Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Machura

    Machura

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      91


  2. MilanHos

    MilanHos

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      4 511


  3. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      14 534


  4. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 501


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 4.1.2017 ve všech sekcích

  1. Holt jsem louda tedy s Tiguanem se stejným motorem. Až chytnu druhou mízu najdu si novou mladou ženu a koupím si placatou káru s minimálně třílitrovým motorem. Zatím si holt budu muset vystačit s Kodiakem a motorem na tříkolku, konečně je to moje volba a jak říkala moje dcera když byla malá "Já to tak chci mít" a snědla párek s medem.
    4 body
  2. O bože, než jsem tady ta moudra zase přečetl.. Jako česká hospoda, kde se pomlouvá vše, co se dá, jen tak pro nic za nic. A pokud zrovna není co pomlouvat, tak si to pojďme vymyslet... Na rozdíl od kravin typu stop-start mi to ACT přijde jako dobrá věc a pokud nebude poddimenzovaná, což takto od stolu já, ani nikdo z vás říct nemohu, dává mi to smysl a už před lety jsem přemýšlel, proč něco takového není. Funguje na principu odpojení válců od určitého malého zatížení. Při vyšším zatížení se samozřejmě další 2 opět připojí. Takže argumenty o výkonu, či krouťáku jsou opět naprosto zcestné.. A 1,4? Pokud vím, tato nová generace TSI problémy netrpí. Tedy ne většími, než je dnes bohužel normální naskrz všemi automobilkami. Výkon rozhodně stačit bude, kdo si koupí takovou krávu, nebude hledat zrychlení supersportu. Kdo má FWD, benzín je rozhodně lepší volbou, než servisně nákladný diesel, o pořizovací ceně nemluvě. Diesel se hodí pro ty, kteří najezdí více, nebo případně pro 4WD, kde benzín úplně smysl nedává. I když zase s "ale", protože jsou to dnes stejně nepříliš použitelné stylovky, které do terénu nejsou. A s benzínem je na cestách určitě více zábavy, než s dieselem.. A nakonec. Přijde mi fakt jak u blbejch přemlouvat/pomlouvat a komentovat rozhodnutí někoho, kdo si to auto pro své potřeby koupil. Proč benzín? Protože třeba najede málo a má rozum, netřeba kupovat nevýhodný diesel. Proč FWD? Protože třeba ví, že těch pár dní na sněhu vydrží a do terénu nikdy nevyjede. A proč tak velké auto? Protože chce prostor pro rodinu, nebo prostě jen chce něco velkého? Není to snad jeho věc? Je tady pořád více sraček, aby jen ještě zase nezačaly pohádky o Sorentu...
    3 body
  3. Já to semka dal protože to dokazuje že spotřeba není tak otřesná jak tady pár odborníků nám stále cpe... A pokud vezmu v potaz papírové 0-100 podobné tomu s Fabií 1.2Tsi tak brzda v provozu rozhodně Kodiaq s 1.4 nebude. Do otáček se bohužel musí to je úďel motorů v sekačkách ale pokud se nejezdí brzda plyn... A nepotřebuju školení o papírových údajích a srovnávání nesrovnatelného jen tak pro jistotu.
    3 body
  4. Juuuj fyziku by som na tomto fore vobec nevytahoval. Tu je to nieco ako alchymia alebo Harry Potter. Som to parkrat skusil a bol som zjebany ako od Golonku v satni.
