Přejít na obsah

Servisní akce - výměna rozvodů 1.2 TSI


hopa26

Doporučené příspěvky

Dobrý den ,tak si to tu čtu a zjišťuji ,že se ty motory 1,2TSI moc ,,nepovedly"Sám jsem jednim z nich.Vlastním Yetiho r.v. 2009 v lednu 2011 mě byl vyměněn v automobilce motor(prý si ho vezmou na testovací zkoušky,projevilo se u něho vytažení rozvodového řetězu),následně přišla akce ,kde se vyměňují rozvody u všech motorů 1,2TSI.V září 2011 mě byly vyměněny rozvody i nového motoru a přidán kryt rozvodů s nálitky ,aby nemohl řetěz přeskočit na ozubených kolech(to se stalo u původního motoru).Vlednu letošního roku následovala výměna gufera na klice.Dnes ,kdy mám najeto na novém motoru 15 tis. km,je závada opět stejná.Řetěz je opět vytahaný a nastupuje výměna dílů v servisu.Díky prodlouženné záruce by měla výměna proběhnout gratis. Kde je však záruka ,že to výrobce upravil natolik ,aby se závada tak rychle neopakovala?Jsem přesvědčen ,že to je především vinou ůspor na meteriálu,kdy se kažný snaží ušetřit na kvalitním materiálu.Pravdou je ,že si člověk dnes nevybere šetření se projevuje napříč všemi automobilkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem teda šťastlivec, který nabourává statistický význam. Auto ještě nemám dva roky a už mám třetí rozvody...První byly z výroby, druhé se měnili okolo 18 tisíc a teď mám 14 dnů zase po výměně, najeto 32 tisíc... Už mě napadlo, že se na to půjdu podívat do servisu, jak se to dělá, abych to zvládl po záruční době svépomocí... Vždy před zimou, jak budu měnit pneu, si preventivně vyměním řetěz... :(

Auto jinač nemá žádné chyby, ty rozvody mě ale opravdu serou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám prodlouženou záruku na 4 roky a 60000km, tak to v tuto chvíli moc neřeším, protože i po dvouleté záruce za výměnu jsem stále přikryt zárukou Škoda. Spíše by mě zajímalo, co se stane, když se rozvody opět rozřechtají. Z obchodního zákoníku vyplývá, že v případě reklamace (uznané) třikrát stejné závady má zákaznik právo vrácení výrobku (auta) a obdrží zpět peníze.

Editováno: , autor: maty13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to komentovali- údajně počet porouchaných aut nedosahuje čísel statistického významu.....

No, kdyby to bylo statisticky nevýznamné, tak by asi neměli důvod měnit řetězové rozvody za rozvodový řemen. Taktéž patřím do té skupiny "šťastných" a říkam si, že by asi bylo lepší tahle bourat statistiku ve Sportce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám prodlouženou záruku na 4 roky a 60000km, tak to v tuto chvíli moc neřeším, protože i po dvouleté záruce za výměnu jsem stále přikryt zárukou Škoda. Spíše by mě zajímalo, co se stane, když se rozvody opět rozřechtají. Z obchodního zákoníku vyplývá, že v případě reklamace (uznané) třikrát stejné závady má zákaznik právo vrácení výrobku (auta) a obdrží zpět peníze.

Podle vyjádření i vlkohradu pro zákazníky v Deutschu dělají i kulance po záruce. Nové TSI už nedostanou nic ani v záruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo fabrika se k tomu nebude hlásit,že se jim to tak nějak nepovedlo....

By se z toho v servisech asi potom zhroutili,ostatně pokud tam nemáš známého tak Ti budou říkat,že pokud vůbec nějaké problémy jsou,tak je to naprosté minimum.

Já jen tiše doufám,že mi mé TSI nehupsne po záruce,pak bych se z toho zhroutil určitě já :kol-128:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den ,

tak jsem byl dnes v servisu s vytahaným rozvodovým řetězem,auto sice ještě opravené nemám ,ale informoval jsem se ,jak je to se záručními podmínkami na uvedenou rozvodovou sadou..Prodloužená čtyřletá záruka končí příští rok a po této době mě na již vyměněnou sadu nebude dvouletá záruka na materiál platit.Takže jsem zvědavý kolik km opět na nové rozvody najedu.

