Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/11/20 ve všech sekcích

  1. Mně je to prakticky jedno, zatím můžu každý následující víkend až do konce léta. Takže klidně i mini sraz hned tuto sobotu. ? ?
    3 body
  2. Stejně ho nenapustí, bude muset chytat děšťovku. Dej mě na seznam.
    2 body
  3. Tak toto su take banality. Nech ostatne spravia, hlavne tu sedanku a toto si dorobime doma. Ked som dnes hlasil dovcu, sef mi povedal, ze mal by som to auto predat, lebo nan minam vela dovolenky ???
    2 body
  4. Na „vině" je zejména katalyzátor vozidla urychlující chemické reakce a rozklad zplodin vzniklých při běhu spalovacího motoru. Produkty této reakce jsou oxid uhličitý a právě i vodní pára. Trochu páry vyprodukuje při práci i motor bez katalyzátoru, ovšem její množství je nižší. Tak či tak se vytvořená pára dostává do výfukového systému. Jenže jelikož je výfuk dlouhá kovová trubka, táhnoucí se od motoru až na konec vozu, její zahřátí pochopitelně nějakou dobu trvá. Vodní pára proto při průchodu studeným výfukem kondenzuje a zkondenzovaná voda se následně drží v koncovém tlumiči, odkud vykapává ven. Teprve když se výfuk kompletně prohřeje, pára přestane kondenzovat.
    2 body
  5. Snížení spotřeby o 0,7 l samozřejmě není pravda. Stejně jako to, že do benzínu se přidává řepka. Řepka, resp. metylester řepkového oleje (MEŘO), se přidává do nafty. Do benzínu se přidává etanol, třeba z cukrovky. Ale jinak je pravda, že naši pos*anci v čele s ANO to mohli ukončit a neukončili. A také je pravda, že přidávat to tam nepřináší žádné výhody, zato spoustu nevýhod. V případě benzínu asi hlavně to, že z etanolu se uvolňuje voda.
    2 body
  6. Benzín ? Luxusní než ty naroubované masivní plasty na scoutu
    2 body
  7. A to víš, že v rezimu plachtení nemusí dochazet k nabíjení aku.? Pravě režim S je myslím si nejlepší k tomuto účelu. Taky někdo uvažuje tak, že když dojíždí na neutrál ( plachtí) šetří palivo. EU-eko blbost! A co se týče zvyku? Tak na co jsi kupoval DSG, když kvedláš vařečkou?
    2 body
  8. Nevíte někdo, co se chystá pro nový modelový rok? Něco už přinesl facelift, o 2.0 TDI Evo 147 kW od konce roku vím, ale co dál? Pro Kodiaq jsem našel toto z německého fóra: MJ2021• 190PS/140kW TDI new replaced with 200PS/147kW TDI engine• New 180kW TSI engine available (I kinda doubt this, however this comes from a rep for Skoda Germany)• New steering wheel from Octavia with capacitive hand detection• MIB 3 infotainment, which entails the following:USB C replaces USB ANo more DVD/CD slot, SD slotsOnline functionality via eSIM (built in)• KESSY sensors for all 4 doors• Ventilation and seat depth adjustment available for RS/Sportline• Sleep Package temporarily removed (due to supply constraints)• ACC now up to 200kph instead of 160/210 To ACC mě tedy trochu zklamalo.
    1 bod
  9. To je ACC+Side assist a Lane assist. Na Passate mi to takto ukazuje pri obiehani sprava.
    1 bod
  10. V tom případě ve 13.6 ve 14hod budu na parkovišti ? 1. Ondra16V 2. Fildo1994 3. Pawouk 4. Bullets 5. Bikes Dál??
    1 bod
  11. Tak co, hecneme to a dáme tuhle sobotu 13.6. ve 14hod placek v Sedlišti??
    1 bod
  12. Tuto sobotu odpo mam tiez čas [emoji23] dátum je jasný [emoji482]
    1 bod
  13. Nizke otacky, vysoka zataz, velke tlaky piestu na stenu valca, co to spravi domysli si sam. Separator oleja to nezachrani, a speci egr v hlave valcov uz duplom. Proste nepodtacat, spravny olej a bude to fajn. Teda ma to ze to ma 1L, turbo a 3valce.