    3 body
  5. Já jsem jim do kamery řekl, že kromě toho jsem ještě šéfem klubu a že Petrrr je bezďák a plačka [emoji23]
    2 body
  6. Tak co děláš tady? Hrablo a makej.
    2 body
  7. Tvl to mi byl čert dlužnej tu dnešní noční. Ještě navíc ke mě mrskli kameramana ČT1 a celou dobu chodí se mnou :-(
    2 body
  8. přání otcem myšlenky...
    2 body
  9. Já se nebojim a až budu mít vlastní zkušenost rád se podělím o všechny vlastnosti. Nejsem typ co něco chválí jenom proto že to má. A nejsem zarputilý fanda ničeho. Měl jsem třeba i Kiu nebo Forda a na všech jsem našel něco co mi štvalo a co bylo lepší než u konkurence tak to prostě je.
    2 body
  10. Chapu že jdete po vyššim výkonu než serie AKU ale Nechapu proč tam cpete ROZMĚROVĚ větší baterku než se tam vejde a pak se "DIVÍTE" , že ji 1: neusadíte bez (případnejch) uprav 2: nezakrytujete hadr domkem 278x175x190 mm je prostě do hadr domku limit 74ah / :Blue 680a / :Silver 750a třeba od VARTY , je za mě dostačující a rozměrově přesná ...... osobně mam 70ah / 570a BANNER 5 let starou serii z fabriky , jednou ročně se o ni postarám (viz tema AKUMULATOR str9.) a nezaznamenavám do dnešního dne jedinej výpadek , a holotou opravdu nejezdim ......
    2 body
  11. Předokolka, a pokud vím řešíme 4x4, což je opět1 litr + cca. Spíš mi hlava nebere jinou věc, proč chcete jezdit za málo, a koupíte si mastodonta?
    2 body
  12. Škoda Kodiaq 1.4tsi automat předokolka ze SM
    2 body
  13. Kokta umí jezdit jenom po dálnici, tak proto to nechápe
    2 body
  14. ...No zrovna 20V 1,8 t je fakt vrchol spolehlivosti...
    1 bod
  15. jj vyhřívané sklo na mondeu je moje oblíbená fičura, ale má také svoje ALE. A to, že postupem času a najetých kilometrů ty jemné drátky praskají a kvůli nim zůstávají zamrznuté mapy. Nutnost pojištění skla - nové je za víc jak dvacku - každý kamínek bez pojištění by byl na oprátku. Provedení s drátky (jak to má Ford) kazí výhled - dá se naučit na to nekoukat a nevnímat, ale stejně je to rušivý element.
    1 bod
  16. [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  17. Arnie J: ....... cca 400 kc ale jeste nejsou volne v prodeji. ....... No prave ze oni a pak vznika zvast ze to bude pri normalni jizde zrat 10l/100km.
    1 bod
  18. Ano máme doma nového tiguana přesně s tímto motorem a jak pravíš může to být trochu jinak, nicméně nevěřím, že tiguan vezme 6,7 litru a kodiaq 10. Pro pořádek tiguan je mojí polovičky já jezdím s Hondou CRV 2,2 diesel a přesto jsem si objednal Kodiaq 1,4 TSI... Viz
    1 bod
  19. Kazdej druhej odbornik tady, co se tyce spotreby pres vanoce klid a ted se to zase vyrojilo Hosi, kdo z vas s tim autem realne jel ?..... Jak si ste jisty svejma teoriema ? To jsou teorie o nicem a to ze tamhle franta na novinkach napise ze mu to zere ,,dvacet na sto " je hnedka jasny, ze to bude zrat jak tank ? .... Neblaznete proboha. To auto je veliky, mohutny a ma horsi aerodynamiku, ale ne o tolik aby to zralo nesmysl. Porovnavate taky auta uplne s jinou vahou a taky uplne v jinych kategoriich. Porovnavejte SUV a SUV a ne