta vůně novoty a jistota, že to není bourané a stočené a zhuntované a po kuřákovi se psem a tak. Myslím, že už nikdy nekoupím ojetinu.
    3 body
  2. Možná by někoho zajímalo.Je ta za vinikající cenu. https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/kompletni-zimni-kolo-15-rapid-fabia-iii-dot-2018/p/CAX185605POL5L nebo https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/kompletni-zimni-kolo-15-rapid-fabia-iii-dot-2018/p/CAX185605WRD3L
    3 body
  3. Golf mi nesedí designem, ale interiér má docela příjemný. V této trojici bych ho asi osobně zařadil jako #2 [emoji4]
    2 body
  4. K tomu testu. Ce­na tes­to­va­né­ho vo­zi­dla: 985.700 Kč. Auto muze stat milion, Octavka za mega snad taky....ale nemuze mit za milion pouhych 150 benzinovejch kobyl a manual ve dvoukolce...kdyby tam byl RS diesel 176 kW ve ctyrkolce s automatem, tak je to taky drahy, ale omluvitelny...
    2 body
  5. Po vyzkoušení zatím těch dvou u mě jednoznačně vede Golf, interiér, elektronika a hlavně cena ,,mé verze" moc pěkná, na Leona jsem zvědav dorazit by mohl co nevidět.
    1 bod
  6. Nejsem fanda, ale Leon vs OIV za mě hovoří jednoznačně pro Leona. Například design i materiály se mi proti Octávce líbí neporovnatelně více. Proto mi naopak přijde, že si OIV může koupit, kromě firemních flotil, dnes snad jen skutečný fanda..
    1 bod
  7. Ale má.Dostávají je centrálně. I ve stejný čas.
    1 bod
  8. Dle mě je Seat pasé už pěknou dobu. Koupí to jen někdo kvůli ceně nebo totální fanda. Ani palubka potežená syntetickou kůží nikoho neláká a neprodané skladovky po půl roce přihlásí a zkouší je prodat přes bazar. Cca.20 kusů různých typů a leží tam při tom cena luxusní. https://autobazar.autojarov.cz/nabidka-autobazaru/seat-leon-fr-1-5-tsi-130k-6m-2408164.html Nový model mě desingem vůbec neoslovil i ta Mazda 3 HB je hezčí, ale jakmile ho sem přivezu a prozkoumám.
    1 bod
  9. Pomohlo vypnuti auta. Reset navigace na tohle vliv nema.
    1 bod
  10. Tak se mi cuplík podařilo přiletovat. I tak je pro jistotu na cestě nové ovládání.
    1 bod
  11. Ono obecně už dávno nemá VW group punc kvality, tak jak tomu bylo dříve. Nevidí to pouze zarytí fanoušci. Co se SW týče, tak tam stojí za zmínku např. věčně nefunkční Škoda Connect, kde mně příjde, že to snad ani nedělali programátoři, nýbrž ukrajinci z ulice.
    1 bod
  12. Mám ale dojem, že se jedná pouze o dočasné chyby a samy se přemažou.
    1 bod
  13. No tak to je opravdu dobrý kauf, kdo potřebuje na další zimní sezónu, tak bych neváhal. Já mám smůlu, zimu jezdím na 14" a mám je skoro nové, ale jak jsem se díval na e-shop, tak i ty slevněné 14" se tam dají pořídit za dobrou cenu.
    1 bod
  14. https://www.auto.cz/prvni-tuning-nove-skody-octavia-nez-prijde-rs-muzete-mit-196-koni-134432
    1 bod
  15. Take se mi to uz stalo a nejsem sam, i znamemu. Vse funguje krom mapy, misto mapy je tam prazdno. Pomohlo auto vypnout, nechat budiky uplne zhasnout a po chvilce znovu nastartovat. @bojler Rozdil mezi columbem a amundsenem je v tomhle pripade ten, ze u columba to jede na obou, u amundsena si musis vybrat zda to budes mit na budikach, nebo na displeji radia.
    1 bod
  16. Silentbloky jdou demontovat tak, že se upravený větší klepací šroubovák který se zatluče mezi plastový obal sillentbloku a hliníkovou konzoli v místě kde není guma v silentbloku. Jde o to ten plast prohnout do středu, čímž se zmenší jeho obvod a jde pak snadno vyklepnout. Je to použitelné i v tom případě kdy rameno nejde ze silentbloku dostat. Takhle se vyndá silentblok i s ramenem a ten se pak dá stáhnout stahovákem. Demontáž celé konzole z auta není moc vhodná, protože se můžou rozhodit odklony, když se nepoužijí přípravky, případně se nepoznačí její poloha. Nejhorší práce je vyšroubovat ten dlouhý šroub co je skrz přední silentblok, bývá zaoxidovaný. Když se ho podaří vyšroubovat, ostatní práce je brnkačka. Nový silentblok se musí lisovat a stačí závitová tyč s vhodnými podložkami. Je třeba pohlídat jeho správnou polohu. Mimochodem, je zajímavý, že sám o tom víš prd, ale člověka který to vyměnit umí (předpokládám, video jsem nesledoval celý) nazýváš patlalem...
