Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Ahoj, mám 1.2TSI r.v. 05/2011, 55000km, řetěz původní, ozývá se jenom občas při poloteplém stavu, asi je to běžný stav. I když ho v autorizáku(AutoLukáš NJ) nikdy neměřili, vždycky jenom řekli že to je vpořádku tak asi bude skutečně délkově OK. Mám před koncem záruky, je šance dotlačit škodu aby řetěz vyměnila už teď? Je někde na sev.moravě ochotnější/schopnější servis(auto zastudena cukalo, vyměnili zbytečně zapalovací kabely a pomohlo až dolití aditiva do benzinu, běžně jsem tankoval Eurooil - už ani kapku)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročti si to téma (nebo další zde na foru) pořádně - je to tady jasně napsáno. Pokud nesplníš podmínky dané příslušnou technickou produktovou informací, tak ti nikdo nic za peníze škodovky nevymění. Ovšem nevidím problém v tom, nechat si je vyměnit za vlastní peníze.

 

Mám sto chutí to tady zamknout, protože si připadám jako v centrifuze - pořád se to tady točí dokola...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám 1.2TSI r.v. 05/2011, 55000km, řetěz původní, ozývá se jenom občas při poloteplém stavu, asi je to běžný stav. I když ho v autorizáku(AutoLukáš NJ) nikdy neměřili, vždycky jenom řekli že to je vpořádku tak asi bude skutečně délkově OK. Mám před koncem záruky, je šance dotlačit škodu aby řetěz vyměnila už teď? Je někde na sev.moravě ochotnější/schopnější servis(auto zastudena cukalo, vyměnili zbytečně zapalovací kabely a pomohlo až dolití aditiva do benzinu, běžně jsem tankoval Eurooil - už ani kapku)?

než schánět servis co ti to přeměří zadarmo, investuj ty 4kila a musí ti to změřit kdekoliv, to je asi nejlepší řešení, co mě napadá...

Rozhodně bych to ale nechal před koncem záruky změřit, ta investice je nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O výměně "pastorku" na klice zároveň s opotřebovaným řetězem se tady spekulovalo už minimálně 2 (spíš 3) roky zpátky a kompletní sada určená na jeho výměnu při výměně řetězu se dodává minimálně rok - neboli je to stejná novinka, jako bys tady začal popisovat princip Ottova spalovacího motoru. A o tý výměně bys věděl i ty, kdybys POŘÁDNĚ A POZORNĚ četl celý vlákno od začátku - 68 stránek není zase tak moc ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Meralo sa auto čo chrastilo po štarte a malo 67mm , takže referenčná vzorka bude niekde ešte menej , akurát by som to v reále nebral nijak moc výpovedne , to meranie moc presné nie je , skôr informačné , porovnanie stará versus nová reťaz je istejšia .. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stačí trochu čítať,  já se neptal na míru od které řetěz vymění, ale na míru u nového řetězu.

 

Tentokrát som asi ja nečítal, sorry. :D

Čo sa týka odpovede, konkrétne číslo asi neexistuje, lebo novú reťaz si nikto nemeria. Ja som mal okolo 55 tisíc km nameraných 68 mm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...