vochcavku v nafte se Škodiaqem Franta na novinkach dostal Kodiaqa, nezajetyho a hlavne novinarsky auto. To auto dostava cocku hnedka co sjede z vyrobni linky. Hlavne novinari a zvana verejnost na tom zkousi vsechno, delaji ruzne testy a to se pak promita na celem aute. Vim jak to chodi a vim jak spotreba klesne dolu, az si vsechno sedne. Ale to by muselo byt normalni auto a ne testovaci, resp. ,, CRASH " auto btw......... Kupte si sobe a druhy polovicce radsi tricko a budte v pohode
    1 bod
  20. No popravdě jsem zatím žádné blikání neřešil, ale je pravda, že nedávno jsem byl na STK (ano i s LED, risknul jsem to :-) ) a na konci linky, kde testují světla atd. jsem si všiml, že když technik zapínal světla na palubovce, tak denní ledky jemně problikly. Je to ale maličkost, kterou nehodlám řešit. Jinak co se LED žárovek týče, tak tyto výše zmíněné z Alliexpressu jsou moje třetí sada. První, koupená naslepo na AE, házely error. Druhé koupené na českém shopu a doporučené někde tady v tomto vlákně, po cca 14 dnech začly blbnout. Přestávaly svítit ty čelní diody pod čočkou. Nyní už téměř 2 měsíce výše zmíněné z AE a vše OK.
    1 bod
  21. 1 bod
  22. Copak, snad neočekáváš pořádnou sněhovou vánici?
    1 bod
  23. Na rovině u Berlína zase fouká vítr. Je to nesmysl. Jak jsem psal, víceméně decelerace, či tempomat z kopce dolů. Ono je rozdíl když AUDI RS 6 osmiválec čtyři odpojí, než toto.
    1 bod
  24. Podstatný je ale krouťák motoru a výkon až potom. Tedy na dva válce to bude jako sekačka a ne jako u velkýho motoru kde je nekolik set Nm od skoro volnoběhu - teda u dieslu a u benzínu od cca 1500 ot. Takovou kombinaci s ACT si koupí snad člověk s humanitním vzděláním a bez technických znalostí, prostě zpracovaný prodejcem o jedinečném moderním řešení a provozu skoro zadarmo.
    1 bod
  25. Naopak bych doporučoval nalítat v záruce co nevíce km, aby se to vyplatilo. Ta pověst motorů 1,4 Tsi není moc slavná a když to bude s ACT tak bych to nebral ani náhodou. Čistá to šílenost s přepínáním na dva válce u této hmotnosti auta. Není to Trabant s cca 650 kg
    1 bod
  26. To muzes, pokud bude auto urcene pro blondynu, ktera bude po Praze vyzvedavat decka z krouzku a sem tam udela nakup, 1x tydne si udelate vylet do Benesova k babicce, tak se mozna kolem 9-10ti litru budes pohybovat.. pokud budes vyuzivat potencial vozu, ktery je urcen do hor, na blative cesty atd,.. budes se pohybovat klidne kolem 12-15 litru..
    1 bod
  27. za půl roku vám napíšu, jak je to s tou 1.4 TSI doopravdy
    1 bod
  28. A kde tohle letiště je? Jo a bude to asi jediná technika co dneska vyjela. Podle zpravodajství, nic nesvědčí o opaku.
    1 bod
  29. 1) VAZ 2101 (1972) 2) Felicia 1.4 MPI (1994) 3) Superb I 1.9 TDI (2003) 4) Superb II 2.0 (2010) 5) ... ?
    1 bod
  30. Řidičák od 2006. Auta, kterými jsem soukromě jezdil: 1. Renault 19 Chamade 1.4? benzín (r.v. 1992?) - rodinné 2. Dacia Logan 1.4 MPI (r.v. 2006) - rodinné 3. Škoda Superb II sedan 1.8 TSI (r.v. 2009) Dodatek: auta služební a jiná (bez pořadí): - Ford Escort Combi 1.6 MPI (r.v. ???) - Citroën Saxo 1.1 benzín (r.v. ???) <- pár jízd bylo - KIA C'eed 1.8 benzín (r.v. 2013) <- pár jízd bylo - Škoda Octavia II 1.9 TDi (r.v. 2005) <- pár jízd bylo a bude - Ford Transit 2.5 diesel (r.v. 2012?) <- pár jízd bylo - Subaru Outback (r.v. 2015) - Dodge Nitro (r.v. 2011?)