    1 bod
  17. MilanHos sundal kryt dveří a promazal sem vnitřek zámků a táhel na dveřích vazelínou, u mě to zafungovalo.. :)
    1 bod
  18. Finančně, no, radar 5Q0 907 541 G jsem sehnal za 3,5 tisíce (včetně držáku) a podvolantový kroužek se třemi páčkami 5Q0 953 521 KQ, který jsem zmiňoval (s možností mít vyhřívaný volant) mě vyšel na 4 tisíce. Plasty jsem sehnal za necelou tisícovku - k volantu jiný plast na dvě páčky vlevo (místo jedné), mřížku s "dírou" pro ACC. Pak jen z vraku jsem sehnal část výztuhy, co jsem musel navařit dopředu, ať mám kam držák radaru přidělat. Pak už jen natáhnout kabeláž podle schématu (to mi dělal známý, takže kam co a jak, to nevím :D)
    1 bod
  19. S tím volantem když není Ša schopna, první Best drive, holt zaplatit třeba tisích a byl by rovně. Bych udělal já.
    1 bod
  20. @Jan R. jazdim denne 200km ak nie je korona. A niekomu staci zaklad, niekto chce viac a mat pohodlia viac na ceste. Neobranuj skodu tym, ze niekto chce viac komfortu a viac prvkov prinasa vacsie riziko poruch. Proste, ked nieco vyrabaju, nech to vyrabaju poriadne.
    1 bod
  21. Dvouramýnko jde do dalšího modelu.
    1 bod
  22. Ja som na to isiel po svojom https://forum.skodahome.cz/topic/136988-fabia-iii-combi-ambition-plus-wirer/?do=findComment&comment=2464855
    1 bod
  23. Brit po testu Škody Scala říká, že jde o vůz s nejlepším poměrem výkon/cena na světě https://www.autoforum.cz/zajimavosti/brit-po-testu-skody-scala-rika-ze-jde-o-vuz-s-nejlepsim-pomerem-vykon-cena-na-svete/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
    1 bod
  24. Ahoj. Mám tuto Škodovku od ledna (vyrobena v srpnu 2019). 1.0 TSI 85 kW, manuál, výbava Style, plus paket Extra, DAB příjem, rezervní kolo neplnohodnotné (15ka v plechu), Wireless SmartLink+, příprava pro tažné a modrá race metalíza. Byla to skladovka, jelikož jsem potřeboval auto hned (Mondeo y roku 2001 dosloužilo a jelo už jen na 3 válce, takže jsem nemohl čekat na výrobu, jelikož jsem každou chvíli čekal, že mi Fordík udělá papa). 1) Za mě s největší pravděpodobností ano. Ale zase, jak jsem psal. Tlačil mne čas, já auto potřeboval, tak jsem moc ostatních automobilek nekoukal (porovnal jsem jen Kia Ceed SW, Hyundai i30 combi, Opel Astra combi, Peugeot 308 SW). A ze všech porovnávaných co se cenou a technologiemi týče vyšla nejlépe Scala... 2) - 3) Kdybych mohl, tak bych si priplatil ještě za paket Komfort - hlavně el. ovládaný kufr. Mám malou dceru a když jedeme z výletu a jedeme na nákup a malá spí, tak to třísknutí, aby se kufr zavřel, ji skoro vždy probudí. Elektrika je tišší. A takz ten adaptivní tempomat by mohl být super (ale já jsem rád i za normální tempomat, hehe, když jsem předtím á let vlastnil auto bez něj). A pro pohodlí vzadu - loketní opěrka (docela mě sklamalo, že není standardem ve výbavě Style, škoda.) 4) Nevím o ničem. Ještě stále si musím zvykat na vypnutí Lane Assist na okreskách, protože tam mě to docela štve, ale na dálnici je to fajn (pokud to sleduje čáry a nevzhodnotí to stín svodidel jako čáru a cpe mě ten systém někam, kam nechci..). Naštěstí se můj kus ani nedělal v pátek nebo v pondělí, protože žádné extra vady na měm voze nepociťuji. Třeba samovolné sklápění opěradla, odpadávající krytky, bouchání od kol, jiné pazvuky a tak. Jediné co, tak se mi zdá, že mi auto svítí nízko a tudíž ne moc daleko - jet v noci bey dálkových mi přišlo hodně nebezpečné. Ale to už budu řešit se servisem. To samé z výroby špatný sklon velkého stěrače, kdy při cestě dolů skáče (špatně nastaven sklon - vyřeší servis) a pak pískající brzdy - taky známá závada (prý jiný dodavatel destiček - tak jsem zvědavý, co mi na to řeknou - chci se objednat, až trochu víc pomine ten humbuk ohledne pandemie a více se to rozvolní). Tak snad jsem trochu pomohl.