    1 bod
  14. Obecně je provozní teplota motorového oleje 80° -110°C. Toto je například uvedeno v některých manuálech Octavia III (bez rozlišení typu motoru): Teplota oleje "Pokud je teplota motorového oleje v rozmezí 80-110 °C, je motor zahřátý na provozní teplotu. Pokud je teplota oleje nižší než 80 °C, resp. vyšší než 110 °C, vyhněte se jízdě s vysokými otáčkami, na plný plyn a silnému zatížení motoru."
    1 bod
  15. Android Auto si nainstaluj, stahuj zde (tlačítko DOWNLOAD APK): https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/android-auto-5-3-5016-release/android-auto-google-maps-media-messaging-5-3-501644-release-android-apk-download/
    1 bod
  16. Android auto a ako navigaciu bud waze alebo cez google mapy
    1 bod
  17. Pořád bys chtěl něco servisovat. Tvůj otec to servisoval výborně sám. A vůbec, jak píšeš, to není zanedbané. Tvůj otec postupoval správně. Kromě filtrů a oleje v motoru není potřeba nic měnit. Snad ty svíčky, ale až se to projeví na chodu. A občas se podívat se do zadních bubnů a vyfoukat prach. Ještě se při tom dívám pod prachovky na válečcích, jestli nezačíná unikat kapalina. Přední nápravu ti zkontrolují na STK, na těch natřásadlech dokonale. Na to vždycky spoléhám, že sám bych si to tak neprověřil. Čím víc se do fungujícího šťourá, tím je to horší. A jestli někde něco slyšíš o servisech, tak je to jen na tahání peněz z lidí. Já jsem taky nic nenechal dělat v servisu a nemyslím že bych svého mazla zanedbával. Předplatil jsem si prodloužený servis, abych tam nemusel v době záruky. A například 1. výměnu oleje jsem udělal už v 5000. Sám jsem si usoudil, že na novém motoru budou větší otěry. A dál měním po 10t. Přesto že mám doporučeno po 30tis. Ale nic víc není třeba, když to funguje.
    1 bod
  18. Samozřejmě, že jsem myslela sobotu 27.6 už jsem to opravila ??
    1 bod
  19. @Barenasparena myslis asi skor sobotu 27.6. :) To mi vyhovuje
    1 bod
  20. Skuste https://uloz.to/file/UuO4nWyiZCvQ/ob11pro-v0-22-2-zip
    1 bod
  21. Ak je zaujem, hodim vam sem Pro verziu
    1 bod
  22. Soft OBDeleven mi šel stáhnout volně z GooglePlay Balík verze PRO má 200 kreditů, myslím, že každý den (denní bonus) ti přibude 1 kredit, každé kódování stojí (aspoň podle volné verze, kterou mám staženu a zatím nespárovánu s autem) 10 - 12 kreditů. Možnost kódování je trvalá (za kredity v PRO verzi). Kredity se dají dokoupit i samostatně, třeba na Auk.u mají 500 za 500, což si myslím, že je super cena.
    1 bod
  23. Bohužel hodně častý problém v našich končinách, že lidi neumí zacházet s osvětlením a jezdí s bludičkou (pravda, platí hlavně pro dodělávky), dokud oni sami vidí. Nota bene v kombinaci s tím nesmyslem, že s denním nemusí auto svítit vzadu. Přes den v bouřce nebo mlze napadne zapnout světla málokoho, dokud nemusí jet pomalu krokem a některé ani tehdy ne. S odhadováním podle světel to mám úplně stejně a divím se, že zákonodárce nenapadlo, že by prostě bylo lepší pohybující se vozidlo = zřetelně svítící vozidlo vpředu i vzadu. Stmívání budíků při denních je fajn funkce, obzvlášť když člověk přesedá z auta, které má automatiku nebo nemá samostatné denní a svítí pořád hlavními, takže není zvyklý světla přepínat. Opravdu to dokáže trknout, když se zapomene.