    1 bod
  31. Kluci moc díky, že to tu takhle udržujete živé a přidáváte sem Vaše seznamy. Ty vývoje jsou zajímavé, jako že si třeba někdo po fabii rovnou koupí superba nebo naopak a z fiaťáků a opeláků se stanou škodovkáři :-) ... a z malejch aut všichni přelezli do největších škodovek (vyjma kodiaqa) Tak jen tak dál, přidávat další, než mě odsud vyloučí, neb jsem rebel :-)
    1 bod
  32. Ale tam se jezdí na starých jawách ne?
    1 bod
  33. 1. Škoda 105L 2. Opel Kadett 1.4i 3. Renaul Megáne Scénic 1.9dTi 4. Opel Meriva 1.7CDTi 5. Opel Omega 2.6 V6 6. Škoda Superb II 2.0TDI Combi 7. BMW K1100S 8. Škoda Superb II 2.0TDI sedan facelift 9. Suzuki GSF1250 Bandit 10. Škoda Superb III SportLine 2.0TDI
    1 bod
  34. No dobrá teda - Je výhoda 13Ah hodin navíc tak drasticky zásadních, že nelze s 61Ah za normálního užívání auta a běžnou el. výbavou s dieslovou Yeti jezdit? Není. Je zásadní nárůst životnosti? Jen teoreticky - fakticky 0. Je zásadní dvojnásobný startovací proud? Ano. V klimatických podmínkách mírného pásu, v běžném provozu, v relativně novém voze, se zdravou el. soustavou? Ne. P.S. Elektrikářů je tady většina.
    1 bod
  35. U me to bylo tak... 1.Fiat Tipo 1.4 2.Fiat Brava 1.6 3.Skoda Octavia 1.9 tdi 4.Skoda Octavia II 1.9 tdi 5.Skoda Octavia II facelift 1.9 tdi 6.Skoda Superb II sedan 125 kw dsg 7.Skoda Yeti 4x4 103 kw 8.Skoda Superb combi 125 kw dsg 9.Skoda Superb III 140 kw dsg 10.Yamaha FZR 500 11.Honda CBR 600 F sport 12.Peugeot trekker 50 13.Honda CB 600 F 14.Honda CB1000 R
    1 bod
  36. Jeden z nejhlouběji zakořeněnývh omylů - čím větší aku, tím lepší. A jak je vidět, i kdyby to tu padlo 100x, pořád tam někteří budou cpát větší a větší aku.
    1 bod
  37. ale prd, úplně stačí 61, která se ostatně dává ve výrobě. Nevím jaké máš o tom motoru představy, ale úplně normálně se dá provozovat s podstatně slabší batrií. Samozřejmě si tam dej, co uznáš za vhodné, jen tu nešiř bludy. Ten startovací proud u originál baterií je zkreslený metodikou, občas se u stejných baterií uvádá 480A.
    1 bod
  38. 61 AH je standardní baterka pro naftové motory. Chápu, že větší vypadá líp :-), ale tahle plně postačuje, pokud tedy v autě nemáš nějakou extra el. výbavu.
    1 bod
  39. Teplotní skok a změna klimatu, jako důvod rosení, dobrého a kvalitně vyrobeného světlometu? Málem jsem se vyvrátil smíchy ze židle, to snad duchem zdravý člověk ani nemůže vyplodit :-)
    1 bod
  40. Konečně si to pochopil, je to chyba světla. Malorka se mu tam tak nějak vloudila aby to obhájil......někdo mu to možná i sežral
    1 bod
  41. Už jen čekám na erotické pomůcky. Toto se do něj vlezlo nebo toto všechno je zapotřebí, aby auto fungovalo?
    1 bod
  42. Taky mam STREAM bez MP3, taky mam v nastaveni AUX on/off a jak pise Milhausek, AUX to nema. Yatour mam a ten funguje spolehlive vcetne AUX vstupu.