    1 bod
  25. Přátelé, nemusí tady psát jen @csabac??? Při instlaci odhlučnění jsem se samozřejmě nasral. Takto Škodovka utahuje šrouby na levém předním světle. Lze dotáhnout rozumějte DODĚLAT z vrchu po otevření kapoty, tak si to kluci omrkněte ať ten šroubek nevypadne za jízdy a neuvolní se vám světlo. Hned jsem jim to poslal na podporu, jestli jsem si koupil Scalu Style nebo Scalu DoDo a ti ze Škdovky co sem lozí a machrují tady každý rok s novým služebním autem které vám MY zákazníci PLATÍME zamyslete se nad sebou a firmou ve které děláte a místo machrování na SKODAHOME radši vymýšlejte zlepšováky rozumějte KAIZENY jak udržet a zlepšit kvalitu!!! Myslím mluvím za 90% majitelů Škodovek!
    1 bod
  26. Oficialne je prezentovano takto: Akční nabídka se vztahuje na vozy edice 125 let – FABIA, SCALA, KAROQ a skladové vozy OCTAVIA COMBI třetí generace a také na oblíbené městské SUV KAMIQ. Je ale pravda, že nulový úrok (stejně jako "sleva při financování") byl nabízen řadu let. Stačila vyšší akontace. Jenže ďábel je ukrytý v detailech. Součástí musí být pojištění od konkrétního partnera. Jde tedy o to, jestli po započtení pojištění celá "akce" nevyjde nastejno se standardní nabídkou. Je to to samé, jako bonus za výkup. Pro člověka, který nechce prodej nijak řešit a dostane dobrou nabídku, proč ne. Pokud vám ale na výkup nabídnou o 50 000Kč nižší cenu, než byste dostali jinde, tak si to dokáže každý spočítat.
    1 bod
  27. Zpátky na stromy - pro vozy edice 125 let platí sleva na prodlouženou záruku (balíček Mobilita Plus), která byla na začátku dubna zdražena z původní ceny 2 000Kč. - Fabia snížení o 2 700Kč, tzn. na konečných 3 000Kč - Scala/Kamýk snížení o 5 000Kč, tzn. konečné 4 000Kč - Karok snížení o 8 000Kč, tzn. konečných 5 000Kč U staré Octavie zůstává cena na původních 2 000Kč, ceník se nezměnil. Zároveň jsou poskytované zvýhodněné podmínky při financování (při akontaci nad 50% nulový úrok, povinné ručení podmíněně za 125Kč atd.)
    1 bod
  28. Ono to je trochu známé, že než se převodovka zahřeje, tak hůře řadí. Hlavně trojka za studena jde těžce.
    1 bod
  29. mne se stalo pred casem to same. Bylo to tim, ze se na kartu mapy o maly kousek nevesly. V mem pripade to bylo formatovanim na prilis velke bloky 32kb, takze male soubory treba i 2kb pak zabraly jen pro sebe celych 32kb jednoho bloku. Preformatovani SD s velikosti bloku 4kb problem vyresil. File system ponechat beze hmeny FAT. napis, jestli pomohlo. R
    1 bod
  30. Když má většina řidičů obě ruce levé… A ti, kteří mají pravou ruku, zas nemají brzdy.
    1 bod
  31. Ahojte Dlho som rozmýšľal akú kameru si vybrať. Šlo mi hlavne o kvalitu a samozrejme aj dizajn. Aby mi neprekážala vo výhľade a aj nešpatila interiér... Nakoniec som si vybral, cez víkend zapojil a všetko funguje ako ma. Kamera... https://www.mio.com/cs_cz/mivue-j85 A k nej som dokupil túto krabicku... https://www.mall.sk/doplnky-foto/mio-smartbox Kabel som ťahal popod plasty okolo spetneho zrkadla, popod čalúnenie, pod A stlpikom až k poistkam.Pomáhal som si tými plastovými páčkami na demontáž interiéru (foto) Zapojenie... Čierny kábel kostra - pod skrutku Stály prúd (žltý kábel) POISTKA č. 40- 12V zásuvka. Prúd po "naštartovaní" (červený kábel) POISTKA č. 47-zadný stierač. To amatérske zapojenie kablikov pod poistky budem mat len do doby, keď mi doručia origo adaptéry na poistky (ako na foto) Zatiaľ len takto. Dúfam, že tento stručný návod niekomu pomôže...