Editováno: , autor: žralok
Odkaz zde již je, koukej se pořádně.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak dnes jsem obdržel opravené auto - výměna rozvodových částí. Dal jsem prodejci nůž na krk, jelikož mám do konce záruky měsíc, řekl jsem že pokud mi ty rozvody nevymění, tak mi dají čestné prohlášení, že je vše v pořádku a že ty rozvody mají životnost motoru, a v případě že se závada na rozvodech a příslušejících částí objeví, bude bezplatně opravena. A nakonec servis přiznal, že motor je vyroben 05/2011 a od 06/2011 se montují ty nové. Můj motor má tedy staré - na výměnu !!! Celou dobu mi tvrdili, že mám nový typ rozvodů atd...............No rozvody měněny, olej, filtr. Jo jinak pokud někomu u středního sloupku vytéká voda a plastový práh a ten práh je pak od té vody a těžko se to myje, zajeďte do servisu , měnili mi komplet těsnění na všech dveřích a taky nějaké lišty u oken a nakonec auto krásně vyleštili :-) !!! Jinak se mi zdá, že motor má jinný zátah...líp táhne.....uvidíme časem,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Správný postup se ti vyplatil. Máš ponětí jakou opravnou sadu (číslo) ti tam sevis dal? A kolik km máš najeto? Jinak tě moc nepotěším - jsi mezi 47 ks 1.2 TSI, co jsem zde na foru našel, co mají po výměně řetězu. Většině z nich to po nějakém čase rachotí znovu. Podívej se sem: http://forum.skodahome.cz/topic/122386-retez-v-rozvodech/page-6#entry1749122

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Správný postup se ti vyplatil. Máš ponětí jakou opravnou sadu (číslo) ti tam sevis dal? A kolik km máš najeto? Jinak tě moc nepotěším - jsi mezi 47 ks 1.2 TSI,co jsem zde na foru našel,co mají po výměně řetězu. Většině z nich,to po nějakém čase rachotí znovu. Podívej se sem: http://forum.skodahome.cz/topic/122386-retez-v-rozvodech/page-6#entry1749122

No vyplatil na jak dlouho. Při předání vozu mě prodejci informoval, že pokud to bude rachotit znova tak je to v normě :-) tomu jsem se zasmál. Pokud to bude dělat znova jsem tam pečený vařený, co pak s tím dále ? Jakou sadu netuším, mám v servisní knížce jen napsáno ,že došlo k výměně atd...........Když mi tady pošleš fotku kde to číslo najdu, pohledám , ale asi to bude někde v nitru motoru a tam se asi nedostanu. No mám najeto 12 050 km a rozvody rachotí od 7 000 km, poprvé úprava softu řídící jednotky a podruhé se závada neprojevila. A nyní jsem řekl dost, a udělal jsem co jsem napsal výše.

Editováno: , autor: Sranki
necituj predchadzajuci prispevok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Číslo nenajdeš, to by ti musel sdělit sevis. Vypadá to, že se asi odvolávají na TPI, kde je napsáno, že od data výroby motoru 18.6.2011 se rozvody nemění. A něco podobného platí za určitých okolností i pro opravnou sadu. Nicméně zde na foru jsou minimálně tři majitelé vozů s 1.2 TSI, kteří tvrdí, že již mají rozvody kvůli rachocení vyměněny. Tak nevím. Asi záleží na konkrétním servisu. Anebo škodovka vydala nějaké nové doporučení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedá mi to,abych si nepřisadil do tohoto nemilého tématu .1.2 jsem koupil v prosinci 2011 jako skladový vůz,dle tach najeto 30 km.Teprve počátkem roku jsem začal sledovat na různých fórech štěbetání o problémech s řetězy a pak čekal,kdy se ozve.Myslím,že mám v této disciplině primát,protože se ozval asi ve 3.500km a jeho chřestýší hlas se ozýval čím dál tím více,ať to bylo ve stavu studený či teplý motor,vše jedno.Kupodivu servis,kde jsem vůz koupil,po mé reklamaci bez jakýchkoliv komentářů celou sadu vyměnil,a já v 5tis ještě vyměnil olej.Od výměny rozvodů proběhlo 10tiskm,zatím vše v klidu.Dlouhodobá spotřeba 6,2,jezdím bez ohledu na počasí,takže s tímto jsem spokojen.Ovše dálniční proběh minimální,převážně město a mimo město.Doplňující info pro Pawouka,mám manuál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím ,takže jsem kecal , první reklamace řechtajících rozvodů se objevila v 3600km (mám výpis ze servisu)! Oprava řešena přehrátím softu řídící jednotky. Od té doby se řechtání objevilo minimálně, ale vždy po startu studeného motoru vyletěly otáčky výše a udělall motor rrrrrrrrrrrrrrrrr, otaáčky cca.2000ot/min a pomalu klesaly. Tuž uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No i tak se to chová mimo standard. Povylezení otáček nyní při teplejším počasí je normální, ale vyskočí to tak na cca 1300 a sleze, ale jak to stále rachotí tak tomu dát čas maximálně na hranici záruky a dožadovat se výměny. Pak to půjde ze Tvého a v ten okamžik jsou, jak to znám měnit půlku auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...