    1 bod
  24. Negativní myšlení přispívá k riziku demence https://www.seznamzpravy.cz/clanek/negativni-mysleni-prispiva-k-riziku-demence-tvrdi-vedci-108800
    1 bod
  25. Nehoda, krádež, přírůstek v rodině, stěhování, zdraví a potřeba většího, menšího auta, auta s jinou konstrukcí.
    1 bod
  26. Tak tažné se řeší zde: ....ať nás @Pawouk zase nezhuláká, ale na jeho obranu musím říct, že díky Pawoukovi je tohle fórum přehledné a logické?
    1 bod
  27. Ve firme u bratra uz delku operativniho leasingu prodlouzili z 24 na 36 mesicu, u nas omezili pocet aut. Ani operativni leasing odbery zcela nezachrani (byt mu zvlast v teto dobe prospeje).
    1 bod
  28. Mame novú verziu: Aktuální česká verze VCDS: 20.4.1
    1 bod
  29. Logika je taková, že tě zhasnuté budíky mají upozornit na to, že nesvítíš osvětlením odpovídajícím snížené viditelnosti = potkávací světla. Toto mají škodovky už nějaký ten pátek ve výbavě.
    1 bod
  30. Takze podla navodu potom nepouzivat nikdy a vobec:-) Neprehanat zase,za mlhy funguje prave skvelo a vidi aj to,co vodic nie. Ma problem v zime,ked napada na radar tazky a mokry sneh,ale uspesne eliminujem navoskovanim krytu radaru,co nefunkcnost velmi slusne eliminuje.
    1 bod
  31. Tak dávám rychlou aktualizaci pro ty, kterým se Android Auto odpojuje s USB-C kabelem. Přišel jsem na to, že po nějakém čase se kabely opotřebí a nedrží v telefonu úplně dobře. Není to až tak chyba kabelu, ale prostě špatného řešení konektoru jako takového. Koupil jsem dva nové kabely (jeden přímo od Alzy a druhý originál od ŠA). Takže pokud se vám odpojuje AA, tak koupit novej kabel.
    1 bod
  32. Velmi správný příspěvek, kupujte dobrou naftu, /prémiovou/ a nelijte do toho žádné srajdy. Ty už to nezachrání. Jediný VIF ještě dejme tomu, pro jeho dekarbonizační účinky. Doporučuji i v létě zimní, klidně každou druhou nádrž, tak aby na sebe navázal případnou vodu, která se u nás v palivech dost často vyskytuje.
    1 bod
  33. Zde máš ukázkový příklad toho jak funguje placebo efekt. Pro- Tec stejně jako většina aditiv je jen předražený derivát olejového produktu, proto ti to zasírá DPF. No ano lépe to trochu může jet, protože olej ti naftový motor spálí poměrně dobře navíc má vyšší kapacitu energie, která se při pálení uvolňuje. Např. pamatuji si motor 2.5D i fordu transit, který mi najel přes 1M km. Měl jsem vysledovaný jeden kopec, který s běžnou naftou pokud jsem pod kopcem nastoupil v rychlosti 100km na kopci jsem měl 70 a drtil trojku. Po nalití řepkového oleje v akci si ten motor na 4 udržel 100 km/h až na konec kopce. Ten motor s běžnou naftou měl kolem 55kw s oleje cca 65kw. Tolik k tvému lepšímu pocitu zátahu. Ve skutečnosti ten motor velmi zvedne emise a nic se ti nevyčistí naopak, rychleji si odrovnáš EGR, který je u první generace CR motoru velmi náchylný špatné spalování motoru :-) Všechno kolem aditiv je bohužel dobře postavený business, ale když ti to nevadí financovat, tak proč ne.