    1 bod
  32. INSTALACE KAMERY V DRŽÁKU ZPĚTNÉHO ZRCÁTKA A R/L SENZORU. Kameru jsem koupil už v lednu zde https://www.aliexpress.com/item/JOOYFACT-A1-Car-DVR-Registrator-Dash-CamCamera-Digital-Video-Recorder-1080P-Novatek-96658-IMX-323-WiFi/32763004814.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.qVq8T3 ale nějak nebyl čas na to zprovoznit to. Musel jsem upravit trochu otvor pro kryt kabelů, protože plasty kamery jsou určeny pro VW Passat. Ale když se na to člověk nesoustředí, není to od řidiče vůbec vidět, od spolujezdce trochu. Já doplnil ještě velurovou fólii na plochu nahoře, kde je vidět na čínském výlisku nehezká lesklá plocha a dělící rovina a RAPID už nemá v tom místě na okně bohužel zatmavovací nátěr. Kabeláž je protažena skrz otvor ve stropnici, trochu to bylo s komplikacemi, protože konektor je poměrně velkého průměru. Nakonec, jsem oholil vnější izolaci svazkui, konektor odstříhl a po protažení 6 samostatných tenkých drátků průřezu asi 0,15mm2 jsem konektor připájel zpět. Svod je veden pravým A sloupkem a za kastlíkem přímo k rádiu. Důvod je ten, že je na svodu CINCH od kamery a 3 vodiče napájení B+, ACC, GND a jsou stejné délky. Žlutý CINCH zapojen do svodu DV-R (video vstup na AUX-cable). Neví proč, ale přes oba CINCHe, určené pro Front cameru, připojení nefungovalo. Ostatně obraz v lepším rozlišení poskytuje apk Lercenker, která jede přes WIFI. Asi proto, že původní video kabel není stíněný. Černý vodič GND je jasné, to jsem připojil pod šroub palubky na nosné trubce. Červený vodič ACC jsem napíchnul na kabel od spínané pojistky, který jsem měl půvpodně na napájení anténního zesilovače. Žlutýc vodič B+ má svoji pojistku na kabelu, takže jsem ho připíchnul na volný vodič od napájecího ISO konektoru rádia, kde je stálé napětí a který se u tohoto rádia s CAN BUS detektorem nezapojuje. Kamera se nastavuje pomocí WIFI aplikací Lercenker - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.luckychip.nv.camera . Neýhodou kamery je, že bez připojení se přes WIFI k rádiu neudrží nastavení času. Prostě čas se při vypnutí kamery zastaví a po opětovném zapnutí, třeba za hodinu, je tam původní čas, který se opět rozeběhne. Asi protože tam není žádná baterka, která by vnitřní hodiny kamery živila. Ale protože v mém autě rádio běží za 1s po otoční klíčkem v zapalování, není to zas takový problém, WIFI se připojí k rádiu do 10s, čas se sesynchronizuje a pak už kamera nahrává. Takže nic, co by bylo moc na závadu funkčnosti. Kamera se po vyjmutí klíčku vypne se zpožděním, chvilku ještě běží a hlavně uloží poslední sekvenci a až pak se vypne. Kvalita obrazu není žádné hi-resolution, ale pro záznam jízdy kvůli bezpečnosti či doložení dopravní situace úplně stačí. Klasicky asi jako u všech kamer, jak jsem stačil nastudovat, nejsou dobře odstíněny odrazy palubky v předním okně, pokud na ni svítí přímé slunce. Možná tady je to ještě umocněno velmi krátkou vzdáleností od okna. Kamera nemá GPS. Na těle kamery bilká tmavě modrá dioda, uvidíme v noci, jak moc to bude vadit. Včera "nasucho" při zkoušce citlivosti kamery při spuštěných světlech jsem to vnímal jen okrajově.
