Přejít na obsah

Svolávací a servisní akce OIII


Standucha

Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, Malawi napsal:

resim napr. zustavajici vodu mezi prednimi dvermi a prahem (spodni tesneni bylo inovovano),tak by me zajimalo,jestli to vymeni zdarma? V nektere prezentaci z konference jsem se o tom docetl...

Nevymění těsnění, ale to stávající prostřihnou děrovačkou na automobilkou daných místech. Alespoň mě to takto udělali. Od té doby klid, voda už tam nezůstává.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, Pawouk napsal:

Neozveš se, protože ty o ní totiž nevíš (pokud tedy nemáš nějaký přístup k těmto interním informacím), servis to provede sám, na základě dat od automobilky.

Když dáváš auto do servisu, stačí se zeptat "nejsou li na auto vypsány nějaké dílenské akce, a jaké"? Ještě se mi nestalo, aby mě odmítli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Co se vody v prazích týče, když jsem na to upozornil servis (Hlaváček v Olomouci), pán mi ještě vytiskl papír s tím, kolik ta těsnění stojí. Když jsem se ozval a zamával vytisknutým TPI, co sdílel jeden šikovný chlápek z Boleslavi a s tím, že mám přece auto v záruce, tak to vyměnili a neplatil jsem nic.... je třeba se ozvat a případně se informovat ve fórech a mít něco v ruce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Páni, ospravedlňujem sa ako to nepatrí sem, ale servisné akcie a TPI nájdem aj v Erwin-e , napr. podľa VIN ? Prehľadávam kopec tém, ale ucelené info som stále nenašiel. Plánujem zakúpiť prístup, len nerád by som celý  čas strávil hľadaním info, ktoré tam nie sú :)  Dielenské príručky, dáke TPI a konferencie z 2015-2016 už mám aj vďaka tomuto skvelému fóru, ale čo TPI pre roky 2017 a vyššie ,  servisné akcie a pod. ? Pridávajú sa tam postupne novšie a aj tam ostávajú ? Nejde mi do hlavy, že od 2016 nie sú žiadne novšie info nikde na internete, ako keby ani neexistovali . 

Čo som sa aj dočítal v staršej téme z r. 2013, tak po zakúpení prístupu sa aj tak nedostanem k informáciám o "výrobných chybách" , ale treba zaplatiť ďalší prístup a mať zákaznícke číslo ? Neviem nakoľko je to ešte relevantné info.  V každej téme sa píše zakúp si na hodinu erwin, no len čo tam vlastne nájdem iné ešte ako to čo už je na fóre ? :)  

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 11 měsíců později...

V sobotu v rámci prehliadky, prehratý software RJ motora , servisná akcia 23AX. 

"Je nevyhnutné vykonať servisné opatrenie na vašom vozidle; 23AX - Riadiaca jednotka motora. Na všetkých dotknutých vozidlách TDI existuje možnosť, že so zvýšeným počtom najazdených kilometrov v dôsledku procesu tepelného starnutia katalyzátora na ukladanie NOx dôjde k zníženiu aktivity katalyzátora, a teda v ďalšom priebehu starnutia a zvýšeniu hodnôt výfukových plynov počas fáza zahrievania. U postihnutých vozidiel sa aktualizuje softvér ovládacieho zariadenia motora. Aktualizáciou softvéru sa znižujú emisie škodlivých látok."

S dodatkom, že to nemá žiadny vplyv na výkon, spotrebu, CO2, životnosť, hluk.

Na webe Skoda-auto v sekci pre zvolávacie a servisné akcie pre moje VIN nenašlo nič hm.

 

1.6 TDI CXXB 81KW RV2016

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj,

je tu někdo, komu servis přehrál ŘJ v rámci servisní akce 23AX ? Mě nahráli nový sw cca 3 týdny zpět když jsem jel preventivně zkontrolovat geometrii po výměně pneumatik. Jednoznačně má nový sw v mém případě vliv na průběh vypalování DPF,který se dle aplikace VAG DPF nyní zaplňuje až na 100% a pak následně se spouští regenerace. Do té doby se regenerace spouštěla při zaplnění kolem 85% a končila okolo 30% . Zajímavostí je, že ikdyž si ŘJ nechá oproti původnímu sw zaplnit filtr větším množstvím sazí, neklesla mi při stejném profilu tras vzdálenost mezi regeneracemi. Jestli to je nebo není na škodu, neumím posoudit.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dobrý den, přidám zkušenosti ohledně svolávačky 23AX (velmi zkrátím popis) v autorizovaném servisu. Octavia Combi m.r.2018, 2.0 TDi 110kW

 

1 den serviska + olej v DSG - po vyzvednutí vozu ze servisu mi bylo oznámeno, že přehráli SW řídící jednotky (ptal jsem se, zda to má vliv na výkon, jelikož tam mám přechipováno, údajně ne) Odjel jsem ze servisu a pozoruji, že to je líné

2 den zpět do servisu - "ukažte mi co je v interním popisu přehrání SW" je tam uveden odstavec, že se musí zeptat zákazníka, zda nemá chipnutý výkon či jakékoli dodatečné úpravy, protože přehráním SW dojde k jeho zrušení a taktéž může dojít k poškození řídící jednotky, nechte si předem písemně odsouhlasit, že je zákazník obeznámen s SW. Následně reklamace, bohužel neochota, nicméně po napsání velmi jasného emailu, že přehráli SW bez mého souhlasu a došlo ke ztrátě chipu, výkonu apod .. Požadavek na uvedení do původního stavu + případně náhrada škody.

3 den - uznána reklamace "chip nechte udělat a fakturu zaplatíme", řekl jsem jim, že se taktéž chová jinak převodovka, konkrétně mód S nyní nedrží otáčky (na 55km/h 1100ot, stupeň S5) - přepnuto do režimu D - naprosto totožné otáčky. "SW nemá vliv na převodovku, ale jestli chcete zpět původní SW, tak kontaktujeme Škodovku a online to nahrají". Po cca 1h přišel email od Škoda, že SW má vliv na převodovku "převodovka dostala novou funkci, konkrétně režim S již nedrží otáčky pokud není výkon potřeba, otáčky naskočí až po sešlápnutí penálu na 50% a více" tozn režim S to pak podřadil o 2 stupně - hrozné. Taktéž se zvýšil hluk, jelikož motor byl "přidušen".

4.den zpět do servisu na přehrání SW do původní verze před 23AX - nahrány 2 softy (1 převodovka, 2 motor) - výsledek je totožné chování jako před svolávačkou, tozn na režim S nyní nepadnou otáčky pod 1400, i když se nedotýkám penálu. Hluk z "přidušení" zase zmizel.

V pátek jedu znovu na chiptunning a peripetije po x dnech dohadování budou za mnou a auto bude zase ve stavu jako před SW svolávačky.

 

Výsledkem jen napíši body pro ostatní, kdo to budou řešit:

1) SW má vliv na výkon, zmizí chip pokud jej máte

2) SW má vliv na negativní úpravu režimu S u DSG (při sešlápnutí penále na méně než 50% padnou otáčky jak v režimu D, tozn S pak nemá skoro žádný smysl)

3) Svolávací akce musí být předem odsouhlasena zákazníkem, jinak nemají právo to přehrát, pokud tak udělají, tak se reklamace v pohodě domůžete

4) Škoda přes online napojení autorizovaného servisu může a umí nahrát zpět původní verzi SW, jen je musíte přesvědčit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...