    1 bod
  34. Indiáni zajmou Pražáka, Brňáka a Ostraváka. Přijde náčelník a povídá: „Máte to špatný, pánové, zabijeme vás a z vašich kůží si naděláme kánoe…ale že jste cizinci, můžete si vybrat jak umřete.“ Pražák se zamyslí, řekne si o dvě krabičky rohypnolu, všechny ty prášky sní, usne a tiše umře. Moravák se zamyslí, řekne si o pět litrů slivovice, vypije to na ex, upadne do bezvědomí a umře na selhání jater. Ostravák se zamyslí, řekne si o vidličku a začne se s ní bodat všude, po celém těle… Už je samá díra, krev stříká, Ostravák pomalu vypouští duši, ale z posledních sil se ještě vzchopí, koukne na náčelníka a povídá: „A máš po kánoi, p*čo!“
    1 bod
  35. podsvietenie origo vypinaca funguje ako povodne, pri zapnuti vyhrevu sa zmeni farba zo zelenej na zltu a funguje ten vypinac krasne aj s tym univerzalnym vyhrievanim a je to na povodnom mieste ako ma byt
    1 bod
  36. Něco málo tady http://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-bílé-tsi-čko/?do=findComment&comment=1801436 Lampička je 3B0 947 415 B za 330Kč, k tomu svorkovnice 893 971 632 za 84 Kč a dva piny 000 979 021 E nebo 000 979 133 E, já kupuji piny levně v Polsku na allegru.pl u uživatele Gelson_Mandela (http://allegro.pl/pin-zenski-konektor-000979021e-000979133e-2szt-i5032652521.html ) protože dráty s piny od ŠA jsou vydřidušsky drahé. Plast podle ETKY není dostupný ve verzi s otvorem. Pro lampičku stačí prodloužit otvor, kudy je vidět na šroub uchycení panelu. Řezat je nutno na autě, panelem totiž prochází bezpečnostní pás. Plast jde ale řezat ostrým zalamovacím nožem ale jde to ztuha, plast je hodně houževnatý. Kabely jsem schoval pod kobercem v místě za těsněním víky kufru. Je to sice ne úplně správná cesta, kabyly nejsou nikde fixovány k jinému svazku, ale je to nejsnazší bez velkého rozdělávání plastů či vyndavání koberce.
    1 bod
  37. Já dal do kufru dva led pásky z aliexpresu. Cena pár haléřu, svítí to fest a zespod plastu je taková plocha kde se to dá elegantně nalepit.
    1 bod
  38. kdyby někdo v okolí Ostravy (často cestuji, nebyl by problém i jinde...) potřeboval vypnout ss může se na mě sz obrátit, jednak systémově nebo pomocí relé ...
    1 bod
  39. Ahoj, pokud Ti nevadí cena, tak z toho budeš mít jen benefity. 100oct. benzín zpravidla(neplatí vždy přesně) neobsahuje řepku pana zloděje Babiše, který ji tam pořád dává, byť v EU už se několik let dávat nemusí! ANO si totiž prosadilo, že u nás se přidávat řepka bude, ať žije Agrofert! :-) :-) Ta řepka totiž rychleji degraduje složení a konzistenci benzínu a dělá neplechu. Ale to hlavní je octanové číslo, které neznamená, že více hoří :-), ale viz. definice Vyjadřuje odolnost paliva ve směsi se vzduchem proti samozápalu (který se projevuje jako tzv. „klepání“) při kompresi ve válci motoru. ... a to je moc dobrá věc, protože se tím nejen šetří motor, ale také dochází ke zvýšení "práce" motoru za jednotku času. Takže sice nebudeš mít větší maximální výkon motoru, ale dostaneš více práce(energie) z litru benzínu. U mě se to projevuje nižší spotřebou o 0,3-0,5l, ale např. v motoru HTP to bylo klidně o 0,7l dlouhodobě. Jezdím 15 let Třinec-Ostrava, tak snad už odfiltruji počasí, roční období atd.. Za mě teda platí, že dražší benzín 100oct vyjde na podobné peníze jako horší 95oct, protože budeš mít nepatrně menší spotřebu. U starších atmosférických motorů se mi líbí také celkové zklidnění motoru, ale to je hrozně subjektivní hodnocení a neměřil jsem to :-)
    -1 bodů
  40. Věřím, že máš mentální blok. A něco konkrétního bys tam neměl? Edit: A jinak ti, v dobrém, doporučuji si přečíst, co je to kroutící moment, ještě máš šanci pochopit, co za blbost jsi napsal. A nebo začni třeba tímhle článkem. Výkon vs. točivý moment.