    1 bod
  33. Startováním se velká baterie vybije o stejný počet Ah jako malá. Alternátor nic nepozná.
    1 bod
  34. Samec je to co máš na napájení kamery. Kolík ven. A samice je díra, tedy tam kde strkáš samce. V tomto případě otvor pro zapalovač na přístrojovce. Samici dostaneš koupit ve všech obchodech s autoelektrikou a můžeš si udělat další napojení pod přístrojovkou, nebo na jiném vhodném místě. Většinou stačí vyvrtat díru a zakoupenou samici po připojení drátů natlačit do díry, má packy, aby se naprotáčela a držela v díře. No a teď k pojistkám. K těm by měl vést drát, který by se neměl přepálit ani při přepálení nejsilnejší pojistky v tvém autě. I když v dnešní době je měď drahá a Fabii se šetří všude. Spodní pojistku dáš původní, tu kterou jsi vytáhl, než jsi tam zasunul "pouzdro na pojistku s odbočkou". Tím máš originálně zajištěný původní okruh. Kameru by mělo stačit napojit nejslabší pojistkou. Napojení na vyhřívání sedaček asi nebude to pravé. Pokud nemáš vyhřívané sedačky, nemusí být kontakty pojistek propojeny drátky (drahá měď) pro přívod napětí a potom se Ti nepodaří napojit ani kameru (kde nic neni, ani smrt nebere). Pokud máš vyhřívání sedaček, tak bych taky nedoporučoval napojení na tuto pojistku, protože vyhřívání sedačky bude mít asi veliký odběr proudu a tím i silnou pojistku, a Ty tam napojuješ ještě další odběr proudu. I když si myslím, že to napojení kamery to snese. Koukl jsem se na Maltu a nevím, nejsem děd Vševěd, ale asi má očko napojené na kostru (na karoserii) strjnosměrný prou potřebuje dva dráta + a -. Kostru tedy - pól, můžeš odbrat prakticky z celé karoserie. No dát 350 Kč a čekat 30 dnů než dostanu z Aliexpressu, Tak to dám 90 Kč za "pouzdro na pojistku s odbočkou" a dalších cca 50 Kč za SAMICU a drátky doma mám a mám napojení ihned. A to jsem strojař, ne drátkář (elektrotechnik). Přílohou přikládám SAMICI. (+ pól od pojistky patří do středu SAMICE, - pól od kostry se napojuje na obvod). SAMCE nemohu nafotit, mám v autě. Používám samici a samce, protože většina ví, že se jedná o kolík, v případě SAMCE a díru, v případě SAMICE. V odborné praxi se jedá o ZÁSTRČKU (kolík) a ZÁSUVKU (díru), málo kdo ví co je ZÁSTRČKA a co ZÁSUVKA. No snad je teď vše jasné.
    1 bod
  35. Já se nechci hádat a je mi to jedno ale z mých zkušeností s mnoha auty jsem toho závěru, že pro příklad pokud pojedu ráno do práce, nastartuju, sednu, světla, topení, rádio a ujedu třeba 2-3km do práce tak když dle výrobce tam má být 61ah a já dám 77ah a altík je schopen v maximální zátěži krmit pouze cca střelím na tu 61ah baterku 100A, tak když to takhle budu tahat třeba v týdnu pouze cesty do práce tak ten altík to nemá šanci dobít do plné kapacity baterie a ta potom logicky ztrácí na účinnosti a životnosti, proto osobně volím vždy variantu, to co tam výrobce dal, tam vložím také jelikož asi věděl a dobře si to spočítal než to zkonstruoval. Ale nikomu tento názor nevnucuji, jenom čistě konstatuji, klidně si tam kdo chce, narve třeba i 1050ah baterku.
    -1 bodů
  36. Téma je naprosto normální - zakladatel měl problém s nalitím paliva z kanystru, že se to tady zvrhlo v exhibování (včetně tebe), jak nalít aditivum, na což se původně nikdo neptal, je jiná věc...
    -1 bodů
  37. @vormen ako pises, kolega ma rapida a ma ho tak isto krivo. a toto ja nechapem. tak je to na krivo roky, ale nenapravime to. na druhe stranke, koleg afurt vychvaluje toho rapida, ma 80t km a ked sa ho spytam, hento reklamoval, to mal zle vyrobene. ale hlavne ze povest tych aut je sakra nad auto. tak kde je ta pravda. ani stipkou som nezapochyboval o skode a jej kvalite pred kupou. ved opel je sunt a mal som bezproblemovo odkrutene statisice. tak so skodou len olehj a filtre a spotrebny material budem menit som si myslel. a hold sme doma. zrazu sa tu priznava postupne chyba za chybou aj z inych modelou. normalne sa citim nasraty a podvedeny mienkou o das auto. jedine jeden clovek mi po kupe povedal doslovne, ze skoda penez, ze ta kvalita nie je taka ako to ospevuju. ma doma okrem inych aut i roomstra. vsetci z okolia chvalili, kym som sa po kupe a objaveni problemov nespytal na konkretne veci.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...