    1 bod
  43. Krása pánové, taková nostalgie a máte to hezky udělané!☺ Také trochu přispěji, bohužel zatím bez fotek. 13.6.2003 jsem si udělal ŘP a mé první auto asi od 2.7.2003 byla bílá škoda favorit rv.1989, byl v ne moc dobrém stavu, ale prodal jsem ho v roce 2007 s nějakým ziskem. 7.1.2007 přišel nádherný den, kdy jsem přebral mé první nové auto, škoda fabia 1,2-47kw elegance plus, v šedé stone metalíze, má první láska na 4 kolech☺ Květen 2012 si má současná manželka udělala ŘP a hned jsme pořidili Seat ibiza (zvaný sýček) rv.1996, 1.4-44kw s klimou el.okny, zrcátky, servem atd, jezdí statečně dodnes jako city car ( brzy jej nahradí citigo). V lednu 2014 jsme s mamčou koupili novou Škoda Superb limuzína L&K 2.0.tdi-16V4x4 v černé metalíze, s columbem, solárním oknem, alarmem, odvětrávanými sedadly a bufíkem, slouží jako mezinárodní parník mamči a mě v našem společném podnikání. Březen 2015 s manželkou se nám Superb natolik líbí, že jsme ho zvolili jako nové rodinné auto. Jeto jeden z posledních vyrobených S2 facelift 2.0.tdi-16V elegance plus limuzína v nádherné Amethyst purple metalíze kupován jako nový. I přes drobné nedostatky jsem s vozy škoda maximálně spojený☺
    1 bod
  44. Ahoj hoši, řidičák na auto mám od roku 1996.... Vývoj vidíte sami - přes japonce na němce a nyní čechy (+ to VW Polo, které jezdí stále souběžně se Škodovkami) Pro začátek byl Civic 1.3, manuál z roku 1990 téměř bez výbavy :-D časem jsem jej vyměnil za novější Civic 1.4 se servem, centrálem a alarmem r.v. 1994, souběžně s ním jsem měl ještě Prelude r.v. 1985 (winter car) - 1.8 dvojkarburátor. Když pomalu začala příprava na rodinný život, tak se koupil VW Passat B5 Combi, 1.9 TDi, r.v. 1999, automat, climatronic, tempomat, parkováky, výhřevy sedaček, xenony atd... tohle auto jsem měl doposud nejraději a rád na něj vzpomínám, odvezlo celou rodinu několikrát k moři. Nejpohodlnější auto, který jsem kdy měl. Provozoval jsem ho krásných 9 let :-D Současnost - viz. podpis
    1 bod
  45. koukám, že Robo byl slovenský Jeremy Clarkson
    1 bod
  46. Jasom to sem hodil chronologicky, a ono to takto rozhádzalo.
    1 bod
  47. Mě se osvědčila tepla voda . Poleju cele přední okno, to se trochu ohřeje a nenamrzá zevnitř od dechu. Nesmí bejt ale -20 , to už nepomůže asi nic.
    1 bod
  48. Zkus: Postup v autě: na hrající navigaci stiskni na navi: SETUP + MIC + EJECT...počkej 20 sekund vlož cdčko s image(viz níže) doporučuji pálit v Alcoholu 120% a už nikdy vybíjení řešit nemusíš. Pak na konci až to napíše successfully jen počkej až vyjede CDčko. CDčko vyndej ven ze štěrbiny DVD mechaniky a navigace se sama restartuje. Odkaz na Alcohol120%: http://www.softpedia.com/dyn-postdownload.php?p=5405&t=4&i=1 3970_oldO2.zip
    1 bod
  49. Ja som s neho najviac vystavil 180 km/h v miernom klesani niekde v nemecku na dialnici, trvalo mu to chvilu kym sa rozhybal, ked sa to konecne rozhybalo tak sa ozval obmedzovac rychlosti ktory som mal v tom momente nainstalovany vedla seba.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...