los pakos Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 No riskovat to nebudu, jen mě skutečně zarazil dojezd 770 km, když mám na nádrži odjeto už 210 km...pokud bude celkový dojezd skutečně 900 km na nádrž, tak to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Na F2 pred FL z motorom 1,4 som mal dojazd aj 1000km po natankovaní. Ak je to reálna spotreba tak to zasa tie motory medzi generačne vylepšili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radzimko Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 nechápem ako možete mat také spotreby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub3211 Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 (editace) Radzimko ty jazdíš zakoľko? ja mám momentálne dlhodobú 6,6 a od natankovania 6,1 prejdených necelých 1000km. Po dialnici v sobotu som spravil na trase 80 km 5,3 Editováno: 24. Březen 2015, autor: Jakub3211 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radzimko Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 nie som teraz pri aute ale cca do 7 litrov dlohodobá, najazdenych mam 900 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalV123 Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Já mám najeto 1850km, dlouhodobá spotřeba je 5,9 někdy přeskočí na 6,0. Vyšší spotřeba je bohužel dána mojí zpáteční trasou, kdy jedu převážně do kopce a domů při cestě 12km mám spotřebu 7,3. Je také pravda, že nejezdím pomalu, ale zase to neženu celou dobu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub3211 Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 To si myslim že je realnejsia spotreba taku asi dosiahneme viacerí pod 5.5 to nepojde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Taky si myslím, že pod 5,5 litru to nepůjde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub3211 Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Ono ist to pojde ale celu cestu rozmyslat nad plynom a ci mozem pridat aby som nemal o deci vacsiu spotrebu to je na nic pri uplne normalnej jazde tych 6l pri setrnejsej a ustalenych otackach cize aj vhodnej ceste lebo nie kazda cesta je vhodna sa bude dat ist nizsie. Ako hovorim bez snahy 120 po dialnici 5.3 ale ziadne brdenie ani nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 (editace) Pánové, věřte mi, já mám najeto 7000 km a 5,5 mám při ostřejší jízdě, při klidné atakuju hranici 4 litrů. takže těch 5 litrů bude takový průměr takovou středně laděnou jízdou. V podpisu můžete vidět, že mám 5,6 a to z důvodu, že ze začátku mi to auto bralo kolem 6 - 6,5 litrů, zlom nastal kolem 3000 km kdy mi šla spotřeba hodně dolů. Po dálnici je ideální jet 110 km/h, auto žere kolem 4,5 - 5 litrů (66kW) a nejste brzdou provozu, potom už jde spotřeba nahoru cca 1 litr na 10 km/h. Jinač moje cesty do práce končí zhruba stejně, dnes jsem měl 4,8 spotřebu (minule na fotce 4,4), bohužel jsem to zapomněl vyfotit, protože jsem spěchal, ale do 5ti litrů se pravidelně dostanu. Editováno: 25. Březen 2015, autor: los pakos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepav Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Já budu mít 81 kW, zatím na ni ještě stále čekám. Jezdím pravidelně trasu se značným převýšením, v obou směrech do kopce a z kopce. Takže to vidím mezi 5,5 až 6. Spíše budu atakovat těch šest litrů... Docela mě překvapilo, že ti spotřeba spadla až po řech tisících, ŠA udavá zajetí motoru po 1500 km. No, na tu pravidelnou dálnici by se ti asi hodila ta 6ti rychlostní skříň... Ale uznávám, pokud se jezdí roviny, jen řidič (prázné auto) s citem v pravé noze, tak 5 litrů problém nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub3211 Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 zábeh je 1000km potom máš postupne zvyšovať aj otáčky az po 1500km. a pokial to tak bude že po 3000 to pojde dole tak fajn. Som na 1000km tak snáď za mesiac budem jazdiť za menej ale inak spokojnosť do 6 l je to fajn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Zdravím pánové. Je nesmysl řešit spotřebu po ujetí několika kilometrů, ale byl jsem se dnes svézt v kombíku 81kW byl jsem překvapen za jak "málo" jsem otočil Bruntál - Opavu a zpět. Auto mělo najeto 1800km, 15 zimáky a spotřeba byla tam 3.1 a zpátky 4.8. Když k tomu přičtu + 0.5 litrů, že palubák podhodnocuje relálnou spotřebu, tak klobouk dolů. A samozřejmě jsem auto netlačil! Tak si myslí, že se stím bude dát jezdit do šesti litrů reálné spotřeby. To asi vyměním za své letité tdíčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Los pakos: dik za info. Aspoň nebudem musieť sám testovať a toto je cenná info. Každé auto to ma trošku inak. U súčasného auta je zlom nad 120km/h. Ešte sa pre istotu spytam. Hovoríme o tachometrovej 110? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hkubes Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Takže já mám ujeto k dnešnímu dni 2460km a dlouhodobá spotřeba se mi pohybuje 5.5l/100km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 (editace) Pánové, věřte mi, já mám najeto 7000 km a 5,5 mám při ostřejší jízdě, při klidné atakuju hranici 4 litrů. takže těch 5 litrů bude takový průměr takovou středně laděnou jízdou. V podpisu můžete vidět, že mám 5,6 a to z důvodu, že ze začátku mi to auto bralo kolem 6 - 6,5 litrů, zlom nastal kolem 3000 km kdy mi šla spotřeba hodně dolů. Po dálnici je ideální jet 110 km/h, auto žere kolem 4,5 - 5 litrů (66kW) a nejste brzdou provozu, potom už jde spotřeba nahoru cca 1 litr na 10 km/h. Jinač moje cesty do práce končí zhruba stejně, dnes jsem měl 4,8 spotřebu (minule na fotce 4,4), bohužel jsem to zapomněl vyfotit, protože jsem spěchal, ale do 5ti litrů se pravidelně dostanu. Asi bych za tebou nechtěl jet, pokud jedeš klidně. Tady je krásně vidět, jak je pojem ostřejší a klidná jízda relativní. Jako opravdu klidnou jízdu po rovných širokých okreskách (třeba Plzeň - Karlovy Vary) beru jízdu ustálenou tachometrovou 100km/h (město dodržuji 50). To pak mám se 44kW HTP kolem 5,5 l/100km. Ostřejší jízda na stejné trase s výsledným průměrem lehce přes 100km/h (to znamená okresky 120-130km/h, město 50) je vždy odměněna zhruba 6,5-7 l/100km. Tak jsem tedy zvědavý, jak to budu zvládat s FIII TSI. BTW testovací 1.2 TSI 66kW Combi - po cca 80 km jsem ho vracel s průměrem 7,3 l/100km. Je pravda, že to opět byla ostřejší jízda (120-130, max. 170km/h, aby se auto aspoň trochu prověřilo) a při focení běžel motor, ale stejně mi to přijde jako adekvátní. Editováno: 25. Březen 2015, autor: mp390 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Hlavne už začnite sem písať spotreby na základe niekoľkých tankovaní a nie podľa palubného počítača. Takže odkazy na vaše autá zo spritmonitor.de a podobných stránok si prosíme. :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Ja sa bojím toho, že sa s EA 211 81kW nebudem vedieť priblížiť spotrebe EA 111 63 kW. Podľa toho čo tu píšete. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Hlavne už začnite sem písať spotreby na základe niekoľkých tankovaní a nie podľa palubného počítača. Takže odkazy na vaše autá zo spritmonitor.de a podobných stránok si prosíme. :-) Těžko tu někdo napíše reálnou spotřebu po deseti tisících, když každý má auto chvíli a najeto pár stovek kilometrů. Vůbec, tady tyto debaty jsou o ničem!!!!!!! Já budu jezdit za 5,5 protože jsem kliďas a jiní co neřeší rychlostní limity budou jezdit za 8l. Takže se tak akorát dozvíš za kolik jezdí ti pomalí a ti rychlí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 (editace) Zatiaľ mám len niečo cez 400, ale aj tak sa mi zdá, že nové 81kW TSI jazdí za menej ako starší 63kW príbuzný, teda aspoň podľa PP. Presnejšie to bude jasné, až bude plná nádrž a po dákych rozumných km sa dotankuje do plna. Po uhradenom registračnom poplatku (preventívnej pokute za auto 81-86kW ) už na 2x plnú nezostalo. Editováno: 25. Březen 2015, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radzimko Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 lubikSK a ty beháš zatiaľ za koľko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 (editace) 2km ráno pri -3° aj za 10, svižne 50+50km z mesta A do B a späť za 5,1, s 63kW obdobným tempom to bývalo cca 6L (5,8-6,2 ako kedy) Editováno: 25. Březen 2015, autor: lubikSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
los pakos Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Asi bych za tebou nechtěl jet, pokud jedeš klidně. Tady je krásně vidět, jak je pojem ostřejší a klidná jízda relativní. Jako opravdu klidnou jízdu po rovných širokých okreskách (třeba Plzeň - Karlovy Vary) beru jízdu ustálenou tachometrovou 100km/h (město dodržuji 50). To pak mám se 44kW HTP kolem 5,5 l/100km. Ostřejší jízda na stejné trase s výsledným průměrem lehce přes 100km/h (to znamená okresky 120-130km/h, město 50) je vždy odměněna zhruba 6,5-7 l/100km. Tak jsem tedy zvědavý, jak to budu zvládat s FIII TSI. BTW testovací 1.2 TSI 66kW Combi - po cca 80 km jsem ho vracel s průměrem 7,3 l/100km. Je pravda, že to opět byla ostřejší jízda (120-130, max. 170km/h, aby se auto aspoň trochu prověřilo) a při focení běžel motor, ale stejně mi to přijde jako adekvátní. Ono záleží hlavně na profilu cesty a počtu křižovatek atd, 170 jsem zkoušel taky ale prostě nad 6 litrů se ne a ne dostat... viz moje foto z dnešního dne kdy jsem 90% cesty jezdil po centru Ostravy (Černá louka, Karolína, UAN, Vítkovice, Avion atd...): nevím, asi mám zázračné auto když mi žere tak málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 Že na profilu tratě záleží, můžu jen potvrdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 25. Březen 2015 Sdílet Vloženo 25. Březen 2015 A o to jde. Kolik je tady lidí, kteří si dlohodobě zaznamenávají spotřebu a profil cesty, asi málo kdo.Chtít po někom odpověď za kolik dlohodobě jezdí je irelevantní ke všem těm proměnným, které při provozu jsou. A tak pište dál za kolik jste nebo nejste schopni jezdit i na krátke vzalenosti. Pro někoho (pro mě), to bude určitě užitečná iformace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.