    -1 bodů
  41. A ještě k tomu v nízkých otáčkách pod vysokou zátěží zvýšené torzní kmity, které miluje setrvačník, ložiska atd... A o zakarbonovaných přímovstřikových motorech je toho na netu požehnaně, včetně výmluvných fotek. Pohádky o tom, že to motorům nijak nevadí, trousí škodováci z fabriky již drahně let, no nevím, koho tím doposud přesvědčili. Snad si nemyslíš, že přiznají, že to až tak úplně není pravda.
    -1 bodů
  42. Co nezachrání? Kolega tvrdil, že se ten olej dostane do spalovacího prostoru, na to jsem reagoval. Karbonizaci způsobuje pouze palivo. A ty nejnovější paliva obsahují detergenty, které tomu brání. Nemá smysl pokračovat v této diskusi, vy jste přesvědčení o své pravdě navzdory třeba tomu testu s litrovým motorem v Rapidu. Já vás nebudu přesvědčovat. Ale, že je snaha docílit dostupnosti maximálního točivého momentu v co nejširším rozsahu otáček je neoddiskutovatelný fakt. Proč tomu tak je, na to si už každý musí odpovědět sám.
    -1 bodů
  43. Palivo ti zachrání ventily od karbonu? A to jak prosím u přímovstřikového motoru? Maximálně ochrání vstřikovací ventily, respektive jejich trysky. Viděls například někdy třeba motory 1.8 TSI a 2.0 TSI, jak vypadají jejich ventily, sání a pístní kroužky? Tady zase jedno "napečené" 1.4 TSI. Víš například co to je tzv. vnitřní EGR a co způsobuje? Napřed se trochu dovzdělej a pak mudruj. Jeden test ještě nic neznamená, oni to beztak nejspíš někde nešudlali skoro na volnoběh. O to jde, o způsob provozování, dále pak o nějaké případné konstrukční přešlapy, závady, atd.
    -1 bodů
  44. OK, zkusím to ještě jednou a pomalu. Systém EGR způsobuje navrácení části výfukových zplodin zpět do sání motoru a pokud ten motor nemá současně nepřímý vstřik paliva do sacího kanálu, způsobuje to karbonizaci spáleného paliva na sacích ventilech. Zároveň spalováním paliva dochází k jeho karbonizaci na dalších částech podílejících se na spalování, jako jsou vstřikovače a výfukové ventily. Myslím paliva bez dalších přísad. V extrémních případech i na samotných stěnách válců. No a benzíny, o kterých já píšu, ve svém složení obsahují detergenty čistící vstřikovače a výfukové ventily a po svém shoření se nepodílejí na karbonizaci na sacích ventilech. A klidně mně dej další negativní hodnocení, pokud tě to pohladí na egu, přeju ti to. A jistě, zpochybnit takový test je jednoduché, to beru. Ale je zajímavé, že po takové době, jak dlouho tady už ty tříválce jezdí se s nimi netáhne taková pověst jako tomu bylo např. v případě motorů HTP.
    -1 bodů
  45. Nikdo přece netvrdí, že ten motor je špatný. Ale ty jsi v technických záležitostech úplně, ale úplně mimo... Pročpak ty motory TSI asi tak karbonují? Všude v Německu, Británii a jinde mají podle tebe jen nekvalitní paliva, která nemají detergenty a proto si tím majitelé ničí drahá auta. Se divím, že na to už někdo nepřišel. Negativní hodnocení dávám vždy jen tomu, kdo si to dle mého názoru zaslouží, obvykle za psaní nesmyslných a matoucích příspěvků, abych nemusel jinak reagovat. Tady už to ovšem nešlo jinak.
    -1 bodů
  46. Jo jasně, já jsem mimo. Tak se podívej, jak dlouho jsou ty benzíny na trhu! Chápeš, že všechno v tom vývoji spolu souvisí? Vy tady jen urážíte, ale nenapsali jste jedinou konkrétní věc, kterou bych napsal nepravdivě. A že tady někdo tvrdí, že se olej z vany dostává do spalovacího prostoru jsi přešel bez povšimnutí. Rozumbrado.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...